Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ημιακαμπτος αξονας...εγκαρσιες ανωμαλιες οδοστρωματος ολες μεσα στην καμπινα. ;)

Αν θελετε να μεινει καμια βιδα, αποφυγετε τες οσο μπορειτε σαν το διαολο το λιβανι!
Το αυτοκινητο προφανως δεν φτιαχτηκε για ελληνικες λακουβες, ειναι το μεγαλο μειον αυτης της λυσης πισω αναρτησης. Σε διαφορετικη περιπτωση δε θα σας προβληματιζε. :)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04
Δημοσιεύσεις: 25
λογω εξοικιωσης με τον ημιακαμπτο ηξερα οτι θα εχει αναπηδησεις,νο προβλεμ,στα απιστευτα μας σαμαρια και αυλακια κτυπαει αλλα πιο πολυ το ακους παρα το καταλαβαινεις,το δικο μου θεματακι το εκανε στη πορεια (στα 5000χλμ) και αφορουσε μπροστα και δεξια ενας γδουπος συνεχης και εντονος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
επειδη δεν με πηραζει καθολου το κοπανημα αντιθετος πλεον αν δεν χτυπαει δεν μπορω υπαρχει περιπτωση να παθει κατι αλλο το αυτοκινητο? εννοω να στραβωσει κατι? προβλημα στις βασεις? η οπου βρισκω λακουβα να παταω μεσα αφοβα? επισης απο θεμα τριξιματων και αυτο δεν με νοιαζει και δεν μου αρεσει η ησυχια αλλα φοβαμε μην παθει τιποτα το αμαξι μηχανικα.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Blanc έγραψε:
Το αυτοκινητο προφανως δεν φτιαχτηκε για ελληνικες λακουβες

Ρε συ Βασίλη, επειδή αυτή την καραμέλα την διαβάζω συνέχεια (και δεν απευθύνομαι μόνο σ'εσένα, αλλά μιλάω και γενικά), έχω τις εξής απορίες:
1)Αν όντως είναι έτσι, δεν ξέρουν οτι το αυτοκίνητο προορίζεται για την ελληνική αγορά; Αρα δεν θα μπορούσαν να το είχαν βελτιώσει;
2)Η κατάσταση των ελληνικών δρόμων είναι έτσι εδώ και πολλά χρόνια. Αν ήθελαν θα μπορούσαν να είχαν βελτιώσει λίγο την ποιότητα της ανάρτησης ωστε να μην κοπανάει στους δικούς μας δρόμους
3)Γιατί να μην διαλέξουμε την επόμενη φορά κάποια άλλη μάρκα που να έχει φτιαχτεί -και- για τους ελληνικούς δρόμους, και έχει καλύτερη ποιότητα ανάρτησης; Αφού, όπως λές, για τους Γάλλους είμαστε ένα τίποτα και δεν μας λαμβάνουν υπόψην τους όταν σχεδιάζουν κάποιο μοντέλο...

Πέρα απο τα παραπάνω, η γνώμη μου είναι οτι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και για τους ελληνικούς δρόμους, αλλά για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά έχουν ρίξει -μεταξύ άλλων- και την ποιότητα της ανάρτησης. Όσο και να προσπαθούν να βελτιώσουν τον ημιάκαμπτο, αυτός ημιάκαμπτος παραμένει...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γιαννη το εχεις οδηγησει??

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Όχι, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται. Και μόνο από τα specs μπορώ να βγάλω συμπέρασμα, χωρίς μάλιστα να επηρεαζομαι από τις οποίες βελτιώσεις ίσως του έχουν κάνει, σε σχέση με τον προκάτοχο.

Τα υδροπνευματικα γιατί τα υποστηρίζω και τους βγάζω το καπέλο; Γιατί έχουν φτιάξει ένα άριστο -για την τιμή του- σύστημα, που και μόνο διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ανάρτησης, καταλαβαίνεις την ποιότητα και την άνεση που προσφέρει.

Τέλος, είναι λίγο περίεργο το ότι κάθε φορά που κάποιος λέει κάτι "κακό" για ένα μοντέλο, η ερώτηση να είναι αν το έχει οδηγήσει. Και για να κρίνει, θα πρέπει αναγκαστικά να το έχει οδηγήσει.

Ενώ όταν λέει κάτι "καλό", κάνεις δεν ρωτάει κάτι τέτοιο, και το αν το έχει οδηγήσει 'η όχι δεν έχει καμία σημασία. Σε αυτή μάλιστα την περίπτωση μπορεί να βγάζει ασφαλή συμπεράσματα ...εξ αποστάσεως!


Φιλικά όλα τα παραπάνω, απλά τα έγραψα με λίγο απότομο ύφος.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04
Δημοσιεύσεις: 25
τα γαλλικα ειναι στημενα πρωτιστως για γαλλια ,περαστε απο καλντεριμι(συνηθες στο παρισι και σε πολλα αλλα μερη) και μετα σχολιαστε το ημιακαμπτο τους που λετε,οσο για τους ελληνικους δρομους πειτε μου πιο αμαξι και ποιος κατασκευαστης γενικοτερα εχει ασχοληθει με την ελλαδα και τις λακουβες της,μην τρελαθουμε κιολας.καλως η κακως η κυρια αγορα του καθε μοντελου καθοριζει και πολλα χαρακτηριστηκα του


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Παιδια το αμάξι είναι εξαιρετικο , η ποιότητα κυλισης του είναι πραγματικα απίστευτη κάι ο ημιακαμπτος έχει πρόβλημα μόνο στα διαμήκη νερό φαγωμάτα , κατα τα αλλα το αμάξι είναι best value for money και νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες θα βρεθούν να τα οδηγούν. Μια παρατήρηση μόνο νομίζω ότι τα diesel ταλαιπωρούνται λιγο παραπάνω απο την κίνηση στην καυτή Αθήνα ....νιώθω την απόδοση να πέφτει κατακόρυφα και την καταναλωση να ανεβαίνει κατακόρυφα όταν είμαι στην Αθήνα με 40 βαθμούς μποτιλιαρισμενος

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από dasimo και Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
dimitrisc4vts έγραψε:
υπαρχει περιπτωση να παθει κατι αλλο το αυτοκινητο? εννοω να στραβωσει κατι? προβλημα στις βασεις? η οπου βρισκω λακουβα να παταω μεσα αφοβα?


Οχι να μην πατας μεσα αφοβα. Γαμωτο γαμωτο γαμωτο, ειχα δει καποτε ενα πολυ πολυ ομορφο animation βιντεο με τη λειτουργια του, ειχε ακομα και την αντιδραση του μεσα απο λακουβες/κρατηρες.
Ας ψαξει και κανεις αλλος, θα το κοιταξω αργοτερα. (παρενθεση: αναζητηστε λιγο για ημιακμπτο αξονα να δειτε ποσοι τον φορανε, μονο που η Citroen ακομα και αυτο το εχει εξελιξει σε σχεση με αλλους κατασκευαστες)
Επισης Δημητρη, ειχε γραψει ο Μανθος ενα ωραιο ποστ για τον ημιακαμπτο και τι αλλαζεις πανω του για να γινει λιγο πιο πολιτισμενος-ησυχος. Θα το βρουμε και αυτο... :)

agiorgitis έγραψε:
Blanc έγραψε:
Το αυτοκινητο προφανως δεν φτιαχτηκε για ελληνικες λακουβες

Ρε συ Βασίλη, επειδή αυτή την καραμέλα την διαβάζω συνέχεια (και δεν απευθύνομαι μόνο σ'εσένα, αλλά μιλάω και γενικά), έχω τις εξής απορίες:
1)Αν όντως είναι έτσι, δεν ξέρουν οτι το αυτοκίνητο προορίζεται για την ελληνική αγορά; Αρα δεν θα μπορούσαν να το είχαν βελτιώσει;
2)Η κατάσταση των ελληνικών δρόμων είναι έτσι εδώ και πολλά χρόνια. Αν ήθελαν θα μπορούσαν να είχαν βελτιώσει λίγο την ποιότητα της ανάρτησης ωστε να μην κοπανάει στους δικούς μας δρόμους
3)Γιατί να μην διαλέξουμε την επόμενη φορά κάποια άλλη μάρκα που να έχει φτιαχτεί -και- για τους ελληνικούς δρόμους, και έχει καλύτερη ποιότητα ανάρτησης; Αφού, όπως λές, για τους Γάλλους είμαστε ένα τίποτα και δεν μας λαμβάνουν υπόψην τους όταν σχεδιάζουν κάποιο μοντέλο...

Πέρα απο τα παραπάνω, η γνώμη μου είναι οτι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί και για τους ελληνικούς δρόμους, αλλά για να κρατήσουν το κόστος χαμηλά έχουν ρίξει -μεταξύ άλλων- και την ποιότητα της ανάρτησης. Όσο και να προσπαθούν να βελτιώσουν τον ημιάκαμπτο, αυτός ημιάκαμπτος παραμένει...


Ελα ρε κλασικε Γιαννη :D καιρο ειχαμε να τα ξαναπουμε αυτα, να μαθαινουν και οι νεοι λιγο τι παιζει εδω με το θεμα.
Δεν ειναι καραμελα ρε φιλαρακι, γιατι το βλεπεις ετσι? η πραγματικοτητα ειναι.
Καταρχας δεν ενδιαφερει καμια Citroen και καμια γενικα εταιρια τι δρομους εχει η καθε μπακαλοχωρα (σαν τη δικη μας-απο αποψη πωλησεων της εταιριας) για να φτιαξει ενα αυτοκινητο. Το αυτοκινητο κατασκευαζεται αρχικα για να παταει σε ασφαλτο και οχι σε ελληνικη ασφαλτο. Το προβλημα ειναι εθνικο, οχι της Citroen που δεν εχουμε δρομους.

Ο αξονας αυτος εχει τα μειον του μονο σε κατι δρομους σαν τους δικους μας. Πουθενα αλλου δε βλεπει ενας μεσος οδηγος διαφορες.
Αρθρο για τον αξονα της DS3: "Ο ημιάκαμπτος άξονας στο πίσω μέρος, δεν αναπηδά στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου, ενώ στις στροφές συμπεριφέρεται «προβλεπόμενα», δηλαδή δεν ξεκολλά απότομα αλλά προοδευτικά αν το προκαλέσει ο οδηγός (βεβαίως υπάρχει σύστημα ESP το οποίο πάντως απενεργοποιείται όποτε αυτός το επιλέξει).

Γενικά, το «στήσιμο» του αυτοκινήτου συμβάλλει θετικά στη σβέλτη οδήγηση και οι αλλαγές στην κατεύθυνση είναι αρκετά άμεσες και η εν γένει οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη. Βεβαίως τα παραπάνω δεν σημαίνουν αναγκαστικά ότι οι επιβάτες θα κουραστούν σε μια διαδρομή. Η ρύθμιση είναι τέτοια που το αυτοκίνητο να είναι και σχετικά άνετο.
"
Πηγη: http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=3653002

Επισης ενα μεγαλο + ειναι οτι οπου μπαινει, αυτοματως εχουμε ενα προιον αρκετα πιο φθηνο κατα την αποκτηση του. Πολυ σημαντικο επισης, μιας και ενα καρο στατιστικα της αγορας δειχνουν οτι ανθρωποι που επιλεγουν αυτοκινητα απο αυτη την κατηγορια, πρωτιστως τα θελουν φθηνα και ασφαλη και μετα κοιτουν και την οδικη συμπεριφορα τους.

Εσυ εισαι ενα ιδιαιτερο κοινο, γιατι αγορασες C4? Η οποια εδω που τα λεμε εχει και καλη συμπεριφορα και καλη ανεση κατα περιεργο λογο για ημιακαμπτο. (να η δουλεια της Citroen και ειδιαιτερα στη νεα C4)

Υ.Γ: Μεταφερετε τα ποστ αυτα στη γενικη συζητηση του μοντελου, ειμαστε οφτοπικ μοδερατορες.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Δεν ήξερα Bill τότε!!

Τώρα, 'η υδροπνευματικη 'η άλλη μάρκα.
(Εκτός κι αν βγάλει κάποιο με πολλαπλούς, οπότε το ξανασυζηταμε.)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καταρχας δεν με ενοχλει το αποτομος υφος,αυτο πουμε ενοχλει Γιαννη ειναι που σε καθε ασχετο θεμα οπως τωρα ''diesel κινητηρες c4'' ξεκινας την ιδια θεωριτικη αμπελοφιλοσοφια χωρις ΚΑΝ να εχεις προσωπικη οδηγικη εμπειρια.....ημαρτον πια!!!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ίσως φταίει το ότι κάποιες φορές είμαι λίγο απόλυτος και υπερβολικά απαιτητικός...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 14:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οσοι ειχαν ΖΧ/Xsara/Saxo κτλ κτλ μη τα αναφερω ολα τα μοντελα, μαζι και τα Peugeot εκεινης της δεκαετιας, γελαμε και κλαιμε κιολας απο τα γελια για τους πολλαπλους απο θεμα ανεσης, αφου αυτο σε ενδιαφερει.
Καλυτερα πες ή θα παρω αμαξι 20ετιας να σωθω ή C5!

Ποιοι πολλαπλοι και τριχες κατσαρες ρε συ, ελα να σε κανω μια βολτα με τη γρια να δεις ανεση. Απο ποτε απεκτησαν ανεση οι πολλαπλοι? Αυτο ειναι καραμελα.

Για μενα το πιο σωστο που εχεις να πεις, ειναι: "Θα αγορασω υδροπνευματικη" και τελος! Αυτο ειναι ανεση!!! ΑΝΕΣΗ!!!

Τα υπολοιπα ειναι απλα το ενα καλυτερο απο το αλλο...και σου ξαναλεω, αν παρεις αμαξι με πολλαπλους και το θεωρεις ανετο, εγω θα κλαιω απο τα γελια μαζι σου, γιατι ανεση ακομα δε θα εχεις καταλαβει τι παει να πει.

Και ταυτοχρονα ολοι οι αλλοι κατοχοι υδροπνευματικων γελανε μαζι μας, οταν λεμε τη λεξη ανεση.
Αφου ειναι σημαντικη για σενα, προχωρα σε υδρο και μονο...μην ακουσω για πολλαπλο συνδεσμο και ανεση παλι, αληθεια...γελαω αφανταστα με αυτο.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
dasimo έγραψε:
Μια παρατήρηση μόνο νομίζω ότι τα diesel ταλαιπωρούνται λιγο παραπάνω απο την κίνηση στην καυτή Αθήνα ....νιώθω την απόδοση να πέφτει κατακόρυφα και την καταναλωση να ανεβαίνει κατακόρυφα όταν είμαι στην Αθήνα με 40 βαθμούς μποτιλιαρισμενος

Το νιωθεις απλα ή το βλεπεις και καπου αυτο? :hmm

Ισα ισα που ο κυκλος των diesel ειναι πολυ διαφορετικος, πολυ πιο εξελιγμενος πλεον και με πολυ παραπανω αντοχες και σαν καυσιμο και σαν μοτερ σε σχεση με εναν βενζινης.
Για αυτο το λογο και τα επαγγελματικα οχηματα ειναι σε μεγαλο ποσοστο diesel εδω και χρονια και οχι βενζινης. Αλλες αντοχες ξαναλεω, για απαιτητικες καταστασεις.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Θεωρητικά λόγο τούρμπο να υπάρχει μια μείωση της απόδοσης στο κατακαλόκαιρο αφού δεν αγαπάνε την ζέστη αλλά το κατακόρυφα είναι λίγο περίεργο

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 11 από 15 [ 217 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Επόμενο



Συναφή θέματα

φιλτρα για c3 diesel 1.4 μοντελο 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
DIESEL Avio Double Filtered
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: 30fillos
Απαντήσεις: 19
DS3 diesel 1.4 vs 1.6
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: katsikas
Απαντήσεις: 4
Προβληματισμός για αγορά Citroen C5 Tourer diesel.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 21
Xtr diesel 1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: sakattack
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια