Κοιτάξτε, συμφωνώ ότι το 50άρι δεν ήταν ό,τι καλύτερο (περίμενα κάτι σε 30άρι - αν και με ενημέρωσαν προτού προχωρήσουν σε επισκευή, αφότου το είχαν λύσει, και με ρώτησαν).
Δε ξέρω αν ένας τυχαίος ηλεκτρολόγος θα μου έπαιρνε όντως 5 ευρώ, πιο πολύ για κάνα 20άρι στην καλύτερη το κόβω - χωρίς όμως να θέλω να αμφισβητήσω τον φίλο Θάνο!
Από κει και πέρα, τα πράγματα έγιναν όπως τα περιέγραψε ο Bill30f - δηλαδή βγήκαν τα πλαστικά του πορτ μπαγκάζ, και η πλεξούδα ολόκληρη. Αυτό μου μετέφεραν τηλεφωνικά, αρχικά, και εν συνεχεία μου έδειξαν σε φωτογραφίες τη διαδικασία. Αν όντως "σεβάστηκαν" την πλεξούδα και απέφυγαν τα κόψε-ράψε, εγώ λέω χαλάλι. Αν έκαναν προχειροδουλειά και δεν το κατάλαβα από τις φώτο, τότε προφανώς και "φταίω".
Έχω επαναλάβει πολλές φορές ότι δεν είμαι ντε και καλά φίλος της αντιπροσωπείας, αλλά η συγκεκριμένη έχει ευέλικτο ωράριο, είναι δίπλα στο σπίτι μου, και πολλές φορές μου έχουν κάνει εξυπηρετήσεις χωρίς να πληρώσω (από ενεργοποίηση aux in έως αλλαγή σκάστρας - οκ, σιγά τη δουλειά βέβαια, αλλά κάτι είναι κι αυτό). Το πρόβλημα μου είναι ότι δε μπορώ να φεύγω από τη δουλειά μου για να κυνηγάω το καλύτερο ή φθηνότερο συνεργείο στην Αττική για το παραμικρό πρόβλημα/προβληματάκι - ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα το κάνω αν χρειαστεί κάποια σοβαρή επισκευή (βλ. χρονισμός), αλλά αν υπολογίσει κανείς το χρόνο που απαιτείται (συν εξτρά βενζίνες και ταξί μετά)... Και όπως και να το δει κανείς, το να λείψεις από τη δουλειά σου για να φτιάξεις μία πλεξούδα δεν είναι και ό,τι καλύτερο (παρότι έχω μεγάλη ελευθερία - δε με ρωτάει και κανείς που πήγα, αλλά κι εγώ δεν κάνω κατάχρηση του καλού κλίματος).
Αυτό δεν αλλάζει το ότι αν θέλεις σοβαρή δουλειά σε THP πας αλλού. Βλέπουμε!