Haris_c4_1.4
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 11:36 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 01:13 Δημοσιεύσεις: 1541
|
Το να χεσουμε ομως τα αλογα που λες φιλε μου,που ειναι και συναρτηση ροπης και στροφων του κινητηρα ειναι σχετικο,γιατι αν αντι 110 ειχε 60 αλογα θα σερνοταν,αφου οι αναλογιες της ροπης που νιωθεις τωρα θα ηταν στο μισο, και ας ειναι πετρελαιο τουρμπο, η κανω λαθος? Για μενα παιζει μεγαλο ρολο που εχει 110 αλογα και γι αυτο αλλωστε βλεπεις και τα ομορφα αυτα αποτελεσματα στον δρομο,σε σχεση και με τον κινητηρα σου που ειναι ολα τα λεφτα και σε αποψη επιδοσεων και σε καταναλωση!! Ο λογος που στο λεω ειναι πως το αμαξι αυτο δεν θα το χρειαστεις μονο για τις καθημερινες σου μετακινησεις στην πολη(υπαρχουν και τα smart-ή τυπου smart),αλλα και σε μεγαλα ταξιδια,οποτε ολα παιζουν τον ρολο τους!
_________________ 1.4 - 102 hps VTRS Peugeot 508 1.5 130hp bluehdi eat8 Gt-line Citroen c3 1.4 75hp 402.000 χλμ
|
|
|
|
|
azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:46 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
Haris_c4_1.4 έγραψε: Το να χεσουμε ομως τα αλογα που λες φιλε μου [...] Ο λογος που στο λεω ειναι πως το αμαξι αυτο δεν θα το χρειαστεις μονο για τις καθημερινες σου μετακινησεις στην πολη(υπαρχουν και τα smart-ή τυπου smart),αλλα και σε μεγαλα ταξιδια,οποτε ολα παιζουν τον ρολο τους! Δεν διαφωνω καθολου σε ολα οσα λες. Απλα αυτο που εννοω ειναι οτι σε απολυτη αντιστοιχια με ενα αναλογης ισχυος βενζινοκινητο ατμοσφαιρικο κινητηρα στα "χαρτια" το Diesel "χανει κατα κρατος". Στην πραγματικοτητα αυτο που συναντα ενας μεσος οδηγος (οπως εγω), που δεν κυνηγα χρονομετρα και δεν οδηγα λες και δεν υπαρχει αυριο, ειναι μια αμεσοτητα στην επιταχυνση σε ενα αρκετα ευρυτερο φασμα στροφων που επηρεαζεται πολυ λιγοτερο (σε σχεση παντα με εναν βενζινοκινητηρα) απο το βαρος και απο την κλιση του δρομου. Το κατεβασμα ταχυτητας ειναι συνηθως περιττο. Επειδη ξερω οτι θα βρεθουν καποιοι να διαφωνησουν με το "ευρυτερο φασμα στροφων", απλα αναλογιστειτε την αρκετα μακρυτερη τελικη σχεση μεταδοσης σε ενα diesel αυτοκινητο. *η ισχυς του κινητηρα ειναι ευθεως αναλογη με την ροπη του δηλ P=c*Μ*rpm, οπου P=ισχυς, c=σταθερα, M=ροπη και rpm=στροφες/λεπτο (αν θες λεπτομερειες πες μου να ψαξω στα βιβλια της σχολης ) ** Επισης η ροπη ειναι αναλογη της μεσης πιεσης που αναπτυσσεται μεσα στον χωρο καυσης, η οποια αυξανεται παρα πολυ αναλογα με τον βαθμο συμπιεσης, ο οποιος σε εναν diesel ειναι κατα πολυ υψηλοτερος σε σχεση με εναν βενζινοκινητηρα
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
|
|
|
|
|
Kostas7275
|
Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 23:48 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 16:42 Δημοσιεύσεις: 131
|
Παιδιά, καλά όλα αυτά, αλλά για το στρώσιμο του πετρελαιοκινητήρα έχουμε ακούσει τίποτα; Ισχύει ότι και για το στρώσιμο των βενζινοκινητήρων, χαμηλές στροφές στα πρώτα χιλιόμετρα και χωρίς μεγάλο φόρτωμα του αυτοκινήτου. Εσύ φίλε Azzazel πως το στρώνεις το δικό σου;
|
|
|
|
|
Kostas7275
|
Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μαρ 2012, 00:41 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 16:42 Δημοσιεύσεις: 131
|
Εγώ που το έκλεισα στην Λάρισα αλλα δουλεύω και μένω στην μαμημένη Αθήνα τι να κάνω; Να το αφήσω στην Λάρισα για κανένα εξάμηνο μέχρι να το στρώσω στις άδειες ώστε μετά να μπορέσω να το φέρω από τον αυτοκινητόδρομο!!!! Δεν νομίζω να αντέξω αυτό.... Θα πρέπει να το βάλω στον αυτοκινητόδρομο πριν τα 1500 χλμ. Υπάρχει περίπτωση να μην μπορέσω να το κάνω σωστό στρώσιμο;
|
|
|
|
|
Kostas7275
|
Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ 2012, 23:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 16:42 Δημοσιεύσεις: 131
|
Βλέπουν καλά τα ματιά μου!!! 2,5 lt/100km!!! Super. Ανυπομονώ να πιάσω και το δικό μου στα χέρια μου...
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 06:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
azzazel έγραψε: Βιντεακι με καταναλωση στα 90kmh παντα με cruise control. Ελπιζω να σας αρεσει. (Ειναι η πρωτη μου αποπειρα οποτε να εισαστε "ευγενικοι" μαζι μου) http://www.youtube.com/watch?v=-muYt_9O ... e=youtu.beπραγματικά απίστευτα νούμερα!γενικά πόσα χλμ έβγαλε το ρεζερβουάρ μικτά?
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 07:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
Να σου θυμισω πως με την εξισωση των τιμων βενζινοκινητων - diesel της citroen (Citroen Diesel Now) δεν πολυτιθεται ζητημα αποσβεσης Μαλον πρεπει να παω να παρω μια χαντρα θαλασσια ισα με το κεφαλι μου (και ενα πεταλο και ενα τετραφυλο τριφυλι και μια αρμαθια σκορδο και ενα λαγοποδαρο) :p
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
|
|
|
|
|
sdaoulas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 12:36 |
|
Εγγραφή: Πέμ 22 Μαρ 2012, 21:47 Δημοσιεύσεις: 18 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
φιλε azzazel πηρες το 1,6 e-hdi 110 6ταχυτο χειροκινητο; ποιο επιπεδο εξοπλισμου; το attraction; εχεις ηλεκτρονικό χειρόφρενο; ποσο το πηρες με μεταλλικο χρώμα. σε ευχαριστω.
_________________ fly
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|