cruiser έγραψε:
Tελικά γιά την αλλαγή του ιμάντα μετράνε τα χλμ η ο χρόνος και πότε πρέπει να γίνεται τελικά , γιατί οι αντιπροσωπίες θέλουν δουλειά , αλλά τα λεφτά είναι δύσκολα .
Εχω το 1.6 με 43000 χλμ , αλλά είναι 7 ετών .
Όπως είπε και ο dimitrisc4vts, σύμφωνα με το βιβλίο service η σύσταση είναι να αλλάζει ο ιμάντας κάθε 4 χρόνια, έστω και αν δεν έχουν συμπληρωθεί τα χιλιόμετρα (το βιβλιαράκι γράφει στις πρώτες σελίδες για το πότε πρέπει να αλλάζεις τον ιμάντα, τα υγρά φρένων, τα υγρά του ψυγείου, και τα λάδια, ανεξάρτητα χιλιομέτρων)
Το βιβλίο service το έχει συντάξει η ελληνική αντιπροσωπεία αλλά φαντάζομαι ότι είναι μετάφραση του ξένου (του κατασκευαστή).
Όπως έχει αναφερθεί παραπάνω, το θέμα με τον ιμάντα είναι ότι αν κοπεί θα σου προκαλέσει μεγάλη οικονομική ζημιά, οπότε άλλαξέ τον.
Οπτικά δεν μπορείς να καταλάβεις αν έχει φθαρεί. Εγώ είδα τον δικό μου που αντικαταστάθηκε, και οπτικά ήταν άθικτος. Και τα ρουλεμάν δούλευαν μια χαρά (αυτά θα μπορούσα να μην τα αλλάξω αλλά μια και ανοίχθηκε ...)
Τα εργατικά για την αλλαγή του σετ ιμάντα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που πήγα ήταν €70 + ΦΠΑ
Το σετ ιμάντα έκανε 124 (με ΦΠΑ) και περιλαμβάνει τον ιμάντα, τεντωτήρες και 2 ρουλεμάν. Μπορείς να αλλάξεις μόνο τον ιμάντα αν είναι.
Και δεν χρειάζεται να το πας σε εξουσιοδοτημένο που χρεώνουν την εργατοώρα λες και έχουν PhD.
Αν είχα χρόνο θα το πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο μεν συνεργείο Citroen, αλλά όχι εξουσιοδοτημένο.
Δες π.χ. αυτόν έχει το
service του Ιμάντα Εκκεντροφόρου στα € 190 (είναι εργασία και ανταλλακτικό μαζί)
Ρώτησέ τον πόσο κάνει η αλλαγή του ιμάντα μόνο (χωρίς τεντωτήρες και ρουλεμάν).
Το service των 60k χλμ. το έχει στα €390 συνολικά. Εγώ πλήρωσα τόσα στο εξουσιοδοτημένο για service λάδια/φίλτρο/τάπα/υγρό ρεζερβουάρ (το service ανά 10 χιλ), υγρά φρένων, παραφλού και σετ ιμάντα. Εκεί θα μου είχαν αλλάξει και μπουζί και βαλβολίνες.