Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 16:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Τι βαλβολίνες προτείνετε για το 6άρι κιβώτιο (τύπος ΜΚΤ MCB ) που συνοδεύει τους THP κινητήρες?

Σύμφωνα με τη Citroen:
Ποσότητα λαδιού πλήρωσης μετά το άδειασμα : 2,1 ± 0,1 λίτρα.
Ποσότητα λαδιού μετά το σέρβις : 2,2 ± 0,1 λίτρα.
Ποιότητα λαδιού : 75W80

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Prokopas έγραψε:
Τι βαλβολίνες προτείνετε για το 6άρι κιβώτιο (τύπος ΜΚΤ MCB ) που συνοδεύει τους THP κινητήρες?

Σύμφωνα με τη Citroen:
Ποσότητα λαδιού πλήρωσης μετά το άδειασμα : 2,1 ± 0,1 λίτρα.
Ποσότητα λαδιού μετά το σέρβις : 2,2 ± 0,1 λίτρα.
Ποιότητα λαδιού : 75W80


Εγω θα εβαζα γενικα της "οικογενειας" TOTAL/ELF. Ειναι φθηνες και καλες. Εχουν 8 ευρω το λιτρο. Στην αντιπροσωπεια πουλανε 28 ευρω τα 2 λιτρα.

Παντως δεν ακταλαβαινω την διαφορα μεταξυ πληρωσης μετα το αδειασμα και σερβις..... :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το ενα μιλαει για αρχικη πληρωση και το αλο για πληρωση μετα απο χλμ,βαλε τοταλ ειναι μια χαρα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εννοει δλδ για καινουριο κιβωτιο αχρησιμοποιητο.... Και εγω αυτο καταλαβα, αλλα ετσι οπως το ανακοινωνει η εταιρια ειναι ... :s

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πλήρωση εννοεί εάν χρειάζεται συμπλήρωμα και άδεισμα στο service.Κατά τη γνώμη μου ορυκτές YACCO BVX R 200 75W80.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Σεπ 2010, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Παράθεση:
Ποσότητα λαδιού πλήρωσης μετά το άδειασμα : 2,1 ± 0,1 λίτρα.
Ποσότητα λαδιού μετά το σέρβις : 2,2 ± 0,1 λίτρα.

Μετά το άδειασμα = απλά να ανοίξεις την τάπα
Μετά το σέρβις = μετά απο κατέβασμα/λύσιμο

Προφανώς στην πρώτη περίπτωση 100ml μένουν σε κοιλότητες που, όσο χρονο και να αφήσεις ανοιχτή την τάπα, δεν πρόκειται να φύγουν. Απλό!

Προκόπη βάλε EFL NFP, προαιρετικά ρίξε και λίγο motorkote/militec-1/MAI, και το κιβώτιο θα γίνει βούτυρο...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 06:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
πεδακια γιατι να μην βαλει τις μαμα παρα να βαλει αλες?τι διαφορα μπορει να εχει?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 12:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
:agree

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 20:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
zxpanos έγραψε:
πεδακια γιατι να μην βαλει τις μαμα παρα να βαλει αλες?τι διαφορα μπορει να εχει?

Μέρα με τη νύχτα.

Απο τη στιγμή που έβγαλα τις μαμά (ESSO) και έβαλα της ELF, νόμισα οτι άλλαξα κιβώτιο. :thumb Πλέον οι ταχύτητες μπαίνουν πολύ απαλά χωρίς "χρακ-χρουκ". Πλήρως αθόρυβο και μαλακό...!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
1.οι μαμα ειναι μονο total
2.γιατι μονο το δικο μου δεν ειχε τπτ με το σαζμαν?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
pano μαμά είναι το συμβόλαιο που έχει κάθε κάθετη μονάδα citroen με τον συγγελίδη(total-elf-esso-fina).

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μαμα λεμε αυτες που ερχετε απο γαλλια,εχω σηνεργασια με τοταλ το εχω ροτισει

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλε TOTAL ELF FINA ESSO έίναι η κρατική εταιρεία της γαλλίας.Φαντασου τον Βαρδινογγιάνη εδω.Μην φαντάζεσαι οτι είναι κάτι το ιδιαίτερο.Δεν ξέρω που είσαι αλλά εμείς εδω στη β.ελλάδα έχουμε πρόβλημα με τα τοταλ λόγω τουρκίας.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ρε Πάνο το έχω ρωτήσει και στο συνεργείο, και εκτός αυτού, αν πάς στο service citroen θα δεις οτι για μαμά βαλβολίνες δίνει τον κωδικό 973641 που είναι οι 75W80 EZL 848 της ESSO.

Και αν οι ELF είναι οι ίδιες βλαβολίνες με τις άλλες αλλά με διαφορετικό όνομα, γιατί είδα τε-ρα-στι-α διαφορά μόλις τις άλλαξα;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαλβολίνες για κιβώτιο ΜΚΤ MCB
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Σεπ 2010, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τι φορούσες πριν?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 44 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ομαδικη παραγγελια για λαδια κ βαλβολινες!
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις - Αιτήματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 8
Δυσκολία Επιλογής 2ης ταχύτητας-χειροκίνητο κιβώτιο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anastasakis
Απαντήσεις: 26
ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ή ΕΠΙΣΚΕΥΗ ? C3 / 2003 -1,4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: PavlosB_C3
Απαντήσεις: 25
Αυτόματο κιβώτιο - Κλωτσάει στις αλλαγές
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: x8052
Απαντήσεις: 5
ΥΠΟΨΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: giakip
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια