Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Προσθήκη Start Button Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 02:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Γειά σας παιδιά, ήθελα τις γνώμες σας για μιά μετατροπή αισθητική στο εσωτερικό του C4..... Σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε να προσάρμοζα ένα κουμπί start-stop engine στο εσωτερικό απλά αναρωτιέμαι κατα πόσο είναι δύσκολο να γίνει και αν το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδώ... Πάντως έχω σκεφτεί ακόμη και τα πιθανά σημεία για να μπεί το Button....
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 20:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Δημήτρηδες σκέφτομαι να το βάλω επάνω στο τασάκι στη μέση δηλαδή απο το καπάκι. Ούτως η αλλως αχρείαστο μου είναι... Το κόψε ράψε δεν είναι τπτ πραγματικά... Βασικά θέλω να βρώ κάποιο ωραίο κουμπί και ύστερα θα το επιχειρήσω... Έχω την εντύπωση ότι θα φαίνεται πολύ ωραίο...
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Ναι όντως με αυτό ίσως δε χρειάζεται... Απλά δε ξέρω με αυτό το κουμπί αν θα φαίνεται ωραίο. Βασικά βρήκα απο γνωστό το button απο maserati quatroporte το οποίο είναι φοβερό σαν εμφάνιση και μου το δίνει και τζάμπα οπότε θέλω να μάθω αν έχει κανένα πρόβλημα με immobilizer κτλ αν και δεν νομίζω να έχουν σχέση με το κουμπί ....
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί.
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:54 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
Και εγώ αυτό σκέφτομαι και λέω ότι δε θα επηρεάζει πουθενά.... Και σκέφτομαι να το κάνω έτσι ώστε να έχεις επιλογή να παίρνει μπρός και με το κλειδί όπως κανονικά και απο το κουμπί... Κυρίως για λόγους ασφαλείας.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 08:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
aiolos έγραψε: Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί. τπτ δεν ειναι ενας ρελες και ενωνεις τα καλωδια!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 10:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
timman έγραψε: Μου φαινεται καλη ιδέα. μαλλον μπορεί να μη χρειάζεται κοψε ραψε http://cgi.ebay.com/NEW-CITROEN-SAXO-C2 ... 255e7471f5Βασικα αυτο ειναι μονο Start και δεν ειναι Stop.Το Stop του μοτερ ,αν βαλει καποιος αυτο το συστηματακι θα γινεται απο τον κανονικο διακοπτη με το κλειδι!!!! zxpanos έγραψε: aiolos έγραψε: Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί. τπτ δεν ειναι ενας ρελες και ενωνεις τα καλωδια! μονο που πρεπει το ρελε να ειναι "ισχυος" δηλαδη οι επαφες του να αντεχουν περιπου 35-40 Αμπερ, για να μην καουν ή χειροτερα να μην κολλησουν και βαραει η μιζα συνεχια. οσο για να το κανεις Start και Stop απο το ιδιο κουμπι θελει λιγο ψαξιμο στα καλωδια του κανονικου διακοπτη και αυτοματισμο με ρελεδες και αυτοσυγκρατιση!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 19:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
χρηστο γιατι δεν βαζεις αυτο το συστημα που παιρνει μπροστα με το τηλεχειριστηριο? το εχουν πολλα αυτοκινητα και μηχανακια.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 21:21 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
dimitrisc4vts έγραψε: χρηστο γιατι δεν βαζεις αυτο το συστημα που παιρνει μπροστα με το τηλεχειριστηριο? το εχουν πολλα αυτοκινητα και μηχανακια. Αρχικά αυτό το σύστημα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απο αυτό που έχω στο μυαλό μου... Το είχα στο προηγούμενο αμάξι μου την Άλφα ρομέο την 147 αν θυμάσαι που λέγαμε και εντάξει είναι μουράτο και χρηστικό αν θές να ζεστάνεις κινητήρα αλλά είναι εντελώς άλλο concept απο αυτό που θέλω...Βασικά είναι σύστημα συναγερμού με έξτρα επιλογές. Και κυρίως πανάκριβο... Ένα αξιόπιστο τέτοιο κιτ έχει κοντά στα 600 με 700 ευρώ ενώ αυτό που θέλω να κάνω δε θα κοστίσει τόσο...
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 21:25 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
vil έγραψε: μονο που πρεπει το ρελε να ειναι "ισχυος" δηλαδη οι επαφες του να αντεχουν περιπου 35-40 Αμπερ, για να μην καουν ή χειροτερα να μην κολλησουν και βαραει η μιζα συνεχια.
οσο για να το κανεις Start και Stop απο το ιδιο κουμπι θελει λιγο ψαξιμο στα καλωδια του κανονικου διακοπτη και αυτοματισμο με ρελεδες και αυτοσυγκρατιση!!! Φίλε Vil έχεις γνώση απο τέτοιες συνδέσεις??? Θα ήθελα μία επεξήγηση περαιτέρω αν ξέρεις... Αν θές στείλε μου ΠΜ...
|
|
|
|
|
chris-C4coupe
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4..... Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Νοέμ 2010, 13:35 |
|
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58 Δημοσιεύσεις: 1037 Τοποθεσία: Salonica
|
zxpanos έγραψε: πεδια το ρελε δεν χρειαζετε να ειναι μεγαλο,παρεμβενετε στο ψιλο καλωδιο του διακοπτη που παει στον μαμα ρελε της μιζας και οχι πανω στο βαρελακι της μιζας.ενα απλο ρελεδακι με μια ασφαλεια θελει τπτ αλο.για να γινει σταρτ στοπ το ηδιο θες αλο διακοπτη και αλο ρελε ηπαρχουν ρελεδες που οπλιζουν 2 φορες δινοντας 2 διαφορετικες εντολες σηριακα,μια και μια,αλα ειναι μπερδεμα αφου θελει πολη ψαξιμο στην εντολη σβισιμο.η εντολη αυτη παει με σωμα στην bsi και απο εκει σβινει την αναφλεξη κοβοντας ταυτοχρονα και τον ψεκασμ,και οπως καταλαβατε η γραμη ειναι can-bas και καλο ειναι να μην παρεμβενετε σε τετια καλοδια.αν θες περιορισου στο σταρτ που ειναι πανευκολο,ανηξε την κολονα και με ενα δοκιμαστικο τσιμπα το καλοδιο που οταν πατας μιζα εχει ρευμα,εκει μπορεις η να το κοψεις τελιως η να το σηνδεσεις παραλιλα ετσι ωστε αν παθει κατι το κουμπακι να μπορεις να δινεις μιζα κανονικα και απο τον διακοπτη.ο ρελες που θα παρεις εχει 5 επαφες, με νουμερα οποτε η σηνδεση ειναι ως εξης 30 ρευμα με ανηγμα διακοπτη 86 γιωση 85 η εντολη απο τον διακοπτη σου ρευμα και 87 το καλοδιο που θα πηγενει στον ρελε της μιζας. θα χρειαστει να βρεις και ενα ρευμα με ανηγμα του διακοπτη που θα βαλεις και ασφαλεια για να δινει στο διακοπτη σου ρευμα που θα οπλιζει τον ρελε.απλα πραγματα Χθές μετά απο πολύωρο ψάξιμο και εγώ διαπίστωσα ότι είναι λίγο επίφοβο να επέμβω στο κομμάτι STOP του κινητήρα οπότε θα πάω σε περίπτωση Start μόνο με παράλληλα σύνδεση ώστε να μπορώ να χειριστώ τη μίζα και με το κλασσικό τρόπο του κλειδιού... Λίγο στη σύνδεση ακόμη δε τα πολυ καταλαβαίνω αλλά ελπίζω να βγάλω άκρη...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|