Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Δεκ 2010, 14:03 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Εξαιτίας των προβλημάτων του τεντωτήρα καδένας και της τροχαλίας στροφάλου, υπάρχει πιθανότητα να έχει "χαλάσει" ο χρονισμός. Στην αναζήτηση για έναν εύκολο και αναίμακτο (χωρίς να βγει το ψευτοκάπακο) τρόπο για να δω, έστω και στο περίπου, εαν ο χρονισμός είναι εντάξει, ο salex μου άνοιξε τα μάτια. Μέσω του OBD II και χρησιμοποιώντας κάποιο πρόγραμμα που εμφανίζει τα στοιχεία που διαβάζει (π.χ. Scanmaster, Scantool ) κοιτάμε τα Fuel Trims και μάλιστα το Long Term Fuel Trim Bank 1. Αν τυχόν είναι πάνω από 10% τότε πηγαίνουμε κατευθείαν για χρόνισμα. Αν πάλι είναι από -5 εως +5% τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος προβληματισμού. Παραθέτω το screenshot από τη μέτρηση που έκανα στο δικό μου, χρησιμοποιώντας το scanmaster: Υ.Γ. :Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Salex για τη διάθεσή του να μοιραστεί τις γνώσεις του.
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 16:17 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν τυχόν δεν φταίει το χρόνισμα για τα fuel trims, τότε ψάχνουμε κατά σειρά: - Μπεκ - Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης (αυτή που βρίσκεται στην άκρη του εκκεντροφόρου από την πλευρά της μπαταρίας)
Συνήθως όταν το long term fuel trim ξεφύγει τελείως (+20% και βάλε) τότε ο εγκέφαλος κόβει την παροχή της τουρμπίνας για να μην προκαλέσει ζημιά στον κινητήρα, μιας και καταλαβαίνει ότι κάτι πηγαίνει πολύ πολύ στραβά.
Επειδή τα αυτοκίνητά μας δεν έχουν πλέον φίλτρο βενζίνης στη γραμμή παροχής από το ρεζερβουάρ, ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα αν βάλουμε βενζινη με λάσπη. Το πρώτο που χαλάει σε αυτή την περίπτωση είναι η αντλία υψηλής πίεσης και αμέσως μετά τα μπεκ. Δεν είναι εύκολο να γινει, αλλά καμιά φορά συμβαίνει μιας και δεν υπάρχει χάρτινο φίλτρο να κρατήσει τη βρώμα.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Τρί 06 Σεπ 2011, 19:57 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
ναι βρε σε όποιο συνεργείο κ να πας έτσι κάνουν τον χρονισμό κ έχουν όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό εγώ δεν έχω δει κανένα μα κανένα συνεργείο πάντως να έχει ψευτοτενωντήρα,όλοι έχουν έναν παλιό τενωντήρα τον οποίο έχουν τρυπήσει κ του έχουν βάλει βίδα. ότι να ναι δηλαδή στο περίπου να πέσει το χρήμα κ άντε για . αποτέλεσμα το αμάξι πάει με πρόβλημα κ φεύγει πάλι με το ίδιο πρόβλημα το χρήμα όμως πέφτει κανονικότατα .
_________________
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Σεπ 2011, 16:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Άστα να πάνε... Άτιμα σάπια Citroën! send from a galaxy far far away
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Σεπ 2011, 16:46 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
f15 έγραψε: Τελικά όπως δείχνει οι 1.6 THP είναι όλο προβλήματα... ο ΤΗΡ είναι ένα πάρα πολύ καλός κινητήρας τώρα αν δεν έχουν ιδέα τα συνεργεία για το πως να συντηρούν ένα τέτοιο μοτέρ αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο . είναι σαν να πηγαίνεις ένα κλασικό 1.6 16ν μοτέρ για αλλαγή ιμάντα χρονισμού κ να σου βάλουν τον ιμάντα 1-2 δόντια λάθος μετά φταίει το μοτέρ?
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ 2011, 19:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Καλά,μην τρελλαίνεστε κιόλας.........
Δεν θα χρονίσουμε και F16.......
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Ιαν 2012, 18:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
καλησπέρα. σήμερα αξιώθηκα και εγκατέστησα το scanmaster και πήρα μετρήσεις από το αυτοκίνητό μου (c4 1.6 thp). αυτό που είδα και με ανησύχησε είναι το long term fuel trim στο 8,9%. αυτό τι σημαίνει; έχει χάσει τον χρονισμό το αυτοκίνητο; είναι κάτι που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης;
να σημειώσω πως περίπου πριν από ένα χρόνο είχα αλλάξει τον τεντωτήρα καδένας στην Ωμέγα. μετά την αντικατάσταση μου είπε ο τεχνικός προιστάμενος πως δεν είχε κάποιο θέμα με τον χρονισμό ο κινητήρας και όλα είναι εντάξει.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|