Συγγραφέας |
Μήνυμα |
stelios1
|
Θέμα δημοσίευσης: Κροτάλισμα σε κρύο ξεκίνημα 1.4vti Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ 2012, 22:45 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44 Δημοσιεύσεις: 405 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Καλησπερα σε ολους τους φιλους. Χτες πηγα το αυτοκινητο για την πρωτη αλλαγη λαδιων και τους ανεφερα οτι πολλες φορες κατα την εκκινηση οταν ειναι κρυο (και ο καιρος κρυος)ακουγεται για 2-3 λεπτα σαν πετρελαιο και για λιγο εν κινησει..Μου ειπαν οτι μενει ο μεταβλητος ανοιχτος και μεχρι να γεμισει λαδι κροταλιζει.. Επειδη γνωριζω οτι στις alfa romeo οταν εχουν το παραπανω συμπτωμα θελει αλλαγη ο μεταβλητος αυτο που μου ειπαν ευσταθει; Που και πως να το ψαξω;(Ρωτησα σημερα και σε εξωτερικο συνεργειο και μου ειπαν οτι θελει αλλαγη ο μεταβλητος και να κυνηγησω την αντιπροσωπεια )Ξερω οτι δεν ειναι 1.6thp o δικος μου αλλα 1.4vti και θελω επειγοντως τα φωτα σας...
|
|
|
|
|
stelios1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ 2012, 23:14 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44 Δημοσιεύσεις: 405 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Ευχαριστω για την απαντηση! Το αμαξι εχει 9700χλμ και στην 1η αλλαγη βαλανε total 5-30.Αρα περιμενω την επομενη αλλαγη για να παω σε αλλη μαρκα λιπαντικων..
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μαρ 2012, 23:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Δε ξέρω αν είναι THP-TU ή οτιδήποτε άλλο (υποθέτω ότι έχουν σχέση κ συγγένειες μεταξύ τους) , αλλά οι κινητηρες που φοράνε τα saxo 16v, κ τα πεζό 8βάλβιδα απορρώ πως βγάζουν τόση ιπποδύναμη κ στροφάρουν χωρίς να σπανε. Εχω δοκιμάσει γιαπωνέζικους κ γερμανικούς αλλά δε μου πήγαινε ποτέ να τα πάω στα κόκκινα. Τα μεν γερμανικά κάρφωναν αμέσως βαλβίδες τα δε γιαπωνέζικα την επόμενη μέρα έκαιγαν το λάδι σα βενζίνα. Τον 1300άρη στο ΑΧ το πάω συχνά πέρα από τα όρια, έχω κάνει πειράματα με ότι μπορεί να φανταστεί κανεις μέχρι να το κάνω να δουλέψει με τέρμα φτωχα μίγματα γιατί απλά μου στοιχίζει πολύ λιγότερο από την βενζίνη που καταναλώνω σε 2 μήνες. Κ με τόσο στεγνά που το δουλεύω το έχω κάνει απόσβεση μέσα σε 1 χρόνο, 2 φορές
|
|
|
|
|
stelios1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 10:52 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44 Δημοσιεύσεις: 405 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Το βιβλιο service γραφει 0/30 ή 5/30.Οταν τελειωσει η
εγγυηση θα παω σε αυτα τα χοντροτερα λαδια και ελπιζω να δω διαφορα.Ο τεντωτηρας αυτος ενδεχεται να δημιουργησει καποιο σοβαρο προβλημα;
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω agiorgitis στις Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:41.
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω agiorgitis στις Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:41.
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 19:38 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
stelios1 έγραψε: Το βιβλιο service γραφει 0/30 ή 5/30.Οταν τελειωσει η
εγγυηση θα παω σε αυτα τα χοντροτερα λαδια και ελπιζω να δω διαφορα.Ο τεντωτηρας αυτος ενδεχεται να δημιουργησει καποιο σοβαρο προβλημα; Στέλιο,τι σχέση έχει η εγγύηση με το τι λάδια βάζεις μέσα?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω agiorgitis στις Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:41.
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω agiorgitis στις Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:41.
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αξιοπιστια κινητηρα 1.6 THP. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μαρ 2012, 23:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
zxpanos έγραψε: agiorgitis έγραψε: Tι ιξώδες του βάζεις. Γιατί έχουμε πεί οτι ο vti θέλει μόνο 0W30 ή 5W30.
Για το κροτάλισμα δίκιο έχουν, αλλά και τα Τοταλ δεν είναι και οτι το καλύτερο που μπορείς να του βάλεις. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός οτι μόλις πας σε καλύτερης ποιότητας συνθετικά λάδια (εγώ προσωπικά σε Amsoil - άλλοι έχουν δοκιμάσει κι άλλα. Ο καθένας έχει τη μάρκα του) το κροτάλισμα σταματάει και ο κινητήρας λειτουργεί πιο ήσυχα... ποιος ακριβός το έχει πει?????????? τα 5/30 και ακόμα χειρότερα 0/30 είναι μέγα λάθος σε αυτό το μοτερακι.προσωπικα θα σου έλεγα να δοκιμάσεις χοντρότερο λαδάκι κάτι σε 15/40 η ακόμα και 10/40.αυτο που κοπανάει κάθε πρωί η κάθε φορά που ειναι κρύο είναι απλά ο τεντοτηρας της καδένας.προσωπικά εχω δει άπειρα τέτοια μοτέρ με τα λάδια που σου προανέφερα χωρίς να έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα.σχετικά με την μαρκα θα σου έλεγα οτι τα λιπαντικα της total είναι πραγματικά απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά και ουσιαστικά σχεδιασμένα και εξελιγμένα για το αμάξι σου.απο τις χειροτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις είναι το μουρουνέλαιο που λέγετε ams oil.αν δεν πιστεύεις εμένα ρώτα όσους πίνανε νεράκι στο όνομα του και πλέον ξαναγύρισαν στην total. Όχι ρε Πάνο, το έχουμε πεί πολλές φορές εδώ μέσα οτι μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό παίρνουν μόνο 0-30 ή 5-30. Όπως θα δεις κι εδώ http://www.peugeot.com.au/media/deliacm ... df583b.pdf που η PSA απαγορεύει να μπαίνουν στον συγκεκριμένο κινητήρα 5-40, 10-40 και 15-40. Τώρα για τα λάδια, ο καθένας έχει την μάρκα του και την άποψή του! Όλα τα δάχτυλα του χεριού δεν είναι τα ίδια!
_________________
|
|
|
|
|
stelios1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κροτάλισμα σε κρύο ξεκίνημα 1.4vti Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 00:00 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44 Δημοσιεύσεις: 405 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Καποιος αλλος με c4 1.4vti εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο;Ο τεντωτηρας αυτος ενδεχεται να δημιουργησει καποιο σοβαρο προβλημα;Επισης οταν το βαζω μπρος περα απο τον θορυβο εχει και μια αρκετα τραχεια λειτουργια μεχρι να πεσουν οι στροφες που την αντιλαμβανομαι εντονα και μεσω του τιμονιου.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κροτάλισμα σε κρύο ξεκίνημα 1.4vti Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 17:17 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
stelios1 έγραψε: Καποιος αλλος με c4 1.4vti εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο;Ο τεντωτηρας αυτος ενδεχεται να δημιουργησει καποιο σοβαρο προβλημα;Επισης οταν το βαζω μπρος περα απο τον θορυβο εχει και μια αρκετα τραχεια λειτουργια μεχρι να πεσουν οι στροφες που την αντιλαμβανομαι εντονα και μεσω του τιμονιου. 1ον κ κύριον θα πας για αντικατάσταση τενωντήρα ο θόρυβος που ακούς είναι η καδένα που χτυπάει πάνω στην γλίστρα ,την συγκεκριμένη στιγμή που ακούς το κροτάλισμα έχεις αυξημένες φθορές στην γλίστρα +καδένα.
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κροτάλισμα σε κρύο ξεκίνημα 1.4vti Δημοσιεύτηκε: Παρ 30 Μαρ 2012, 20:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
stelios1 έγραψε: Καποιος αλλος με c4 1.4vti εχει αντιμετωπισει κατι παρομοιο;Ο τεντωτηρας αυτος ενδεχεται να δημιουργησει καποιο σοβαρο προβλημα;Επισης οταν το βαζω μπρος περα απο τον θορυβο εχει και μια αρκετα τραχεια λειτουργια μεχρι να πεσουν οι στροφες που την αντιλαμβανομαι εντονα και μεσω του τιμονιου. Στέλιο,εάν ο κινητήρας σου είναι ο ET3J4,παίρνει 5w30,ή 5w40,αρκεί να είναι το μεν πρώτο C2,το δε δεύτερο Α3/Β4. Το μοτέρ ξεκίνησε να κουδουνάει απο λάθος τοποθέτηση λιπαντικού. Φτιάξε τον τεντωτήρα σου,βάλε μέσα αυτό που πρέπει και τελείωσες.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|