Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Λυσιμο και επισκευη καπακιου κινητηρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να προχωρήσω στο άνοιγμα του κινητήρα μου, και στην επιδιόρθωσή του διοτι απο τη στιγμή που πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο έκαιγα πάρα πολύ λάδι. Μιλάμε για 1 λίτρο στα 2000χλμ στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη, τα Shell τα έκαιγα σαν βενζίνη. Το πράγμα είχε φτάσει στο απροχώρητο. Δεν μπορούσα να "ζήσω" ξέροντας οτι το αμαξάκι μου έχει ενα τόσο μεγάλο πρόβλημα. Ολα φαίνονταν μάταια. Ο,τι φροντίδα κ αν του προσέφερα, ό,τι πλύσιμο κ αν του έκανα, ό,τι γυάλισμα-κέρωμα ή βάψιμο ζαντών σκεφτόμουν να του χαρίσω, δεν είχαν καμια σημασία.
Απο την άλλη θα ήταν και μια καλή ευκαιρία να δώ την κατάσταση της μηχανής μετά απο 35.000χλμ με υγραέριο. Ολοι ξέρουμε τι ακούγεται απο αριστερά και δεξιά για το υγραέριο και τις βαλβίδες. Οτι υπάρχει ξηρή καύση, οτι καταστρέφονται, οτι τα μέταλλα δεν ειναι τα σωστά και άλλα πολλά. Και δεδομένου οτι λόγο της οικονομικής κατάστασης δεν προτίθεμαι να αλλάξω αυτοκίνητο (ποιος θα πάρει 2λιτρο άλλωστε) αποφάσισα να κάνω την μεγάλη κίνηση και να το επισκευάσω.
Ορίστε μερικές φωτογραφίες πρίν και μετά.

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Η μάκα απο τους κυλίνδρους καθαρίστηκε, οι βαλβίδες πλαναρίστηκαν και γυάλισαν και δεν υπάρχει ούτε μια ένδειξη οτι έχουν πάθει κάτι λόγω του υγραερίου. Χταπόδια, ειδαγωγές, εξαγωγές καθαρίστηκαν, φλάτζες αλλάχτηκαν, και όλα τα λαστιχάκια αντικαταστάθηκαν.

Ευχαριστώ τον φίλο Γιώργο (GeZ) που έκανε όλη τη δουλειά προσέχοντας και την τελευταία λεπτομέρεια, και δουλέυοντας επάνω σε ενα αμάξι σαν να ήταν δικό του (τετοιες δουλειές δεν πληρώνονται) και τον billara για την ψυχολογική υποβοήθηση που μου παρείχε.

Αυριο είναι πια η μεγάλη μέρα....


Τελευταία επεξεργασία από MeddlingMageGR και Τετ 23 Νοέμ 2011, 01:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Μητσο τα εκαιγε ή τα εχανε?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
πιστευω και τα 2. Δεν γίνεται κάθε μήνα να προσθέτω 1 λίτρο, και να μην το βλέπω να στάζει απο κάτω... στο πάρκνιγ στο σπίτι μου δεν εχει πέσει ούτε μια σταγόνα κάτω. Απο την άλλη, κάτω απο τα μπουζί βρήκαμε λιμνάζον λάδι. Ανοίξαμε τον κινητήρα και είχε παντού λάδια. Η μάκα που βλέπεις στους κυλίνδρους πιθανότατα να είναι λάδι που στάζει όταν το αυτκίνητο είναι σβυστό. Και όταν βάζω μπρός, να το καίει. Γι αυτο είχα τρελά πειράκια και "λόξυγγα" όταν ξεκινούσα με κρύο αμάξι. Πιστεύω οτι συνέβαιναν πολλά άσκημα πράγματα ταυτόχρονα. Πχ είδε ο Γιώργος οτι η φλάτζα μου δεν είναι εργοστασιακή. Τις συγκρίναμε και είχαν διαφορές. Κάποιες βίδες ήταν πολύ σφιγμένες - με αερόκλειδο - ενω δεν θα έπρεπε να είναι. Τετοια πράματα βρήκαμε...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Ρε 1 λιτρο στα 2.000χλμ ειναι υπερβολικα πολυ....Απαπα αντε σιδερενιος τωρα με απειρα χιλιομετρα!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
Δημητρη σου ευχομαι οχι σιδερενιο ατσαλινο να ειναι. πραγματικα δεν ξερω τι μπορει να συνεβει. εμενα εχει 198.000κμ και δεν καιει ουτε σταγονα. καποια στιγμη συμπληρωνα μια φορα στα 10.000κμ αλλα τελικα εχανε λαδι απο μια τσιμουχα στον ιμαντα χρονισμου και γεμιζε λαδια ο ιμαντας. τελικα την αλλαξα και δεν καιει τιποτα. παρολα αυτα με εχεις φοβησει λιγο.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 11:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Με το καλό αδερφέ, να γίνει τέλειο, όπως αρμόζει σε ένα 2.0 VTS :no1

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 14:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Tζιτζι θα γινει το μωρο.. :thumb Το ειδα λυμμενο τελειως απο κοντα την Πεμπτη και απορουσα με τη ψυχραιμια του Δημητρη τοσο μπιλιες που ειχε γινει.. :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 15:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Αντε τωρα πολλα καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα!!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
makisasve έγραψε:
Αντε τωρα πολλα καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα!!


+1.


Πόσα χιλιόμετρα σου έβγαλε το πρόβλημα ? Μήπως θα έπρεπε να δεις τα μείγματα στο υγραέριο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Δεν φταίει το υγραέριο. Το πρόβλημα του το παρουσίασε απο τη στιγμή που αγόρασε (μεταχειρισμένο) το αυτοκίνητο. Και είχε γίνει απόπειρα επισκευής της διαρροής και απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη...
Διάβασε προσεχτικά τα πόστ του Δημήτρη!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Δεν αναλύει τις εργασίες, λέει για επισκευή κινητήρα γενικά (!)
Άλλαξε βαλβίδες, τσιμούχες ή ελατήρια στα πιστόνια ?
Μήπως με το υγραέριο επιδεινώθηκε το πρόβλημα κ έκαιγε το παραπανήσιο λάδι από τις καμένες τσιμούχες των βαλβίδων ?

Μήπως το λάδι που έπεφτε στην κεφαλή προστάτεψε τις βαλβίδες από το υγραέριο :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Μπορεί. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν απο την αρχή που το αγόρασε
Παράθεση:
απο τη στιγμή που πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο έκαιγα πάρα πολύ λάδι. Μιλάμε για 1 λίτρο στα 2000χλμ στην καλύτερη περίπτωση

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Χωρις να το ξερω σιγουρα, εγω αυτο που καταλαβα ειναι οτι ανοιχτηκε-πλανιστηκε η κεφαλη και τσιμουχακια. Δεν νομιζω οτι αλλαχτηκξαν ελατηρια κυλινδρων, μπορει να καταλαβα και λαθος.

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Αν είναι τσιμουχάκια, θα πρέπει να προσέξει την λίπανση των βαλβίδων από το υγραέριο. Είναι τα πρώτα που καίγονται σε ξηρή καύση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Οι εργασίες που έγιναν, απ όσο θυμάμαι, είναι οι εξής : Άνοιγμα κ λυσιμο καπακιού (βαλβίδες κ ελατήρια), πλύσιμο, πλανισμα κεφαλής κ εισαγωγής όπως κ τριψιμο βαλβίδων σε εξωτερικό συνεργάτη κ φρεζάρισμα αυτών, καθαρισμό πεταλούδας, αντικατάσταση τσιμουχακια βαλβίδων, τσιμουχα στροφάλου κ τσιμουχες εκκεντροφόρων, στεγανωτικά ψυκτρας λαδιού, φλάτζα, βίδες καπακιού, λαστιχάκια για τα καπακια των εκκεντροφόρων, αλλαγή θερμοστάτη, φλάτζα εισαγωγής κ εξαγωγής.
Όλα γνήσια Citroën. Έγινε καινούργιο το μοτέρ.

Sent from my Desire HD using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 40 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Συριγμός από το κινητήρα;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GiannisA
Απαντήσεις: 1
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΙΝΗΤΉΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: giorgosxsara
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ