Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προσθήκη Υδρογόνου σε 1.6 (2007)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
Ξανακάνω Post αυτά που είχα γράψει στο forum της BMW....( έχασα το link ) :)

Καλησπέρα,
Θα ήθελα να καταθέσω τις απόψεις μου για το θέμα που αναφέρεστε μιας και πιστεύω ότι δεν ξεκαθαρίστηκαν 100% οι λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά.

Οι συγκεκριμένες συσκευές δεν παράγουν υδρογόνο αλλά οξείδιο του υδρογόνου που είναι το παράγωγο από την ηλεκτρόλυση του νερού άρα σημάνει ότι στο τελικό προϊόν περιέχονται 2 μέρη υδρογόνο ένα οξυγόνο.

Το ΗΗΟ χρησιμοποιείτε στην βιομηχανία μετάλλων για την επεξεργασία λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που παράγει κατά την καύση του αν και τείνει να εξαλειφθεί λόγο της ασετιλίνης.

Η παραγωγή του υδρογόνου από ηλεκτρόλυση και μάλιστα σε αυτό το μέγεθος μας δίνει μέγιστο περίπου 50 λίτρα την ώρα άρα 33 λίτρα καθαρού υδρογόνου την ώρα 0,55 λίτρα το λεπτό.

Ένας κινητήρας μεσαίου μεγέθους χρειάζεται περίπου 500 λίτρα αέρα το λεπτό στο ρελαντί άρα έχουμε ένα μίγμα 500 λίτρα αέρα με 0,55 λίτρα υδρογόνο αν το διαιρέσουμε με έναν πλήρη κύκλο ~ 800 στροφών το λεπτό έχουμε 0,625 λίτρα αέρα και 0,0006875 καθαρού υδρογόνου άρα το πρώτο συμπέρασμα είναι ότι η ποσότητα του υδρογόνου που παράγεται είναι ίση σε απόδοση καύσης στο ρελαντί με 2ml βενζίνης το λεπτό άρα 120ml την ώρα άρα 0,192€ την ώρα σε ρελαντί αν το ίδιο παράδειγμα το εφαρμόσουμε σε πορεία που οι ανάγκες σε αέρα του κινητήρα αυξάνονται η σχέση υδρογόνου/ αέρα μειώνεται με μείωση της απόδοσης καύσης του μειγματος.

Αν υποθέσουμε τώρα ότι λύνουμε το πρόβλημα παραγωγής αρκετού υδρογόνου ώστε να φτάσουμε σε ένα επίπεδο 640gr την ώρα καθαρού υδρογόνου (σχετικό πείραμα που έγινε στην NASA αναφέρει 0,0899 g/λίτρο παραγόμενου ΗΗΟ σε συνθήκες περιβάλλοντος) έχουμε να αντιμετωπίσουμε 4 θέματα :

1ον Αυτανάφλεξη Μείγματος
Γενικά, το φαινόμενο "backfire" (αυτανάφλεξη) εμφανίζεται μέσα σε έναν κινητήρα, όταν το μίγμα αέρα – καυσίμου αναφλέγεται κατά την εισαγωγή του μέσα στον χώρο της καύσης και εφόσον οι βαλβίδες εισαγωγής προς τον χώρο καύσης είναι ακόμα ανοιχτές. Η εμφάνιση όμως του φαινομένου "backfire" αποκτά μεγαλύτερη βαρύτητα όταν αναφερόμαστε σε υδρογόνο, αφού ως γνωστόν το υδρογόνο παρουσιάζει μεγαλύτερη αναφλεξιμότητα σε περιορισμένο χώρο σε σχέση με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα μιας και χρειάζεται το 1/10 της ενέργειας που απαιτείται για την ανάφλεξη της βενζίνης.
Οπότε το λεγόμενο φαινόμενο «χτύπησε πυράκια» σε έναν κινητήρα που δεν θα μπορεί να ελέγξει το μίγμα ώστε να αναπροσαρμόσει το μίγμα , αν και αναπροσαρμογή σημαίνει μείωση του υδρογόνου, θα είναι καθημερινό.

2ον Ακροφύσια Ψεκασμού
Τα μπέκ τον συμβατικών κινητήρων έχουν σχεδιαστεί για την πυκνότητα του μείγματος που υπάρχει στην βενζίνη/αέρα άρα για να γίνει χρήση διαφορετικού μείγματος (ο αέρας μετά την εισαγωγή περνάει από τα μπέκ ώστε να ψεκαστεί στον κινητήρα με βενζίνη σε μορφή σταγονιδίων) πρέπει να αλλαχθούν. Στην περίπτωση του υδρογόνου η πυκνότητα του μείγματος μειώνεται δραματικά άρα δεν μιλάμε μόνο για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου αλλά για μια σειρά αλλαγών ( μπεκ – εισαγωγή – σωληνάκια κ.α.)

3ον Κατάλοιπα καύσης
Κατά την καύση του το υδρογόνο παράγει Η2Ο (νεράκι) έστω όπως αναφέρετε εδώ ότι περνάει από τον θάλαμο καύσης με τον καταλύτη τη γίνεται; Έτσι λοιπών έχουμε νερό και βενζίνη ( κανένα αμάξι δεν έχει τέλεια καύση) στον καταλύτη λόγο θερμοκρασίας, υπό φυσιολογικές συνθήκες, τα ελάχιστα κατάλοιπα βενζίνης αναφλέγονται πριν περάσουν τα φίλτρα του καταλύτη αλλά αν την βενζίνη την αναμίξουμε με νερό τότε δεν υπάρχει ανάφλεξη αλλά ένα μίγμα που επικάθεται στα φίλτρα του καταλύτη και αναμιγνύεται με τα κατάλοιπα καύσης και έχουμε το φαινόμενο της λιθίασης (κοινώς βούλωμα από λάσπη).

4ον Χαμηλές Θερμοκρασίες
Ο χειρότερος εχθρός στο πλάνο της παραγωγής ενέργειας από νερό είναι οι χαμηλές θερμοκρασίες φανταστείτε λοιπών σε περίπτωση μείων βαθμών πόσο καταστροφική θα είναι η χρήση υδρογόνου στον κινητήρα που θα έχουν μείνει υδρατμοί μετά το σταμάτημα της λειτουργίας σε όλο το κύκλωμα, ο κινητήρας δεν αδειάζει εξολοκλήρου το μείγμα όταν τον σταματάμε άρα έχουμε στην ουσία ή νερό σε υδρατμούς ή υδρογόνο έτσι σε χαμηλή θερμοκρασία τι έχουμε; πάγο στον θάλαμο καύσης.
Λοιπών για να μην σας κουράζω μπορεί να δείτε βελτίωση στην κατανάλωση ( 0,1% έως 0,5%) αλλά όχι τα νούμερα που αναφέρονται για τα νούμερα που λέγονται θέλετε μία μονάδα παραγωγής υδρογόνου σε μέγεθος διαξονικού φορτηγού, θα πρέπει μαζί με αυτό να κάνετε θεμελιώδεις αλλαγές στον κινητήρα για να διασφαλίσετε την ασφάλεια του κινητήρα , οι κινητήρες που καίνε υδρογόνο και βενζίνη έχουν αλλαγές ακόμα και στο σύστημα ανάφλεξης λόγο το ότι κοινό μπουζί δεν θα άντεχε στην θερμοκρασία που θα παραγόταν από την ποσότητα του υδρογόνου που χρειάζεται για να δείτε μια βελτίωση κατανάλωσης της τάξεως του 20%.

Τα συμπεράσματα δικά σας



Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε :
http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen
http://dspace.lib.ntua.gr/bitstream/123456789/857/1/valakasm_hydrogen+.pdf
http://www.nasa.gov/topics/technology/hydrogen/hydrogen_2009.html
http://www.popularmechanics.com/cars/alternative-fuel/gas-mileage/4310717

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προσθήκη Υδρογόνου σε 1.6 (2007)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιαν 2012, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 22:38
Δημοσιεύσεις: 13
Εικόνες: 0
Αχ ρε πεδες, οχι μονο δεν βρηκα χρονο να ασχοληθω (ολα τα υλικα ειναι στις κουτες ακομα) αλλα στουκαρα και το μωρο μου, αμα σε :sad


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προσθήκη Υδρογόνου σε 1.6 (2007)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιαν 2012, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Περαστικα φιλε, αφου εισαι εσυ καλα και μας τα γραφεις...
Τι εγινε? Πολυ? :(

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με air condition σε c4 (2007)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
C4 – 1.4 - VTRS – 2007
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 14
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ ΣΕ C3 1.1 06/2007
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: dim_kons
Απαντήσεις: 14
Αλλαγή μηχανής Citroen C5 2007 Facelift
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: pikos2000gr
Απαντήσεις: 8
αντιψυκτικο η παραφλου στο C4GP 1.6 DIESEL του 2007
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ