Σελίδα 1 από 4

Κομμένος ιμάντας αξεσουάρ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:12
από MeddlingMageGR
Σήμερα που είχε καλη μέρα, είπα να πάρω το καμάρι μου και να πάω μια μακρινή βόλτα μέχρι την εξοτική Γλυφάδα. Κόσμος πολύς, ήλιος λαμπερός, τα πουλάκια κελάϊδηζαν. Στο γυρισμό, και ενώ οδηγούσα επι της Ποσειδώνος αριστερή λωρίδα, λέω να το πατήσω λίγο. Οχι πολύ, μόνο 2α-3η... και έφτασα κοντά στις 6.000 στροφές. Ξαφνικά ακούω εναν παράξενο ήχο, σαν να είχα πάρει σακούλα μπροστά με τη μάσκα... φρου φρου φρου φρου φρου... Ανησύχησα, αλλα είδα αριστερά στο δρόμο συνεργεία του Δήμου να κόβουν τα χόρτα με αυτα τα ειδικά μηχανήματα... οποτε λέω "απο κει θα είναι". Το αυτοκίνητο πήγαινε κανονικά, δεν ένιωσα καμια ολιγορία. Ξαφνικά ανάβει λαμπάκι σέρβις με ένδειξη "η μπαταρία δε φορτίζεται"... Καλα λέω, θα το πάω σπίτι, θα το κλείσω θα το ξαναβάλω μπρός, μπας κ φύγει. Μετά απο 10 λεπτά φτάνω σπίτι, και μπαίνοντας στο υπόγειο πάρκινγ μου είδα οτι δεν άναψαν τα αυτόματα φώτα. Παω να τα αναψω χειροκίνητα, τίποτα. Παρκάρω κανονικά, σβύνω τη μηχανή, την ξαναβάζω μπρός, τα φώτα άναψαν. Οκ ολα καλα είπα. Ομως κάτι άκουγα μέσα απο τη μηχανή.. εναν άλλο ήχο σαν το κελάϊδισμά των παραπάνω πουλιών... ενα ουιουουιουιουιουιου... Σβύνω τη μηχανή, κοιταω κάτω απο το αυτοκίνητο... :agree
Ανοίγω το καπώ.... :agree :agree


ΕικόναΕικόναΕικόνα

Μου φαίνεται λογικό. Εδω και καιρό άκουγα περίεργους ήχους απο τη μηχανή... κάτι σαν χουχουχουχου.. Αφου όταν πήγα στην υγραεριοκίνηση για να μου αλλάξουν τρόμπα στη μπουκάλα (άσχετο...!) τους ρώτησα πως ακούν τον κινητήρα μου, και μου είπαν σαν να έχει λασκάρει ενα ρουλεμάν ή κατι τετοιο τέλος πάντως. Το αμάξι έχει παρα 500, 80.000χλμ. Και ο ιμάντας αλλάχτηκε στις 58.000 σε γνωστό συνεργείο στη Λεωφ. Μαραθώνος στην Παλλήνη.

Τι να κάνω? Να το πάω στη Σιτροέν ? Και αν ναι θα πάει καμια 400άρα ή μπορει και παραπάνω ? Η να το πάω πίσω στο συνεργείο που μου το έφτιαξε ? (χλωμό το βλέπω, αλλα είναι μια option).


Άλλαξα λίγο τον τίτλο. αγιωργίτης.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:17
από xantiamanolis
να το πας εκει που το εφτιαξε να το συζητησεις να δεις τι μαρκα ιμαντα σου εβαλε και να μην σου την ξαναβαλει την ιδια μαρκα το θεμα και εαν δεν εχει περασει χρονος απο την αλλαγη του ιμαντα να ζητησεις αντ/ση τωρα εαν δεν βρεις ακρη η επιλογη των κινησεων δικες σου

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:21
από koshalVTS
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος, το αμάξι έχει 2 ιμάντες. Έναν για τον χρονισμό και έναν για τα παρελκόμενα. Εσένα σου έχει σπάσει ο μικρός κ γιαυτό δεν φορτίζεται η μπαταρία σου και λογικά δεν έχεις A/C. Αν είχε σπάσει ο μεγάλος θα έκανε τρελή ζημιά και θα έμενε μετά από λίγο το αυτοκίνητο

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:33
από Someone
MeddlingMageGR έγραψε:
Το αμάξι έχει παρα 500, 80.000χλμ. Και ο ιμάντας αλλάχτηκε στις 58.000 σε γνωστό συνεργείο στη Λεωφ. Μαραθώνος στην Παλλήνη.


δηλαδη αντεξε περιπου 21500 χλμ... ιμάντας που υποτίθετε θα κράταγε 60000 χλμ.... τι να πω... θα με κακοχαρακτηρίσουν ..... πολλά "τυχαια" συμβάντα πάντως.... οι υπόλοιποι ιμάντες σε τι κατάσταση ειναι Δημήτρη??

πάντως αν αποφασίσεις και πάς στο ίδιο συνεργείο λογικά θα σου το φτιάξει και δεν θα σου πάρει χρήματα γιατι σύγουρα δεν τον συμφέρει τον μαστορα να γυρίσεις και να πεις οτι σου έκανε μανουρα... όπως και να εχει εγώ δεν θα δεχόμουν να πληρώσω ουτε cent...

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:41
από acpro
Αντώνη μη φορτίζεις αμέσως. Μπορεί να αλλάχθηκε μόνο ο ένας ιμάντας. Άκου τον Κοσμά τι λέει. Αν ήταν ο ιμάντας χρονισμού δεν θα άκουγες μόνο φρου φρου. Θα άκουγες και ένα μεγαλοπρεπέστατο γκαπ, που θα ήταν το πιστόνι που θα καρφωνόταν στη βαλβίδα. Πήγαινε στο συνεργείο και λύστε το εκεί πρώτα από όλα.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 15:46
από MeddlingMageGR
Someone έγραψε:
MeddlingMageGR έγραψε:
Το αμάξι έχει παρα 500, 80.000χλμ. Και ο ιμάντας αλλάχτηκε στις 58.000 σε γνωστό συνεργείο στη Λεωφ. Μαραθώνος στην Παλλήνη.


δηλαδη αντεξε περιπου 21500 χλμ... ιμάντας που υποτίθετε θα κράταγε 60000 χλμ.... τι να πω... θα με κακοχαρακτηρίσουν ..... πολλά "τυχαια" συμβάντα πάντως.... οι υπόλοιποι ιμάντες σε τι κατάσταση ειναι Δημήτρη??

πάντως αν αποφασίσεις και πάς στο ίδιο συνεργείο λογικά θα σου το φτιάξει και δεν θα σου πάρει χρήματα γιατι σύγουρα δεν τον συμφέρει τον μαστορα να γυρίσεις και να πεις οτι σου έκανε μανουρα... όπως και να εχει εγώ δεν θα δεχόμουν να πληρώσω ουτε cent...


Για τον άλλον ιμάντα δεν ξερω σε τι κατάσταση είναι. Δεν εχω τις γνώσεις ούτε να ξέρω που είναι, ούτε να τον αξιολογήσω. Θα τον κοίταγα τώρα στο σέρβις των 80κ, μιας κ η προσφορά των 125 ευρω που έχει η Σιτροέν αναγράφει οτι τον κοιτάνε. Το θέμα είναι οτι το ένα συνεργείο είναι μακριά πολύ, και το άλλο δίπλα στο σπίτι μου. Να χρησιμοποιήσω γερανό της οδικής βοήθειας? Η να το πάω κούτσα κούτσα ? Μιας κ το αυτοκίνητο πήγε κανονικά για 3-5χλμ αφού μου έσπασε.
Τώρα που είδα στο rpc, τους ιμάντες δυναμό τους έχει 15 ευρώ (Κωδικός # : 6PK1705D). Και τον ιμάντα χρονισμού 72. (Κωδικός #:5608XS). Εξαρτάται τι θα μου πεί η Σιτροέν.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:01
από Someone
acpro έγραψε:
Αντώνη μη φορτίζεις αμέσως. Μπορεί να αλλάχθηκε μόνο ο ένας ιμάντας. Άκου τον Κοσμά τι λέει. Αν ήταν ο ιμάντας χρονισμού δεν θα άκουγες μόνο φρου φρου. Θα άκουγες και ένα μεγαλοπρεπέστατο γκαπ, που θα ήταν το πιστόνι που θα καρφωνόταν στη βαλβίδα. Πήγαινε στο συνεργείο και λύστε το εκεί πρώτα από όλα.



Αχιλέα ακούω τον Κοσμά και αυτό λεω και εγώ... δεν λεω οτι ήταν ο ιμάντας χρονισμού ξέρω πως αν ηταν αυτός θα το ειχε καρφώσει το μοτερ... εγω ρώτησα σε τι κατασταση ειναι οι υπόλοιποι ιμάντες... μήν ξεχνάμε και την περίπτωση του Λύκου...
επίσης όπως λές γιατι να αλλαχθηκε μόνο ο ενας ιμάντας? (ρωτάω ετσι ? μη δημιουργουνται παρεξηγήσεις...) στο σερβις των 60000 δεν αλλάζονται όλοι???

Υ.Γ. δεν φορτώνω απλά σχολιάζω αν ειχα φορτώσει θα με ακουγες στον Ταυρο.... :thumb

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:13
από aiolos
Όπως είπαν και οι άλλοι, αν ήταν ιμάντας χρονισμού θα είχε εκραγεί ο κινητήρας και οι βαλβίδες θα έβγαιναν σε κομματάκια απο την εξάτμιση. Ιμάντας αξεσουάρ είναι αλλάζει εύκολα.
Θα σου έλεγα αν έχεις οδική να το πας με αυτήν. Πέρα απο το δυναμό δε νομίζω οτι χάνεις τίποτα άλλο χρήσιμο αλλά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρονικά τους μπορεί να σου κάνει τίποτα περίεργο στο δρόμο αν το πας μόνο με τη μπαταρία.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:20
από MeddlingMageGR
κοιτάξτε αριστερά σε αυτη τη φωτό, υπάρχει ενα μεγάλο και πιο πλατυ λουρί στην τροχαλία

Εικόνα

Κοιτάχτε τώρα και την πρώτη φωτο που ανέβασα. Αυτο λείπει, και η τροχαλία είναι γυμνη. Επίσης υπάρχει κ αλλο ενα λουρί πιο λεπτο. Ολο αυτο μπορει να είναι ο ένας ιμάντας ?

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:24
από dimitrisc4vts
ισως να ειναι αυτο που λεει ο acpro. πολλοι κοιτανε τον ιμαντα του δυναμο οπτικα και αν ειναι σε καλη κατασταση τον αφηνουν ως εχει και αλλαζουν μονο τον κυριο του χρονισμου που αν σπασει εκει η ζημια ειναι μεγαλη. αν παλι δημητρη εισαι σιγουρος οτι εχει αλλαχτει ο ιμαντας δυναμο τοτε η ηταν ελλατωματικος και δεν αντεξε την ακατανικητη δυναμη του 2λιτρου :shift η εχουν παρατηρηθει κοψιματα ιμαντων απο υπερβολικο σφυξιμο το οποιο συνοδευεται απο εντονο ηχο του ιμαντα. παντως η ιμαντες που χρησιμοποιει η citroen ειναι απο τους κορυφαιους στην αγορα.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:33
από dimitrisc4vts
δημητρη εαν οι δυο ιμαντες περαστηκαν μαζι μαλλον και ο ιμαντας χρονισμου θα ειναι της ιδιας ποιοτητας οποτε καλο θα ηταν να τον αλλαξεις και αυτον.

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:37
από MeddlingMageGR
dimitrisc4vts έγραψε:
δημητρη εαν οι δυο ιμαντες περαστηκαν μαζι μαλλον και ο ιμαντας χρονισμου θα ειναι της ιδιας ποιοτητας οποτε καλο θα ηταν να τον αλλαξεις και αυτον.


δεν εχεις άδικο σε αυτό... επειδη όμως άκουγα όπως έγραψα περιεργους θορύβους και σουρσίματα απο το μοτερ, πιστέυω οτι κάπου έκανε επαφή κ γι αυτό έσπασε. Τον άλλον ιμάντα θα τον δούν στην αντιπροσωπεία τη Δευτέρα, και θα μου πουν αν χρίζει αλλαγής. Πάντως αυτή την στιγμή, εχω προγραμματίσει αλλαγή γαι δίσκο πλατό, και μου έιναι πολύ δύσκολο να δώσω κ άλλα 400-500 ευρω που θέλουν όλοι οι ιμάντες για αλλαγή, μόνο κ μόνο για προληπτικούς λόγους!!! δεν το αποκλείω όμως...

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 16:50
από dimitrisc4vts
αρε αυτος ο δισκος εχω αλλαξει δυο μεχρι τωρα. παντως υπαρχουν και εκτος αντιπροσωπειας ιμαντες κορυφαιας ποιοτητας πχ skf. στην αντιπροσωπεια θα σου βαλουν σετ το οποιο περιλαμβανει και αλλα εκτος απο τους ιμαντες οπως ρουλεμαν η αντλια νερου που πιθανον να μην χρειαζονται αλλαγη απο τοσο νωρις στο αυτοκινητο σου. απλα εαν παρεις δυο επωνυμους ιμαντες μονο, θα σου βγουνε πιο οικονομικα απο ολο το σετ που θα βαλεις στην αντιπροσωπεια. :thumb

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Ιαν 2011, 22:46
από xantiamanolis
καθε 60.000 χλμτρα αλλαζονται ολοι οι ιμαντες καθως καλο ειναι να αλλαζονται και τα ρουλεμαν που ταυτιζονται με την λειτουργια των ιμαντων υπαρχει η πιθανοτητα να συμβουν 2 περιπτωσεις η μια να μην σου τους αλλαξε ακθολου εκληματικο απιθανο αλλα και πιθανο ταυτοχρονα και η αλλη να επεσες σε αστοχια υλικου που για μενα ειναι ο πιο πιθανος αλλα οπως και να εχει το σωστο συνεργειο σου αναλμβανει να σου αντικαταστησει αφου για το καταστημα ειναι αμελητεο το κοστος της αγορας του ιμαντα απο το να χασει πελατη

Re: Κομμένος Ιμάντας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Ιαν 2011, 02:10
από nonos
Δημητρη σου ευχομαι περαστικα και να ειναι κατασκευαστικη αστοχια και οχι συνεργειακη λαλακια, αν μπορεις να το πεις ετσι..
Συμφωνω με τον koshalvts για το τι επαθε, ταιριαζει και με τα συμπτωματα αλλωστε..