Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Λυσιμο και επισκευη καπακιου κινητηρα Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να προχωρήσω στο άνοιγμα του κινητήρα μου, και στην επιδιόρθωσή του διοτι απο τη στιγμή που πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο έκαιγα πάρα πολύ λάδι. Μιλάμε για 1 λίτρο στα 2000χλμ στην καλύτερη περίπτωση. Στη χειρότερη, τα Shell τα έκαιγα σαν βενζίνη. Το πράγμα είχε φτάσει στο απροχώρητο. Δεν μπορούσα να "ζήσω" ξέροντας οτι το αμαξάκι μου έχει ενα τόσο μεγάλο πρόβλημα. Ολα φαίνονταν μάταια. Ο,τι φροντίδα κ αν του προσέφερα, ό,τι πλύσιμο κ αν του έκανα, ό,τι γυάλισμα-κέρωμα ή βάψιμο ζαντών σκεφτόμουν να του χαρίσω, δεν είχαν καμια σημασία. Απο την άλλη θα ήταν και μια καλή ευκαιρία να δώ την κατάσταση της μηχανής μετά απο 35.000χλμ με υγραέριο. Ολοι ξέρουμε τι ακούγεται απο αριστερά και δεξιά για το υγραέριο και τις βαλβίδες. Οτι υπάρχει ξηρή καύση, οτι καταστρέφονται, οτι τα μέταλλα δεν ειναι τα σωστά και άλλα πολλά. Και δεδομένου οτι λόγο της οικονομικής κατάστασης δεν προτίθεμαι να αλλάξω αυτοκίνητο (ποιος θα πάρει 2λιτρο άλλωστε) αποφάσισα να κάνω την μεγάλη κίνηση και να το επισκευάσω. Ορίστε μερικές φωτογραφίες πρίν και μετά. Η μάκα απο τους κυλίνδρους καθαρίστηκε, οι βαλβίδες πλαναρίστηκαν και γυάλισαν και δεν υπάρχει ούτε μια ένδειξη οτι έχουν πάθει κάτι λόγω του υγραερίου. Χταπόδια, ειδαγωγές, εξαγωγές καθαρίστηκαν, φλάτζες αλλάχτηκαν, και όλα τα λαστιχάκια αντικαταστάθηκαν. Ευχαριστώ τον φίλο Γιώργο (GeZ) που έκανε όλη τη δουλειά προσέχοντας και την τελευταία λεπτομέρεια, και δουλέυοντας επάνω σε ενα αμάξι σαν να ήταν δικό του (τετοιες δουλειές δεν πληρώνονται) και τον billara για την ψυχολογική υποβοήθηση που μου παρείχε. Αυριο είναι πια η μεγάλη μέρα....
Τελευταία επεξεργασία από MeddlingMageGR και Τετ 23 Νοέμ 2011, 01:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 01:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
πιστευω και τα 2. Δεν γίνεται κάθε μήνα να προσθέτω 1 λίτρο, και να μην το βλέπω να στάζει απο κάτω... στο πάρκνιγ στο σπίτι μου δεν εχει πέσει ούτε μια σταγόνα κάτω. Απο την άλλη, κάτω απο τα μπουζί βρήκαμε λιμνάζον λάδι. Ανοίξαμε τον κινητήρα και είχε παντού λάδια. Η μάκα που βλέπεις στους κυλίνδρους πιθανότατα να είναι λάδι που στάζει όταν το αυτκίνητο είναι σβυστό. Και όταν βάζω μπρός, να το καίει. Γι αυτο είχα τρελά πειράκια και "λόξυγγα" όταν ξεκινούσα με κρύο αμάξι. Πιστεύω οτι συνέβαιναν πολλά άσκημα πράγματα ταυτόχρονα. Πχ είδε ο Γιώργος οτι η φλάτζα μου δεν είναι εργοστασιακή. Τις συγκρίναμε και είχαν διαφορές. Κάποιες βίδες ήταν πολύ σφιγμένες - με αερόκλειδο - ενω δεν θα έπρεπε να είναι. Τετοια πράματα βρήκαμε...
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 09:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
Δημητρη σου ευχομαι οχι σιδερενιο ατσαλινο να ειναι. πραγματικα δεν ξερω τι μπορει να συνεβει. εμενα εχει 198.000κμ και δεν καιει ουτε σταγονα. καποια στιγμη συμπληρωνα μια φορα στα 10.000κμ αλλα τελικα εχανε λαδι απο μια τσιμουχα στον ιμαντα χρονισμου και γεμιζε λαδια ο ιμαντας. τελικα την αλλαξα και δεν καιει τιποτα. παρολα αυτα με εχεις φοβησει λιγο.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 14:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Tζιτζι θα γινει το μωρο.. Το ειδα λυμμενο τελειως απο κοντα την Πεμπτη και απορουσα με τη ψυχραιμια του Δημητρη τοσο μπιλιες που ειχε γινει..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:21 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
makisasve έγραψε: Αντε τωρα πολλα καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα!!
+1. Πόσα χιλιόμετρα σου έβγαλε το πρόβλημα ? Μήπως θα έπρεπε να δεις τα μείγματα στο υγραέριο ?
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Δεν αναλύει τις εργασίες, λέει για επισκευή κινητήρα γενικά (!) Άλλαξε βαλβίδες, τσιμούχες ή ελατήρια στα πιστόνια ? Μήπως με το υγραέριο επιδεινώθηκε το πρόβλημα κ έκαιγε το παραπανήσιο λάδι από τις καμένες τσιμούχες των βαλβίδων ? Μήπως το λάδι που έπεφτε στην κεφαλή προστάτεψε τις βαλβίδες από το υγραέριο
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 16:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Μπορεί. Αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν απο την αρχή που το αγόρασε Παράθεση: απο τη στιγμή που πήρα μεταχειρισμένο το αυτοκίνητο έκαιγα πάρα πολύ λάδι. Μιλάμε για 1 λίτρο στα 2000χλμ στην καλύτερη περίπτωση
_________________
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 18:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Αν είναι τσιμουχάκια, θα πρέπει να προσέξει την λίπανση των βαλβίδων από το υγραέριο. Είναι τα πρώτα που καίγονται σε ξηρή καύση.
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανοιγμα κινητήρα και επιδιόρθωση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Νοέμ 2011, 20:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Οι εργασίες που έγιναν, απ όσο θυμάμαι, είναι οι εξής : Άνοιγμα κ λυσιμο καπακιού (βαλβίδες κ ελατήρια), πλύσιμο, πλανισμα κεφαλής κ εισαγωγής όπως κ τριψιμο βαλβίδων σε εξωτερικό συνεργάτη κ φρεζάρισμα αυτών, καθαρισμό πεταλούδας, αντικατάσταση τσιμουχακια βαλβίδων, τσιμουχα στροφάλου κ τσιμουχες εκκεντροφόρων, στεγανωτικά ψυκτρας λαδιού, φλάτζα, βίδες καπακιού, λαστιχάκια για τα καπακια των εκκεντροφόρων, αλλαγή θερμοστάτη, φλάτζα εισαγωγής κ εξαγωγής. Όλα γνήσια Citroën. Έγινε καινούργιο το μοτέρ.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|