όταν θέλεις να βελτιώσεις ένα σύστημα εισαγωγής προσπαθείς να μειώσεις την τυρβώδη ροή κ να ανεβάσεις την ταχύτητα/ποσότητα του εισερχόμενου αέρα όσο πιο γρήγορα κ πιο πολύ γίνεται ,εννοείται ότι όσο πιο κρύος είναι ο αέρας που εισέρχεται τόσο το καλύτερο .
κοινώς
ram air με απλά λόγια η δημιουργία ενός αγωγού συνεχούς πίεσης στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα .
αν το κάνεις αυτό η φτερωτή τις τουρμπίνας θα τροφοδοτείται αβίαστα συνέχεια με κρύο αέρα
τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερη απόκριση ακόμα κ στο φάσμα που είναι εκτός απόδοσης η τουρμπίνα ,πιο γρήγορη απόκριση/σπουλάρισμα τις τουρμπίνας ,πολύ καλύτερες επιδόσεις στις ψηλές στροφές(αν έχεις τροποποιήσει κ το σύστημα εξαγωγής),καλύτερη οικονομία καυσίμου (στην νορμαλ οδήγηση).
τα κατά
όλες οι ram air κατασκευές βασίζονται στην direct τροφοδοσία του εξωτερικού αέρα,τουλάχιστον ένα μέρος του συστήματος πρέπει να εκμεταλλεύεται την ταχύτητα του εξωτερικού αέρα ,αυτό όμως έχει σαν συνέπεια το φίλτρο να βρομίζει πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με ένα απλό συμβατικό σύστημα εισαγωγής .ελεύθερο φίλτρο κ συχνότερο καθάρισμα .
για να φτιάξεις ένα σωστό ram air σύστημα δεν είναι καθόλου εύκολο ,η λεπτομέρειες είναι αυτές που καθορίζουν αν ένα ram air σύστημα δουλεύει ή όχι !κ πολλές φορές μπορεί να αποβεί κ μοιραίο
το να πάρουμε μια χοάνη ,ένα βαρελάκι ,ένα ελεύθερο φίλτρο είναι το μόνο εύκολο αλλά αυτό που θα καταφέρουμε είναι μια τρύπα στο νερό πολλές φορές αντί να κερδίζουμε χάνουμε .