Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:36 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 22:22 
Άβαταρ μέλους
καλησπερα σε ολους σας..
ειμαι νεος 30 χρονων εχω ενα σιτροεν C4 06/2005 1600cc..
πριν 2 χρονια σε ενα ατυχημα που ειχα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχα μπει 65-70χλμ (στον οποιο δρομο περναω 4-5 φορες την εβδομαδα και τον γνωριζω απο μικρο παιδι) σε ελαφρια στροφη το αμαξι ειχε την εξης αντιδραση:
1)δε δουλεψανε τα φρενα.
2)νεκρωσε το τιμονι μου.
3)σταματησα με χειροφρενο αφου ψηλωσα κωλονακια εχοντας καταστρεψει τον προφυλακτηρα του αυτοκινητου,κολλημενο σαζμαν λογω οτι βουτηξα σε χαντακι κτλ κτλ.

σημερα στις 6μμ
περπαταω με το αμαξι στο χωριο Βλαστη Κοζανης με 25-30 χλμ μπροστα μου κολωνακι τροχαιας με stop στη μεση του δρομου λογω οτι ειχε καφετεριες ποιο πανω και το αμαξι ειχε ακριβως την ιδια συμπεριφορα οπως πριν 2 χρονια.
1)δε δουλεψανε τα φρενα.
2)νεκρωσε το τιμονι μου.(εστριβα απιστερα δεξια και το αυτοκινητο δε με ακουγε ΔΕΝ ΕΣΤΡΙΒΕ)
3)σταματησα παλι με χειροφρενο εχοντας αποφυγει τα χειροτερα.το μονο που δουλεψε ΗΤΑΝΕ το χειροφρενο μου και εχοντας την εμπειρια απο την προηγουμενη φορα εντεδρασα εγκαιρως.ηθελα να ηξερα τι θα γινοτανε αν 1 χλμ ποιο πριν σε δρομο με στροφες φουρκετα και γκρεμο απο κατω τι θα γινοτανε αν συνεβαινε αυτο.?

το θεμα ειναι οτι αφου εσβησα το αμαξι και το ξαναεβαλα μπρος ολα δουλευανε σα να μην ειχε γινει κατι.
SERBIS κανω κανονικοτατα μαλιστα στα κοντα πηγα σε συνεργειο citroen και το βαλανε στο προγραμμα.
την 1η φορα που συνεβει ολοι γελουσανε μαζι μου απο τους τεχνικους της citroen sto επισημο θεωροντας οτι εχω κανει μλκ εγω οτι ετρεχα κτλ κτλ ..ενω σημερα ειχα συνεπιβατες που πραγματικα ΦΟΒΗΘΗΚΑΝΕ και ητανε μαρτυρες της καταστασης αυτης .

πραγματικα περιμενω αποψεις απο σας και θα ηθελα οποιος γνωριζει κατι παραπανω να επικοινωνησει μαζι μου με ενα pm η να που στειλει τον αριθμο του να τον καλεσω.
ευχαριστω .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..! sos !!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αυτο που λες ακριβως (ειδικα με τα "νεκρα" φρενα), συμβαινει μονο αν σβησει ο κινητηρας σου, γιατι χανεται η υποβοηθηση που προσφερει με υποπιεση απο την μηχανη που δουλευει το σερβο στα φρενα. Και απο την στιγμη που σβηνει, δεν δουλευει και η ηλεκτρικη υποβοηθηση της κρεμαγιερας. Μηπως σβηνει το αμαξι; Κανει τιποτα περιεργα στο ρελαντι, ή κοψιματα κατα τα πατηματα του γκαζιου; Ποσα χιλιομετρα εχεις; Εχεις ελεγξει σε τι κατασταση ειναι η πεταλουδα και ο map-sensor, δλδ ποσο βρωμικα ειναι;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ..! sos !!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 23:09 
Άβαταρ μέλους
οπως απαντησα και στον πατερα μου ΟΧΙ ξεκαθαρα ΟΧΙ .
το αμαξι προχωρουσε με δευτερα 100% σιγουρος δεν ενοιωθα το φρενο και το τιμονι ( και απο οτι θυμαμε εβγαλα ταχυτητα και τραβηξα χειροφρενο μεσα σε κλασματα εγιναν αυτα )και επειτα ΕΣΒΗΣΑ ο ιδιος το αμαξι και καταβηκαμε ολοι κατω αλαφιασμενοι εχοντας παρει σβαρνα το κολωνακι τελικα.
ειμαι απολυτα σιγουρος για αυτο που σου λεω.
ειμαι στα 57000 χλμ για το αν κανει τιποτα περιεργα στο ρελαντι δεν νομιζω τωρα που το ανεφερες θα το παρατηρησω ποιο προσεκτικα--κοψιματα κατα τα πατηματα του γκαζιου δεν μπορω να σου απαντησω με ακριβεια γιατι πραγματικα δε το εχω παρατηρησει δε μου το εχει κανει..τι να πω..?για τη βρωμια που αναφερεις δε μπορω να σε πληροφορησω γιατι ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ απο μηχανολογικα. πριν 1 μηνα πηγα στο επισημο σερβις και απο οτι μου ειπανε δεν παρουσιασε το αμαξι κατι εκτος απο απεργοποιημενο alarm τον οποιο επανεργοποιησανε ξανα.ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΤΙ
το θεμα ειναι οτι 2 φορες μου το εχει κανει στο δρομο.

και κατι αλλο που και οι φιλοι μου μου ειπανε για το γεγονος οτι το αμαξι μηπως μπλοκαρησε απο σημα κινητου τηλεφωνου?που δε το νομιζω.
αυτο που ενιωσα ητανε σαν να οδηγω σε λασπη η χιονι να πηγασινει βαρκα το αμαξι χωρις να μπορεις να το σταματησεις ..
και τελικα δε θα ξανακοροιδεψω στις ταινιες τους ηθοποιους πως αντιδρανε χωρις φρενο !!! :shift
τι να πω???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως τα φρενα νεκρωνουν αν:
τα ζεστανεις και εχει αερα το κυκλωμα
εχεις ζεστανει τα φρενα και εχει παλια υγρα
κοπει ή βγει το σωληνακι υποπιεσης
σβησει το μοτερ και χαθει η υποβοηθηση
χαλασει η τρομπα φρενου
χασεις υγρα
χαλασει το σερβο υποπιεσης.

Το τιμονι σφυγγει:
αν δεν παιρνει ρευμα γενικα απο καποιο λογο (ρελαι, ασφαλεια, μοτερ υδραυλικης τρομπας, σβησμενο μοτερ, κλειστο κλειδι, και γενικα καποιο ηλεκτρικο προβλημα που εχει συνεπεια απωλεια ρευματος στο ηλεκτρικο μοτερ της τρομπας, παλια υγρα (αλλα οχι τοσο πολυ), αν χασει υγρα, αν χαλασει η υδραυλικη κρεμαγιερα).

Βεβαια τα περισσοτερα απο αυτα, εχουν μονιμο προβλημα μετα την παρουσιαση του, και δεν "φτιαχνει" μετα το σβησιμο του οπως παθαινει εσενα. Μονο η απωλεια του ρευματος ή υποπιεσης απο σβυσιμο μοτερ ειναι πιο εφικτο....
Μηπως σου σβηνει, και επειδη εχεις ταχυτητα μεσα ξαναπαιρνει, αλλα επειδη ξαναπαιρνει με "αφυσικο" τροπο (χωρις μιζα δλδ) δεν δουλευουν μετα τα ηλεκτρικα; Κατι τετοια κανει συνηθως η μοναδα ελεγχου των ηλεκτρικων BSI και κοβει τα ρευματα, αλλα δεν μπορω να πω με σιγουρια.
Δεν μπορω να υποψιαστω κατι αλλο.... Αλλος μπορει να ξερει περισσοτερα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 23:40 
Άβαταρ μέλους
ναι μου ακουγεται πολυ λογικο αυτο που λες.ευχαριστω πραγματικα παρα παρα πολυ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιουν 2010, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν κανει τιποτα. Αλλος μπορει να ξερει περισσοτερα παντος. Μεινε συντονισμενος για τυχον απαντηση και αλλων συμφορουμιτων.
Αν τελικα σβηνει και δεν το παιρνεις ειδηση, ψαξε την αιτια που το κανει, καυσιμο, μπεκ, πεταλουδα, map sensor η ο,τι αλλο ειναι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 00:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Στο lexia το βαλατε το αμαξι να δειτε αν εχουν καταγραφει τυχον σφαλματα..?
Πραγματικα τρομαξα μονο που το διαβασα.. :cry

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 01:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Να πας στο σέρβις και να τους πιέσεις να βρουν τι στο καλό είναι.Είναι τελείως επικίνδυνο και στην εθνική θα βρεις μπάρα με πολλά χιλιόμετρα και όχι κολονάκι με δευτέρα και δεν είναι μόνο η ζημιά του αμαξιού αλλά και η δική σου ή των ανθρώπων που έχεις μέσα.Άσε που μετά θα είχα ένα άγχος και θα οδηγούσα συνέχεια με την ψυχή στο στόμα.Εδώ δεν συμβαίνει σε σακαράκες που καίνε λάδια αντί για βενζίνη συμβαίνει στο δικό σου;Σε τόσο σημαντικό πρόβλημα δεν έπρεπε να έχει ειδοποιηθεί η citroen hellas ή ακόμα και στην Γαλλία να στείλουν κάποια απάντηση ή πιθανή λύση;Απορώ εκεί που το πήγες πως μπόρεσαν να στο δώσουν πάλι έτσι χωρίς να κοιτάξουν τα πάντα και να μιλήσουν με τους πάντες.Δηλαδή έτσι σου ήρθε μια μέρα και το πήγες για χαβαλέ;

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 07:55 
Άβαταρ μέλους
skotis την 1η φορα που εγινε το 1ο συμβαν κανεις δεν πιστευε οτι το επαθα απο αυτο το λογο !
βεβαιια εχοντας βαλει το αυτοκινητο στο συνεργειο να περαστουνε τα καινουργια ανταλλακτικα οι ανθρωποι μου ειπανε οτι
δεν παρουσιαζει τιποτα ΟΤΙ δεν υπαρχει προβλημα..και οτι δε θα παρουσιαστει αλλο το ιδιο προβλημα και ο λογος που μου ηπανε οτι συναιβει ειναι πατησα λαδια-ετρεχα κτλ κτλ
και ΤΟΝΙΖΩ οτι πριν 1 μηνα ξαναπηγα στο επισημο σερβις για ελεγχο και ολα ητανε ΟΚ..!και δεν πηγα για χαβαλε πηγα για το λογο οτι δεν λειτουργουσε ο αυτοματος και o συναργιαμος...
τι αλλο?


Τελευταία επεξεργασία από joe108 και Δευτ 14 Ιουν 2010, 13:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 08:00 
Άβαταρ μέλους
Skotis έγραψε:
Να πας στο σέρβις και να τους πιέσεις να βρουν τι στο καλό είναι.Είναι τελείως επικίνδυνο και στην εθνική θα βρεις μπάρα με πολλά χιλιόμετρα και όχι κολονάκι με δευτέρα και δεν είναι μόνο η ζημιά του αμαξιού αλλά και η δική σου ή των ανθρώπων που έχεις μέσα.Άσε που μετά θα είχα ένα άγχος και θα οδηγούσα συνέχεια με την ψυχή στο στόμα.Εδώ δεν συμβαίνει σε σακαράκες που καίνε λάδια αντί για βενζίνη συμβαίνει στο δικό σου;Σε τόσο σημαντικό πρόβλημα δεν έπρεπε να έχει ειδοποιηθεί η citroen hellas ή ακόμα και στην Γαλλία να στείλουν κάποια απάντηση ή πιθανή λύση;Απορώ εκεί που το πήγες πως μπόρεσαν να στο δώσουν πάλι έτσι χωρίς να κοιτάξουν τα πάντα και να μιλήσουν με τους πάντες.Δηλαδή έτσι σου ήρθε μια μέρα και το πήγες για χαβαλέ;


οταν το πηγα στο 1ο ατυχημα στο ε[ισημο σερβις η αγωνια τους ητανε αν παραγγειλω τα ανταλλακτικα απο το καταστημα τους και οχι το συνβαν πουμου ετυχε !
το θυμαμαι πολυ καλα αυτο ..μαλιστα ΓΕΛΟΥΣΑΝΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ..!
οσο ειχα την εγγυηση γινοντουσαν μουσι να το κουρεψω!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 14:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Πρόβλημα που εμφανίζεται και μετά εξαφανίζεται εμένα σε κάτι ηλεκτρικό μου κάνει. Και το ηλεκτρικό πρόβλημα μπορεί να δικαιολογήσει την απώλεια υποβοήθησης στο τιμόνι.

Τώρα για τα φρένα με μπερδεύεις. Ακόμα και αν σβήσει έχεις πίεση στο κύκλωμα για ενα πάτημα. Πρέπει να σβήσει, να πατήσεις, να αφήσεις και μετά είναι που δεν έχεις πλέον φρένα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιουν 2010, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι αυτο ισχυει.... :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Νέκρωμα Φρένων - Τιμονιού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Ιούλ 2010, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Ιαν 2007, 23:17
Δημοσιεύσεις: 81
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
8Α ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ... το 8εμα αυτο να συνεχιστει μεχρι τελικης λυσεως του 1)γιατι ειναι ακρως σοβαρο και 2) γιατι ο πα8ων μπορει να διεκδικησει μια αστρονομικη αποζημιωση αν βρεθει κατασκευαστικο λαθος....οπως και να εχει το μυστηριο πρεπει να λυθει γιατι ΕΑΝ ΣΥΝΕΒΗ Σ ΕΕΝΑΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ισως με αποβλεπτες συνεπειες.....


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Κλότσημα Τιμονιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: panos009
Απαντήσεις: 35
Αλλαγή τιμονιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 0
Σκουριά στα σωληνάκια φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: costasc4vts
Απαντήσεις: 3
Αλλαγη υγρων τιμονιου κ φρενων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Costasonou
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια