Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:23 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 13:27 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δημητρη υπαρχουν οι αντιστοιχοι ενισχυμενοι στους καταλογους της εκαστοτε εταιριας. Και μπορεις να παρεις και μονο πλατω ενισχυμενο και δισκο και ρουλεμαν. Δλδ μπορεις ειτε να τα βρεις κιτ ειτε μεμονομενα. Βεβαια συνηθως καλυτερα κιτ. Αν βαλεις ενισχυμενο θα σκληρυνει ελαφρως το πενταλ. Λογικο ειναι αφου το πλατω θα ειναι αντιστοιχα ενισχυμενο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
billaras έγραψε:
Δημητρη υπαρχουν οι αντιστοιχοι ενισχυμενοι στους καταλογους της εκαστοτε εταιριας. Και μπορεις να παρεις και μονο πλατω ενισχυμενο και δισκο και ρουλεμαν. Δλδ μπορεις ειτε να τα βρεις κιτ ειτε μεμονομενα. Βεβαια συνηθως καλυτερα κιτ. Αν βαλεις ενισχυμενο θα σκληρυνει ελαφρως το πενταλ. Λογικο ειναι αφου το πλατω θα ειναι αντιστοιχα ενισχυμενο.


Θα σκληρύνει ελαφρώς το πετάλ? Το πετάλ του συμπλέκτη μου είναι αρκετά σκληρό εως πολύ μπορω να σου πώ. Ρώτησε τον Αγιοργίτη να στο επιβεβαιώσει. Αν αυτο σημαίνει οτι έχω τον πιο ενισχυμένο δίσκο... να πώ οτι κ αυτός άντεξε μέχρι τα 80.000χλμ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν ειναι σκληρος ηδη, αν σε αλλο διλιτρο ειναι μαλακοτερος, τοτε απλα ο δικος σου εχει σκληρυνει επειδη ειναι στα τελευταια του. Γι' αυτο. Απλα ο ενισχυμενος ισως ειναι ελαφρως πιο σκληρος σε σχεση με εναν καινουριο απλο για το δικο σου. Οχι οτι ειναι σκληροτερος απο τον δικο σου παλιο σε αισθηση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εγω ξερω οτι οταν ειναι να παραδωσει πνευμα ενας δισκος, τοτε ειναι πιο μαλακος, πιο σκληρος πρωτη φορα το ακουω...ειδικα με τη μεθοδο της ατοπου απαγωγης... :s

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Και εγω πιο σκληρο ξερω και απο εμπειρια κιολας απο το 206 που ειχα και πριν του αλλαξω ηταν πολυ σκληρος ενω μετα φτερο :shift :)

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Στη ΖΧ οταν τον αλλαξαμε εγινε πιο σκληρος, πιο δεμενος, πριν δωσει πνευμα ηταν ενα πουπουλο...και επιανε και πιο ψηλα. Τι να πω δεν ξερω... :hmm

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
Εγω ξερω οτι οταν ειναι να παραδωσει πνευμα ενας δισκος, τοτε ειναι πιο μαλακος, πιο σκληρος πρωτη φορα το ακουω...ειδικα με τη μεθοδο της ατοπου απαγωγης... :s


Πρωτη φορα το ακουω αυτο, να μαλακωνει ο δισκος!
Παντα σκληραινει, και οσο παει σκληραινει περισσοτερο. Και οταν τον ζοριζεις και ζεσταινεται παλι το ιδιο.
Το οτι ανεβαινει το σημειο συμπλεξης ειναι σημαδι φθορας. Οι συμπλεκτες με ντιζα και βιδα ρυθμιζονται και ετσι εξισωνεις την φθορα και το διαστημα πατηματος. Εγω και στα 2 αμαξια εχω παρατηρησει οτι σκληραινει. Και σε 206 φιλου το ιδιο. Και σε ενα σωρο αλλα αυτοκινητα.
Ρε Βασιλη, μηπως εχανε ελαχιστες βαλβολινες απο το πολυσφινο και σου λυπαινε το πολυσφηνο και ετσι μαλακωνε; Δεν εξηγειται αλλιως...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Κάπου είχα διαβάσει οτι μεγάλο ρόλο στη σκληρότητα παίζει και το ελατήριο στο πετάλ του συμπλέκτη...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μπα...... Ειναι ισα ισα για την επαναφορα του και για να τεντωνει λιγο την ντιζα στα ντιζατα πενταλ για να μηνε χιε κενο κατα το πατημα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Οσο πεφτει ενας δισκος,το πενταλ "σκληραινει".
Αυτο οφειλεται στο "κατεβασμα" των φερμουιτ με αποτελεσμα την οχι τελεια εφαρμογη και αποσυμπλεξη.Εκτος αυτου τα ελατηρια σκληραινουν και τρωγονται με αποτελεσμα να "κολυμπανε" πανω στο δισκο.
Αυτο που λεει ο Γιαννης ειναι σωστο,οτι δλδ παιζει πολυ μεγαλο ρολο το ελατηριο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως στο Xantia και το ΒΧ και το Megane ειναι πουπουλα τα ελατηρια (ειδικα στο Megane) για την διαδρομη που κανουν. Και αν ειναι καθατος ο αξονας τους και με λιγο γρασακι δεν εχει σχεδον καθολου αντισταση...
Για τα υπολοιπα περι δισκου συμφωνω απολυτα. :thumb
Μανθο σε τι αμαξια ειναι σκληρο το ελατηριο του πενταλ τοσο πολυ; Και για ποιον λογο;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μπίλλυ απο το εργοστάσιο,σε κανένα.Εκτός των τετρακίνητων,για ειδικούς λόγους.Απο εκεί καί πέρα όλα σκληραίνουν ή από κακή χρήση,ή απο χλμ(κούραση).

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Α, ειπα και εγω.... Γιατι μου φαινονταν περιεργο να ειναι σκληρο το ελατηριο επαναφορας του πενταλ.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οσο τελειωνει η ζωη του τοσο πιο σκληρος γινεται.-

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Δεκ 2010, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μιλατε για 2 διαφορετικες βλαβες,το πεταλ σκληρεναι αρκετα οταν χαλαει η ντιζα η χαλαει το πλατω,και ελαφρενει πριν μινει οταν τρωγετε το φερμουιτ το δισκου μονο,αν παλι τον καρβουνιασεις τοτε ειναι αρκετα μαλακος και μιριζει σηνεχος.δημητρη εσενα σιγουρα εχει θεμα με το πλατο ολα τα δηλιτρα εχουν ο ποιο ενησχιμενος δεν σημενει και ποιο σκληρο πεταλι αφου εχεις 2 τεραστιες αντλιες που θα παρουν το ζορι,αν ηταν ντιζατο τοτε θα σκληρηνε αρκετα.μπορεις αν θες να βαλεις και τετραφτερο με racing πλατω βεβεα το σταματα ξεκινα θα ειναι μαρτηριο και θα σκορτσαρει πολη ιδικοτερα στην οπισθεν

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 54 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen Saxo 1.1 2001 προβλήμα με ντιζά συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Labo2115
Απαντήσεις: 0
Picasso 1.8 - Επιλογή Λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 8
Σφύριγμα στο πάτημα συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: kateriniotis
Απαντήσεις: 6
Επιλογή Λαδιών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 32
Πρόβλημα με τον συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια