Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Δεκ 2011, 21:30 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Καλησπερα φιλοι και χρονια σας πολλα.
Σε προσφατο ταξιδι μου 500 κμ στο πηγαινε και αλλα τοσα στην επιστροφη, παρατηρησα για πρωτη φορα στη ζωη του αυτοκινητου μου (1.6thp,προγραμμα 29000 κμ) να βαζω cruise control απο 105 κμ/ω στα 130 (6η ταχυτητα & περιπου 2500 σαλ) και αφου ο κινητηρας αρπαζε στιγμιαια μετα απο λιγο ο αυτοματος εβγαινε εκτος χωρις καποια αλλη ενδειξη (pause). To ξανα εβαζα on ξανα τα ιδια.
Με λιγα λογια καταλαβαινα οτι ο κινητηρας ρεταριζε και μπουκωνε (ο αυτοματος κανει σχετικα βιαιο ''πατημα γκαζιου''). Βεβαια αυτο το εχω ξανακανει και παλια αλλα ποτε δεν ειδα κατι τετοιο. Αφου εφτασα στον προορισμο μου (500 κμ) εβγαλα τα μπουζι για ελεγχο και διαπιστωσα οτι υπηρξε κακη καυση (μαυριλα αρκετη στην πορσελανη). Η μεση καταναλωση ηταν 8,7 λτ/100 κμ οταν παλαιοτερα στην ιδια περιπτωση ηταν το πολυ 8,4.
Σχετικα μπουζι αυτα: *Εχουν 8000 κμ *Ελεχθηκαν και καθαριστηκαν πριν απο 1300 κμ και βρεθηκαν καλα (διακενα 0,7) *Οταν επανελεχθηκαν μετα απο το προβλημα βρεθηκαν με τα ιδια διακενα (εκτος απο ενα 0,63) αλλα αρκετα μαυρισμενα (οχι λαδωμενα).
Μπηκαν τα παλια μαμισια μπουζι που ειχαν αλλαχτει στις 21500 κμ και ειχαν βρεθει σε πολυ καλη κατασταση (& μετα απο εξαμηνη χρηση προγραμματος, ιδιο στυλ οδηγησης, προληπτικη αλλαγη).
Ετσι λοιπον ξεκινησε η επιστροφη των 500 κμ με τα παλια μαμισια αλλα καλα μπουζι. Κατα την οδηγηση (350 κμ εθνικη και 150 κμ επαρχια) οι ακολουθες παρατηρησεις: *Το προβλημα με το cruise control το ιδιο (μονο για μικρες αλλαγες προς τα πανω των 5 κμ (με το χειριστηριο δεν υπηρχε προβλημα). *Το αυτοκινητο ενω περπατουσε γενικα αξιοπρεπως ενιωθες οτι ειχε χασει τη σπιρταδα του. Πχ με 2α και πατημα καλο δεν ενιωθες πλεον το εντονο τιναγμα του τουρμπο απο τις 2000+ οπως παλια. Κατι ψιλα μονο. *Αν το ζοριζες λιγο ενιωθες οτι αργει να ανταποκριθει, αλλα με σταδιακη αυξηση φορτιου ολα καλα. *Παρολα αυτα και με σχετικα γρηγορη οδηγηση (cruise control 135 km/h στην εθνικη) η μεση καταναλωση επεσε στο 7,6 (συνηθως στην επιστροφη ηταν 7,9) *Αυριο θα ανοιχτουν τα μπουζι για επανελεγχο.
Με απο ολα αυτα τι εχετε να πειτε? Γιατι εβγαινε εκτος το cruise? Υπαρχει περιπτωση ολη τη ζημια να την κανει η σκαστρα (θα ανοιχτει και αυτη). Να εχει μπουκωσει το φιλτρο βενζινης?
Συγγνωμη για το κατεβατο αλλα ειμαι αρκετα προβληματισμενος. Ευχαριστω προκαταβολικα.
|
|
|
|
|
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Δεκ 2011, 10:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Υπαρχει καπου οδηγος για το πως ελεγχουμε την μπαροβαλβιδα φιλε Billaras? Σχετικα με το cruise control δεν λεω οτι εχει αμεση σχεση με τα μπουζι κτλ, απλα ρωταω τη σημα σφαλματος μπορει να δεχτει ο εγκεφαλος για να κανει το συστημα να βγει εκτος, πχ ελλειπης πιεση?
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Δεκ 2011, 10:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
ναι, δες στον τομέα how to... τα έχω όλα γραμμένα αναλυτικά (για το cruise control) edit: viewtopic.php?f=74&t=7102
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: nauxa
|
|
|
|
|
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Δεκ 2011, 23:17 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Σημερα ελεχθηκαν η σκαστρα και τα μπουζι. Η σκαστρα ειναι ΟΚ ενω τα μπουζι βρεθηκαν καπως ταλαιπωρημενα ως προς το χρωμα της πορσελανης γυρω απο την ακιδα, δλδ καπως καπνισμενα. Τα διακενα ομως ενταξει. Ολα αυτα μετα απο 500 κμ οδηγησης σερι.
Να φταει η βαλβιδα ελεχγου πιεσης τουρμπινας και οταν πατουσα το γκαζι να μου εκανα κακη καυση => μαυριλα? Μενει να ελεγξω και αυτη.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 15:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Με τα αυτοκίνητα"στιγμιαίας δύναμης",δεν βγάζεις εύκολα άκρη. Ψάξτο με κάποιον ειδικό,για να μην παιδευτείς.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 16:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Ολα φιλε μου τα συστηματα εχουν τα καλα και τα ασχημα τους σημεια. Δεν ειναι και λιγο να παιρνεις 200 αλογα και 31 κιλα ροπης απο ενα μοτερ 1600, με χαμηλη για την κατηγορια του μεση καναναλωση και μικροτερα χαρατσια σε τελη, ασφαλειες και δεν συμμαζευεται... Αλλιως πληρωνε για αγορα και συντηρηση ενα 2500 ατμοσφαιρα για να το πιασεις αυτο...
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 18:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν είναι και ακριβώς έτσι,αλλά θα βγούμε ,οπότε ........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ 2011, 19:08 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
nauxa θύμισε μου λίγο το όνομα σου!
τα μπουζί μπορεί να έχουν αρπάξει εσωτερικά κ αυτό δεν φαίνεται! η καφέ πορσελάνη δείχνει υψηλές θερμοκρασίες (πυρόμετρο),έχω δει κατεστραμμένο μπουζί από θερμοκρασίες ,εξωτερικά ήταν έτσι κ έτσι είχε σπάσει όμως το εσωτερικό τμήμα από το μπουζί συγκεκριμένα το πάνω μέρος του εκεί που κουμπώνει ο πολλαπλασιαστής ,το κουνούσες κ το άκουγες που εσωτερικά ήταν κομμάτια!αυτό βέβαια ήταν τελείως κατεστραμμένο μπουζί δεν δούλευε καθόλου . άλλαξε μια μπουζί βάλε κ ένα καθαριστικό βενζίνης ,κ να αποφεύγεις τα απότομα ανοίγματα με μεγάλη σχέση κ λίγες στροφές( π.χ. 6 2.500στρφ παντόφλα μέχρι τις 3.000στρφ.) γενικά να αποφεύγεις να το δουλεύεις σαν ντίζελ,να του συμπεριφέρεσαι σαν ατμοσφαιρικό μοτέρ να δίνεις στροφές στον κινητήρα
καλό θα ήταν να έβγαζες από μια φώτο τα μπουζί να βλέπαμε σε τι κατάσταση είναι! η μαυρίλα που αναφέρεις ήταν σε όλο το μπουζί?
για κάποιο λόγο δεν είχες σωστές καύσεις (ίσως από μάπα βενζίνη)αν το μπουζί ήταν καπνισμένο αυτόματα καταλαβαίνεις ότι σε παρόμοια κατάσταση θα βρίσκεται κ ο χώρος καύσης +εξαγωγή +φτερωτή τουρμπίνας ,λερωμένος χώρος καύσεις(μπούκωμα)=μειωμένες επιδόσεις ,λερωμένη μαυρισμένη φτερωτή =λαγκάρισματάκι!
όπως σε είπα κ πιο πάνω βάλε καινούργια μπουζί +καθαρή κατοστάρα ,ένα καθαριστικό στο ρεζερβουάρ κ βγες για ξεμπούκωμα !με ζεστό τον κινητήρα θα πιάσεις 4.000στρφ με 3η ή 4η όσο πιο ομαλά γίνεται ,θα κρατιέσαι σταθερά στις 4.000στρφ με όσο το δυνατόν λιγότερο γκάζι (εννοείται χωρίς το κρούιζ )κινήσου με αυτούς τους ρυθμούς για 10-15 λεπτά μετά χαλάρωσε ρυθμούς 3.000στρφ για να πέσει η θερμοκρασία .
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Σερραίος για την δημοσίευση του/της: nauxa
|
|
|
|
|
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Δεκ 2011, 05:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Καλημερα φιλοι. Σχετικα με τα μπουζι, αριστερα μια φωτο οπως μπηκαν (μεταχειρισμενα μετα απο 21500 κμ) και δεξια μια φωτο οπως βγηκαν επειτα απο ενα ταξιδι 500 κμ (150 επαρχια + 350 εθνικη με συνεχομενη ταχυτητα 135, 6η και τελικη μεση καταναλωση για αυτο το ταξιδι 7,6 λτ/100κμ. Ειναι εμφανες οτι κατι δεν παει καλα με την καυση. Τελικα καταφερα να βγαλω την μπαροβαλβιδα και σας παραθετω τα ακολουθα: 1.Οταν πηγα να αποσυνδεσω το σωληνακι της wastegate ξεπρεσαρε καπως. Μπορει αυτο να λεει κατι για την κατασταση της? Στα αλλα δεν συνεβει το ιδιο. 2.Κουνησα την βαλβιδα πανω κατω και ακουσα το εμβολακι να κινειται μεσα (οχι κατι το φοβερο αλλα ακουγοταν καπως το ταπ ταπ). 3.Προσπαθησα να φυσηξω με το στομα απο την μερια που τραβαει απο το φιλτρακι και βγηκε αερας απο την εξοδο του κενου. Προσπαθησα να κανω το ιδιο απο την εξοδο κενου αλλα δεν εβγαινε. Το ιδιο και απο την εξοδο wastegate. 4.Μαλλον βλακεια μου, αλλα θελησα να ξεπρεσαρω το μεταλλικο δακτυλιδι που δενει το πανω και κατω τμημα της βαλβιδας, για να δω την κατασταση του εσωτερικου. Αφου με προσεκτικες κινησεις διαπιστωσα οτι μαλλον θα πρεπει να την καταστρεψω για να την ανοιξω, την εκλεισα παλι. 5.Φαινεται να επανηλθε στην αρχικη της μορφη η μεταλλικη ασφαλεια, υπαρχει περιπτωση να της εχω προκαλεσει τωρα προβλημα (πχ ελλειψη στεγανοτητας και αν ναι πως θα δρασει αυτο? Υπαρχει καποιος τροπος καθαρισμου ή εξακριβωση λειτουργιας? 6.Εβαλα την βαλβιδα πισω στη θεση της και ξεκινησα τη μηχανη να ζεσταθει λιγο για βολτα. Μετα απο ελαχιστα λεπτα στο ρελαντι ειδα να σταζει νερο απο φλατζα του συστολικο (πλεκτο τμημα) της εξατμησης, κατω ακριβως απο τη μηχανη. Το θεωρειτε φυσιολογικο αυτο το συμπυκνωμα ή εχω προβλημα με τα καυσιμα/νερο? 7.Ακολουθησε βολτα σε μεγαλο βαθμο αντιστοιχη με αυτη που προτεινε ο Σερραιος,κατα την οποια διαπιστωθηκε οτι το αυτοκινητο δουλευει μεν , εξακολουθω ομως να νιωθω μια ελλειψη εκρηξης του turbo μεταξυ 2000-3000. Ποιο πανω το βλεπεις να ακουει αλλα και εκει ισως να υστερει λιγο. 8.Βεβαια μην ξεχναμε να συνδιασουμε το παραπανω με τα καπνισμενα μπουζι στο ταξιδι των 500 κμ αλλα και στο επομενο αυτο της επιστροφηες, παρολο που αυτα αλλαχθηκαν οπως προειπα.Τι συμβαινει αραγε ρε παιδια... Ο αισθητηρας λ μπορει να κανει κολπα? 9.Σχετικα με την βενζινη, 90% βαζω απο συγκεκριμενο στην αθηνα,στο ταξιδι πηγαινει ειχα 100% δικια του, μετα τη μεση του ταξιδιου συμπληρωσα αλλο μισο τεποζιτο απο αλλο επισης σοβαρο βενζιναδικο της επαρχιας. 10.Αν παω στην αντιπροσωπεια, μπορουν να εντοπισουν το προβλημα μεσω διαγνωστικου? Εχει κοστος μονο αυτο? 11.Το προγραμμα το εχω απο τον περασμενο Μαη, ποτε δεν ειχα προβλημα ή καποια ενδειξη, μεχρι το τελος Αυγουστου. Ενω εχοντας αλλαξει τα μπουζι το τελος Ιουλιου (21500κμ) σε ενα στροφιλικι στην εξοδο του πηγα σχεδον να σανιδωσω την 4η με περιπου 2500, και ενψ αρπαζει ακουγεται ενα ντουκ, πτωση και συνεχιζει ανοδικα και παλι. Το ιδιο εγινε σε αντιστοιχες καταστασεις 2-3 φορες ακομα. Αποκορυφωμα προσφατα το πεταγμα εκτος του cruise control. 12.Επισης απο τοτε μεχρι προσφατα εφαγε μισο δεικτη λαδιου, μεχρι που αυτος εφτασε στο min και αλλαξα λαδια. Να υπαρχει καποιος συσχετισμος? 13.Μηπως τελικα εχω συνηθισει τη δυναμη του αυτοκινητου και μου φαινεται λιγη... Για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη. Σας ευχαριστω.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Δεκ 2011, 17:19 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
nauxa έγραψε: Καλημερα φιλοι. Σχετικα με τα μπουζι, αριστερα μια φωτο οπως μπηκαν (μεταχειρισμενα μετα απο 21500 κμ) και δεξια μια φωτο οπως βγηκαν επειτα απο ενα ταξιδι 500 κμ (150 επαρχια + 350 εθνικη με συνεχομενη ταχυτητα 135, 6η και τελικη μεση καταναλωση για αυτο το ταξιδι 7,6 λτ/100κμ. Ειναι εμφανες οτι κατι δεν παει καλα με την καυση. το πρώτο είναι νορμάλ για τα χλμ του.το δεύτερο είναι Τελικα καταφερα να βγαλω την μπαροβαλβιδα και σας παραθετω τα ακολουθα: 1.Οταν πηγα να αποσυνδεσω το σωληνακι της wastegate ξεπρεσαρε καπως. Μπορει αυτο να λεει κατι για την κατασταση της? απλά εκτόνωσε την πίεση που είχε μέσα ,φυσιολογικό Στα αλλα δεν συνεβει το ιδιο. 2.Κουνησα την βαλβιδα πανω κατω και ακουσα το εμβολακι να κινειται μεσα (οχι κατι το φοβερο αλλα ακουγοταν καπως το ταπ ταπ). από την στιγμή που το αξονάκι κινήτε από μόνο του χωρίς ζόρι η βαλβίδα είναι οκ κακώς προσπάθησες να την ανοίξεις 3.Προσπαθησα να φυσηξω με το στομα απο την μερια που τραβαει απο το φιλτρακι και βγηκε αερας απο την εξοδο του κενου. Προσπαθησα να κανω το ιδιο απο την εξοδο κενου αλλα δεν εβγαινε. Το ιδιο και απο την εξοδο wastegate. φυσιολογικό οκ4.Μαλλον βλακεια μου, αλλα θελησα να ξεπρεσαρω το μεταλλικο δακτυλιδι που δενει το πανω και κατω τμημα της βαλβιδας, για να δω την κατασταση του εσωτερικου. Αφου με προσεκτικες κινησεις διαπιστωσα οτι μαλλον θα πρεπει να την καταστρεψω για να την ανοιξω, την εκλεισα παλι. 5.Φαινεται να επανηλθε στην αρχικη της μορφη η μεταλλικη ασφαλεια, υπαρχει περιπτωση να της εχω προκαλεσει τωρα προβλημα (πχ ελλειψη στεγανοτητας και αν ναι πως θα δρασει αυτο? Υπαρχει καποιος τροπος καθαρισμου ή εξακριβωση λειτουργιας? 6.Εβαλα την βαλβιδα πισω στη θεση της και ξεκινησα τη μηχανη να ζεσταθει λιγο για βολτα. Μετα απο ελαχιστα λεπτα στο ρελαντι ειδα να σταζει νερο απο φλατζα του συστολικο (πλεκτο τμημα) της εξατμησης, κατω ακριβως απο τη μηχανη. Το θεωρειτε φυσιολογικο αυτο το συμπυκνωμα ή εχω προβλημα με τα καυσιμα/νερο? το σπιραλ εννοείς!αυτό εσωτερικά είναι στεγανό οπότε οι σταγόνες ήταν από την υγρασία που μπορεί να μάζεψε το σπιράλ εξωτερικά.7.Ακολουθησε βολτα σε μεγαλο βαθμο αντιστοιχη με αυτη που προτεινε ο Σερραιος,κατα την οποια διαπιστωθηκε οτι το αυτοκινητο δουλευει μεν , εξακολουθω ομως να νιωθω μια ελλειψη εκρηξης του turbo μεταξυ 2000-3000. Ποιο πανω το βλεπεις να ακουει αλλα και εκει ισως να υστερει λιγο. οκ8.Βεβαια μην ξεχναμε να συνδιασουμε το παραπανω με τα καπνισμενα μπουζι στο ταξιδι των 500 κμ αλλα και στο επομενο αυτο της επιστροφηες, παρολο που αυτα αλλαχθηκαν οπως προειπα.Τι συμβαινει αραγε ρε παιδια... Ο αισθητηρας λ μπορει να κανει κολπα? 9.Σχετικα με την βενζινη, 90% βαζω απο συγκεκριμενο στην αθηνα,στο ταξιδι πηγαινει ειχα 100% δικια του, μετα τη μεση του ταξιδιου συμπληρωσα αλλο μισο τεποζιτο απο αλλο επισης σοβαρο βενζιναδικο της επαρχιας. 10.Αν παω στην αντιπροσωπεια, μπορουν να εντοπισουν το προβλημα μεσω διαγνωστικου? Εχει κοστος μονο αυτο? 11.Το προγραμμα το εχω απο τον περασμενο Μαη, ποτε δεν ειχα προβλημα ή καποια ενδειξη, μεχρι το τελος Αυγουστου. Ενω εχοντας αλλαξει τα μπουζι το τελος Ιουλιου (21500κμ) σε ενα στροφιλικι στην εξοδο του πηγα σχεδον να σανιδωσω την 4η με περιπου 2500, και ενψ αρπαζει ακουγεται ενα ντουκ, πτωση και συνεχιζει ανοδικα και παλι. Το ιδιο εγινε σε αντιστοιχες καταστασεις 2-3 φορες ακομα. Αποκορυφωμα προσφατα το πεταγμα εκτος του cruise control. 12.Επισης απο τοτε μεχρι προσφατα εφαγε μισο δεικτη λαδιου, μεχρι που αυτος εφτασε στο min και αλλαξα λαδια. Να υπαρχει καποιος συσχετισμος? 13.Μηπως τελικα εχω συνηθισει τη δυναμη του αυτοκινητου και μου φαινεται λιγη... Για πειτε ρε παιδια καμια γνωμη. Σας ευχαριστω. το στιγμιαίο κόψιμο που νιώθεις είναι το λεγόμενο misfire ,η καπνίλα μειώνει την ωμική αντίσταση των μπουζί ,το μπουζί υπολειτουργεί κ έχεις αυτά τα κλωτσιματάκια . μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξεις βενζινάδικο κ μάλλον πλέον καις νερό κ λάσπη αντί για βενζίνη. αν πιάνουν τα χέρια σου βγάλε την αντλία βενζίνης (αυτήν τις χαμηλής πίεσης που βρίσκεται στο ντεπόζιτο) κ από την τρύπα καθάρισε όσο μπορείς το ρεζερβουάρ από τυχών λάσπες βάλε καθαρή 100άρα ρίξε μέσα κ ένα καθαριστικό τις wurth http://www.wurth.gr/gr/products/?MG=2&C ... roid=12946k κάνε τακτικά το ξεκάπνισμα που σου πρότεινα !
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Σερραίος για την δημοσίευση του/της: nauxa
|
|
|
|
|
nauxa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Cruise control & ελλειψη ισχυος/ροπης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Δεκ 2011, 21:23 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ 2010, 17:30 Δημοσιεύσεις: 112
|
Ευχαριστω φιλε για την απαντηση σου.
Τελικα διαπιστωνω οτι υπαρχει μια καποια σπιρταδα (σε σχεση με το παρελθον) στο φασμα των στροφων μεταξυ 2000-3000 RPM. Και εγω φοβαμαι τα καυσιμα οτι σου κανουν ζημιες αρκετες φορες. Απλα ηθελα να βεβαιωθω οτι δεν φταιει κατι με την τουρμπινα και τα παρελκομενα της συστηματα.
Λεω να το παω στην αντιπροσωπεια και να το ριξουν μια ματια με το διαγνωστικο, τι λετε θα βρουμε ακρη? Για τη δουλεια αυτη θεωρητικα χρεωνουν και ποσο?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|