Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 25 Απρ 2014, 09:37 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8078
Τοποθεσία: αθηνα
μπορει να ηταν και λαθος ρυθμιζμενο

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 14755
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Νομιζω οτι ο ΜΙτσος το εχει χαμηλωμενο, αλλα δεν ξερω αν εκανε ευθυγραμμιση μετα το χαμηλωμα. Μαλλον αυτο θα φταιει.... Ε, Μιτσο; :scratch

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8078
Τοποθεσία: αθηνα
συνιθος θελει

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 21:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 20:24
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Patra
κοιταξτε πως εχουν τα πραγματα..
απο τοτε που το πηρα το στριβω,το εχω 5.5 χρονια και εχω αλλαξει 4 τετραδες λαστιχα (θα πηγαινα για 5η αν δεν σταματουσα τις μαλακιες πριν ενα χρονο).
η αληθεια ειναι οτι απο λακουβες και σαμαρακια εχει φαει αρκετες καλες.
παω γενικα σε δρομους που ειναι λιγο ακαταλληλοι για νορμαλ αυτοκινητο χωρις να το λυπαμαι.
το εχω χαμηλωσει αλλα ειχα παει για ευθυγραμμηση,αλλα μαλλον ηταν μαλακας ο μαστορης.
και γενικα το εχω παει μονο μια φορα για ευθυγραμμηση ολα αυτα τα χρονια,αυτη ηταν η δευτερη.
παντα ομως τα λαστιχα τα ετρωγε ετσι.
αυτα,και ξαναλεω,γι αυτο εβαλα αυτο το θεμα,μηπως εχει δει καποιος κατι παρομοιο να μου πει αν ηταν το δικο μου αυτοκινητο ετσι ή αν ειναι ολα τα C4 ετσι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2010, 21:22
Δημοσιεύσεις: 36
μιπος εχεις στραβωσει τιποτα απο κατω ή καμια ζαντα και για αυτο στα τρωει
:wrc


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 00:59 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:24
Δημοσιεύσεις: 7252
Τοποθεσία: Τρίπολη
Τώρα;
Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 14755
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αφου Μητσο εκανες ευθυγραμμιση (εκανες σε ηλεκτρονικο μηχανημα με Laser ή το παλιο με τις λαμπες; :scratch ), και αφαιρεσουμε την πιθανοτητα να εκανε λαθος ο προηγουμενος, τοτε μαλλον φταινε οι καλοι μας οι δρομοι και το συνεχες στριψιμο που του επεβαλες. Αλλα αφου τωρα ηρθε στα ισα του μην φοβασαι τιποτα. :thumb

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 21:03
Δημοσιεύσεις: 3936
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
δεν ηξερα οτι οι caster & camber ειναι διαφορετικες δεξια αριστερα... γιατι γινεται αυτο; λογω κακης κατανομης βαρους ή επειδη ειναι διαφορετικου μηκους τα ημιαξονια;
εντωμεταξυ αλλες τιμες βλεπω στη φωτο που εβαλε ο γιαννης και αλλες στο παιδι που εκανε ευθυγραμμιση... :s η δεν τα καταλαβαινω καλα;;;

_________________
Εικόνα
Net Solutions
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8078
Τοποθεσία: αθηνα
left righr weel λαιει ο ποιητης δεξιοτημονο αριστεροτημονο!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 10:41 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 21:03
Δημοσιεύσεις: 3936
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες...

_________________
Εικόνα
Net Solutions
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 10:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 14755
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα.
Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... :scratch Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 20:36
Δημοσιεύσεις: 11775
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Παλικάρι απο τον τρόπο που γράφεις πως οδηγείς,πρέπει να κάνεις ευθυγράμμιση κάθε έξι μήνες.Έίναι απο τα σημαντικότερα κεφάλαια στο αυτοκίνητο γιατί στην ουσία είναι θέμα ασφαλείας.Οι τιμές στο αυτοκίνητό σου,και σε κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι διαφορετικές στον ιδιο αξονα.Θα στο πω απλά.Εχει σχέση με το πως θέλεις εσυ να συμπεριφέρεται το auto.Πριν απο καιρο ειχα c4.καμπερ καστερ(που δεν ρυθμιζει)ηταν μαμα και συγκλιση το ειχα -1.5 συνολο,δηλαδη αποκλιση.ΠΡΟΣΟΧΗ.Συνολο οχι καθε ροδα ξεχωριστα.Ετσι λοιπον ειχα ουδετεροτητα στα φρενα μεσα στη στροφη ,καθολου υπερστροφη(που σε αυτο το auto ειναι θανατος),και αψαρευτο φρενο.Το μονο κακο οτι χρειαζεσαι λαστιχα στις 20 με 25 χιλιαδες χλμ.Αλλα μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 07:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 14:04
Δημοσιεύσεις: 8078
Τοποθεσία: αθηνα
billaras έγραψε:
Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα.
Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... :scratch Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι.

το c4 δεν ειναι ετσι το ημιαξονιο ειναι χημα,αλα ρε συ τι δουλεια εχει το ημιαξονιο με τις γωνιες ευθηγραμισης?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 00:47
Δημοσιεύσεις: 14755
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καμια. Αυτο λεω και εγω. ;)

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,250200kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Citroen GSA Special 1100, 1983, 155555km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,106800km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Οκτ 2010, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 29 Ιουν 2009, 20:24
Δημοσιεύσεις: 213
Τοποθεσία: Patra
enginekiller έγραψε:
οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες...


τα ρυθμιζουν και αλλιως και λογο του βαρους του οδηγου νομιζω,επειδη αριστερα ειναι παντα πιο βαρυ λογο του οδηγου :D
αλλα δεν ειμαι και τελειως σιγουρος..


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 46 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (CAMBER, CASTER, TOE)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια