Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Μαρ 2011, 16:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Τους τελευταίους 3 μήνες, το αυτοκίνητό μου κάνει έναν θόρυβο στα πρώτα 4-5 λεπτά λειτουργίας, ο οποίος προέρχεται από το ρουλεμάν του ιμάντα εκκεντροφόρου που βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Αρχικά το είχα αποδώσει σε αστοχία υλικού, για να εμφανιστεί τέτοιο θέμα μετά από μόνο 55.000km. Τώρα είμαι στα 57.000km και μάλλον θα αναγκαστώ να κάνω το service των 60.000km νωρίτερα, γιατί δεν συμφέρει να αλλαχτεί μόνο το ρουλεμάν όταν η αλλαγή του ιμάντα είναι σε μόλις σε 3.000km. Σήμερα ρίχνοντας μια ματιά στο μηχανοστάσιο, βρήκα κάτι ενδιαφέρον και μάλλον την αιτία και του προβλήμάτος. Παρατήρησα (ακόμα μια φορά) ότι τα ηχομονωτικά μοκετάκια πάνω από τον κινητήρα ακουμπάνε στο μαύρο διακοσμητικό καπάκι του κινητήρα, και αφήνουν βρωμιες και σημάδια. Έχουν χάσει το σχήμα τους, και κρέμονται πολύ πιο χαμηλά απ' ότι παλιότερα. Το πιο σημαντικό, παρατήρησα ίχνη ροής νερού πάνω στο μαύρο καπάκι του κινητήρα, που παλιότερα ποτέ δεν συνέβαινε. Τι συμβαίνει, και γιατί το νερό περνούσε πάνω στον κινητήρα; Τα μονωτικά επειδή έχουν στραβώσει έχουν μεταξύ τους λίγο κενό. Έτσι, το νερό από τον νεροχύτη που θα έφευγε πίσω από τα μονωτικά, και κάτω προς τον καθρέπτη, περνούσε από το άνοιγμα στο πράσινο βέλος και έτρεχε πάνω στον κινητήρα όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα με μπλέ γραμμές. Σε δυο σημεία, το νερό έφτανε στα καπάκια του ιμάντα χρονισμού, πολύ κοντά στο ρουλεμάν που κάνει θόρυβο. Τα καπάκια ΔΕΝ είναι στεγανά, και είναι πολύ πιθανόν μικρές ποσότητες νερού να περνούσαν μέσα από τις σχισμές και να έβρεχαν το ρουλεμάν και γι αυτό να χάλασε. Κοιτάξτε το λίγο και στα δικά σας, γιατί σε πολλά C4 έχω δει τα μονωτικά αυτά πεσμένα, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μπορούν να δημιουργήσουν τέτοιο πρόβλημα... Και στα 1.6 η μορφή του κινητήρα είναι σχεδόν ίδια, και μπορεί να συμβαίνει κι εκεί. Για να τα επισκευάσω έκανα τα παρακάτω. Τα γράφω μήπως και κάποιο άλλο μέλος χρειαστεί να ασχοληθεί με το θέμα. Αρχικά προσπαθούσα για πολλή ώρα να ξαναευθυγραμίσω τα μονωτικά ώστε να στέκονται στην σωστή θέση, και να τα ξανακουμπώσω στη θέση τους. Αδύνατον, είχαν χάσει το σχήμα τους τόσο που πλέον όταν τα έβαζα στη "σωστή" θέση τους δεν ευθυγραμμίζονταν οι τρύπες τους με αυτές της πλαστικής γέφυρας. Επίσης, το αριστερό τμήμα, το οποίο αφαιρείται για να αλλαχτεί το φίλτρο καμπίνας, στην πλάτη του στερεώνεται με 2 τρύπες σε δυο προεξοχές του καπακιού του φίλτρου καμπίνας. Οι τρύπες αυτές ήταν τελείως κατεστραμμένες (προφανώς σκίστηκαν σε αλλαγή φίλτρου από βιαστικό μάστορα). Για να κλείσει το κενό στα μοκετάκια έπρεπε όλο το αριστερό κομμάτι να έρθει περίπου 1.5cm πιο δεξιά, για να μπαίνει κάτω από το δεξί κομμάτι και το νερό να φεύγει προς τα πίσω και όχι να στάζει πάνω στην μηχανή. Έκανα 3 καινούριες τρύπες στην γέφυρα, λίγο πιο δεξιά από τις μανίσιες και στάθηκε σωστά. Επίσης πρόσθεσα ένα κλιπσάκι "πινέζα"στο άκρο του δεξιού ηχμονωτικού γιατί με τίποτα δεν ίσωνε (φαίνεται στην αρχική φωτό πόσο είχε στραβώσει), και λόγω του στραβώματος έσπρωχνε και το αριστερό κομμάτι προς τα κάτω. Τις τρύπες του αριστερού μονωτικού που πιάνονται στο καπάκι του φίλτρου καμπίνας τις επιδιόρθωσα με tie-wraps. Και κάτι ακόμα που ίσως αξίζει να κοιτάξετε: Το κλιπ τύπου πινέζας που υπάρχει στην πρώτη φωτό στο κόκκινο βέλος, περνάει μέσα από μια τρύπα στη γέφυρα, άλλη μια στο νεροχύτη και σφίγγει τα δυο μαζί. Η τρύπα στον νεροχύτη είχε ραγίσει (πιθανόν από τα χτυπήματα του καπώ στο κλείσιμο) το κλιπ δεν μπορούσε να σφίξει τα δύο τμήματα μαζί, η γέφυρα δεν ήταν πλέον δεμένη με τον νεροχύτη και είχε κρεμάσει 2 cm προς τα κάτω (λόγω του συνδιασμού ζέστης και πίεσης από το καπώ). Η αυξημένη κλίση έκανε νερά να μαζεύονται μέσα στα μοκετάκια, να μην στραγγίζουν, και από το νερό και το βάρος είχαν στραβώσει και ψιλοδιαλυθεί. Αυτό το πρόβλημα του κλιπ δεν ήταν ορατό πριν αποφασίσω να το βγάλω, όλα φαινόντουσαν κανονικά στο μάτι, μέχρι που βγάζοντας το κλιπ είδα ότι ήταν πολύ χαλαρό και έψαξα το γιατί. FIX: Μια βίδα με παξιμάδι κρατάει πλέον τα δυο πλαστικά σφιχτά μαζί. Αποτέλεσμα: Η γέφυρα πλέον στέκεται σημαντικά ψηλότερα. Το δοχείο υγρών φρένων έχει ξαναγίνει οριζόντιο*, και τα μοκετάκια έχουν πλέον κενό από τον κινητήρα όπως όταν ήταν καινούριο. * Περιστασιακά, όταν άφηνα το αυτοκίνητο για ώρες παρκαρισμένο σε κατηφόρα, είχα μια μικρή διαρροή υγρού φρένων από το καπάκι του δοχείου. Πίστευα ότι έφταιγε το καπάκι, αλλά παρ' όλο που είχα πάρει καινούριο δεν το είχα αλλάξει, περίμενα "την επόμενη φορά που θα βγάλει". Σήμερα είχε στάξει πάλι, ξεκίνησα να καθαρίσω τα υγρά και να αλλάξω το καπάκι, και κοιτούσα και αναρωτιόμουν γιατί το δοχείο του υγρού έχει τόση κλιση προς τα εμπρός, και όλο το υγρό μαζεύεται κάτω από το καπάκι, ειδικά στις κατηφόρες. Έτσι ξεκίνησε όλη η ιστορία σήμερα, με όλα τα παραπάνω. Το ένα έφερε το άλλο...
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Μαρ 2011, 17:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
χωρις να ειμαι σιγουρος ακομα και τα ηχομονωτικα να ηταν στην θεση τους δεν πρεπει να παιρναει νερο απο πανω τους. το προβλημα του νερου στην μηχανη ειναι σε ολο αυτο το πλαστικο που δεν κουμπωνει καλα στο μπαρμπριζ. για τα νερα αριστερα και δεξια στην εξωτερικη πλευρα του πλαστικου εχει τρυπες οι οποιες οδηγουν τον νερο στο κατω μερος του αυτοκινητου χωρις να παιρναει καθολου απο την μηχανη το νερο. ακομα και τα ηχομονωτικα να κουμπωσουν το νερο θα παει στην μηχανη αλλα θα τρεχει απο δεξια και αριστερα. πρεπει να μονωσει το πλαστικο με το τζαμι. κοινο προβλημα σε ολα τα c4 να πεφτει αυτο το πλαστικο. τωρα για το πως το μπορει το νερο να οδηγηθει στο ρουλεμαν ειναι παραξενο. δεν την εχω δει την μηχανη γιατι το δικο μου ειναι τελειως διαφορετικο. αλλα κοιταξε τα αλατα που εχουν στεγνωσει που οδηγουν.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Μαρ 2011, 18:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ο πλαστικός νεροχύτης είχε πέσει και σε μένα, όταν ακόμα το αυτοκίνητο ήταν ακόμα 6 μηνών. Τον είχα κολλήσει τότε και έκτοτε δεν έχει ξανακουνηθεί, είναι στην θέση του.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, αλλά μόνο τα νερά που φτάνουν στο μεσαίο τμήμα του νεροχύτη στραγγίζουν στα άκρα. Το νερό που μπαίνει μέσα από τις τρύπες στους αεραγωγούς/εξαερισμούς του νεροχύτη καταλήγει στα άκρα από αυτά τα μοκετάκια. Και δυστυχώς το νερό που μαζεύουν οι υαλοκαθαριστήρες στην ανοδική κίνηση, το περισσότερο καταλήγει μέσα στις τρύπες. Το ίδιο και το νερό της βροχής που πέφτει απευθείας στις τρύπες (ή κατά το πλύσιμο).
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Μαρ 2011, 21:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Μπράβο Αντώνη Είχα παρατηρήσει τα νερά που αναφέρεις στο παλιό c4....
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Μαρ 2011, 00:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Ο λόγος που το έγραψα σε αυτή την κατηγορία με τα προβλήματα, και όχι στα how-to, ήταν για να το δουν όσο το δυνατόν περισσότεροι και να ελένξουν την κατάσταση στο δικό τους αυτοκίνητο. Ειδικά στα 1.4, που το καπάκι του κινητήρα τελειώνει τόσο πίσω, είναι πρόσκληση για προβλήματα. Ξέχασα να αναφέρω και στο αρχικό πόστ, ότι η κοιλότητα γύρω από την τάπα του λαδιού (επάνω στην ίδια την κυλινδροκεφαλή) ήταν πλημμυρισμένη με νερό, ευτυχώς η τάπα είναι στεγανή. Το είχα πλύνει χθες το αυτοκίνητο (μετά από 3 μήνες ), και σήμερα που άνοιξα το καπώ να συμπληρώσω υγρό υαλοκαθαριστήρων ήταν πολύ προφανές το θέμα. Το καπάκι του κινητήρα είναι γεμάτο "φρέσκα" άλατα από το χθεσινό πλύσιμο (φαίνεται και στις φωτό). Τα σημάδια ροής όμως που περιέγραψα ήταν σίγουρα πολύ πιο παλιά, από σχετικά μικρές πσότητες νερού αλλά φαινόταν ότι συνέβαινε κατ' επανάληψη... billaras έγραψε: Θα ελεγα να βρεις αντιστοιχη αλουμινιου για να ξην σκουριαζει, γιατι εκει με τοση υγρασια θα σου κανει ζημια στο χρωμα και ισως ξεκινημα σκουριας. Είναι ανοξείδωτη! Έτσι κι αλλιώς ακουμπάει μόνο σε 2 πλαστικά τμήματα, και δεν έχει φόβο μετάδοσης σκουριάς πάντως. Η παρατήρησή σου όμως είναι πολύ σωστή, καλό είναι να χρησιμοποιηθεί ανοξείδωτη.
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2011, 11:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Βρήκα λίγο χρόνο για να βγάλω το καπάκι των εκκεντροφόρων και να τραβήξω μερικές φωτό που δείχνουν το "μονοπάτι" του νερού και από που μπαίνει στον χώρο του ιμάντα χρονισμού. Πάλι με μπλε γραμμή σημείωσα το σημείο που ρέει το νερό. Οι πρώτες δυο φωτογραφίες είναι ευκρινείς. Στην τρίτη φωτό, στο σημείο που έκανα το μπλε βελάκι υπάρχει μια μικρή οπή ανάμεσα στην κυλινδροκεφαλή και στα καπάκια χρονισμού, και το νερό μπορεί να περάσει. Η επόμενη φωτό δείχνει το ίδιο σημείο από την μεριά του ιμάντα χρονισμού. Δεν μπορούσα να κάνω την μηχανή να εστιάσει μέσα, η πράσινη κηλίδα που σημείωσα με το κόκκινο βέλος είναι άλατα στο σημείο εισόδου του νερού τα οποία συνεχίζουν και προς τα κάτω. Λίγο πιο αριστερά, στην τελευταία φωτό, φαίνεται το ρουλεμάν που στην δική μου περίπτωση χάλασε από το νερό. , , , ,
|
|
|
|
|
Prokopas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2011, 12:00 |
|
Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04 Δημοσιεύσεις: 3526 Τοποθεσία: GoodView Εικόνες: 33
|
Αντώνη, έχει ελαττωθεί το πρόβλημα καθόλου μετά τις επεμβάσεις στα πλαστικά?
_________________ "Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Μαρ 2011, 13:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Χθες το βράδυ και μέχρι πριν λίγες ώρες έβρεχε συνέχεια, και πήγα να κάνω ένα check. Στο καπάκι του κινητήρα το επάνω μισό ήταν εντελώς στεγνό, παρ'όλο που τα μοκετάκια ήταν βρεγμένα. Άρα πλέον από τα μοκετάκια δεν κατεβάζει νερό. Στο κάτω μισό όμως είχε τρέξει λίγο νερό, αλλά πολύ λιγότερο σε σχέση με πριν. Βρήκα ότι περνάει από τα πιτσιλιστήρια του παρ-πριζ, και στάζει από την ηχομόωση του καπώ, λίγο δίπλα από την τάπα του λαδιού. Έβγαλα τη ηχομόνωση, και στην κάτω μεριά του καπώ, τα πιστιλιστήρια έχουν γύρω τους κάτι σαν μόνιμη ελαστική μαστίχη, την οποία πάτησα λίγο να πάρει καλύτερο σχήμα, και ξαναέριξα νερό με λάστιχο, αλλά πάλι πέρασε λίγο. Επίσης στην επάνω μεριά, ανάμεσα στα πιστιλιστήρια και στο καπώ, έχει κάτι σαν φλατζούλες, ίσα που φαίνονται. Μπορεί από την πολυκαιρία και τον ήλιο να κάηκαν και να μην σφραγίζουν καλά. Θα προσπαθήσω να δω αν είναι ανταλακτικό, έστω μαζί με καινούρια πιτσιλιστήρια, για να τα αλλάξω. Πάντως αν δεν σταματούσε το νερό από τις μοκέτες θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να δω ότι βάζει και από τα πιτσιλιστήρια...
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 17:14 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Εμένα, παρόλο που τα μονωτικά είναι πεσμένα με κενό, και ο νεροχύτης κλασικά πεσμένος, δεν σουρώνει απο εκεί, μόνο από τις πιτσιλίθρες, και το άτιμο το ρίχνει καρφί μέσα στο δυναμό και πάνω στο ρουλεμάν. Ελπίζω να είναι το ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού που κάνει τον ήχο, και όχι μέσα από τον δυναμό, 40.000 χιλιόμετρα και να σκάσεις λεφτά για δυναμό, δεν λέει καθόλου. Δυστηχώς η ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί η citroen δεν είναι και η καλύτερη. Πάτησα την μαστίχη, αλλά τίποτα, έχει ξεραθεί τελείως, όταν φτιάξει ο καιρός, θα βγάλω τις πιτσιλίθρες και θα βάλω λίγη σιλικόνη στις τρύπες μπάς και σφραγίσουν και δεν χαλάσει η στεγανότητα με τις συστολές διαστολές.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
gr_diver
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 17:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 30 Σεπ 2007, 15:56 Δημοσιεύσεις: 1820 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Αλλάζοντας τα πιτσιλιστήρια (22€ )η εισροή νερού περιορίστηκε σημαντικά και από εκεί, αλλά όχι πλήρως. Την λύση έδωσε χρήση μεγαλύτερης ποσότητας μαστίχης κάτω από το καπώ. Πλέον δεν περνάει ούτε σταγόνα. Παρ' όλα αυτά, σήμερα, μετά από την χθεσινοβραδυνή βροχή, οι βρωμιές στο επίμαχο σημείο ήταν και πάλι νωτισμένες . Δεν υπήρχε καθόλου σημάδι ροής νερού, οπότε υποθέτω ότι είναι από περιβαλλοντική υγρασία. Εν ολίγοις, τσάμπα τα 22€ για τα πιτσιλιστήρια. Τουλάχιστον τα καινούρια πετάνε το νερό λίγο καλύτερα, ειδικά όταν το αυτοκίνητο τρέχει. Με τα παλιά, άνω των 50χλμ/ω, τσάμπα πήγαινε το νερό που ψέκαζα.
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;) Δημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Απρ 2011, 17:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Οπότε λίγη μαύρη σιλικόνη μεταξύ πιτσιλίθρας και καπώ θα έχει καλύτερο απότέλεσμα ε; Στο κάλυμα τα νερά ξεκινάνε ακριβώς κάτω από την πιτσιλίθρα και λιμνιάζουν στο αλουμινένιο θερμομονωτικό του δυναμό και μετά σουρώνουν προς τα πίσω. Βέβαια, όταν κινείται, λογικό είναι να πηγαίνουν απο δώ και απο εκεί, έχω σημάδια από άλατα σε όλο το πλάτος του πλαστικού. Δεν έχω πρόβλημα με το πώς πετάνε νερό, ακόμα και με 80 - 100, το νερό χτυπάει πάνω από το κατώτατο σημείο της κίνησης των μάκτρων. Αν το είχα σε γκαράζ, ίσως να μην είχα πρόβλημα, τι να πώ.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|