Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Hightower_dr
|
Θέμα δημοσίευσης: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 20:22 |
|
Εγγραφή: Πέμ 20 Οκτ 2011, 19:57 Δημοσιεύσεις: 16
|
Καλησπερα σε ολους, πριν 2 μερες εγινα κατοχος ενος citroen C4 coupe 1.4 2007' 75.000χιλιομετρα... Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο απο μαντρα, το πηγα σε μηχανικο πολυ φιλο μου και το ειδε και επειτα απο ψαξιμο εκανα την κινηση και το απεκτησα. Μεσα σε αυτες τις 2 μερες ολα πανε καλα(και μετα απο 200χιλιομετρα), ολα λειτουργουν ρολοϊ αλλα ενα πραγμα με ανησυχει... το μοτερ στο ρελαντι δουλευει κανονικα αλλα μερικες φορες κανει καποια σκαμπανευασματα που και που με αποτελεσμα στο ρελαντι να μου βγαζει αυτη την ενδειξη--> STOP! OIL PRESSURE TOO LOW, αυτο μου το εκανε πριν προχθες και το πηγα στο συνεργειο της μαντρας και του ειπα οτι νομιζω οτι παιζει να ειναι απο τα υγρα των φρενων, καθως πηγαινα δεν μου εμφανισε τιποτα! το ιδιο και μετα την συμπληρωση των υγρων που ηδη ηταν σε καλο επιπεδο αλλα βαλαμε λιγο παραπανω. Σημερα επειτα απο μια μονοωρη βολτα πατησα φρενο με δευτερα και οταν επεσε στις 1300rpm εβγαλε παλι την ενδειξη Τελος οταν το αφησα στο σπιτι ειπα να παιξω λιγο με τις στροφες με νεκρα και στις 1700rpm για 2 λεπτα δεν μου εβγαζε καμια ενδειξη, παρατηρησα επισεις οτι η θερμοκρασια στο καπο ηταν ιδιαιτερα αυξημενη (μπορει αυτα τα 2 λεπτα σε ακινισια στισ 1700rpm να την ανεβασαν δεν ξερω)... Ερωτησεις που εκανα σε φιλους και γνωστους εβγαλαν τα εξης πορισματα: Ειναι το σωστο λαδι αυτο που εβαλαν? Το φιλτρο μηπως θελει καθαρισμα. Η αντλια λαδιου θελει αλλαγη γιατι στις ψηλες rpm τροφοδοτει κανονικα ενω στις χαμηλες τα βρισκει σκουρα. Το λαδι ισως ειναι πολυ αραιο η πολυ πυκνο. Το φιλτρο που αλλαξανε με την αγορα του αυτοκινητου μπορει να μην ειναι γνησιο της citroen και αυτο εχει ως αποτελεσμα να μην τροφοδωτει σωστα! Η μαντρα μου εδωσε εγγυηση 6 μηνες και δεν θα το αφησω ετσι... Παιδια θα ηθελα συμβουλες, τι να ψαξω και τι να πω αυριο στο σερβισ που θα το παω? Ειμαι σχετικα καινουριος με τα citroen καθως σχεδων ολη η παρεα μου εχει τετοια αυτοκινητα αρα με επιρεασαν και δεν μετανιωνω για την επιλογη μου.... Σας ευχαριστω εκ των προτερων!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 20:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ψηλέ Πύργε,που μένεις?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 20:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Προφανώς στη Δράμα εννοείς και όχι δράμα η κατάσταση. Λοιπόν που το πήγες το αυτοκίνητο? Σε ρωτάω γιατί έχω φίλο και πελάτη μηχανικό στην Δράμα πολύ καλό,οπότε εαν θέλεις πας κι απο εκεί να πάρεις μια δεύτερη γνώμη.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Hightower_dr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 22:14 |
|
Εγγραφή: Πέμ 20 Οκτ 2011, 19:57 Δημοσιεύσεις: 16
|
Στον κυρου το πηγα φιλε μου, γνωριζω επισης και τον Φορη, κορυφαιοι αυτοι οι 2 στην δραμα βαση με το τι εχω ακουσει...
Επειδη δεν αντεξα εκανα μια μισαωρη βολτα με ενα φιλαρακι μου που ξερει αρκετα και δεν εβγαλε τπτ, και μαντεψτε... με το που αφησα το φιλαρακι μου μετα απο 6 λεπτα ΜΠΙΙΠ ΜΠΙΙΠ.... ξανα παρκαρισμα κατω απο το σπιτι για να δω τι παιζει.... Παρατηρησα οτι ο κινητηρας παει να σβησει οταν στριβω το τιμονι σε σταση με νεκρα ταχυτητα και χειροφρενο, με το που παει να σβησει πεταγετε η ενδειξη που σας ειπα και δεν σβηνει.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 22:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Σε πρώτη φάση,άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού,προφανώς έχει κοπεί ένας σύνδεσμος πλαστικός που έχει μέσα. Εάν το πας στον Φόρη δώσε χαιρετισμούς.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 22:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Hightower_dr έγραψε: Παρατηρησα οτι ο κινητηρας παει να σβησει οταν στριβω το τιμονι σε σταση με νεκρα ταχυτητα και χειροφρενο, με το που παει να σβησει πεταγετε η ενδειξη που σας ειπα και δεν σβηνει.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια? Λογικό δεν είναι; Αν ο κινητήρας δεν κρατάει σταθερές στροφές (άρα και πίεση) σου βγάζει σφάλμα για χαμηλή πίεση λαδιού. Πρεπει λοιπόν να επικεντρωθείς στο γιατί ο κινητήρας ρετάρει, καθώς το σφάλμα που σου βγάζει είναι αποτέλεσμα της κακής λειτουργίας του κινητήρα...!
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 22:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Γιάννη,νομίζω οτι δεν έχουν σχέση οι στροφές με την πίεση του λαδιού.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Hightower_dr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 23:05 |
|
Εγγραφή: Πέμ 20 Οκτ 2011, 19:57 Δημοσιεύσεις: 16
|
Στο βιβλιο σερβισ που μου εδωσαν απο την μαντρα(δικο τους, οχι της αντιπροσωπιας) γραφει οτι αλλαχτηκε το φιλτρο λαδιου, πριν μου το παραδωσουν, αυτο με το σπασμενο πλαστικο συνδεσμο το σκεφτικα και εγω αλλα.....σε καινουριο φιλτρο???(τωρα το τι ποιοτητας ειναι το φιλτρο ποιος ξερει )
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 23:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Μπίλλυ,δεν εννοώ γενικά σαν έννοια,μιλάω ειδικά για το θέμα του φίλου. Φίλε σου είπανε οτι αλλάξανε φίλτρο........ Εσύ το είδες?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Hightower_dr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Οκτ 2011, 23:37 |
|
Εγγραφή: Πέμ 20 Οκτ 2011, 19:57 Δημοσιεύσεις: 16
|
δεν ημουν εκει να δω... Βασιστηκα οτι το αλλαξανε γιατι μου ειπαν οτι εφοσων παρω το αυτοκινητο θα το κανουν αυτοι οτι απαραιτητο χρειαζεται για να μου το δωσουν.... Και να το εκαναν οτι επρεπε να το κανουν, βολτα 30 λεπτα για να δουν αν θα βγαλει προβλημα δεν εκαναν προφανως ! Ας ελπισουμε οτι δεν τρεχει τιποτα σοβαρο με την Γαλλιδα μου... Αυριο εχει μιση ωρα βολτα το πρωι και με το που πεταξει το προβλημα καρφι στο συνεργειο, και αν κριθει απαραιτητο θα παω στο διαγνωστικο που εχουν να δουμε απο εγκεφαλο τι παιζει και ρεταρει και βγαζει την ενδειξη!
|
|
|
|
|
Hightower_dr
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Οκτ 2011, 12:58 |
|
Εγγραφή: Πέμ 20 Οκτ 2011, 19:57 Δημοσιεύσεις: 16
|
Παιδια σημερα μετα απο βολτα, με το που πηγα συνεργειο μου πεταξε την ενδειξη... Το φιλτρο που μου ειχε βαλει ηταν της ΜΑΝ, και ηταν αθηκτο, το αλλαξε με ενα καινουριο μαμα της citroen, παλι βολτα και μετα απο 15 λεπτα... ΜΠΙΙΙΙΠ, τωρα δεν το πολυκανει οταν στριβω το τιμονι σε σταση, μια το κανει μια δεν το κανει...Οταν ομως σταθμευω και το αφηνω στο ρελαντι πεταει την ενδειξη... Θα το παω απο δευτερα να το αφησω εκει 2-3 μερες να το δουν μηχανικα και να το μετρησουν την πιεση με ζεστα και κρυα λαδια και οταν βεβαιωθουμε οτι δεν παιζει προβλημα με τα μηχανικα θα το παω σε διαγνωστικο για να τσεκαρω αισθητηρα και ηλεκτρολογικα... Ισως μου ειπαν το φιλτρο της αντλιας θελει καθαρισμα, ισως το ψυγειο θελει καθαρισμα....ειδωμεν απο δευτερα!
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: STOP! OIL PRESSURE TOO LOW! Δημοσιεύτηκε: Παρ 21 Οκτ 2011, 14:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Βρε συ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ εχει το ψυγειο του κινητηρα και το φιλτρο της αντλιας βενζινης με το OIL PRESSURE;;;;;; OIL σημαινει λαδι κινητηρα. Εκτος αν βγαζει μηνυμα και γραφει για steering oil pressure (ή καπως ετσι αν υπαρχει κατι τετοιο, αλλα νομιζω βγαζει μονο μηνυμα για την σταθμη του), που σημαινει του υδραυλικου τιμονιου. Το θεμα με το ρεταρισμα το βρηκατε; Πεφτει κατω παο τις στροφες ρελαντι κατα πολυ;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|