Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 07:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Λιγο πιο σβέλτο...γίνεται???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 03:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Έχω το C4 1.4 VTR. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο να το ξυπνήσω λιγάκι χωρίς να επέμβω στον κινητήρα? hmmm [/b]

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
εγω λεω να παιξω με τα λαστιχα να τα μικρηνω :-?


ετσι και η καταναλωση θα μειωθεί και θα γίνει ποιο σβέλτο .


ισως να χασω σε κρατημα ομως :s

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λιγο πιο σβέλτο...γίνεται???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
vagosvtr έγραψε:
Έχω το C4 1.4 VTR. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο να το ξυπνήσω λιγάκι χωρίς να επέμβω στον κινητήρα? hmmm [/b]

Φίλε μου χθες μιλούσα με άνθρωπο υπέθυνο στον αγωνιστικό τομέα της citroen εδώ Θεσσαλονίκη και του είπα ακριβώς το ίδιο...Μου είπε ότι δεν αξίζει τον κόπο και γιατί δεν υπάρχει κάτι σωστό(ίσως και επώνυμο).κάτι δοκιμασμένο...Υπάρχει μια λύση όπως μου είπε του compressor (rotrex) που το πάει γύρω στα 130ps...Με τιμή όμως λίγο τσουκτερή :s

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Φεβ 2007, 13:20
Δημοσιεύσεις: 188
Τοποθεσία: Αθηνα, Moνεμβασια, Σαμος
εχουμε ενα αντιστοιχο θεμα για αυτον τον κομπρεσορα..
εμαθα ομως οτι τα αλογα πανε αναλογα με το μεγεθος του κομπρεσορα..

_________________
www.betanalysis.gr To 1o στοιχηματικο site της Ελλαδας!
www.livesbx.gr Το γρηγοροτερο Live Score της Ευρωπης!
www.myspace.com/malvasia
www.myspace.com/betanalysismusic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λιγο πιο σβέλτο...γίνεται???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 14:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
`GiAnNiS` έγραψε:
vagosvtr έγραψε:
Έχω το C4 1.4 VTR. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο να το ξυπνήσω λιγάκι χωρίς να επέμβω στον κινητήρα? hmmm [/b]

Φίλε μου χθες μιλούσα με άνθρωπο υπέθυνο στον αγωνιστικό τομέα της citroen εδώ Θεσσαλονίκη και του είπα ακριβώς το ίδιο...Μου είπε ότι δεν αξίζει τον κόπο και γιατί δεν υπάρχει κάτι σωστό(ίσως και επώνυμο).κάτι δοκιμασμένο...Υπάρχει μια λύση όπως μου είπε του compressor (rotrex) που το πάει γύρω στα 130ps...Με τιμή όμως λίγο τσουκτερή :s


Γιάννη αναφέρεσαι για το δικό σου το 1.4, απο τα 90 άλογα στα 130;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Γιάννη απο τα 90 στα 130 άλογα?:shock: Σοβαρά μιλάς? Τα 130 τα έδειξε σε δυναμόμετρο ή στα χαρτιά? Και όταν λές λίγο τσιμπιμένη πόσο είναι αυτό...? :s

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 16:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
karlbarks καλό ακούγεται αλλά για εσένα στην Θεσσαλονίκη. Έχεις ή είχες ποτε την τιμή να οδηγείσεις εδώ στο Ρέθυμνο :s Αν χαμηλώσω το προφίλ θα χτυπά σαν τρελό. Με την Laguna του πατέρα μου έπεσα σε λακούβα(κατα την διάρκεια βροχής....δεν φαινόταν η που.....ανα :rant ) και έσπασα ζάντα έσκισα το λάστιχο και ευτυχώς που δεν είχα παραπάνω ζημιές. Και φαντάσου οτι φορά τους ίδιους τροχούς με το δικο΄μου

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11
Δημοσιεύσεις: 2098
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Λοιπόν...Αναφέρομαι στο μοτέρ το 14αρι με το 90 άλογα...Για δυναμόμετρο δεν ξέρω κάτι αλλά υπολογίζουν τόσο...Όχι με τρελό compressor σε μέγεθος,εξού και τα 130...Απ ότι μου είπε τεχνογνωσία υπάρχει για να γίνει κάτι τέτοιο και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα είναι θετικά...και από άποψη αξιοπιστίας...Χαρακτηριστικά ο υπέυθυνος δοκιμάζει αυτόν τον καιρό ένα c1 με rotrex το οποίο ράβει και c2 vts..Επίσης στόχος τους όπως είπαν είναι ναι μεν να γίνει κάτι καλό αλλά να μην έχει και τρελή κατανάλωση...γι αυτό και τα δοκιμάζουν όπως πχ το c1 ....Τιμή είναι κανα 3000 κομπλέ...όχι και λίγα....μιλάμε για 1.000.000 παλιές καλές δραχμούλες :iconcool

_________________
Εικόνα
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
ΧΧΧΧΧΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ.... hmmm Πολλά είναι τα 3000 :spank:

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Φεβ 2007, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν 2007, 14:18
Δημοσιεύσεις: 375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Ιεράπετρα
Και εμένα πολλά μου φαίνονται. Να ήταν κανα 2000 το συζητάγαμε..

_________________
Load


Τελευταία επεξεργασία από nitse και Τετ 23 Μάιος 2007, 19:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Σήμερα μου είπαν οτι με φίλτρο και εξάτμιση μπορώ να του δώσω 5-7 ίππους. Ισχύει? hmmm

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 04:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν 2007, 14:18
Δημοσιεύσεις: 375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Ιεράπετρα
Μπα... πολλά μου φαίνονται..!
Το φίλτρο δε δίνει τίποτα σπουδαίο. Αν αλλάξεις και τελικό σιγά τα αβγά!
Πιο ριζικές λύσεις χρειάζονται είναι η άποψη μου!

_________________
Load


Τελευταία επεξεργασία από nitse και Τετ 23 Μάιος 2007, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 05:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
εγω λεω απο 205/55/16

να παω στα 195/60/16

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 13:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Φεβ 2007, 11:49
Δημοσιεύσεις: 1175
Τοποθεσία: ΡΕΘΥΜΝΟ
Ναι αλλά θα το δεχτεί η ζάντα σου το πιο στενό λάστιχο?

_________________
Εικόνα
VAGOSVTR.Και μην ξεχνάμε...Ο γκαζιάρης φτάνει πρώτος.Ο συνετός φτάνει ΠΑΝΤΑ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Λιγο πιο σβέλτο...γίνεται???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:40
Δημοσιεύσεις: 51
Τοποθεσία: ΤΡΙΚΑΛΑ/ΘΕΣΣΑΛΙΑ
`GiAnNiS` έγραψε:
vagosvtr έγραψε:
Έχω το C4 1.4 VTR. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο να το ξυπνήσω λιγάκι χωρίς να επέμβω στον κινητήρα? hmmm [/b]

Φίλε μου χθες μιλούσα με άνθρωπο υπέθυνο στον αγωνιστικό τομέα της citroen εδώ Θεσσαλονίκη και του είπα ακριβώς το ίδιο...Μου είπε ότι δεν αξίζει τον κόπο και γιατί δεν υπάρχει κάτι σωστό(ίσως και επώνυμο).κάτι δοκιμασμένο...Υπάρχει μια λύση όπως μου είπε του compressor (rotrex) που το πάει γύρω στα 130ps...Με τιμή όμως λίγο τσουκτερή :s


Δεν ήξερα οτι υπάρχει τμήμα της citroen-sport στην ελλαδα hmmm hmmm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Η Τraction Avant γίνεται 80 χρόνων
Δ. Συζήτηση: DS / Traction Avant
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 18
υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: mitsoulas
Απαντήσεις: 116
USB στον αναπτήρα - Γίνεται;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Nio
Απαντήσεις: 24
Τι γίνεται με το bsi ??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: gkex19
Απαντήσεις: 1
Αν καθυστερήσεις να περάσεις ΚΤΕΟ τι γίνεται ;;;;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ