Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Νοέμ 2009, 22:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Λίγα λόγια για το Turbo Timer από ένα άρθρο του auto τρίτη.

--------------------
Turbo Timer - Χρονοδιακόπτης… αναμονής

Ένα αξεσουάρ που δεν πρέπει να λείπει από κανένα υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, είναι το Turbo timer. Ο χρονοδιακόπτης του υπερτροφοδότη εξασφαλίζει αξιοπιστία και, βέβαια, σας απαλλάσσει από την αναμονή.
Τι είναι και τι κάνει το turbo timer;
Το turbo timer είναι μία ηλεκτρονική συσκευή, η οποία αναλαμβάνει να διατηρεί σε λειτουργία τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, όταν βγάζετε το κλειδί από τη μίζα, προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή απαγωγή της θερμότητας από την τουρμπίνα, αλλά και η συσσωρευμένη ποσότητα λαδιού σε αυτή. Ο χρόνος λειτουργίας του καθορίζεται από τον οδηγό μέσω της σχετικής μονάδας ελέγχου, που τοποθετείται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας.
Πού τοποθετείται;
Το Turbo timer τοποθετείται μεταξύ της μίζας και του εγκεφάλου και καθυστερεί το σβήσιμο του κινητήρα. Όλα τα turbo timer της αγοράς διαθέτουν κεντρική μονάδα, έτσι ώστε ο οδηγός να επιλέγει το χρόνο λειτουργίας του κινητήρα, ενώ πολλά ενσωματώνουν και άλλες λειτουργίες χρήσιμες για την πληροφορία του υπερτροφοδότη (air/flow meter, boost meter κλπ).
Πόσο κοστίζει;
Ένα Turbo timer της αγοράς κοστίζει από 80 ευρώ περίπου, ενώ, ανάλογα με την εταιρεία και τις δυνατότητές του, το κόστος ανεβαίνει αρκετά. Σε αυτοκίνητα με συναγερμό καλό είναι να έχετε υπ' όψιν σας, ότι μετά τη λειτουργία του Turbo timer, πρέπει εσείς να τον "οπλίσετε", αν και στην αγορά υπάρχουν συναγερμοί που το διαθέτουν.
Γιατί είναι αναγκαίο;
Το Turbo timer είναι αναγκαίο, ειδικά μετά από σκληρή χρήση του υπερτροφοδοτούμενου αυτοκινήτου, αφού έτσι εξασφαλίζεται μακροζωία του υπερτροφοδότη. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει ο οδηγός να περιμένει 2-3 λεπτά, ώστε να κρυώσει ελαφρώς ή -χειρότερα- να το σβήσει αμέσως με δυσάρεστες επιπτώσεις.
Σε τι αυτοκίνητα προτείνεται η χρήση τους;
Τα Turbo timer είναι καλό να υπάρχουν σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα σε όσα έχουν βελτιωθεί περαιτέρω.
--------------------
Οι απόψεις για το αν όντως χρειάζεται μία τέτοια προσθήκη στα μοντέλα με κινητήρες THP διήστανται καθώς αρκετοί υποστηρίζουν ότι είναι περιττό.

Το μόνο αρνητικό, για μένα, στις εν λόγω συσκευές είναι ότι παρόλο που βγάζεις το κλειδί από τη μίζα και ο κινητήρας συνεχίζει να δουλεύει, για την προκαθορισμένη ώρα, δεν είναι δυνατό να κλειδώσει μόνο του το αυτοκίνητο και να ενεργοποιηθεί ο συναγερμός. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι θα μπορούσες να απομακρυνθείς από το αυτοκίνητο.

Το κενό αυτό έρχονται να καλύψουν συναγερμοί αρκετά γνωστών εταιρειών που συν τις άλλοις προσφέρουν τη δυνατότητα του turbo-timer.

Το σίγουρο είναι πάντως ότι μετά από διαδρομές όπου ζορίσαμε τον κινητήρα καλό είναι να τον αφήνουμε στο ρελαντί περιμένοντας για 2-3 λεπτά πριν τον θέσουμε εκτός λειτουργίας ;) .

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Επικοινωνιστε με τον Timman που εχει βαλει στο 150αρι του.
Μια χαρα κλειδωνει... :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 21:59 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:agree :lol

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ερωτηση: Απ οτι εχουμε ολοι καταλαβει, ενα turbo timer ειναι εξαιρετικα ζωτικης σημασιας για τη μηχανη-τουρμπινα, ειδικα μετα απο ενα ενδεχομενο σκησιματος...

Γιατι καμια εταιρεια δεν εχει προλαβει να ενσωματωσει turbo timer στα αυτοκινητα της, με εναν περιφερειακο ελεγχο θερμοκρασιων που θα κανε ο εγκεφαλος, να δινε μετα σημα να διατηρηθει η λειτουργια του αυτοκινητου μεχρι να κρυωσει καπως.
Ειναι ιδεα μου οτι δεν υπαρχει κατι τετοιο εργοστασιακα και το τοποθετεις μετα εσυ σαν aftermarket??? :scratch

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παλια, υπηρχε αλλη φιλοσοφια, κατα την οποια η εταιρια ηξερε οτι αυτος που θα παρει ενα αμαξι turbo, δεν ειναι κανας τυχαιος (Alfa 75 Turbo, Alfa 164 V6 Turbo, Ford Sierra & Escort Cosworth, Lancia Delta HF & Integralle κτλ κτλ) αρα περιπου ηξερε οτι μετα απο μια τετοια "δουλεια" ηξερε οτι θα επρεπε να το κρυωσει το αμαξι. Και τοτε δεν υπηρχαν turbo timer.......
Τωρα οι εταιριες εχουν σκευτει κατι αλλο. Σε πολλα αμαξια (με μικρες τουρμπινες) ψυχουν το κελυφος με νερο απο το ψυγειο της μηχανης και εχουν ηλεκτρικη τρομπα νερου, η οποια οταν το σβυσεις το αμαξι συνεχιζει αν κρινει σωστο λογω θερμοκρασιας, να λειτουργει, μεχρι να ερθει στην "φυσιολογικη" θερμοκρασια. Γι' αυτο δεν καθονται να βαλουν τετοια πραγματα στα αμαξια τους............. :confused

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
...και του Γιαννη νομιζω ψυχετε με νερο, απ οσο θυμαμαι βεβαια...το θεμα ομως ειναι οτι δεν συνεχιζει να λειτουργει. Αν σταματησει η μηχανη, σταματαει και το κυκλωμα του νερου, οποτε τον βλεπω καθε φορα να περιμενει να το σβησει (το ιδιο κανει και οταν το αναβει :mrgreen περιμενει να ζεσταθει...)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι, αλλα με τον τροπο αυτο (της ψυξης δλδ) και ζεσταινεται το σωμα της τουρμπινας πιο γρηγορα (λογω του νερου του ψυγειου) και κρυωνει. Να ξερεις οτι γενικα το συστημα ψυξης αν ειναι αρκετα ζεστο και εχει ανοιξει ο θερμοστατης (οχι η βαλβιδα βεντιλατερ) κανει φυσικη κυκλοφορια μεχρι να κλεισει ο θερμοστατης.... :razz :thumb

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
billaras έγραψε:
Ναι, αλλα με τον τροπο αυτο (της ψυξης δλδ) και ζεσταινεται το σωμα της τουρμπινας πιο γρηγορα (λογω του νερου του ψυγειου) και κρυωνει. Να ξερεις οτι γενικα το συστημα ψυξης αν ειναι αρκετα ζεστο και εχει ανοιξει ο θερμοστατης (οχι η βαλβιδα βεντιλατερ) κανει φυσικη κυκλοφορια μεχρι να κλεισει ο θερμοστατης.... :razz :thumb

αψογος!τα σηνχρονα αμαξια δεν εχουν τετιες αναγκες αφου εχουν αντλια νερου.αλα μην ξεχνατε οτι αρκετα αμαξια εχουν παρει φωτια εχουν καψει εγκεφαλους και πολα αλα προβληματα απο το σηγκεκριμενο σηστημα αφου για να μπει κιωλας εχει τρελο κοψε ραψε σε κηρια καλωδια του εγκεφαλου και του σηστηματος φορτισης

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:thumb Αλλα αν εχεις βαλει καποιο turbo timer "της προκοπης" και απο σωστο ηλεκτρολογο, ειναι καλυτερα και πιο εγγυημενα τα αποτελεσματα και η απροβλιματιστη λειτουργια. ;)

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
επιδει εχω βαλει παρα πολα καποτε ηταν της μοδας στα punto gt- lancia delta integralle σου λεω πως οτι και αν κανεις θα εχεις προβλημα πιστεψε με

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δλδ ο Τιμος να το βγαλει; Μηπως δεν συνεργαζονταν με τους "παλιους" εγκεφαλους; :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Παίδες μη τρελλαίνεστε!

Τα turbotimer συνδέονται στα αυτοκίνητά μας, γιατί κάνουν τα ηλεκτρικά να πιστεύουν ότι συνεχίζουμε να έχουμε το κλειδί στην ανάφλεξη.

Το πρόβλημα είναι ότι ακριβώς για τον ίδιο λόγο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το τηλεχειριστήριο για να κλειδώσει όσο λειτουργεί το turbotimer.

Έχω ένα Apexi στο αυτοκίνητο της συζύγου (Peugeot 207 CC 1.6T), το οποίο λειτουργεί άψογα (αν εξαιρέσει κανείς το πρόβλημα του κλειδώματος) αλλά είναι μόνιμα στο OFF προς αποφυγή πανικού της.

Εκείνη το καμαρώνει κι ας μην ξέρει τί κάνει! :lol

Περαιτέρω ηλεκτρολογικά προβλήματα δεν δημιουργούνται, αρκεί να γνωρίζει πού να το συνδέσει ο ηλεκτρολόγος που θα κάνει την εγκατάσταση!

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2009, 23:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Συμφωνό απόλυτα με τον salex.

και γω ένα apexi (στικ) εχω βάλει!
τουλάχιστων μέχρι τώρα δεν αντιμετώπισα καποιο πρόβλημα (7 μήνες, 11000χλμ)
βέβαια αμέσως μετά την εγκατάσταση του που την έκανε ηλεκτρολόγος πήγα σπίτι και ελυσά ένα ένα καλώδιο απο τις συνδέσεις που είχαν γίνει και αντικατέστησα τη μονοτική ταινία που είχε βάλει με ένα ελαστικό μακαρόνι! για καλύτερη προστασία της σύνδεσης.

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 00:17 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πως φαινεται ο Μηχανολογος μεσα σου...... :razz :roll
οταν λες ελαστικο μακαρονι, εννοεις θερμοσυστελλομενο σωληνακι; :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Turbo Timer σε THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Δεκ 2009, 00:42 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους.
Απέκτησα πρόσφατα ένα C4 150hp με τον κινητήρα THP. Είμαι άσχετος από τεχνολογία turbo αλλά άκουσα πρόσφατα για το Turbo Timer. Τελικά πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο για την προστασία του κινητήρα; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος αν η τοποθέτηση του δημιουργεί κάποιο πρόβλημα με την εγγύηση του αυτοκίνητου αν δεν γίνει από εξουσιοδοτημένο service και αν σε αυτή την περίπτωση μπορεί να τοποθετηθεί και από την Citroen.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 40 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 85
Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 42
ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (TURBO)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 17
Light Turbo conversion Xsara Picasso 1.8
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
turbo c4 vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 62
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια