Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΤΡΟ FAP ΣΕ C4 HDI Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 15:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
Στις αντιπροσωπειες δεν λενε τιποτα για αυτο αν δεν τους ρωτησεις και αν τους ρωτησεις στα ψιλομασανε.Για ενημερωση λοιπον ολα τα euro5 που κυκλοφορουν εχουν φιλτρο μικροσωματιδιων το οποιο αναλογα την εταιρια εχει τις παραξενιες του.Στα citroen και γενικα στα psa το ονομαζουν fap και για την λειτουργια του χρειαζετε ενα ειδικο προσθετο που στο συμπληρωνουν στην αντιπροσωπεια,το βιβλιαρακι αναφερει ελεγχο σταθμης στα 80 με 100 χιλιαδες κμ,και ελεγχο του ιδιου του φιλτρου στα 160.000 km.Ενδεικτικο κοστος αλλαγης φιλτρου περιπου στα 1000e.Επισις να μην ξεχασω σε περιπτωση που αναψει το λαμπακι αναζοωγωνησης φιλτρου χρειαζετε με την πρωτη ευκαιρια να κανουμε πορεια με ταχυτητα ανω των 60km/h μεχρι να σβησει.Προβλημα γενικοτερα μπορει να παρουσιασει αν το αυτοκινητο κινητε για πολυ μικρες αποστασεις γιατι δεν καιει σωστα την καπνα μες στο φιλτρο.Θα το εκτιμουσα αν καποιος ηξερε που μπαινει αυτο το προσθετο και τι κοστος εχει
|
|
|
|
|
Technos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΦΙΛΤΡΟ FAP ΣΕ C4 HDI Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Σεπ 2012, 23:19 |
|
|
Εξαρταται αποτην ημερομηνια παραγωγης. Το δικομου ειναι 1.6 ντιζελ 109 αλογα απο τα πρωτα και εχει κολημενο το ντεποζιτο με το περιεργο υγρο διπλα στο ντεποζιτο καυσιμων. Φαινεται αμα σκυψεις αποκατω. Εχει και μια βαλβιδα απο οπου μπορεις να αλλαξεις το υγρο.
Εννοειται οτι θελει παρα πολυ προσοχη και να ακολουθησεις την σωστη διαδικασι γιατι το υγρο ειναι καρκινογονο ακομα και στην αφη.
Τα πιο καινουργια μοντελα ακριβως γιατι αυτη η αλλαγη ειναι επικινδυνη εχουν το υγρο στο ιδιο σημειο αλλα μεσα σε πλαστικο ανακυκλωμενο ντεποζιτο,οποτε αλλαζεις ολο το ντεποζιτο. Δεν υπαρχει αλλος τροπος. Καποιοι ισχυριζονται οτι μπορεις να το αντικαταστασεις απο καποια σωληνακια που συνδεουν το ντεποζιτο με το υγρο με την μηχανη......... αμα τα βρει καποιος ασ μας τοπει. Οσο και αν εψαξα αυτο δεν το βρηκα.... Γενικα εχω και εγω το ιδιο προβλημα. Το να τρεχεις με χαμηλες ταχυτητες για να ξεμπουκωσεις το φαπ δεν ειναι λυση εδω που εχει παει το ντιζελ.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ]