Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προσθήκη Start Button
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 02:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Γειά σας παιδιά, ήθελα τις γνώμες σας για μιά μετατροπή αισθητική στο εσωτερικό του C4..... Σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε να προσάρμοζα ένα κουμπί start-stop engine στο εσωτερικό απλά αναρωτιέμαι κατα πόσο είναι δύσκολο να γίνει και αν το έχει δοκιμάσει κανείς απο εδώ... Πάντως έχω σκεφτεί ακόμη και τα πιθανά σημεία για να μπεί το Button....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 19:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Χρηστάρα ίσως κανένας ηλεκτρολόγος να σε βοηθούσε...Και μετά μας φύγαμε όλοι μας..Δεν νομίζω να έχει προσπαθήσει κανένα παιδί.

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
το σκεφτηκα και γω αλλα ειναι κοψε ραψε την ταπετσαρια. εκτος και αν το βαλεις στον αναπτηρα αλλα δεν θα φαινεται. παντως εκει κατω το εχουν τα saab. :razz

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Δημήτρηδες σκέφτομαι να το βάλω επάνω στο τασάκι στη μέση δηλαδή απο το καπάκι. Ούτως η αλλως αχρείαστο μου είναι... Το κόψε ράψε δεν είναι τπτ πραγματικά... Βασικά θέλω να βρώ κάποιο ωραίο κουμπί και ύστερα θα το επιχειρήσω... Έχω την εντύπωση ότι θα φαίνεται πολύ ωραίο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Μου φαινεται καλη ιδέα. μαλλον μπορεί να μη χρειάζεται κοψε ραψε

http://cgi.ebay.com/NEW-CITROEN-SAXO-C2 ... 255e7471f5

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Ναι όντως με αυτό ίσως δε χρειάζεται... Απλά δε ξέρω με αυτό το κουμπί αν θα φαίνεται ωραίο. Βασικά βρήκα απο γνωστό το button απο maserati quatroporte το οποίο είναι φοβερό σαν εμφάνιση και μου το δίνει και τζάμπα οπότε θέλω να μάθω αν έχει κανένα πρόβλημα με immobilizer κτλ αν και δεν νομίζω να έχουν σχέση με το κουμπί ....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
Και εγώ αυτό σκέφτομαι και λέω ότι δε θα επηρεάζει πουθενά.... Και σκέφτομαι να το κάνω έτσι ώστε να έχεις επιλογή να παίρνει μπρός και με το κλειδί όπως κανονικά και απο το κουμπί... Κυρίως για λόγους ασφαλείας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 08:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
aiolos έγραψε:
Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί.

τπτ δεν ειναι ενας ρελες και ενωνεις τα καλωδια!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
timman έγραψε:
Μου φαινεται καλη ιδέα. μαλλον μπορεί να μη χρειάζεται κοψε ραψε

http://cgi.ebay.com/NEW-CITROEN-SAXO-C2 ... 255e7471f5


Βασικα αυτο ειναι μονο Start και δεν ειναι Stop.Το Stop του μοτερ ,αν βαλει καποιος αυτο το συστηματακι θα γινεται απο τον κανονικο διακοπτη με το κλειδι!!!!
zxpanos έγραψε:
aiolos έγραψε:
Δεν πρέπει να εχεις αφού θα βάλεις έτσι και αλλιώς το κλειδί και το κουμπί απλά ενώνει 2 καλώδια όπως θα τα ένωνε και το κλειδί.

τπτ δεν ειναι ενας ρελες και ενωνεις τα καλωδια!


:thumb
μονο που πρεπει το ρελε να ειναι "ισχυος" δηλαδη οι επαφες του να αντεχουν περιπου 35-40 Αμπερ, για να μην καουν ή χειροτερα να μην κολλησουν και βαραει η μιζα συνεχια.


οσο για να το κανεις Start και Stop απο το ιδιο κουμπι θελει λιγο ψαξιμο στα καλωδια του κανονικου διακοπτη και αυτοματισμο με ρελεδες και αυτοσυγκρατιση!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
χρηστο γιατι δεν βαζεις αυτο το συστημα που παιρνει μπροστα με το τηλεχειριστηριο? :bounce το εχουν πολλα αυτοκινητα και μηχανακια. ;)

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 21:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
dimitrisc4vts έγραψε:
χρηστο γιατι δεν βαζεις αυτο το συστημα που παιρνει μπροστα με το τηλεχειριστηριο? :bounce το εχουν πολλα αυτοκινητα και μηχανακια. ;)
Αρχικά αυτό το σύστημα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απο αυτό που έχω στο μυαλό μου... Το είχα στο προηγούμενο αμάξι μου την Άλφα ρομέο την 147 αν θυμάσαι που λέγαμε και εντάξει είναι μουράτο και χρηστικό αν θές να ζεστάνεις κινητήρα αλλά είναι εντελώς άλλο concept απο αυτό που θέλω...Βασικά είναι σύστημα συναγερμού με έξτρα επιλογές. Και κυρίως πανάκριβο... Ένα αξιόπιστο τέτοιο κιτ έχει κοντά στα 600 με 700 ευρώ ενώ αυτό που θέλω να κάνω δε θα κοστίσει τόσο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Νοέμ 2010, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
vil έγραψε:
μονο που πρεπει το ρελε να ειναι "ισχυος" δηλαδη οι επαφες του να αντεχουν περιπου 35-40 Αμπερ, για να μην καουν ή χειροτερα να μην κολλησουν και βαραει η μιζα συνεχια.


οσο για να το κανεις Start και Stop απο το ιδιο κουμπι θελει λιγο ψαξιμο στα καλωδια του κανονικου διακοπτη και αυτοματισμο με ρελεδες και αυτοσυγκρατιση!!!

Φίλε Vil έχεις γνώση απο τέτοιες συνδέσεις??? Θα ήθελα μία επεξήγηση περαιτέρω αν ξέρεις... Αν θές στείλε μου ΠΜ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Νοέμ 2010, 07:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
πεδια το ρελε δεν χρειαζετε να ειναι μεγαλο,παρεμβενετε στο ψιλο καλωδιο του διακοπτη που παει στον μαμα ρελε της μιζας και οχι πανω στο βαρελακι της μιζας.ενα απλο ρελεδακι με μια ασφαλεια θελει τπτ αλο.για να γινει σταρτ στοπ το ηδιο θες αλο διακοπτη και αλο ρελε ηπαρχουν ρελεδες που οπλιζουν 2 φορες δινοντας 2 διαφορετικες εντολες σηριακα,μια και μια,αλα ειναι μπερδεμα αφου θελει πολη ψαξιμο στην εντολη σβισιμο.η εντολη αυτη παει με σωμα στην bsi και απο εκει σβινει την αναφλεξη κοβοντας ταυτοχρονα και τον ψεκασμ,και οπως καταλαβατε η γραμη ειναι can-bas και καλο ειναι να μην παρεμβενετε σε τετια καλοδια.αν θες περιορισου στο σταρτ που ειναι πανευκολο,ανηξε την κολονα και με ενα δοκιμαστικο τσιμπα το καλοδιο που οταν πατας μιζα εχει ρευμα,εκει μπορεις η να το κοψεις τελιως η να το σηνδεσεις παραλιλα ετσι ωστε αν παθει κατι το κουμπακι να μπορεις να δινεις μιζα κανονικα και απο τον διακοπτη.ο ρελες που θα παρεις εχει 5 επαφες, με νουμερα οποτε η σηνδεση ειναι ως εξης
30 ρευμα με ανηγμα διακοπτη
86 γιωση
85 η εντολη απο τον διακοπτη σου ρευμα
και 87 το καλοδιο που θα πηγενει στον ρελε της μιζας.
θα χρειαστει να βρεις και ενα ρευμα με ανηγμα του διακοπτη που θα βαλεις και ασφαλεια για να δινει στο διακοπτη σου ρευμα που θα οπλιζει τον ρελε.απλα πραγματα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start BUtton του κινητήρα στο C4.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Νοέμ 2010, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 01:58
Δημοσιεύσεις: 1037
Τοποθεσία: Salonica
zxpanos έγραψε:
πεδια το ρελε δεν χρειαζετε να ειναι μεγαλο,παρεμβενετε στο ψιλο καλωδιο του διακοπτη που παει στον μαμα ρελε της μιζας και οχι πανω στο βαρελακι της μιζας.ενα απλο ρελεδακι με μια ασφαλεια θελει τπτ αλο.για να γινει σταρτ στοπ το ηδιο θες αλο διακοπτη και αλο ρελε ηπαρχουν ρελεδες που οπλιζουν 2 φορες δινοντας 2 διαφορετικες εντολες σηριακα,μια και μια,αλα ειναι μπερδεμα αφου θελει πολη ψαξιμο στην εντολη σβισιμο.η εντολη αυτη παει με σωμα στην bsi και απο εκει σβινει την αναφλεξη κοβοντας ταυτοχρονα και τον ψεκασμ,και οπως καταλαβατε η γραμη ειναι can-bas και καλο ειναι να μην παρεμβενετε σε τετια καλοδια.αν θες περιορισου στο σταρτ που ειναι πανευκολο,ανηξε την κολονα και με ενα δοκιμαστικο τσιμπα το καλοδιο που οταν πατας μιζα εχει ρευμα,εκει μπορεις η να το κοψεις τελιως η να το σηνδεσεις παραλιλα ετσι ωστε αν παθει κατι το κουμπακι να μπορεις να δινεις μιζα κανονικα και απο τον διακοπτη.ο ρελες που θα παρεις εχει 5 επαφες, με νουμερα οποτε η σηνδεση ειναι ως εξης
30 ρευμα με ανηγμα διακοπτη
86 γιωση
85 η εντολη απο τον διακοπτη σου ρευμα
και 87 το καλοδιο που θα πηγενει στον ρελε της μιζας.
θα χρειαστει να βρεις και ενα ρευμα με ανηγμα του διακοπτη που θα βαλεις και ασφαλεια για να δινει στο διακοπτη σου ρευμα που θα οπλιζει τον ρελε.απλα πραγματα

Χθές μετά απο πολύωρο ψάξιμο και εγώ διαπίστωσα ότι είναι λίγο επίφοβο να επέμβω στο κομμάτι STOP του κινητήρα οπότε θα πάω σε περίπτωση Start μόνο με παράλληλα σύνδεση ώστε να μπορώ να χειριστώ τη μίζα και με το κλασσικό τρόπο του κλειδιού... Λίγο στη σύνδεση ακόμη δε τα πολυ καταλαβαίνω αλλά ελπίζω να βγάλω άκρη... :scratch


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 34 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

SOS Button
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4 Picasso
Συγγραφέας: taxma
Απαντήσεις: 3
Keyless & Start-Stop button
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 0
προσθήκη usb στο radio του Xsara II 1.6 exclusive
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: johnixan
Απαντήσεις: 22
εφικτη η προσθηκη abs ?
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: nickpagonis
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ