Σελίδα 3 από 4

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 19:16
από zxpanos
μπορει να ηταν και λαθος ρυθμιζμενο

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 19:20
από billaras
Νομιζω οτι ο ΜΙτσος το εχει χαμηλωμενο, αλλα δεν ξερω αν εκανε ευθυγραμμιση μετα το χαμηλωμα. Μαλλον αυτο θα φταιει.... Ε, Μιτσο; :scratch

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 19:43
από zxpanos
συνιθος θελει

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:18
από Mitsos
κοιταξτε πως εχουν τα πραγματα..
απο τοτε που το πηρα το στριβω,το εχω 5.5 χρονια και εχω αλλαξει 4 τετραδες λαστιχα (θα πηγαινα για 5η αν δεν σταματουσα τις μαλακιες πριν ενα χρονο).
η αληθεια ειναι οτι απο λακουβες και σαμαρακια εχει φαει αρκετες καλες.
παω γενικα σε δρομους που ειναι λιγο ακαταλληλοι για νορμαλ αυτοκινητο χωρις να το λυπαμαι.
το εχω χαμηλωσει αλλα ειχα παει για ευθυγραμμηση,αλλα μαλλον ηταν μαλακας ο μαστορης.
και γενικα το εχω παει μονο μια φορα για ευθυγραμμηση ολα αυτα τα χρονια,αυτη ηταν η δευτερη.
παντα ομως τα λαστιχα τα ετρωγε ετσι.
αυτα,και ξαναλεω,γι αυτο εβαλα αυτο το θεμα,μηπως εχει δει καποιος κατι παρομοιο να μου πει αν ηταν το δικο μου αυτοκινητο ετσι ή αν ειναι ολα τα C4 ετσι.

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 20:22
από thanasisgtv6
μιπος εχεις στραβωσει τιποτα απο κατω ή καμια ζαντα και για αυτο στα τρωει
:wrc

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2010, 23:59
από agiorgitis
Τώρα;
Εικόνα

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2010, 09:57
από billaras
Αφου Μητσο εκανες ευθυγραμμιση (εκανες σε ηλεκτρονικο μηχανημα με Laser ή το παλιο με τις λαμπες; :scratch ), και αφαιρεσουμε την πιθανοτητα να εκανε λαθος ο προηγουμενος, τοτε μαλλον φταινε οι καλοι μας οι δρομοι και το συνεχες στριψιμο που του επεβαλες. Αλλα αφου τωρα ηρθε στα ισα του μην φοβασαι τιποτα. :thumb

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:06
από enginekiller
δεν ηξερα οτι οι caster & camber ειναι διαφορετικες δεξια αριστερα... γιατι γινεται αυτο; λογω κακης κατανομης βαρους ή επειδη ειναι διαφορετικου μηκους τα ημιαξονια;
εντωμεταξυ αλλες τιμες βλεπω στη φωτο που εβαλε ο γιαννης και αλλες στο παιδι που εκανε ευθυγραμμιση... :s η δεν τα καταλαβαινω καλα;;;

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:30
από zxpanos
left righr weel λαιει ο ποιητης δεξιοτημονο αριστεροτημονο!

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:41
από enginekiller
οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες...

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 09:51
από billaras
Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα.
Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... :scratch Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι.

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Οκτ 2010, 22:46
από Tzakos
Παλικάρι απο τον τρόπο που γράφεις πως οδηγείς,πρέπει να κάνεις ευθυγράμμιση κάθε έξι μήνες.Έίναι απο τα σημαντικότερα κεφάλαια στο αυτοκίνητο γιατί στην ουσία είναι θέμα ασφαλείας.Οι τιμές στο αυτοκίνητό σου,και σε κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι διαφορετικές στον ιδιο αξονα.Θα στο πω απλά.Εχει σχέση με το πως θέλεις εσυ να συμπεριφέρεται το auto.Πριν απο καιρο ειχα c4.καμπερ καστερ(που δεν ρυθμιζει)ηταν μαμα και συγκλιση το ειχα -1.5 συνολο,δηλαδη αποκλιση.ΠΡΟΣΟΧΗ.Συνολο οχι καθε ροδα ξεχωριστα.Ετσι λοιπον ειχα ουδετεροτητα στα φρενα μεσα στη στροφη ,καθολου υπερστροφη(που σε αυτο το auto ειναι θανατος),και αψαρευτο φρενο.Το μονο κακο οτι χρειαζεσαι λαστιχα στις 20 με 25 χιλιαδες χλμ.Αλλα μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος.

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 06:24
από zxpanos
billaras έγραψε:
Οχι δεν εχουν σχεση τα ιμιαξονια, γιατι αν δεις, το "μακρυ" εχει σημειο στηριξης με ρουλεμαν πανω στο μπλοκ συνηθως, το οποιο ουσιαστικα ειναι σε μηκος τετοιο ωστε τελικα τα 2 ιμιαξονια ειναι ισομηκη. Το "εξτρα" μηκος του αλλου, ειναι απλα για να το φερει στο σημειο στηριξης. Δλδ τα ιμιαξονια απο τον σταυρο μεχρι τον μπιλιοφορο του τροχου ειναι ακριβως ιδια αριστερο και δεξι. Μπορεις να τα βαλεις και αναποδα τα σκελη αυτα.
Παντως οι τιμες, πρεπει να ειναι "αντθετες" και ιδιες κανονικα νομιζω. Αλλα γιατι ειναι διαφορετικες..... :scratch Θα ρωτησω ενα παιδι που εχει ασχοληθει με μελετη αναρτησης στο φορμουλακι.

το c4 δεν ειναι ετσι το ημιαξονιο ειναι χημα,αλα ρε συ τι δουλεια εχει το ημιαξονιο με τις γωνιες ευθηγραμισης?

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Οκτ 2010, 21:02
από billaras
Καμια. Αυτο λεω και εγω. ;)

Re: Caster - Camber - Γωνια κλισης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:20
από Mitsos
enginekiller έγραψε:
οχι ρε ο Mitsos γραφει για αριστερα δεξια διαφορετικες τιμες...


τα ρυθμιζουν και αλλιως και λογο του βαρους του οδηγου νομιζω,επειδη αριστερα ειναι παντα πιο βαρυ λογο του οδηγου :D
αλλα δεν ειμαι και τελειως σιγουρος..