Σελίδα 4 από 4

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 15:35
από MeddlingMageGR
ρε παιδια, σταματηστε να μου το θυμιζετε αυτο το θεμα.... δεν μπορω να κανω κατι να το φτιαξω. Ας επικεντρωθούμε στο σέτ συμπλέκτη....

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 15:40
από agiorgitis
Aν ήσουν ευχαριστημένος με τον valeo βάλε πάλι τον ίδιον. Αν όχι, δοκίμασε τον sachs. (Προσωπικά θεωρώ καλύτερον τον sachs)

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 17:33
από billaras
agiorgitis έγραψε:
Aν ήσουν ευχαριστημένος με τον valeo βάλε πάλι τον ίδιον. Αν όχι, δοκίμασε τον sachs. (Προσωπικά θεωρώ καλύτερον τον sachs)

:agree Ο valeo ειναι πολυ "πολιτισμενος" στην λειτουργια του, δλδ οι "φτηνες" σειρες και οχι οι ενισχυμενες, εχουν παρα πολυ μαλακη συμπλεξη, ωραιο αυτο στην πολη με τις συνχες αλλαγες, που σε περιπτωσεις κοντραδικης γρηγορης αλλαγης να πατιναρει ελαφρως, και οταν ζοριστει ανρχιζει να σκληραινει το πενταλ και να ανεβαινει. Αυτο το εχω εξακριβωσει σε 2 αυτοκινητα και εμενα τουλαχιστον δεν μου αρεσει σαν "φαινομενο" αλλα ετσι ειναι ο απλος valeo. Αν βρεις εμισχυμενο βαλε τον.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Δεκ 2010, 19:19
από zxpanos
hello?????????βαλες ρε συ τον sachs να τελιωνεις τι του λες ρε για γρηγορα κτλ?δεν θα κανει ποτε αναβαση ουτε καφριλες με χηροφρενα να τον αναψει,και κατι αλο αν θες την σημβουλη μου δοκιμασε τις βαλβολινες που εδωσε ο μανθος στον προκοπη ειναι αρκετα καλητερες απο της total αλα και λιγο ακριβοτερες.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 23:54
από MeddlingMageGR
μια επεξήγηση θα ήθελα.
διαβάζω σε ενα σιτε, ψάχνοντας για δίσκο πλατό, το παρακάτω κείμενο :

Racing συστήματα συμπλέκτη Exedy , Valeo και συστήματα δικής μας κατασκευής και μετατροπής. Δίσκοι τετράφτεροι , εξάφτεροι για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και υψηλών απαιτήσεων. Κατασκευή πλατό με διπλό χτένι για μεγάλες αποδόσεις και γρήγορη αποσυμπίεση.

εχω πολλές άγνωστες λέξεις, όπως "δίσκοι τετράφτεροι", "εξάφτεροι", "διπλό χτένι" και "γρήγορη αποσυμπίεση". Ολα αυτα είναι κάτι που θα μπορούσαν να με ενδιαφέρουν ? Η ταιριάζουν μόνο σε πορσικά?

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 00:35
από Tzakos
Ταιριάζουν μόνο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα. ;)

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 09:06
από billaras
Δημητρη, οσο λιγοτερα φτερα εχει, τοσο πιο αποτομη συμπλεξη κανει. Ασε, μην το δοκιμασεις... Ειναι πραγματικα αγωνας για να οδηγησεις το αμαξι ειδικα σε κινηση. Κλωτσαει σαν κατσικι. Δεν σου χρειαζεται κατι τετοιο.

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 09:26
από dimitrisc4vts
bill μηπως εννοεις οσο πιο πολλα φτερα εχει η ειμαι λαθος? :hmm οδηγησα ενα honda φιλου με τριφτερο και επρεπε να αφησω παρα μα παρα πολυ σιγα τον συμπλεκτη για να μην σβησει το αυτοκινητο εκτος του οτι επρεπε να ανεβασεις κατα πολυ τις στροφες και η συμπλεξη ηταν πολυ αποτομη αυτα ειναι για αυτοκινητα με πολυ δυναμη και ρελαντι στο θεο και τελικα μαλλον δεν θα παω για τετοιον μαλλον θα κοιταξω να βρω εναν ιδιο καλυτερης ποιοτητας. να σημειωσω ομως οτι το φιλαρακι με το honda ξεκιναει στο φαναρι με τερμα κατω το γκαζι και να χτυπαει κοφτι και αφηνει τον συμπλεκτη και ουτε καν μοιριζει. αν το κανω εγω αυτο δεν θα προλαβω να αφησω συμπλεκτη. :angr

Re: Επιλογή κιτ συμπλέκτη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Απρ 2011, 12:11
από billaras
Μα αυτο λεω Δημητρη. Ο 4 φτερος ειανι πολυ πιο αποτομος απο τον 6φτερο. Αν ειδικα βαλεις και συμπλεκτη καθαρα κοντραδικο χωρις ελατηρια..... την φουτσισες..... Καθε φορα που θα ξεπαρκαρεις θα μαζεψεις και τους προφυλακτηρες των γυρω σου. :laugh :laugh :laugh :laugh

Αν καποιος δεν θελει "κλασικου" τυπου συμπλεκτη (δεν μιλω για πλατω-ρουλεμαν, μονο τον δισκο) και θελει κατι καλυτερο, παει σε 6φτερο με ελατηρια λιγο σκληροτερα απο τα μαμα.