Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:00 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Δεκ 2011, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30
Δημοσιεύσεις: 112
Εχει δοκιμασει κανεις τουρμπατος να αφαιρεσει τον πνιχτη αερα? Αν ναι ποια τα αποτελεσματα (θετικα και αρνητικα)?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Δεκ 2011, 12:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Γενικα ειναι θετικο οι τουρμπατοι να εχετε μια καλη χοανη στην εισαγωγη σας. Αποδεδειγμενα χρονια τωρα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 06 Δεκ 2011, 15:10 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
nauxa πρακτικά δεν έχουμε πνίχτη. Στο σωλήνα που καταλήγει στο φίλτρο υπάρχει κάτι σαν σκουπα μόνο. Προσωπικά, αν δεν θέλεις να μπλέξεις με χοάνες και θέματα θερμοκρασίας καλύτερα να τοποθετήσεις ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2011, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Χοανη και προβλημα θερμοκρασιας υφισταται μονο στην ατμοσφαιρκη εκδοχη, οι τουρμπατοι εχετε και ενα ριμαδι ιντερκουλερ, don't panic! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2011, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Prokopas έγραψε:
nauxa πρακτικά δεν έχουμε πνίχτη. Στο σωλήνα που καταλήγει στο φίλτρο υπάρχει κάτι σαν σκουπα μόνο. Προσωπικά, αν δεν θέλεις να μπλέξεις με χοάνες και θέματα θερμοκρασίας καλύτερα να τοποθετήσεις ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα.

:agree
Αυτο δεν ειναι πνιχτης,ειναι μια προεκταση της εισαγωγης για να ρουφαει αερα απο πιο μακρυα..
Οποτε αν το βγαλεις θα ρουφαει το ζεστο αερα απο την πολλαπλη εξαγωγης και το αμαξι θα πηγαινει χειροτερα λογω του φτωχοτερου μιγματος..
Μια λυση ειναι το ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι
και μια αλλη ειναι φιλτροχοανη,βαρελακι κτλ αλλα πρεπει να τα πας μακρια απο την εξαγωγη και εχει κοψε-ραψε σωληνες κτλ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2011, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30
Δημοσιεύσεις: 112
Ολοι λετε οτι δεν ειναι πνιχτης αλλα κανετε λαθος, γιατι το κουτι δεν παει να ειναι ενας πνιχτης ηχου, οποιος αποτρεπει τη δημιουργια τυρβωδους ροης και ελαχιστοποειται ετσι ο θορυβος.

Σχετικα με το οτι βοηθα να μπαινει φρεσκος αερας απο εξω συμφωνω απολυτα, αλλα αν ηταν μονο αυτο δεν ειχε νοημα το κουτι, αρκουσε μονο η σωληνωση.

Το ερωτημα ηταν αν καποιος εκανε παρακαμψη το κουτι μονο (το μηκος σωληνωσης ιδιο) και τι ειδε, πχ παραπανο αποκριση αλλα και θορυβο κτλ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Δεκ 2011, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
nauxa έγραψε:
Ολοι λετε οτι δεν ειναι πνιχτης αλλα κανετε λαθος, γιατι το κουτι δεν παει να ειναι ενας πνιχτης ηχου, οποιος αποτρεπει τη δημιουργια τυρβωδους ροης και ελαχιστοποειται ετσι ο θορυβος.

Μ'αυτη την εννοια συμφωνω.Αλλα ο "πνιχτης" με την κακη εννοια που το εννοουν ορισμενοι απλα δεν υπαρχει.Δηλαδη δε σου κοβει τον αερα,ουτε κανει κακο στις επιδοσεις του κινητηρα.Αν το βγαλεις αυτο το κουτι θα δεις οτι ο αερας δε μπαινει μεσα σε κανενα λαβυρυνθο!!!!!Ενα "U" σχηματιζει μονο..
nauxa έγραψε:
Το ερωτημα ηταν αν καποιος εκανε παρακαμψη το κουτι μονο (το μηκος σωληνωσης ιδιο) και τι ειδε, πχ παραπανο αποκριση αλλα και θορυβο κτλ.

Αυτο που κερδιζεις ειναι μονο θορυβος.Εχει αναφερθει το ιδιο θεμα για το 1400αρι εδω: viewtopic.php?f=74&t=5986 ..Διαβασε τις σελιδες του θεματος,ειναι πολυ καλο και με δοκιμες..

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Δεκ 2011, 08:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Blanc έγραψε:
Χοανη και προβλημα θερμοκρασιας υφισταται μονο στην ατμοσφαιρκη εκδοχη, οι τουρμπατοι εχετε και ενα ριμαδι ιντερκουλερ, don't panic! ;)


Βασίλη είναι αποδεδειγμένο το θέμα της χοάνης στους THP ;) Όχι τίποτα φοβερό αλλά όταν κάποιος ρωτάει καλό είναι να του λέμε όλη την ιστορία.

@nauxa μιλάς για κατάργηση του φιλτροκουτιού τότε. Σίγουρα έχεις καλύτερο ήχο από την εισαγωγή και αναλόγως τη λύση που θα επιλέξεις να είναι και πιο πρόθυμο σε κάποιο φάσμα στροφών. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να απομακρύνεις το σημείο που θα φιλτράρεται ο αέρας από το μηχανοστάσιο και ταυτόχρονα να συνδέεται με την τουρμπίνα σε όσο το δυνατόν περισσότερο ευθεία γραμμή.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1.6 THP - Αφαιρεση πνιχτη αερα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Δεκ 2011, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
όταν θέλεις να βελτιώσεις ένα σύστημα εισαγωγής προσπαθείς να μειώσεις την τυρβώδη ροή κ να ανεβάσεις την ταχύτητα/ποσότητα του εισερχόμενου αέρα όσο πιο γρήγορα κ πιο πολύ γίνεται ,εννοείται ότι όσο πιο κρύος είναι ο αέρας που εισέρχεται τόσο το καλύτερο .
κοινώς
ram air ;)

με απλά λόγια η δημιουργία ενός αγωγού συνεχούς πίεσης στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα .
αν το κάνεις αυτό η φτερωτή τις τουρμπίνας θα τροφοδοτείται αβίαστα συνέχεια με κρύο αέρα
τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερη απόκριση ακόμα κ στο φάσμα που είναι εκτός απόδοσης η τουρμπίνα ,πιο γρήγορη απόκριση/σπουλάρισμα τις τουρμπίνας ,πολύ καλύτερες επιδόσεις στις ψηλές στροφές(αν έχεις τροποποιήσει κ το σύστημα εξαγωγής),καλύτερη οικονομία καυσίμου (στην νορμαλ οδήγηση).
τα κατά
όλες οι ram air κατασκευές βασίζονται στην direct τροφοδοσία του εξωτερικού αέρα,τουλάχιστον ένα μέρος του συστήματος πρέπει να εκμεταλλεύεται την ταχύτητα του εξωτερικού αέρα ,αυτό όμως έχει σαν συνέπεια το φίλτρο να βρομίζει πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με ένα απλό συμβατικό σύστημα εισαγωγής .ελεύθερο φίλτρο κ συχνότερο καθάρισμα .
για να φτιάξεις ένα σωστό ram air σύστημα δεν είναι καθόλου εύκολο ,η λεπτομέρειες είναι αυτές που καθορίζουν αν ένα ram air σύστημα δουλεύει ή όχι !κ πολλές φορές μπορεί να αποβεί κ μοιραίο
το να πάρουμε μια χοάνη ,ένα βαρελάκι ,ένα ελεύθερο φίλτρο είναι το μόνο εύκολο αλλά αυτό που θα καταφέρουμε είναι μια τρύπα στο νερό πολλές φορές αντί να κερδίζουμε χάνουμε .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

φιλτρο αερα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 18
Φίλτρο αέρα K&N απόψεις..
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 13
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια