Σελίδα 2 από 4

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 13:27
από billaras
Δημητρη υπαρχουν οι αντιστοιχοι ενισχυμενοι στους καταλογους της εκαστοτε εταιριας. Και μπορεις να παρεις και μονο πλατω ενισχυμενο και δισκο και ρουλεμαν. Δλδ μπορεις ειτε να τα βρεις κιτ ειτε μεμονομενα. Βεβαια συνηθως καλυτερα κιτ. Αν βαλεις ενισχυμενο θα σκληρυνει ελαφρως το πενταλ. Λογικο ειναι αφου το πλατω θα ειναι αντιστοιχα ενισχυμενο.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 15:13
από MeddlingMageGR
billaras έγραψε:
Δημητρη υπαρχουν οι αντιστοιχοι ενισχυμενοι στους καταλογους της εκαστοτε εταιριας. Και μπορεις να παρεις και μονο πλατω ενισχυμενο και δισκο και ρουλεμαν. Δλδ μπορεις ειτε να τα βρεις κιτ ειτε μεμονομενα. Βεβαια συνηθως καλυτερα κιτ. Αν βαλεις ενισχυμενο θα σκληρυνει ελαφρως το πενταλ. Λογικο ειναι αφου το πλατω θα ειναι αντιστοιχα ενισχυμενο.


Θα σκληρύνει ελαφρώς το πετάλ? Το πετάλ του συμπλέκτη μου είναι αρκετά σκληρό εως πολύ μπορω να σου πώ. Ρώτησε τον Αγιοργίτη να στο επιβεβαιώσει. Αν αυτο σημαίνει οτι έχω τον πιο ενισχυμένο δίσκο... να πώ οτι κ αυτός άντεξε μέχρι τα 80.000χλμ!!!

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 18:32
από billaras
Αν ειναι σκληρος ηδη, αν σε αλλο διλιτρο ειναι μαλακοτερος, τοτε απλα ο δικος σου εχει σκληρυνει επειδη ειναι στα τελευταια του. Γι' αυτο. Απλα ο ενισχυμενος ισως ειναι ελαφρως πιο σκληρος σε σχεση με εναν καινουριο απλο για το δικο σου. Οχι οτι ειναι σκληροτερος απο τον δικο σου παλιο σε αισθηση.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 19:45
από Blanc
Εγω ξερω οτι οταν ειναι να παραδωσει πνευμα ενας δισκος, τοτε ειναι πιο μαλακος, πιο σκληρος πρωτη φορα το ακουω...ειδικα με τη μεθοδο της ατοπου απαγωγης... :s

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:02
από NEKTARIOS C5
Και εγω πιο σκληρο ξερω και απο εμπειρια κιολας απο το 206 που ειχα και πριν του αλλαξω ηταν πολυ σκληρος ενω μετα φτερο :shift :)

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:07
από Blanc
Στη ΖΧ οταν τον αλλαξαμε εγινε πιο σκληρος, πιο δεμενος, πριν δωσει πνευμα ηταν ενα πουπουλο...και επιανε και πιο ψηλα. Τι να πω δεν ξερω... :hmm

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:08
από billaras
Blanc Ange έγραψε:
Εγω ξερω οτι οταν ειναι να παραδωσει πνευμα ενας δισκος, τοτε ειναι πιο μαλακος, πιο σκληρος πρωτη φορα το ακουω...ειδικα με τη μεθοδο της ατοπου απαγωγης... :s


Πρωτη φορα το ακουω αυτο, να μαλακωνει ο δισκος!
Παντα σκληραινει, και οσο παει σκληραινει περισσοτερο. Και οταν τον ζοριζεις και ζεσταινεται παλι το ιδιο.
Το οτι ανεβαινει το σημειο συμπλεξης ειναι σημαδι φθορας. Οι συμπλεκτες με ντιζα και βιδα ρυθμιζονται και ετσι εξισωνεις την φθορα και το διαστημα πατηματος. Εγω και στα 2 αμαξια εχω παρατηρησει οτι σκληραινει. Και σε 206 φιλου το ιδιο. Και σε ενα σωρο αλλα αυτοκινητα.
Ρε Βασιλη, μηπως εχανε ελαχιστες βαλβολινες απο το πολυσφινο και σου λυπαινε το πολυσφηνο και ετσι μαλακωνε; Δεν εξηγειται αλλιως...

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:40
από agiorgitis
Κάπου είχα διαβάσει οτι μεγάλο ρόλο στη σκληρότητα παίζει και το ελατήριο στο πετάλ του συμπλέκτη...

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:53
από billaras
Μπα...... Ειναι ισα ισα για την επαναφορα του και για να τεντωνει λιγο την ντιζα στα ντιζατα πενταλ για να μηνε χιε κενο κατα το πατημα.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 20:55
από Tzakos
Οσο πεφτει ενας δισκος,το πενταλ "σκληραινει".
Αυτο οφειλεται στο "κατεβασμα" των φερμουιτ με αποτελεσμα την οχι τελεια εφαρμογη και αποσυμπλεξη.Εκτος αυτου τα ελατηρια σκληραινουν και τρωγονται με αποτελεσμα να "κολυμπανε" πανω στο δισκο.
Αυτο που λεει ο Γιαννης ειναι σωστο,οτι δλδ παιζει πολυ μεγαλο ρολο το ελατηριο.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:01
από billaras
Παντως στο Xantia και το ΒΧ και το Megane ειναι πουπουλα τα ελατηρια (ειδικα στο Megane) για την διαδρομη που κανουν. Και αν ειναι καθατος ο αξονας τους και με λιγο γρασακι δεν εχει σχεδον καθολου αντισταση...
Για τα υπολοιπα περι δισκου συμφωνω απολυτα. :thumb
Μανθο σε τι αμαξια ειναι σκληρο το ελατηριο του πενταλ τοσο πολυ; Και για ποιον λογο;

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:08
από Tzakos
Μπίλλυ απο το εργοστάσιο,σε κανένα.Εκτός των τετρακίνητων,για ειδικούς λόγους.Απο εκεί καί πέρα όλα σκληραίνουν ή από κακή χρήση,ή απο χλμ(κούραση).

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 21:29
από billaras
Α, ειπα και εγω.... Γιατι μου φαινονταν περιεργο να ειναι σκληρο το ελατηριο επαναφορας του πενταλ.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Δεκ 2010, 22:07
από nonos
Οσο τελειωνει η ζωη του τοσο πιο σκληρος γινεται.-

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Δεκ 2010, 08:20
από zxpanos
μιλατε για 2 διαφορετικες βλαβες,το πεταλ σκληρεναι αρκετα οταν χαλαει η ντιζα η χαλαει το πλατω,και ελαφρενει πριν μινει οταν τρωγετε το φερμουιτ το δισκου μονο,αν παλι τον καρβουνιασεις τοτε ειναι αρκετα μαλακος και μιριζει σηνεχος.δημητρη εσενα σιγουρα εχει θεμα με το πλατο ολα τα δηλιτρα εχουν ο ποιο ενησχιμενος δεν σημενει και ποιο σκληρο πεταλι αφου εχεις 2 τεραστιες αντλιες που θα παρουν το ζορι,αν ηταν ντιζατο τοτε θα σκληρηνε αρκετα.μπορεις αν θες να βαλεις και τετραφτερο με racing πλατω βεβεα το σταματα ξεκινα θα ειναι μαρτηριο και θα σκορτσαρει πολη ιδικοτερα στην οπισθεν