`GiAnNiS`
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Λιγο πιο σβέλτο...γίνεται??? Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 18:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 23:11 Δημοσιεύσεις: 2098 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
|
xsystem έγραψε: `GiAnNiS` έγραψε: vagosvtr έγραψε: Έχω το C4 1.4 VTR. Μήπως γνωρίζει κάποιος κάποιο τρόπο να το ξυπνήσω λιγάκι χωρίς να επέμβω στον κινητήρα? [/b] Φίλε μου χθες μιλούσα με άνθρωπο υπέθυνο στον αγωνιστικό τομέα της citroen εδώ Θεσσαλονίκη και του είπα ακριβώς το ίδιο...Μου είπε ότι δεν αξίζει τον κόπο και γιατί δεν υπάρχει κάτι σωστό(ίσως και επώνυμο).κάτι δοκιμασμένο...Υπάρχει μια λύση όπως μου είπε του compressor (rotrex) που το πάει γύρω στα 130ps...Με τιμή όμως λίγο τσουκτερή Δεν ήξερα οτι υπάρχει τμήμα της citroen-sport στην ελλαδα
Φίλε μου δεν είναι citroen sport..Απλά είναι το αγωνιστικό τμήμα μιας αντιπροσωπείας εδώ στην Θεσσαλόνίκη Όσο για την citroen sport είναι ανύπαρκτη παντού
_________________
Δεν πατάω γκάζι,για να έχω φίλους :(
|
|
|
|
|
Novocain_Rush
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 22:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 01:28 Δημοσιεύσεις: 204 Τοποθεσία: Ελληνικό
|
vagosvtr έγραψε: Σήμερα μου είπαν οτι με φίλτρο και εξάτμιση μπορώ να του δώσω 5-7 ίππους. Ισχύει?
Γιατί όχι. Το civic ενός παιδιού είχε πάρει 9 ίππους (άν θυμάμαι καλά) με παρόμοια μέθοδο.
|
|
|
|
|
nitse
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 23:05 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν 2007, 14:18 Δημοσιεύσεις: 375 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Ιεράπετρα
|
Κοίταξε και εγώ ειδικός δεν είμαι ούτε το παίζω. Απλά η γνώμη μου είναι ότι η μόνη διαφορά που πρόκειται να δει θα είναι η ψυχολογική !
Για να δεις διαφορές πιστεύω ότι χρειάζεται πιο δραστικές λύσεις οι οποίες φυσικά κοστίζουν (βλέπε χταπόδια κ.λ.π.)
Καλύτερο βέβαια θα ήταν να απαντήσει κάποιος ειδικός
_________________ Load
Τελευταία επεξεργασία από nitse και Τετ 23 Μάιος 2007, 19:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Novocain_Rush
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Μαρ 2007, 23:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 01:28 Δημοσιεύσεις: 204 Τοποθεσία: Ελληνικό
|
Μα ούτε και εγώ είμαι ειδικός, απλά αναφέρω ότι ξέρω.
Να πώ και μιά ιστορούλα σχετικά με το γεγονός:
Είχαμε μαζευτεί μια μέρα στο σπίτι ενός φίλου και πρίν βγούμε παίζαμε λίγο need for speed. Έτυχε να πάρουμε το civic για να το βελτιώσουμε και κάνοντας τις ίδιες βελτιώσεις με αυτές που είχε κάνει στην πραγματικότητα ο ιδιοκτήτης του civic πήραμε την ίδια αύξηση σε ίππους στο παιχνίδι!
Και επειδή μας είχε κάνει σε όλους εντύπωση (τυχαίο γεγονός, η μή δέν έχει σημασία) το θυμάμαι καλά. Μπορέι να μήν ήταν 9 ολόκληροι ίπποι αλλά λιγότεροι, πάντως υπήρχε βελτίωση.
|
|
|
|
|
acpro
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 02 Μαρ 2007, 21:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιαν 2007, 16:08 Δημοσιεύσεις: 1245 Τοποθεσία: Ταύρος
|
Παιδιά οι βελτιώσεις του στυλ φίλτρο εξάτμιση κλπ δεν δίνουν επιπλέον ίππους στο αυτοκίνητο απλά ελευθερώνουν καλύτερα τους ήδη υπάρχοντες. Ως γνωστόν τα αυτοκίνητα μπορεί να λένε 110 ps τα οποία είναι μετρημένα στο στρόφαλο και όχι στη ρόδα, έτσι στη ρόδα φτάνουν λόγω τριβών 90 ~ 95 ps. Μεγάλη διαφορά θα μου πείτε. Τώρα το ελεύθερο φίλτρο και η καλύτερη εξάτμιση τι κάνουν? Απλά ο κινητήρας μπορεί να αναπνέει και να εκπνέει καλύτερα. Παράδειγμα προσπάθησε να τρέξεις στίβο όταν είσαι συναχωμένος, δεν είναι και ότι καλύτερο, λογικό έτσι?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|