Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Δευτ 15 Οκτ 2018, 18:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Μαρ 2011, 02:13
Δημοσιεύσεις: 1428
αυτο που σκεφτοσουν παντος,αν μπορουσε να γινει,πιστεψε με,οχι κινητηρα μονο θα πειραζες,αλλα ολο το αμαξι..1000 φορες υγραεριο...αν θες οικονομια ειναι μονοδρομος σαν μετατροπη.

_________________
1.4 - 102 hps VTRS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 16:41
Δημοσιεύσεις: 170
Θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος, κάτω από την τάπα του ρεζερβουάρ στο c4 εκεί που μπαίνει η μάνικα έχει μια μεταλλική τάπα που πρέπει να σπρωχτεί για να εισχωρήση η μάνικα και να μπει το πετρέλαιο...όταν τραβάει την μάνικα στο πρατήριο καυσίμων ο υπάλληλος που σου βάζει πετρέλαιο αυτή η τάπα κλείνει αεροστεγώς και δεν επιτρέπει την οποιαδήποτε εισροή άλλων υγρών...;;; :hmm Στο πορτάκι του ρεζερβουάρ λέει να μην ρίχνεις εκεί με πιεστικό... :hmm :hmm :hmm :hmm Ξέρει κανείς τεχνικά αν αυτή η μετακινούμενη τάπα εμποδίζει 100% οτιδήποτε υγρό να περάσει από εκεί...;;; :hmm :hmm :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 20:54
Δημοσιεύσεις: 8734
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα. :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 11:45
Δημοσιεύσεις: 751
Τοποθεσία: Εδεσσα
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 20:54
Δημοσιεύσεις: 8734
...νομίζω ότι θέλει ταυτόχρονη πίεση σε όλη του την επιφάνεια, μετά ελάχιστη υποχώρηση της πίεσης, και μετά ανοίγει.
Το λέω επειδή το παιδί στο πρατήριο το πίεζε συνεχόμενα και δέν άνοιγε. Απομάκρυνε τη μάνικα, μετά το ξαναπίεζε...τίποτα.
Μετά απο ώρα που το κοιτάζαμε.... το ακούμπησε μαλακά επάνω σε όλη την επιφάνεια (όχι με τη μύτη της κάνουλας, αλλά με όλο το στρογγυλό στόμιο να εφάπτεται), και άνοιξε αμέσως!
Δέν ξέρω άν έχουν βάση αυτά που λέω, αλλά και σε άλλο πρατήριο που μου ξανασυνέβη, αμέσως του είπα πώς να το κάνει, και άνοιξε.
Με τον ίδιο τρόπο θα ακουμπήσουμε και το πλαστικό μπουκαλάκι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 16:41
Δημοσιεύσεις: 170
diesoulas έγραψε:
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα. :thumb


Άρα είναι για ασφάλεια...;;;για να μην μπορεί να περάσουν άλλα υγρά όπως νερό μέσα στο ρεζερβουάρ...;;;εντάξει δεν μιλάω να πέσει με πεστικό νερό και να υποχωρήσει αλλά για άλλες περιπτώσεις όπως να περάσει νερό με την πάροδο του χρόνου από την τάπα και από τις τσιμούχες της.Μου φαίνεται ότι οι παλιότερες με την κλασσική τάπα με το βίδωμα και τον χαρακτηριστικό κλάκ ήταν πιο ασφαλείας...;;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 11:45
Δημοσιεύσεις: 751
Τοποθεσία: Εδεσσα
Για να δούμε λοιπόν πως θα γίνει και αυτό.
Να σου υπενθυμίσω όμως πως το μπουκαλάκι θα είναι ήδη ανοιχτό και δεν θέλουμε το πολύτιμο περιεχόμενο να πηγαίνει οπουδήποτε εκτός από εκεί που πρέπει :)

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 20:54
Δημοσιεύσεις: 8734
Μα κι εμείς έχουμε τάπα Θάνο. :thumb

Γιάννη εγώ θα κάνω τις δοκιμές μου με το μπουκαλάκι βγάζοντας το καπάκι αλλά αφήνοντας το χαρτάκι/αλουμινόχαρτο του μπουκαλιού κολλημένο, και θα κάνω δοκιμές με το στόμιο του μπουκαλιού μέχρι να βεβαιωθώ ότι βρήκα τον τρόπο να ανοίξω την τάπα. Μετά θα βάλω το δάχτυλό μου να την κρατήσω ανοιχτή... και θα ξε-σφραγίσω το μπουκαλάκι. :thumb :D :D :D

...και πάλι υπενθυμίζω ότι δέν το έχω ψάξει καλά το θέμα...μπορεί να είναι πολύ απλό, απλά να έτυχε στο πρατήριο να μήν πετύχαινε αμέσως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Ιουν 2012, 22:05
Δημοσιεύσεις: 57
Σε άλλο αμάξι η τάπα αυτή άνοιγε απλά με το που έβαζα το μπουκαλακι με το πρόσθετο! Ισως δεν ανοιξε εύκολα επειδή ειναι καινούριο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Δεκ 2012, 16:41
Δημοσιεύσεις: 170
Μετά από κουβέντα με πρατηριούχο υγρών καυσίμων μου είπε ότι αυτή η τάπα εκτός ότι είναι φτιαγμένη για να μην γίνει λάθος με την μάνικα και μπει λάθος καύσιμο(στην ουσία είναι φτιαγμένο το στόμιο του ρεζερβουάρ για να παίρνει την μάνικα diesel η οποία έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές) η χρησιμότητα της είναι και για έναν άλλο λόγο, για να κλείνει αεροστεγώς το ρεζερβουάρ (από την μέσα μεριά) και έτσι στο ντεπόζιτο να μην μπορεί να εισχωρήσει νερό είτε από βροχή είτε από πιεστικό σε πλύσιμο. ;) Σαν μια έξτρα προστασία εκτός από το καπάκι με την τάπα που πατάμε μέσα από το αυτοκίνητο για να ανοίξει. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 11:45
Δημοσιεύσεις: 751
Τοποθεσία: Εδεσσα
Το ότι το ρεζερβουάρ κλείνει αεροστεγώς γίνεται κυρίως για την αποφυγή της διαφυγής των αναθυμιάσεων στο περιβάλλον, μειώνοντας έτσι τους εκπεμπομενους ρύπους. Μέσα από ειδικές διατάξεις οι ατμοί καυσίμου οδηγούνται (συνήθως) στην πολλαπλή εισαγωγής και εμπλουτίζουν το μίγμα.

Sent from my HTC Desire

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 01:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Μαρ 2015, 15:27
Δημοσιεύσεις: 28
Και όχι μόνο! Η ύπαρξη σταγονιδίων νερού στην επιφάνεια του καύσιμου ευνοεί την δημιουργία μικροοργανισμών. Αυτό βέβαια ισχύει ακόμα περισσότερο από τα ρεζερβουάρ στις δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων των πρατηρίων και για αυτό το λόγο υπάρχουν ειδικά αντίμετρα ώστε να διασπούν τη συγκέντρωση εκτεταμένης υγρασίας.

_________________
1,6 Attraction 115 e-hdi STT ETG "Giselle"
https://www.imageshack.us/i/ey7kouf6j
Vangelis Cavo Lago


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 15:44 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 20:36
Δημοσιεύσεις: 20255
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μυκητιογόνοι οργανισμοί,δημιουργούνται από την ύπαρξη οξυγόνου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2014, 20:59
Δημοσιεύσεις: 510
Τοποθεσία: Νέα Ιωνία, Αθήνα
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

:c4 Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Diesel κινητήρες C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 11:45
Δημοσιεύσεις: 751
Τοποθεσία: Εδεσσα
stergios.s. έγραψε:
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

:c4 Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.

Φίλε μου από τότε έχω βάλει ουκ ολίγες φορές πρόσθετο.
Ευχαριστώ όμως που μπήκες στον κόπο να βοηθήσεις :)

:c4

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 13 από 14 [ 203 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα C3 1,4 2014 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Goldfish
Απαντήσεις: 5
Μετατροπή απο βενζίνη σε diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 29
C3 Diesel, iStreet, attraction 1.4
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: ManosD
Απαντήσεις: 14
c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: lunadark
Απαντήσεις: 15
air-condition vs clima στη C3 diesel
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron