Συγγραφέας |
Μήνυμα |
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Καλημέρα σε όλους σας, Θέλω να καθαρίσω την πεταλούδα γκαζιού ή όπως λέγεται στα αγγλικά Throttle Valve τι μου προτείνετε? να πάρω κάποιο σπρέι και με αναμμένη μηχανή να ψεκάζω την πεταλούδα ? ποιο σπρέι? μπορώ να την λύσω και να την καθαρίσω? θα έχω πρόβλημα μετά με την αρχικοποίηση της πεταλούδας όπου πρέπει να γίνει με lexia?
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
συνηθως με σπρει καρμπυρατερ την καθαριζουν. εαν την βγαλεις χρειαζεται οποσδηποτε αρχικοποιηση με γνησιο lexia. εαν δεν την βγαλεις και απλα την ψεκασεις δεν θα μπορεις να την καθαρισεις απο πισω. επισης δεν θα την αγγιξεις γιατι θα χασει τα ορια τις.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 08:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
δεν μπορώ να την ξεβιδώσω και να την καθαρίσω και από πίσω? χωρίς να ακουμπίσω την πεταλούδα?
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 09:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
δεν ξερω στο δικο σου παντως στο δικο μου ειναι μικρο το καλώδιό της. μην το βαλεις μπροστα αν εχεις βγαλει την πεταλουδα και ειναι στην φισσα.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Σωστο καθαρισμα γινεται αν βγει ολο το σωμα της πεταλουδας και μετα υπαρχει η διαδικασια που σου ειπε ο Δημητρης. Αν εχεις Lexia και πιανουν τα χερια σου, καντο, αν οχι, καλυτερα καποιος τεχνικος να την κανει αυτη τη δουλεια.
Ποσα χιλιομετρα εχεις και θες να το κανεις αυτο? Εχεις βαλει καποιο aftermarket φιλτρο πανω?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
έχω κάνει 80.000 χιλιόμετρα και αλλάζω κάθε 10000-15000 χιλιόμετρα φίλτρο αέρος μαμίσιο!!!
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 11:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Δε νομιζω να εχεις κανενα θεμα με αυτη τη συντηρηση που του κανεις και τα χιλιομετρα που εχεις. Υπερβολικο το βλεπω. Αν θες παντως να το ανοιξεις να την καθαρισεις ετσι προληπτικα και να σαι καλα στο ψυχολογικο της υποθεσης, η διαδικασια ειναι αυτη παραπανω. Βγαζεις το σωμα και απαραιτητα Lexia.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 12:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
εγω ηξερα με τριτη ταχυτητα η τεταρτη εν κινηση παταμε τερμα το γκαζι και το κραταμε για 20 δευτερα του λεπτου η και παραπανω μετα το αφηνουμε τελειως επισης για 20 δευτερολεπτα και πανω. ετσι η πεταλουδα μαθαινει τα ορια της.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 18:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
agiorgitis έγραψε: Μόλις πάω σπίτι θα ψάξω να δω ακριβώς τι λέει το εγχειρίδιο... ψάξε το ... αναμένω
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 20:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
tgi έγραψε: Καλημέρα σε όλους σας, Θέλω να καθαρίσω την πεταλούδα γκαζιού ή όπως λέγεται στα αγγλικά Throttle Valve τι μου προτείνετε? να πάρω κάποιο σπρέι και με αναμμένη μηχανή να ψεκάζω την πεταλούδα ? ποιο σπρέι? μπορώ να την λύσω και να την καθαρίσω? θα έχω πρόβλημα μετά με την αρχικοποίηση της πεταλούδας όπου πρέπει να γίνει με lexia? Πάρε ένα σπρέυ με πιστοποίηση(Air intake-Carburator cleaner)και στο ρελαντί ψέκασέ την.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 21:55 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
tgi έγραψε: agiorgitis έγραψε: Μόλις πάω σπίτι θα ψάξω να δω ακριβώς τι λέει το εγχειρίδιο... ψάξε το ... αναμένω Αν σου πώ οτι έφαγα τον τόπο και δεν μπορώ να το βρώ;
_________________
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2012, 22:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
Να, το βρήκα: Κώδικας: 1. Engine ECU After the following operations :
Clearing the ECU memory Disconnection or replacement of the ECU Down-loading of the control unit Disconnection of the battery
There may be a momentary disturbance in the driving quality following deletion of memories and autoadaptives. To avoid this problem, carry out the following initialisation procedures. Engine management ECU initialisation procedure Engine ECU Procedure to be followed
Magneti Marelli G5 Bosch A2.2 Bosch MA3.0 Bosch M1.2 Bosch MP3 Bosch MP3.2 Bosch MP5.1 1 + 4 + 9
Magneti-Marelli G6 (Without vehicle speed sensor) Magneti-Marelli 8P (Manual gearbox ) Magneti-Marelli AP 1 + 2 + 4 + 9
Magneti-Marelli G6 (With vehicle speed sensor) Magneti-Marelli 8P ( automatic gearbox) 1 + 2 + 3 + 4 + 9
Bosch MP5.1.1, MP5.2, MP7.2, MP7.3 1 + 2 + 6 + 9
Sagem 4GJ 1 + 2 + 9
Sagem SL96 / Sagem 2000 1 + 2 + 8 + 9
Bosch MP3.2 Bosch MP5.2 Bosch MP7.0 Bosch MP7.4.4 Bosch MA3.1 Bosch MA1.7 1 + 6 + 9
Magneti-Marelli 1AP 1 + 2 + 7 + 9
Siemens (Fenix) : ALL TYPES 1 + 5 + 9
Magneti-Marelli 4.8/4MP2/6LP 10
Bosch ME7.4.6 11
Siemens Sirius 81 12
Procedure 1 :
Perform a deletion of the diagnostic fault codes Check that there are no fault codes in the ECU memories If a fault has been recorded, deal with this fault
Procedure 2 (Retiming of the stepper motor) :
Switch off the ignition for 10 seconds Switch on the ignition for 10 seconds Start the engine
Procedure 3 (Recognition of the gearbox ratios) :
Engage 1st gear : Drive the vehicle and take the engine speed up to 3500 rpm Select 2nd gear : Drive the vehicle and take the engine speed up to 3500 rpm Let the engine speed drop and engage first gear Carry out these operations for the other gearbox ratios
Procedure 4 (Mixture self-adjustment) :
Engine warm (fan unit engaged) Road test the vehicle for 15 minutes minimum, going through all the different engine speeds, especially between 2500 and 3500 rpm, and including idling and under full load (in urban conditions)
Procedure 5 :
Engine hot (fan has come on at least once) Switch off the ignition Switch on the ignition Clear the fault from the ECU memory Switch off the ignition Disconnect then reconnect the ECU (Le calculateur initialise les autoadaptatifs) Switch on the ignition for 10 seconds
Accessories switched off (air conditioning, etc.) :
Start the engine (Without accelerating) If the vehicle has an automatic gearbox, select the [D] DRIVE position and immobilise the vehicle by braking Run the engine at idle for 2 to 3 minutes For recognition of idle (foot off)
Check the idle position of the butterfly using the parameter function of your diagnostic equipment :
Indication correct : Throttle position : IDLING If this is not the case, begin the procedure again Carry out procedure(s) 4
Procedure 6 :
Engine hot (fan has come on at least once) Switch off the ignition Start the engine Allow the engine run at idling speed for a few minutes Carry out a 5 minute road test covering different engine speeds and different loads Do at least one deceleration (lasting more than 5 seconds) down from an engine speed greater than 4000 rpm
Procedure 7 (Position recognition: pedal fully down) :
Engine hot (fan has come on at least once) Drive the vehicle and accelerate fully for 2 seconds
Procedure 8 (Recognition of the gearbox ratios) :
Drive the vehicle and engage each gear after driving at least 50 metres between each gear change Check the status of the gearbox ratio (in parameter measures)
Procedure 9 (Final check) :
Read the fault codes. If there is no lighting of the engine diagnosis warning lamp and there are no fault codes : Operation finished Deal with the fault code(s) if any Start the initialisation again
Procedure 10. After replacing the ECU, initialise the auto-adaptives using the diagnostic tool :
Consultation and services by ECU Test by ECU Engine/Automatic Gearbox/Transmission Select the engine of the vehicle concerned In the menu, select “initialisation or learning of the autoadaptives”
Procedure 11 (Initialisation of the motorised throttle). After the following operations on the motorised butterfly, motor ECU, accelerator pedal sensor, downloading or configuring of the engine ECU, it is necessary to perform the initialisation of the butterfly housing and of the accelerator pedal sensor. Procedure 11a (Initialisation of the values for the position of the motorised throttle unit) :
Switch on the ignition for 10 seconds (Without starting the engine) Do not press the accelerator pedal Switch off the ignition for 10 seconds
Procedure 11b (Accelerator pedal position sensor ) :
Switch on the ignition (Do not press the accelerator pedal) Depress the accelerator pedal fully Release the accelerator pedal Start the engine without accelerating
Procedure 12. After a change of, or operation on, the engine ECU, or following a downloading, it is necessary to perform a re-initialisation of the engine ECU :
Switch on the ignition, wait 20 seconds Start the engine and allow it to idle, without accelerating, without any electrical consumers or the air conditioning switched on until the engine cooling fan starts operating Drive under low load, changing through all the gears Take yout foot off the pedal several times when the vehicle is being driven from 3500 to 1500 rpm Switch off the ignition Wait 1 minute before starting the engine (Wait until the fan assemblies stop completely) The reinitialisation procedure is complete
Ανάλογα με τον εγκέφαλο, σου λέει και το ποιες διαδικασίες ακολουθείς
_________________
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε agiorgitis για την δημοσίευση του/της: DIMIS_ZX
|
|
|
|
|
tgi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός Πεταλούδας Γκαζιού Δημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Ιούλ 2012, 01:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 15:07 Δημοσιεύσεις: 400 Τοποθεσία: Αθήνα
|
και εγώ πως βρίσκω ποιος είναι ο εγκέφαλος?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|