Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:35 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Αύγ 2021, 22:35 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα
Ήρθε η ώρα να γίνει το service στα 150000 χλμ και θέλω να ρωτήσω κάτι στους γνώστες .
Στα τελευταία 50000χλμ που το έχω αλλάξει 4 φορές λάδι βλέπω μια μικρή πτώση του λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή γύρω στα 300-400 γρ , δηλαδή μου καίει 300-400 γραμμάρια ανά 12000 χλμ . το λάδι που βάζω είναι το Total Quartz Ineo First 0W-30 και το αμάξι είναι citroën c4 diesel '14 . Τι λέτε να συνεχίσω με το ίδιο και ας μου καίει αυτή την ποσότητα λαδιού ? Να πάω σε κάτι άλλο ? Σε τι? Τα φώτα σας.
Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
crezino έγραψε:
Καλησπέρα
Ήρθε η ώρα να γίνει το service στα 150000 χλμ και θέλω να ρωτήσω κάτι στους γνώστες .
Στα τελευταία 50000χλμ που το έχω αλλάξει 4 φορές λάδι βλέπω μια μικρή πτώση του λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή γύρω στα 300-400 γρ , δηλαδή μου καίει 300-400 γραμμάρια ανά 12000 χλμ . το λάδι που βάζω είναι το Total Quartz Ineo First 0W-30 και το αμάξι είναι citroën c4 diesel '14 . Τι λέτε να συνεχίσω με το ίδιο και ας μου καίει αυτή την ποσότητα λαδιού ? Να πάω σε κάτι άλλο ? Σε τι? Τα φώτα σας.
Ευχαριστώ
Καλή σου μέρα. Με προβληματίζει το ότι σου κατεβάζει λάδι. Από την αρχή που είχες το αμάξι δούλευες 0-30? Το ρωτάω αυτό γιατί οι αντιπροσωπείες μετά το 2016 άρχισαν να προτείνουν και να δουλεύουν το 0-30 για τον εν λόγω κινητήρα.

Φίλος και σοβαρός γνώστης στο θέμα λίπανσης, που δε γράφει πια εδώ δυστυχώς, μου είχε προτείνει να μη γυρίσω από 5-30 σε 0-30 γιατί οι δημιουργημένες ανοχές για το 5-30 θα προκαλούν απώλεια στο άλλο.

Δοκίμασε βάλεις κάτι σε 5-30. Εγώ βάζω Valvoline ENV C2 5-30. Είναι εξαιρετικό.

Πράματα που πρέπει να αλλάξεις στο αμάξι αν δεν έχουν γίνει.
--ΣΕΤ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΊΑ
--Ολα τα φίλτρα
--Βαλβολινες κιβωτίου
-- μαζι με το σετ χρονισμού θα αλλάξεις και υγρά ψύξης, να βάλεις οργανικό G12.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Δεν νομίζω ότι η έλλειψη 300-400 ml είναι σημαντική αλλά γιατί σου βάζουν 0-30 αντί για 5-30. Έχω το ίδιο μοντέλο και από την αρχή βάζω μόνο 5-30. Και όπως είπε ο Λοχίας άλλαξε και τα υπόλοιπα αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Ειδικά στον ιμάντα παρότι λένε ότι αντέχει 9 χρόνια ή 180κ εγώ τον άλλαξα στα 6 και 140κ και σε πάχος είχε μείνει ο μισός. Η αντλία ήταν μια χαρά.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kostask για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εγώ θα διαφωνήσω και με τους δύο σας, παραπάνω.
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο, είμαι στις 251.000 χλμ., ξεκίνησα να το δουλεύω με 0W30 από τις ~100.000 χλμ., δεν θυμάμαι ακριβώς (να δω βιβλίο σέρβις αν θέλετε!) και δεν έχω καμία κατανάλωση λιπαντικού.

Η Γαλλία, προτείνει σαν 1η επιλογή το 0W30 και μετά το 5W30. Αλλά επειδή η Ελλάδα, κλασικά κοιτάει το κόστος του σέρβις και όχι το τι είναι σωστό για ένα αυτοκίνητο, πετάνε μέσα ένα 5W30, των 30 ευρώ στα 4 λίτρα και όλα μέλι - γάλα. Δεν υπάρχει 5W30 σε γαλλική κάθετη. Σε όλα βάζουν 0W30.

Τα 300ml, δεν είναι σημαντικό ποσό κατανάλωσης λιπαντικού.

Μήπως έχει γίνει κάποια άλλη εργασία στο αμάξι και τώρα "καίει" λίγο λάδι;

Υ.Γ.: Ο DV6C, ειδικά ο συγκεκριμένος, δεν έχει κανένα θέμα με τις ανοχές του. Είναι αλεξίσφαιρος. Σε αντίθεση με τους DV6FD, τους Euro 6, που είναι πιο επιλεκτικοί στην επιλογή λαδιού. Και το λέω εκ πείρας, μετά από προσωπικές δοκιμές.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Από την άλλη όμως, εσύ είσαι πολύ σχολαστικός και ασχολείσαι χωρίς να το αφήνεις απλά στα χέρια συνεργείου, άρα η σύγκριση δεν είναι ασφαλής.
Και με δεδομένο και το ότι με καλό των προδιαγραφών λάδι 5W30 (που μ' αυτό πρωτοβγήκαν) δουλεύουν άψογα οι Euro 5, και δεν είναι όντως και σημαντικά τα 300 ml, γιατί να μη γυρίσει στο 5W30 να δει σε πρώτο χρόνο τι θα γίνει;
Και έχουν βάση κιόλας, και τα περί ανοχών ιδίως αναλόγως και της χρήσης σίγουρα, και λάβε υπόψη ότι η όποια μετάβαση της "μαμάς" στο 0W30 μπορεί να στηρίζεται εν πολλοίς σε οικονομικά οφέλη λόγω εξάλειψης πολυτυπίας και λόγω ιδιαίτερων εμπορικών συμφωνιών προώθησης.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε jalbanis για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:33 
Άβαταρ μέλους
Δεν έχω αλλάξει ακόμη ιμάντες κτλ , το αμάξι το πήρα από χέρι με 100000 χλμ και είχε κάνει 6 service στην αντιπροσωπεία και έβαζε λάδι 5-30 της total . Όταν το πήρα ήθελε service σε 1000 χλμ , ελέγχοντας το λάδι έλειπε το γνωστό 400ml και είπα να το αλλάξω σε 0-30 μιας και διάβασα ότι είναι πιο καινούριας τεχνολογίας μήπως γίνει καμιά αλλαγή αλλά τίποτα , τα ίδια. Γενικά το αμάξι δεν έχει πάει στο συνεργείο εκτός από το προγραμματισμένο service .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Άποψή μου, να συνεχίσεις με 0W30, η κατανάλωση είναι φυσιολογική.

Το 0W30, υπερτερεί παντού σε σχέση με το 5W30, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο της Total, που είναι από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο, λιπαντικό με πιστοποίηση PSA B71 2290.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 14:59 
Άβαταρ μέλους
bakevang έγραψε:
Άποψή μου, να συνεχίσεις με 0W30, η κατανάλωση είναι φυσιολογική.

Το 0W30, υπερτερεί παντού σε σχέση με το 5W30, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο της Total, που είναι από τα χειρότερα, αν όχι το χειρότερο, λιπαντικό με πιστοποίηση PSA B71 2290.

Στάλθηκε από το AC2003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχεις κάτι να μου προτείνεις ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σε 0W30 που προτείνω ή σε 5W30;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 17:39 
Άβαταρ μέλους
bakevang έγραψε:
Σε 0W30 που προτείνω ή σε 5W30;

σε 0-30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: περί service ο λόγος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2021, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
crezino έγραψε:
σε 0-30


Από προσωπική εμπειρία, θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις Yacco Lube P 0W30.
Είναι πιο "σκληρό" σε σχέση με το Total που χρησιμοποιείς.
Θα χρειαστεί όμως τουλάχιστον 2 αλλαγές ώστε ο κινητήρας να προσαρμοστεί στο νέο λιπαντικό και να δεις αποτελέσματα.

Γενικά, και στα δύο μου C4 έχω χρησιμοποιήσει τα εξής λάδια:
1) Yacco Lube P 0W30.
2) Valvoline SynPower ENV C2 0W30.
3) Total Ineo First 0W30.

Στον DV6C (euro 5), δεν είχα κανένα θέμα όποιο λιπαντικό και να έχω δοκιμάσει. Παρόλα αυτά, ακουστικά, δουλεύει καλύτερα με το Total.
Στον DV6FD (euro 6), ο οποίος όπως έγραψα και παραπάνω είναι επιλεκτικός στο θέμα λιπαντικού είχα τις εξής παρατηρήσεις:

Ανεξάρτητα από όλα αυτά, θέλω να γράψω την εμπειρία μου με τον DV6FD, euro 6 κινητήρα...
Αλλαγές λαδιών κάθε 20.000 χλμ.
- Έβαζα από καινούριο το Yacco. Σε κάθε αλλαγή έλλειπαν 300-600ml.
- Στις 80.000 χλμ., μπήκαν τα Valvoline. Σε κάθε αλλαγή έλλειπαν 500-800ml.
- Στις 140.000 χλμ., μπήκαν τα Total. Στην 1η αλλαγή έλλειπαν 200ml. Η επόμενη αλλαγή είναι σε 8.000 χλμ (δλδ το αμάξι τώρα έχει 172Κ) και όπως είδα το δείκτη δεν λείπει ούτε σταγόνα.
Έτσι, κατάλαβα ότι το Total, ταιριάζει γάντι στον δικό μου DV6FD και μάλλον αυτό ζητάει.
Στον Παναγιώτη (Azan Gorde), που χρησιμοποίησε κι'άλλες μάρκες λιπαντικών, δεν είχε ποτέ θέμα με κατανάλωση λιπαντικού.
Μάλλον έτυχε σε μένα! :D

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ - SERVICE
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 43
Service 60.000km 1.6THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AGGELOS
Απαντήσεις: 5
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ SERVICE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: chsevdas
Απαντήσεις: 7
SERVICE 100.000 ΚΜ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: tzanetosg
Απαντήσεις: 6
1o 'Service'
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Lev
Απαντήσεις: 35
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ