Σελίδα 13 από 15

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2012, 19:17
από Haris_c4_1.4
αυτο που σκεφτοσουν παντος,αν μπορουσε να γινει,πιστεψε με,οχι κινητηρα μονο θα πειραζες,αλλα ολο το αμαξι..1000 φορες υγραεριο...αν θες οικονομια ειναι μονοδρομος σαν μετατροπη.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:13
από thanos36
Θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος, κάτω από την τάπα του ρεζερβουάρ στο c4 εκεί που μπαίνει η μάνικα έχει μια μεταλλική τάπα που πρέπει να σπρωχτεί για να εισχωρήση η μάνικα και να μπει το πετρέλαιο...όταν τραβάει την μάνικα στο πρατήριο καυσίμων ο υπάλληλος που σου βάζει πετρέλαιο αυτή η τάπα κλείνει αεροστεγώς και δεν επιτρέπει την οποιαδήποτε εισροή άλλων υγρών...;;; :hmm Στο πορτάκι του ρεζερβουάρ λέει να μην ρίχνεις εκεί με πιεστικό... :hmm :hmm :hmm :hmm Ξέρει κανείς τεχνικά αν αυτή η μετακινούμενη τάπα εμποδίζει 100% οτιδήποτε υγρό να περάσει από εκεί...;;; :hmm :hmm :hmm

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:33
από diesoulas
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα. :thumb

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:42
από azzazel
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 20:51
από diesoulas
...νομίζω ότι θέλει ταυτόχρονη πίεση σε όλη του την επιφάνεια, μετά ελάχιστη υποχώρηση της πίεσης, και μετά ανοίγει.
Το λέω επειδή το παιδί στο πρατήριο το πίεζε συνεχόμενα και δέν άνοιγε. Απομάκρυνε τη μάνικα, μετά το ξαναπίεζε...τίποτα.
Μετά απο ώρα που το κοιτάζαμε.... το ακούμπησε μαλακά επάνω σε όλη την επιφάνεια (όχι με τη μύτη της κάνουλας, αλλά με όλο το στρογγυλό στόμιο να εφάπτεται), και άνοιξε αμέσως!
Δέν ξέρω άν έχουν βάση αυτά που λέω, αλλά και σε άλλο πρατήριο που μου ξανασυνέβη, αμέσως του είπα πώς να το κάνει, και άνοιξε.
Με τον ίδιο τρόπο θα ακουμπήσουμε και το πλαστικό μπουκαλάκι.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:00
από thanos36
diesoulas έγραψε:
Νομίζω (χωρίς να είμαι 100% σίγουρος) ότι είναι περισσότερο για ασφάλεια προς αποφυγή λάθος καυσίμου.
Δέν υποχωρεί με το δάχτυλο, έχει ένα κόλπο που ανοίγει μόνο όταν πιεστεί απο τη σωστή μάνικα. Κατα κάποιον τρόπο "ξεκουμπώνει".
Μια φορά είχαμε παιδευτεί πάρα πολύ σε ένα πρατήριο μέχρι να ανοίξει.
Για το θέμα του πιεστικού, υπάρχει περίπτωση με την πίεση να "κοροϊδευτεί" αυτη η τάπα με αποτέλεσμα να ανοίξει και να πάνε νερά μέσα. Καλύτερα να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, ειδικά σε περιπτώσεις που αναγράφονται ολοκάθαρα. :thumb


Άρα είναι για ασφάλεια...;;;για να μην μπορεί να περάσουν άλλα υγρά όπως νερό μέσα στο ρεζερβουάρ...;;;εντάξει δεν μιλάω να πέσει με πεστικό νερό και να υποχωρήσει αλλά για άλλες περιπτώσεις όπως να περάσει νερό με την πάροδο του χρόνου από την τάπα και από τις τσιμούχες της.Μου φαίνεται ότι οι παλιότερες με την κλασσική τάπα με το βίδωμα και τον χαρακτηριστικό κλάκ ήταν πιο ασφαλείας...;;;

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:02
από azzazel
Για να δούμε λοιπόν πως θα γίνει και αυτό.
Να σου υπενθυμίσω όμως πως το μπουκαλάκι θα είναι ήδη ανοιχτό και δεν θέλουμε το πολύτιμο περιεχόμενο να πηγαίνει οπουδήποτε εκτός από εκεί που πρέπει :)

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 21:47
από diesoulas
Μα κι εμείς έχουμε τάπα Θάνο. :thumb

Γιάννη εγώ θα κάνω τις δοκιμές μου με το μπουκαλάκι βγάζοντας το καπάκι αλλά αφήνοντας το χαρτάκι/αλουμινόχαρτο του μπουκαλιού κολλημένο, και θα κάνω δοκιμές με το στόμιο του μπουκαλιού μέχρι να βεβαιωθώ ότι βρήκα τον τρόπο να ανοίξω την τάπα. Μετά θα βάλω το δάχτυλό μου να την κρατήσω ανοιχτή... και θα ξε-σφραγίσω το μπουκαλάκι. :thumb :D :D :D

...και πάλι υπενθυμίζω ότι δέν το έχω ψάξει καλά το θέμα...μπορεί να είναι πολύ απλό, απλά να έτυχε στο πρατήριο να μήν πετύχαινε αμέσως.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 14:34
από ermis
Σε άλλο αμάξι η τάπα αυτή άνοιγε απλά με το που έβαζα το μπουκαλακι με το πρόσθετο! Ισως δεν ανοιξε εύκολα επειδή ειναι καινούριο.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 14:21
από thanos36
Μετά από κουβέντα με πρατηριούχο υγρών καυσίμων μου είπε ότι αυτή η τάπα εκτός ότι είναι φτιαγμένη για να μην γίνει λάθος με την μάνικα και μπει λάθος καύσιμο(στην ουσία είναι φτιαγμένο το στόμιο του ρεζερβουάρ για να παίρνει την μάνικα diesel η οποία έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές) η χρησιμότητα της είναι και για έναν άλλο λόγο, για να κλείνει αεροστεγώς το ρεζερβουάρ (από την μέσα μεριά) και έτσι στο ντεπόζιτο να μην μπορεί να εισχωρήσει νερό είτε από βροχή είτε από πιεστικό σε πλύσιμο. ;) Σαν μια έξτρα προστασία εκτός από το καπάκι με την τάπα που πατάμε μέσα από το αυτοκίνητο για να ανοίξει. ;)

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 14:38
από azzazel
Το ότι το ρεζερβουάρ κλείνει αεροστεγώς γίνεται κυρίως για την αποφυγή της διαφυγής των αναθυμιάσεων στο περιβάλλον, μειώνοντας έτσι τους εκπεμπομενους ρύπους. Μέσα από ειδικές διατάξεις οι ατμοί καυσίμου οδηγούνται (συνήθως) στην πολλαπλή εισαγωγής και εμπλουτίζουν το μίγμα.

Sent from my HTC Desire

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 00:50
από nvangelis
Και όχι μόνο! Η ύπαρξη σταγονιδίων νερού στην επιφάνεια του καύσιμου ευνοεί την δημιουργία μικροοργανισμών. Αυτό βέβαια ισχύει ακόμα περισσότερο από τα ρεζερβουάρ στις δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων των πρατηρίων και για αυτό το λόγο υπάρχουν ειδικά αντίμετρα ώστε να διασπούν τη συγκέντρωση εκτεταμένης υγρασίας.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ 2015, 14:44
από Tzakos
Μυκητιογόνοι οργανισμοί,δημιουργούνται από την ύπαρξη οξυγόνου.

Re: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 07:50
από stergios.s.
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

:c4 Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.

Re: Απ: Diesel κινητήρες C4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 10:09
από azzazel
stergios.s. έγραψε:
azzazel έγραψε:
Τι κολπάκι θέλει για να ανοίξει?
Σε λίγο κοντεύει η ώρα για πρόσθετο/καθαριστικό. Πως θα καταφέρουμε να το ρίξουμε μέσα?

:c4 Δεν ξέρω για τι μοντέλο μιλάτε, πάντως στο c4 2014 το καπάκι ανοίγει εύκολα, με ένα μικρό σπρωξιματάκι.

Φίλε μου από τότε έχω βάλει ουκ ολίγες φορές πρόσθετο.
Ευχαριστώ όμως που μπήκες στον κόπο να βοηθήσεις :)

:c4