Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
phantomduck
|
Θέμα δημοσίευσης: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 13:12 |
|
|
Κυρίες και κύριοι καλησπέρα!!!! Είμαι καινούριος στο συγκεκριμένο forum. Έχω στην κατοχή μου ένα Citroen C4 1.6 Exclusive από τον Ιανουάριο του 2006. Δεν έχω πολλές μηχανικές γνώσεις σχετικά με αυτοκίνητα, οπότε ζητώ τη βοήθεια όλων σας...
Πριν περίπου κανένα μήνα σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί το κλιματιστικό (clima). Όταν το άνοιγες έκανε το χαρακτηριστικό θόρυβο ότι ξεκινάει αλλά δεν έβγαζε αέρα... Το πάω στο συνεργείο, μένω στη Χαλκίδα, και χρησιμοποιώ το πρώην εξουσιοδοτημένο συνεργείο του κου Τσίγκρου, από το οποίο μέχρι τώρα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Εκεί λοιπόν μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με τη τροφοδοσία του μοτέρ και για να μη χρειαστεί να αλλάξω τίποτα, ο ηλεκτρολόγος που συνεργάζεται με το συνεργείο κάνει κάποιο bypass και βάζει και μια ασφάλει στο bypass για προστασία και λέει όλα εντάξει... Δυστυχώς όμως από εκείνη τη μέρα το κλιματιστικό κάποιες φορές λειτουργεί και κάποιες όχι (τζάμπα το 50€ που πήρε ο ηλεκτρολόγος)... Όταν ξεκινήσω τη μηχανή βγάλει απότομα αέρα από τους αεραγωγούς τότε δε θα λειτουργήσει ενώ αν δε βγάλει θα λειτουργήσει (ανεξάρτητα από το αν το κλιματιστικό είναι ανοιχτό ή όχι την ώρα που βάζω μπροστά) Τελικά μου λέει ότι θα χρειαστεί να αλλάξω κάποια εξαρτήματα, του το πάω τα αλλάζει και πάλι τα ίδια, οπότε και αποφασίζει ότι φταίει ο εγκέφαλος bsi ή κάτι τέτοιο που βρίσκεται μέσα στην καμπίνα, μπροστά από τον οδηγό. Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό μου λέει ότι έχει γύρω στα 500€ και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι του λέω ότι θα το αλλάξω μόλις μπορέσω... Στο μεταξύ το αμάξι μένει με το bypass που ανέφερα πριν!!!
Και τότε ξεκινούν τα δύσκολα. Τρεις μέρες πριν φύγω για ένα ταξίδι πάω να βάλω μπροστά και ενώ παίρνει κανονικά βγάζει ένδειξη depollution system faulty (ή κάτι τέτοιο) και πριν προλάβω να βάλω ταχύτητα σβήνει. Τον παίρνω τηλέφωνο, ευτυχώς έχω και το κινητό του, και μου λέει ότι είναι μάλλον βενζίνη να το κάνω καμία βόλτα να ξεμπουκώσει... Με τα πολλά ξεκινάω, φυσικά σε κάθε διασταύρωση που έπρεπε να σταματήσω έσβηνε και πάλι από την αρχή. Για να μην πολυλογώ η βόλτα δε βοήθησε και οπότε Σάββατο πρωί του το πάω και βρίσκει πως είναι πολλαπλασιαστής... (παρένθεση: πόσο έχεις ένας πολλαπλασιαστής;;;) Πραγματικά μου τον αλλάζει και δούλευε ρολόι, με το κλιματιστικό πάντα με bypass. Τον ρωτάω μήπως μπορεί το πρόβλημα του κλιματιστικού να επηρεάσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο, μου λέει αποκλείεται και τελειώνει το θέμα εκεί...
Φεύγω Δευτέρα για ταξίδι είμαι και τυχερός και δουλεύει και το κλιματιστικό... Τέλεια... Σε κάποια φάση βγαίνω από εθνική και πατώντας φρένο, ίσως και λίγο απότομα, μου βγάζει στιγμιαία ένδειξη για τη στάθμη λαδιού. Προβληματίστικα αλλά συνέχισα, κλείνοντας το κλιματιστικό προληπτικά... Όταν έφτασα στον προορισμό μου ελέγχω τα λάδια ok, οπότε δεν έδωσα πολύ σημασία... Τις μέρες που έμεινα εκεί δεν λειτούργησα καθόλου το κλιματιστικό γιατί φοβόμουν...
Στην επιστροφή μπαίνοντας και πάλι στην Εθνική είχα τη δυνατότητα να ανοίξω κλιματιστικό, και πράγματι το άνοιξα και πήγαινα... Στα δεύτερα διόδια που έφτασα και έπρεπε να σταματήσω για να πληρώσω, καθώς πατούσα φρένο βγάζει πάλι ένδειξη για τα λάδια και αυτή τη φορά σβήνει... Βάζω μπροστά και πάλι στο ρελαντί έσβηνε. Με τα πολλά προχωράω πέντε μέτρα, κλείνω το κλιματιστικό, κάθομαι λίγο, ελέγχω τα λάδια καλά και πάλι. Τι να κάνω στη μέση του δρόμου; Βάζω μπροστά και λέω σε κάθε διόδιο θα ξαναξεκινάω. Τελικά ήμουν "τυχερός", δε μου ξαναέσβησε και έφτασα σπίτι... Σήμερα πάλι πήγα το πρωί να πάρω εφημερίδα τα ίδια...
Μπορεί κάποιος να μου πει τι να κάνω;;; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!
ΥΓ: Δεν ξέρω αν έχει καμία σχέση αλλά τελευταία παρατηρώ ότι όταν πατάω φρένο αισθάνομαι ένα τρέμουλο στο τιμόνι.. Μπορεί να φταίει που άλλαξα διάσταση σε ελαστικά; Πήγα από 205-50-17 σε 225-45-17...
|
|
|
|
|
PANAGIOTIS STI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 14:13 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2012, 22:48 Δημοσιεύσεις: 11
|
Γεια σου φιλε Για το τρεμουλο στο τιμονι 99% φτενε οι δισκοπλακες για τα αλλα που λες δεν μπορω να σε βοηθησω γιατι με μπερδεψες το μονο που μπορω να σου πω ειναι να πας να κανεις το αμαξι οπως ειναι απο το εργοστασιο και να βγαλεις τα πειραματα που εκαναν με τα μπαηπας και λειπα αυτο με το λαμπακι του λαδιου παιζει να πεφτουν πολυ η στροφες του κινητηρα και να αναβει και μαλλον οφειλετε στης πατεντες που εκαναν
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2012, 14:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
δεν μπορω να καταλαβω πως με μια ενδειξη σβηνει το αυκοκινητο? με τα λαδια σου βγαζει προειδοποιηση οτι ειναι χαμηλη η σταθμη εαν πεσει και αλλο η σταθμη σου βγαζει την ενδειξη κινδυνου στοπ και αν παλι δεν συμπληρωσεις ε μετα παιρνεις τον κινητηρα στα χερια και πας βολτα. δεν σχετιζεται αυτο με το οτι ο κινητηρας σβηνει.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 00:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Για το κλιματιστικό θέλω να πω εγώ κάτι : Πρόσφατα έτυχε να έχω και εγω μια δυσάρεστη εμπειρία μαζί του. Στην αρχή δεν γύριζαν τα κλαπέτα (το φτιάξαμε) μετά δεν έβγαζε κρύο αέρα αλλα αντιθέτως έβγαζε καυτό μέσα απο τη μηχανή (επίσης το φτιάξαμε). Στην δευτερη περίπτωση, όταν δλδ δεν έβγαζε κρύο αέρα αλλα πολύ ζεστό, στο Lexia (το διαγνωστικό της Citroen) έδειχνε κανονική ψυχρή θερμοκρασία στον χώρο της εβαπορέτας. Αρα, το αμάξι μετά το τσικ που έκανε και που άνοιγε το AC, έβγαζε κανονικά κρύο αέρα, αλλα τα κλαπέτα τα είχαν παίξει και δεν έστελναν τον αέρα επάνω.
Γράφεις στο κείμενο σου : "Πριν περίπου κανένα μήνα σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί το κλιματιστικό (clima). Όταν το άνοιγες έκανε το χαρακτηριστικό θόρυβο ότι ξεκινάει αλλά δεν έβγαζε αέρα... Εκεί λοιπόν μου λένε ότι υπάρχει πρόβλημα με τη τροφοδοσία του μοτέρ"
α) Πώς υπήρχε πρόβλημα με την τροφοδοσία του μοτέρ, αφού το άκουγες να ξεκινάει? β) Αν είχε καει μια αντίσταση ή μια ασφάλεια, δεν θα έπαιζε ΠΟΤΕ. Οχι τις μισές φορες θα έπαιζε και τις άλλες μισες όχι. Το ίδιο αν είχε πρόβλημα ο εγκέφαλος. Το οτι τη μια παίζει και την άλλη δεν παίζει, μου θυμίζει την δική μου περίπτωση με τα "δοντάκια" των κλαπέτων. Αλλα ήταν φαγωμένα και άλλα όχι. Καποια στιγμή έπιαναν, κάποια στιγμή όχι. Τελος... γ) Το Lexia τι έδειχνε στην εβαπορέτα? Αυτό είναι το σημαντικότερο. Απο κει θα ξεκινήσεις να ψάχνεις.
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 01:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
τα γραναζια στο κρυο-ζεστο επισκευαζονται και υπαρχουν ανταλλακτικα. το προβλημα ειναι στο γραναζι της κατευθυνσης του αερα που αν φαγωθουν τα δοντακια των κλαπετων πας για εβαπαπορετα μακαρι να φαγωνοταν τα δοντακια του μοτερ τοτε θα αλλαζαμε ενα μοτερακι και τελος. εμενα τωρα επιβιωνει με μια κολλα που ενω πατηναριζαν τα γραναζια τωρα εγιναν ενα σωμα και οσο αντεξει. οταν λες δεν εβγαζε δεν εβγαζε αερα απο πουθενα?
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
phantomduck
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχέση προβλήματος κλιματιστικού με σβήσιμο αυτοκινήτου Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2012, 07:41 |
|
|
Ευχαριστώ πολύ για όλες τις απαντήσεις!!!!!
Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς είναι το bsi, και πόσο κοστίζει η αγορά ενός νέου ή μεταχειρισμένου;;;;
Μπορεί το bsi να ευθύνεται για το γεγονός ότι σβήνει η μηχανή;;;
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|