azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2012, 17:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
spect8tor έγραψε: @ azzazel. Thanks και εγώ αυτό σκέφτομαι
Παρόλα αυτά με service κάθε 20000ΚΜ, όταν ο ανταγωνισμός (GM, FIAT) έχουν διαστήματα 30000ΚΜ το C4 μπορεί να θεωρηθεί ακριβοσυντήρητο αυτοκίνητο. Ξέρει κάποιος ενδεικτικά τι περιλαμβάνει το service και κάποια τάξη μεγέθους στο κόστος του. Φιλε μην ψαρωνεις με τους αριθμους των χιλιομετρων. Πιστευεις οτι οταν οι παραπανω εταιριες δινουν 30.000Km, κρατανε τα λαδια τοοοοσο πολυ ? Επισης μεγαλο ρολο παιζουν και οι τιμες των αναλωσιμων, καθως επισης και το ΤΙ προβλεπεται σε καθε service (συναδελφος μου με corolla προηγουμενης γενιας μου εδειξε το service book και εδειχνε service καθε 15.000 km αλλα καθε 30.000 απαιτουνταν αλλαγη υγρων φρενων).
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2012, 18:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν λαμβάνεις όμως υπόψην σου,οτι το C4 στίς 20.000 χλμ δεν θα χρειαστεί συμπλήρωμα λαδιού,τα Opel όμως ένα λίτρο στίς 5.000 χλμ,οπότε πιο είναι πιο ακριβό στην συντήρησή του.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2012, 21:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
spect8tor έγραψε: Διαβάζω στο internet ότι είναι μάλλον ακριβοσυντηρήτο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Αν εχεις την καλοσυνη, μας δινεις ενα link απο αυτα που διαβασες?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
spect8tor
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2012, 09:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 18 Οκτ 2011, 09:31 Δημοσιεύσεις: 44
|
@dasimo. Ευχαριστώ για τα σχόλια. Έχεις κάποια ισχυρά επιχειρήματα. Όσον αφορά τη μεταπώληση, ο ορίζοντας κτήσης του αυτοκίνητου για εμένα (για τις παρούσες συνθήκες) φαίνεται να είναι τουλάχιστον 10ετια. Οπότε ποιος ξέρει τι άξια (και σε τι συνθήκες) θα έχει μετά από 10 χρόνια
@azzazel , @M.M .Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έχω πρόσβαση σε service book για να ξέρω από πρώτο χέρι τι αλλαγές απαιτούνται. Για αυτό το λόγω ζήτησα περισσότερες πληροφορίες από το forum. Παρόλα αυτά αν αληθεύει η συμπλήρωση στα GM τότε έχετε απολυτό δίκαιο. Δεν άκουσα όμως από κάποιον χρήστη που έχει κάνει service (πχ 20000χλμ) τι άλλαξε και τι πλήρωσε (κατανοώ το γεγονός ότι από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία θα υπάρχουν διαφορές)
@ Blanc + All Δεν κράτησα τα Links οπού διάβασα για το κόστος συντήρησης (και προφανώς δεν μπορείς να πιστεύεις ότι διαβάζεις στο net).
Είμαι ιδιοκτήτης Citroen Xsara 1.4 με 420.000χλμ σε 12χρονια χωρίς να αντιμετωπίσω ιδιαίτερα προβλήματα ενώ είμαι ευχαριστημένος για την ανθεκτικότητα, άνεση και ποιότητα του αυτοκίνητου. Άπλα διερευνώ την πιθανότητα να αλλάξω μάρκα σε diesel. Στον αντίποδα με Citroen βλέπω το Astra 1.3 και τη Giullieta 1.6 (πάντα σε diesel)
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction
|
|
|
|
|
dasimo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιουν 2012, 06:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43 Δημοσιεύσεις: 1895
|
Τα είδα όλα τα αυτοκίνητα ....και έχω την ανωμαλία να τα βλέπω και αφού αγοράσω γιαι μόνο ετσι αποδεικνύεται το ¨ορθον¨της επιλογης.μγια εμένα το Astra είναι απαράδεκτο αισθητικά αλλα και σαν εσωτερικό για δικούς μυ λόγους, όχι οι το αυτοκίνητο έχει τίποτα....απλα δεν μου αρέσει, το 1.3 απλα ΞΕΧΑΣΕ το , έχει μια διάφορα πειριπου 2500 απο το 1.7 που είναι κλάσης ανώτερος κινητήρας και το οποίο δεν έχει τελη κυκλοφορίας. Θεωρώντας μια αύξηση της 15% τον χρόνο σε συνδυασμό με 10 χρόνια διάρκεια τα χρήματα αυτα τα βγάζει μόνο απο τα τέλη. Γούστα είναι αυτα άμα σου αρέσει προχωρά. Το Αλφα απ έξω είναι υπέροχο , πραγματικά μοναδικό , μέσα είναι απαράδεκτο, για να σηκώσεις χειρόφρενο πρέπει να σηκώσεις υποβραχιονιο και επειδή ασχολήθηκα εκτενώς με το δίλημμα γιατι εμένα το σιτροεν δεν μου αρέσει εξωτερικά , κατέληξα ότι το σιτροεν είναι μάλλον ένα αμάξι που παίρνεις για εσένα και για τις αισθήσεις που προσφέρεις ενώ ο Αλφα πιο πολυ ένα αμάξι που θα αρέσει στους απ έξω που σε λείπουν, αλλα τώρα είναι κατι που συνηθίζεις πλέον. Το Γκολφ είναι Γκολφ αλλα εμένα η έκδοση DSG μου έβγαινε 6 χιλιαρικα παραπάνω ....ούτε κατα διάνοια. Το Φοκους όμως το είδα κα η έκδοση titanium με τον κινητήρα PSA ΕΒΓΑΙΝΕ 3 χιλιαρικα περισσότερα χωρίς αυτόματο κιβώτιο αλλα με ζάντες και μεταλλικό , μου άρεσε αρκετα το Φοκους . Στην θέση σου και αφου συζητά;νησιά τζουλιετα που φτανειντα 24 χιλιαρικα, θα έβλεπα BMW 116d , Volvo V40 , Focus και άμα είσαι τυχερός στα 21 χιλιαρικα και βρίσκεται το Bravo 120 M-Jet αλλα μάλλον γερναει τώρα πα , ενδιαφέρων αλλα παλιό πλέον είναι και τα seat Leon ecomotive , αλλα και το Οκταβια είναι σε πλυ καλη τιμη . Αλλα και απο αυτα το value for money του C4 είναι μοναδικό. Κάτι τελευταιο που ια εμένα έπαιξε κάποιο ρόλο ......η Citroen μας δίνει τις καλύτερες τιμες στην ευρωπη πλέον, μπες απο το Internet αντίστοιχα σε Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, κ.ο.κ και συγκρίνεις τιμες ....ενω στην Γερμανία το Golf Tdi μου έβγαινε 23 χιλιαρικα όσο και εδω περίπου το αντίστοιχο C4 μου έβγαινε 24 χιλιαρικα , στην Γαλλία οι διάφορες μεγαλώνουν. Νομίζω ότι η αντιπροσωπεία έκανε καλη δουλεια εδω.
_________________
|
|
|
|
|
Dion
|
Θέμα δημοσίευσης: 90 και 110 diesel Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 20:01 Δημοσιεύσεις: 12
|
Γεια σας! Ετοιμάζομαι να αντικαταστήσω το C4 1,6 που έχω από το 2006 με το C4 1,6 diesel. Έχω την αίσθηση ότι οι κινητήρες των 90+ και 110+ έχουν σημαντικές διαφορές και όχι μόνο στις ρυθμίσεις. Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει; Αν το ζήτημα έχει συζητηθεί σας ζητώ συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου και του χρόνου σας, ας ανεβάσει κάποιος το link να το ψάξω. Ευχαριστώ
|
|
|
|
|
azzazel
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: 90 και 110 diesel Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2012, 10:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45 Δημοσιεύσεις: 793 Τοποθεσία: Εδεσσα
|
Dion έγραψε: Γεια σας! Ετοιμάζομαι να αντικαταστήσω το C4 1,6 που έχω από το 2006 με το C4 1,6 diesel. Έχω την αίσθηση ότι οι κινητήρες των 90+ και 110+ έχουν σημαντικές διαφορές και όχι μόνο στις ρυθμίσεις. Μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει; Αν το ζήτημα έχει συζητηθεί σας ζητώ συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου και του χρόνου σας, ας ανεβάσει κάποιος το link να το ψάξω. Ευχαριστώ Η εκδοση με τα 92ps ειναι απλα turbo intercooled ενω η εκδοση με τα 112ps ειναι variable turbo intercooled (turbo μεταβλητης γεωμετριας). Το αποτελεσμα ειναι υψηλοτερη πιεση, αρα και υψηλοτερη αποδοση καθως επισης και ομαλοτερη αποδοση σε μεγαλυτερο φασμα στροφων. Επισης δεν αποκλειεται να υπαρχει και διαφορα στο intercooler (μεγαλυτερος ογκος). Η διαφορετικη χαρτογραφηση ειναι επισης δεδομενη. Υ.Γ. Εχει πολυ πλακα να εισαι στην εθνικη οδο με το cruise στα 170 και η στιγμιαια καταναλωση να μην ξεπερναει τα 7.5 lit/100km με το a/c στο φουλ
_________________ C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark
Γιάννης
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε azzazel για την δημοσίευση του/της: Dion
|
|
|
|
|
lef89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2012, 22:24 |
|
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ 2012, 21:56 Δημοσιεύσεις: 67
|
Χαιρετω την παρεα.Ενδιαφερομαι κι εγω για to c4 1.6 diesel(92hp).Ξερω οτι ο κινητηρας ειναι αξιοπιστος και οικομικος καθως γνωριζω και για τα 23 κιλα ροπης αυτο που δεν ξερω ομως κατα ποσον κινει ικανοποιητικα το αμαξι σε συναρτηση φυσικα με το τις 5 ταχυτητες που εχει δλδ θα μπορω να κανω μια αξιοπρεπη προσπεραση?? θα ανεβαινει τον ανηφορο χωρις να μου βγαζει τη πιστη?? γενικα θα εχει καθολου ζωντανια η θα μπαινω μεσα και θα με παιρνει ο υπνος? Ευχαριστω προκαταβολικα
|
|
|
|
|
stergiosBR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 22:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 22:04 Δημοσιεύσεις: 25
|
επειδη εχω αρχισει να θιγομαι με τις προσβολες για το μικρο μου τουτου,καποια πραγματα να μπουνε στη θεση τους. με δεδομενο οτι εννοειτε απο ολους,(και οταν λεμε ολους.....,)οτι τα 112 εχουν καλυτερες επιδοσεις απο τα 92(20 αλογατα + κατι κιλα ροπης) θα σας μιλησω για το ψ4 92 τρεντ+ που τυγχανω ιδιοκτητης(grey shark γιατι τη γυναικα τι χαλαγαν τα 550 γιουρα στη τσεπη τεσπα τεσπα).1ον προσπερναει σαν τρενο,μεχρι τα 160 χλμ παει καρφι,απο κει και μεχρι τα 182 που εχει τελικη κρεμαει,τωρα αν θες να προσπερασεις κανα φορτηγο που παει με 170 με c4 θα χεις θεματακι,επισης μην ξεχασω οτι κατω απτις 1500 στροφες που περνει ο τουρμπος ειναι νωχελικο ως κοιμησμενο αλλα αυτο συνηθεια ειναι περισσοτερο παρα προβλημα.μετα τα 140 και εγω θαθελα την 6η γιατι νομιζω οτι θα ειχε σαφως καλυτερη καταναλωση σε αυτες τις ταχυτητες αν και δεν ξερω ποσο θα ηταν αυτη,κατι για ανηφορες κατηφορες κλπ δεν πεζουνε η ροπη ειναι φοβερη αν δεν εχεις οδηγησει diesel δεν το καταλαβαινεις.α και μια και ειπαμε για καταναλωση μετα απο 5 μηνες και 7500χλμ εχουμε και λεμε :αν το ζοριζω στο αθηνα-θεσσαλονικη με φουλ φορτιο ac και μπαγαζιερα στο παταρι εχω δει μεση και 7 λιτρα με ταχυτητες 130 με 160 χλμ,σε περιαστικη και χαλαρο ταξιδι εχω προσφατο παραδειγμα μαρκοπουλο-αττικη οδος-εθνικη-ορωπος ερετρεια-χαλκιδα-και πισω περιπου 230 χλμ με 140 στους οουτομπαν μεση κατ 4.7 λιτρα τα 100.για το τελος εχω να αναφερω ενα γδουπο απτην αναρτηση καπου στα 5000 χλμ με επισκεψη στο σερβίς και κατα τα λεγομενα τους σφιξιμο μιας βιδας και οντως ολα οκ.αυτα και παντα στη διαθεση σας(και λιγα λογια για τ αμαξακι μου ε)
|
|
|
|
|
Kostas7275
|
Θέμα δημοσίευσης: Diesel κινητήρες C4 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Ιούλ 2012, 12:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Φεβ 2012, 16:42 Δημοσιεύσεις: 131
|
StergiosBR τα είπες όλα για τα c4 92 άλογα μπράβο!!! Και εγώ δεν έχω κανένα παράπονο με τις προσπεράσεις. Να σε ρωτήσω κάτι, με την ανάρτηση που λες για τον γδούπο, το είχες απο την αρχή ή σου το έβγαλε στην πορεία; Εμένα ακούσετε κύριος απο την πίσω ανάρτηση όταν πέφτώ σε σχετικά καλή λακούβα. Το θεωρούσα φυσιολογικό μέχρι τώρα που το αν έφερες και εσυ. Αυτο που με παραξενεύει είναι ότι όταν πέφτώ σε λακούβα ακούγεται μόνο η πίσω ανάρτηση ενώ η μπροστινή την απορροφάει.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|