Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
ρε παιδια, σταματηστε να μου το θυμιζετε αυτο το θεμα.... δεν μπορω να κανω κατι να το φτιαξω. Ας επικεντρωθούμε στο σέτ συμπλέκτη....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Aν ήσουν ευχαριστημένος με τον valeo βάλε πάλι τον ίδιον. Αν όχι, δοκίμασε τον sachs. (Προσωπικά θεωρώ καλύτερον τον sachs)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
agiorgitis έγραψε:
Aν ήσουν ευχαριστημένος με τον valeo βάλε πάλι τον ίδιον. Αν όχι, δοκίμασε τον sachs. (Προσωπικά θεωρώ καλύτερον τον sachs)

:agree Ο valeo ειναι πολυ "πολιτισμενος" στην λειτουργια του, δλδ οι "φτηνες" σειρες και οχι οι ενισχυμενες, εχουν παρα πολυ μαλακη συμπλεξη, ωραιο αυτο στην πολη με τις συνχες αλλαγες, που σε περιπτωσεις κοντραδικης γρηγορης αλλαγης να πατιναρει ελαφρως, και οταν ζοριστει ανρχιζει να σκληραινει το πενταλ και να ανεβαινει. Αυτο το εχω εξακριβωσει σε 2 αυτοκινητα και εμενα τουλαχιστον δεν μου αρεσει σαν "φαινομενο" αλλα ετσι ειναι ο απλος valeo. Αν βρεις εμισχυμενο βαλε τον.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
hello?????????βαλες ρε συ τον sachs να τελιωνεις τι του λες ρε για γρηγορα κτλ?δεν θα κανει ποτε αναβαση ουτε καφριλες με χηροφρενα να τον αναψει,και κατι αλο αν θες την σημβουλη μου δοκιμασε τις βαλβολινες που εδωσε ο μανθος στον προκοπη ειναι αρκετα καλητερες απο της total αλα και λιγο ακριβοτερες.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 23:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
μια επεξήγηση θα ήθελα.
διαβάζω σε ενα σιτε, ψάχνοντας για δίσκο πλατό, το παρακάτω κείμενο :

Racing συστήματα συμπλέκτη Exedy , Valeo και συστήματα δικής μας κατασκευής και μετατροπής. Δίσκοι τετράφτεροι , εξάφτεροι για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και υψηλών απαιτήσεων. Κατασκευή πλατό με διπλό χτένι για μεγάλες αποδόσεις και γρήγορη αποσυμπίεση.

εχω πολλές άγνωστες λέξεις, όπως "δίσκοι τετράφτεροι", "εξάφτεροι", "διπλό χτένι" και "γρήγορη αποσυμπίεση". Ολα αυτα είναι κάτι που θα μπορούσαν να με ενδιαφέρουν ? Η ταιριάζουν μόνο σε πορσικά?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ταιριάζουν μόνο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. ;)

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δημητρη, οσο λιγοτερα φτερα εχει, τοσο πιο αποτομη συμπλεξη κανει. Ασε, μην το δοκιμασεις... Ειναι πραγματικα αγωνας για να οδηγησεις το αμαξι ειδικα σε κινηση. Κλωτσαει σαν κατσικι. Δεν σου χρειαζεται κατι τετοιο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
bill μηπως εννοεις οσο πιο πολλα φτερα εχει η ειμαι λαθος? :hmm οδηγησα ενα honda φιλου με τριφτερο και επρεπε να αφησω παρα μα παρα πολυ σιγα τον συμπλεκτη για να μην σβησει το αυτοκινητο εκτος του οτι επρεπε να ανεβασεις κατα πολυ τις στροφες και η συμπλεξη ηταν πολυ αποτομη αυτα ειναι για αυτοκινητα με πολυ δυναμη και ρελαντι στο θεο και τελικα μαλλον δεν θα παω για τετοιον μαλλον θα κοιταξω να βρω εναν ιδιο καλυτερης ποιοτητας. να σημειωσω ομως οτι το φιλαρακι με το honda ξεκιναει στο φαναρι με τερμα κατω το γκαζι και να χτυπαει κοφτι και αφηνει τον συμπλεκτη και ουτε καν μοιριζει. αν το κανω εγω αυτο δεν θα προλαβω να αφησω συμπλεκτη. :angr

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα αυτο λεω Δημητρη. Ο 4 φτερος ειανι πολυ πιο αποτομος απο τον 6φτερο. Αν ειδικα βαλεις και συμπλεκτη καθαρα κοντραδικο χωρις ελατηρια..... την φουτσισες..... Καθε φορα που θα ξεπαρκαρεις θα μαζεψεις και τους προφυλακτηρες των γυρω σου. :laugh :laugh :laugh :laugh

Αν καποιος δεν θελει "κλασικου" τυπου συμπλεκτη (δεν μιλω για πλατω-ρουλεμαν, μονο τον δισκο) και θελει κατι καλυτερο, παει σε 6φτερο με ελατηρια λιγο σκληροτερα απο τα μαμα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 54 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΗΧΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Επιλογη ζαντας και συμβατοτητα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 4
Επιλογή ηχοσυστήματος
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 69
Πρόβλημα με συμπλέκτη και κιβώτιο?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Nio
Απαντήσεις: 19
Επιλογή Λαδιών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Majestic-12 [Bot] και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron