Σελίδα 13 από 15
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Δευτ 22 Οκτ 2012, 19:17
από Haris_c4_1.4
αυτο που σκεφτοσουν παντος,αν μπορουσε να γινει,πιστεψε με,οχι κινητηρα μονο θα πειραζες,αλλα ολο το αμαξι..1000 φορες υγραεριο...αν θες οικονομια ειναι μονοδρομος σαν μετατροπη.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:13
από thanos36
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:33
από diesoulas
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:42
από azzazel
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:51
από diesoulas
...νομίζω ότι θέλει ταυτόχρονη πίεση σε όλη του την επιφάνεια, μετά ελάχιστη υποχώρηση της πίεσης, και μετά ανοίγει.
Το λέω επειδή το παιδί στο πρατήριο το πίεζε συνεχόμενα και δέν άνοιγε. Απομάκρυνε τη μάνικα, μετά το ξαναπίεζε...τίποτα.
Μετά απο ώρα που το κοιτάζαμε.... το ακούμπησε μαλακά επάνω σε όλη την επιφάνεια (όχι με τη μύτη της κάνουλας, αλλά με όλο το στρογγυλό στόμιο να εφάπτεται), και άνοιξε αμέσως!
Δέν ξέρω άν έχουν βάση αυτά που λέω, αλλά και σε άλλο πρατήριο που μου ξανασυνέβη, αμέσως του είπα πώς να το κάνει, και άνοιξε.
Με τον ίδιο τρόπο θα ακουμπήσουμε και το πλαστικό μπουκαλάκι.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:00
από thanos36
diesoulas έγραψε:
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα.
Άρα είναι για ασφάλεια...;;;για να μην μπορεί να περάσουν άλλα υγρά όπως νερό μέσα στο ρεζερβουάρ...;;;εντάξει δεν μιλάω να πέσει με πεστικό νερό και να υποχωρήσει αλλά για άλλες περιπτώσεις όπως να περάσει νερό με την πάροδο του χρόνου από την τάπα και από τις τσιμούχες της.Μου φαίνεται ότι οι παλιότερες με την κλασσική τάπα με το βίδωμα και τον χαρακτηριστικό κλάκ ήταν πιο ασφαλείας...;;;
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:02
από azzazel
Για να δούμε λοιπόν πως θα γίνει και αυτό.
Να σου υπενθυμίσω όμως πως το μπουκαλάκι θα είναι ήδη ανοιχτό και δεν θέλουμε το πολύτιμο περιεχόμενο να πηγαίνει οπουδήποτε εκτός από εκεί που πρέπει
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:47
από diesoulas
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 20 Φεβ 2013, 14:34
από ermis
Σε άλλο αμάξι η τάπα αυτή άνοιγε απλά με το που έβαζα το μπουκαλακι με το πρόσθετο! Ισως δεν ανοιξε εύκολα επειδή ειναι καινούριο.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 21 Φεβ 2013, 14:21
από thanos36
Μετά από κουβέντα με πρατηριούχο υγρών καυσίμων μου είπε ότι αυτή η τάπα εκτός ότι είναι φτιαγμένη για να μην γίνει λάθος με την μάνικα και μπει λάθος καύσιμο(στην ουσία είναι φτιαγμένο το στόμιο του ρεζερβουάρ για να παίρνει την μάνικα diesel η οποία έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές) η χρησιμότητα της είναι και για έναν άλλο λόγο, για να κλείνει αεροστεγώς το ρεζερβουάρ (από την μέσα μεριά) και έτσι στο ντεπόζιτο να μην μπορεί να εισχωρήσει νερό είτε από βροχή είτε από πιεστικό σε πλύσιμο.
Σαν μια έξτρα προστασία εκτός από το καπάκι με την τάπα που πατάμε μέσα από το αυτοκίνητο για να ανοίξει.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 21 Φεβ 2013, 14:38
από azzazel
Το ότι το ρεζερβουάρ κλείνει αεροστεγώς γίνεται κυρίως για την αποφυγή της διαφυγής των αναθυμιάσεων στο περιβάλλον, μειώνοντας έτσι τους εκπεμπομενους ρύπους. Μέσα από ειδικές διατάξεις οι ατμοί καυσίμου οδηγούνται (συνήθως) στην πολλαπλή εισαγωγής και εμπλουτίζουν το μίγμα.
Sent from my HTC Desire
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 19 Μαρ 2015, 00:50
από nvangelis
Και όχι μόνο! Η ύπαρξη σταγονιδίων νερού στην επιφάνεια του καύσιμου ευνοεί την δημιουργία μικροοργανισμών. Αυτό βέβαια ισχύει ακόμα περισσότερο από τα ρεζερβουάρ στις δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων των πρατηρίων και για αυτό το λόγο υπάρχουν ειδικά αντίμετρα ώστε να διασπούν τη συγκέντρωση εκτεταμένης υγρασίας.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 19 Μαρ 2015, 14:44
από Tzakos
Μυκητιογόνοι οργανισμοί,δημιουργούνται από την ύπαρξη οξυγόνου.
Re: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 20 Μαρ 2015, 07:50
από stergios.s.
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?
Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.
Re: Απ: Diesel κινητήρες C4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 20 Μαρ 2015, 10:09
από azzazel
stergios.s. έγραψε:
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?
Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.
Φίλε μου από τότε έχω βάλει ουκ ολίγες φορές πρόσθετο.
Ευχαριστώ όμως που μπήκες στον κόπο να βοηθήσεις