Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
Καλησπέρα παίδες,
Έχω ένα C4 του 2005 με 44Κ χιλιόμετρα , εδώ και 5 μέρες όταν βάζω το manual air condition ακούγεται σαν να ανακατεύεις φασολάδα σε στρατιωτική κατσαρόλα … γλουπ γλουπ γλουπ… αλλά από απόδοση σκοτώνει … παγώνει φρύδια με ανακύκλωση αέρα..

Το πήγα λοιπών σε μάστορα , και ένοιωσα πολύ χαζός. Δεν είμαι τεχνικός ούτε ψυκτικός αλλά ρε γαμώτο είμαι νοήμον άνθρωπος με στοιχειώδη λογική.
Λοιπών του λέω τι ακριβώς κάνει και τι μου απαντά ; Θέλει φρεον ( σοβαρός σοβαρός ) … τον ξαναρωτάω δεν υπάρχει περίπτωση να βούλωσε το σωληνάκι διαφυγής υγροποίησης του αέρα… ΔΕΝ ΕΧΕΙ… (μου λέει).

Έχω μείνει μ@λ@κ@ς και τον κοιτάω…. Του λέω καλά θα το φέρω αύριο μεθαύριο κάποια μέρα ….

Βαρέθηκα να προσβάλουν την στοιχειώδη νοημοσύνη μου… ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα κλιματιστικά ( σε αμάξι ή σε σπίτι ) έχουν το λεγόμενο drain hole ώστε να αποβάλουν το νερό που είναι υγρασία που κάθεται στο κύκλωμα ψύξης….

ΕΛΕΟΣ άμα το είχε πάει η σύζυγος θα του έλεγε ΟΚ και μια 100 στο νερό θα την πλήρωνε…

Φτάνοντας στο γραφείο , ανοίγω internet και τσουπ…. «…the drain tubes from the drip tray under the condenser or matrix have become detached or blocked»

http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.100

Φταίω εγώ να το εκτυπώσω σε 2 μέτρα x 2 μέτρα αφίσα και να πάω να του το κολλήσω στο μαγαζί στην βιτρίνα με τα αντίστοιχα σχόλια βέβαια…

Το απόγευμα θα το λύσω για να βγάλω τα νερά και θα τραβήξω photos…

Και αναζητώ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ μάστορα γιατί στο πρώτο μεγάλο service (30.0000) απέκτησα φιλιπινέζα maser στα πετάλια και έχασα και 5 με 6 άλογα από λάδια….

Ουστ….

Υ.Γ. Θα πάω για εντατικά μαθήματα μηχανολογίας….

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Aπλά πρόσεξε γιατί το συγκεκριμένο σωληνάκι δεν είναι απο την αριστερή μεριά όπως φαίνεται στη φωτογραφία, αλλά απο την δεξιά. Του συνοδηγού! Γιατί η φωτογραφία είναι απο δεξιοτίμονο αυτοκίνητο!

Επειδή το συγκεκριμένο το έχω καθαρίσει 2 φορές, θα σου πώ ποιά είναι η αιτία που μπλοκάρει: Οι τρίχες του κετσέ (ηχομονωτικού) που είναι στο σημείο, με το χρόνο και το νερό του κλιματιστικού φουσκώνουν και αρχίζουν να φράζουν την τρύπα.
Εγώ την πρώτη φορά έβγαλα ολόκληρο κομμάτι κετσέ που είχε μπλοκάρει την τρύπα.
Την δεύτερη φορά που μου ξαναμπλόκαρε ήμουν ψιλιασμένος για το πρόβλημα και έπιασα έβγαλα ενα κομμάτι όσο το 2ευρω γύρω απο την τρύπα. Αυτό είναι και η λύση του προβλήματος...! Δε μου έχει ξαναβουλώσει απο τότε.

Αν βάλεις το δάχτυλό σου μέσα στην τρύπα στο πάτωμα θα καταλάβεις τι εννοώ.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
Thanks agiorgitis για το info,

Θα το κόψω και εγώ το ριμάδι αν είναι αυτο...


Σίγουρα είναι από την μεριά του συνοδηγού; Το schematic είναι από αριστερό τιμόνι…

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 15:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ναι, απο τη δεξιά είναι. Του συνοδηγού...

Για τη φωτογραφία, λάθος έκφραση δική μου. Έπρεπε να πώ "για" και όχι "απο" δεξιοτίμονο, οπου -μάλλον- θα έχουν το σωληνάκι στην απέναντι πλευρά.

Γιατί κι εγώ απο εκεί ξεκίνησα, και αφού είδα και απόειδα, δεν έβρισκα τίποτα και αποφάσισα να ανοίξω τη μεριά του συνοδηγού. Και εκεί το βρήκα αμέσως το σωληνάκι. Είναι πίσω ακριβώς απο την έξοδο του αεραγωγού για τα πόδια. Στη μεριά του οδηγού δεν υπάρχει τίποτα...

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: JTsagara
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
OK...

Ανοίγω και ενημερώνω αύριο

Thanks

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 10:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
Καλημέρα Παίδες,

Λοιπών mission accomplished το άνοιξα και έβγαλε 500ml νερό….

Όντως ήταν από την μεριά του συνοδηγού ( thanks agiorgitis ) αλλά πολύ μικρός χώρος για να δουλέψεις μιας και δεν έλυσα την κονσόλα αλλά μόνο το κομμάτι που δείχνει στο site.

Η μία βίδα είναι στον αεραγωγό και η άλλη κρύβεται κάτω από το πλαϊνό της κεντρικής κονσόλας το ανασήκωσα λιγάκι και με ένα κατσαβίδι με ελαστική προέκταση το έλυσα.

Το σωληνάκι είναι σε έναν χώρο 2x5 εκατοστά και είναι δύσκολο να το βγάλεις και να το βάλεις … ας είναι καλά η εκπαίδευση μου σε Η/Υ και στενά κουτιά.

Το έβγαλα πέρασα 3x2.5 καλώδιο στην τρύπα μέχρι που άκουσα να κτυπάει σε μέταλλο , μάλλον στην σωλήνα της εξάτμισης.

Το ξανά έβαλα αλλά πρόσθεσα και μία γραβατούλα έτσι όπως λέει στο site ώστε να γίνει ποιο στεγανό.

Το δοκίμασα με full air condition και επιτέλους το αμάξι έσταζε από κάτω….

Σαν διαδικασία θα το πρότεινα μόνο σε άτομα που έχουν υπομονή και πιάνουν τα χέρια τους.

Για τους άλλους θα πρότεινα βενζινάδικο με ράμπα ανύψωσης , βρίσκεται την τρύπα ακριβώς εκεί που τελειώνει η ποδιά της μηχανής μέσα στην κούρμπα που κάνει για την σωλήνα της εξάτμισης βάζετε σύρμα η καλώδιο με προσοχή σιγά σιγά και ξεβουλώνει….

Και έτσι πρωί πρωί πέρασα από τον μάστορα…. ( εμ θα μου ξέφευγε ο μ _ _ _ _ _ ς ) … σταμάτησε του λέω λες να βρήκε το φρέον που του έλειπε; μπα… μάλλον ξεβούλωσα την τρύπα που δεν υπάρχει…. κουβέντα δεν είπε…

Είναι η εποχή να αλλάξω ακρόμπαρα, κτυπάνε και εχθές που χώθηκα από κάτω σαν να είδα το ένα σχισμένο, αλλά δεν ξέρω σε ποιον να το πάω θέλω έναν μάστορα που να ξέρει τι κάνει και δεν ψάχνει θύμα για easy money.

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Καλα πυραυλος ο μαστορας!!!!!!
παντος αυτο με την αφισα δεν το ειχα σκεφτει :rtfm :rtfm :rtfm
:agree :agree :agree

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μπραβο αγορι που τουλαχιστον δεν "υπεκυψες" στις φιλοσοφιες.
Θα ηθελα να ηξερα αν λυνονταν το προβλημα βαζοντας φρεον.... :laugh :laugh
Εγω παντως αν μου ελεγε τετοιες μαλιστα μλκιες θα του ελεγα καταμουτρα τι δεν ξερει τι λεει.
Μπραβο σου και που το ελυσες μαι μονος σου το θεμα. :clap :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Τελευταία επεξεργασία από billaras και Τρί 19 Ιούλ 2011, 17:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 13:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ωραία! Χαίρομαι που βοήθησα! :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Απο που εισαι φιλε μου?γεια να σου προτεινουμε μαστορα....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 17:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
NEKTARIOS C5 : απο Αθήνα είμαι

( δόθηκαν και τα απαραιτητα ευχαριστώ στον agiorgitis αφου το είδε το στραβάδι μου :newbie )

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε JTsagara για την δημοσίευση του/της: agiorgitis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
:mrgreen :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 22:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
JTsagara μπορεις να δεις στην αρχικη σελιδα για συνεργειο που θες, και αυτο που σου προτεινω εγω ειναι το J&P prorace τα παιδια ειναι απιστευτα και με πολυ καλες τιμες!! :thumb

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 18 Ιούλ 2011, 12:35
Δημοσιεύσεις: 20
NEKTARIOS C5 : το πρώτο service το έκανα με έναν sponsor από εδώ που βρήκα σε μια συζήτηση αλλά το θέμα είναι ότι το αμάξι το έπιασε ένας πιτσιρικάς και του άλλαξε τον αδόξαστο.
Το πήγα με 35.000χλμ. και πρόβλημα στην μίζα (έκαιγε ασφάλεια) μου άλλαξε την μίζα ( μεταχειρισμένη 70€ ) και έκανε τις εργασίες στην εικόνα preg_replace($acronyms_match, $acronyms_repl, 'Εικόνα
[/url]')

Σύνολο : 611,31€ μαζί με ΦΠΑ

Αποτέλεσμα :
1. Το αμάξι έχασε την σπιρτάδα του ( μάλλον τα λάδια που έβαλε είναι FTP)
2. Τα πετάλια μου τρέμουν σε γρήγορη επιτάχυνση ( μάλλον λύθηκε το αντίβαρο ή το φιλτροκούτι είναι άλλου για άλλου)
3. Τακάκια σφυρίζουν (κλέφτικα από την day one)
4. Η δευτέρα κολλάει ( δεν είχε πρόβλημα πριν το πάω … μάλλον βαλβολίνες)
5. Όταν του ζήτησα να μου αλλάξει και το υγρό στο τιμόνι μου είπε ότι δεν αλλάζει ( 5 χρόνια δίνει ο κατασκευαστής)
6. Ο πίσω υαλοκαθαριστήρας φτάνει μόνο μέχρι την μέση ( μάλλον δεν είχε του μοντέλου μου … 17 ευρώ )
7. Την μίζα την κράτησε ( η μίζα ήταν ολοκαίνουργια 35.000χλμ και μάλλον ήταν το button της 5 ευρώ κόστος)
8. Την αλλαγή λαδιών δεν την έκανε από την τάπα αλλά από το φίλτρο με αποτέλεσμα να κάνει μ0υν1 έναν κινητήρα που ήταν λες και βγήκε από το εργοστάσιο)
9. Το παραφλού που έβαλε ( μετά το είδα το βαρέλι ) ήταν ρόζ και δεν κάνει για την Ελλάδα χαμηλό σημείο τήξης = μειωμένη ψύξη κινητήρα
10. Το παραφλού το άδειασε από την οπή στα πλάγια του κινητήρα ενώ έβαζε από την πλήρωση το καινούργιο (μάλλον δεν έχει διαβάσει το service manual ποτέ του)
11. Χτύπησε με σφυρί τοις βίδες του καπακιού του κατανεμητή (πάνω από τα μπουζί που είναι κεραμικός , εκεί άρχισα να ουρλιάζω)
12. Στην αλλαγή του φίλτρου καμπίνας μου έκοψε , αν έχεις τον θεό σου, όλη την ηχομόνωση του κινητήρα που έχει από πάνω ( και μου λέει χασκογελώντας έτσι γίνεται σε αλλαγή φίλτρου)
13. Ο κινητήρας τρέμει και μπερδεύει (μάλλον μπουζί)
14. Του είπα να τσεκάρει lexis γιατι μου έβγαζε antipollution error και μάλλον δεν είχε.
15. Του είπα να αλλάξει υγρό φρένων και μου είπε δεν χρειάζεται ( 2 χρόνια ζωή έχει το ρημάδι )
16. Καθάρισε την ΠΛΑΣΤΙΚΗ πεταλούδα με πετρέλαιο….
17. Μου έκοψε τον κ0λ0 στην χρέωση
18. Γενικά δεν έκανε καμιά δουλειά βάση των διαδικασιών citroen ούτε είχε τα εργαλεία που λέει το service manual



Γενικά όπως βλέπεις ήμουν από πάνω του, ναι είμαι ψείρας και όταν πληρώνω θέλω να παίρνω αυτό που πληρώνω και όχι ημιτελής υπηρεσία μόνο και μόνο για να με ξεπετάξουν και να ξαναπάω γιατί έχω χίλια δυο προβλήματα που μου δημιούργησαν…
Το αμάξι πριν του το πάω να φανταστείς ήταν σαν καινούργιο ο κινητήρας ήταν σαν την ημέρα που βγήκε από το εργοστάσιο και τώρα είναι σαν να έχει 100.000χλμ
Οπότε ο φίλος μας ο J&P prorace που είδα ότι είναι ο zxpanos πρέπει να με πείσει ότι ξέρει τι έχουν τα πετάλια μου , να μου πει τι θα κάνω για τα γκαπ - γκουπ που κάνει.
Δεν θέλω να κάνω τσάμπα service , να φανταστείς όταν πήγα σε αυτόν του είπα δεν θέλω ελαιόλαδο στον κινητήρα θέλω καλό λάδι … και πείρα ….τα @ρχιδι@ μου…

Αυτά.

_________________
Fiat Punto 1000 - 170km/h : Εικόνα Opel Astra 1400 - 198km/h : Εικόνα
Alfa Romeo 147 1600 - 209km/h : Εικόνα Citroen C4 1600 30 με 40 km/h : [ΕΚΑΝΑ ΠΑΙΔΙ :P ]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2011, 07:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καλήμερα!δεν ξέρω αν είναι σωστό να απαντήσω άλλα θα σου δώσω την λύση στο πρόβλημα τρέμουν πετάλια,μετά από κάθε αποσυναρμολογιση της πεταλούδας(πετρέλαιο απαγορεύεται δια ροπάλου είναι πλαστική)θέλει αρχικοποίηση πεταλούδας και βασικών λειτουργιών με λεξια.διαδικασία που παίρνει μια ώρα περίπου και θέλει αμάξι κρύο και δοκιμή με ιδιαίτερες συνθήκες μετά.μπορείς να το κάνεις σε όποιο εξουσιοδοτημένο η εξιδικευμενο συνεργείο θες.για τα τακάκια που σφυρίζουν θέλει πολύ προσοχή,γιατί αν είναι σκληρά και δεν είναι oem μπορεί να κάνει φθορά στους δίσκους.και τέλος το πρόβλημα με τις βαλβολινες θέλει πολύ προσοχή γιατί μια σπίθα μπορεί να φέρει την καταστροφή.η αγορά είναι μεγάλη τα μαγαζιά πολλά,συμβουλή μου είναι να προτιμάς επαγγελματίες που διατηρούν σωστή αναλογία κόστους και ποιότητας εργασιών.

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 18 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Kαθε ποτε πρεπει να συμπληρωνουμε φρεον για κλιματιστικο;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billaras
Απαντήσεις: 79
Citroen C4 (2005) Πρόβλημα: ΠΟΛΥ νερό στη μοκέτα του οδηγού!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Kostas75
Απαντήσεις: 22
προβλημα με κλιματιστικο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια