DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY ΣΕ C4 1,6''
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2012, 13:43
Καλημέρα παιδιά από τη Λάρισα, είμαι νέος στο Forum και εντάσσομαι στο club '' DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY ΣΕ C4 1,6''
Ένα μεσημέρι το αυτοκίνητο όντας ζεστό, άρχισε να ρετάρει όταν πατούσα γκάζι,όχι στο ρελαντί, να μή μπορεί να τρέξει πάνω από 130 ή 162!! και βέβαια βγήκε η ένδειξη DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY Το πήγα σε συνεργείο στη Λάρισα, σε ιδιώτη, καλό συνεργείο αυτό πέρασε και το αέριο στο αυτιοκίνητο. Το διαγνωστικό έδειξε σφάλμα στον πολλαπλασιαστή, τον άλλαξε αλλά στις δοκιμές τον ''έκαψε''!! Έβγαλε τα μπέκ και τα έλεγξε, άλλαξε και επανέφερε πάλι αισθητήρα λ, καταλύτη, εξάτμιση, έλεγχος σε όλο το σύστημα αερίου, έλεγξε όλες τις σχετικές καλωδιώσεις, τίποτα. Ακόμη άλλαξε δοκιμαστικά και εγκέφαλο αλλά συνεχίζει να ρετάρει όταν πατάω γκάζι.Τα ίδια κάνει και με βενζίνη και με αέριο, η βενζίνη είναι VPower 97 της shell. Έστειλε email στην Γαλλία και περιμένει απάντηση.Επίσης να σας πώ ότι αυτή την ένδειξη την είχε βγάλει μία φορά και πρίν το αέριο. Με το αέριο το κινώ σχεδόν 10 μήνες χωρίς πρόβλημα. Λέτε να είναι κάτι απλό που δεν το πιάνει το διαγνωστικό? Διάβασα στο Forum ότι σε παρόμοια περίπτωση ήταν η πεταλούδα γκαζιού. Καμιά ιδέα?
Ένα μεσημέρι το αυτοκίνητο όντας ζεστό, άρχισε να ρετάρει όταν πατούσα γκάζι,όχι στο ρελαντί, να μή μπορεί να τρέξει πάνω από 130 ή 162!! και βέβαια βγήκε η ένδειξη DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY Το πήγα σε συνεργείο στη Λάρισα, σε ιδιώτη, καλό συνεργείο αυτό πέρασε και το αέριο στο αυτιοκίνητο. Το διαγνωστικό έδειξε σφάλμα στον πολλαπλασιαστή, τον άλλαξε αλλά στις δοκιμές τον ''έκαψε''!! Έβγαλε τα μπέκ και τα έλεγξε, άλλαξε και επανέφερε πάλι αισθητήρα λ, καταλύτη, εξάτμιση, έλεγχος σε όλο το σύστημα αερίου, έλεγξε όλες τις σχετικές καλωδιώσεις, τίποτα. Ακόμη άλλαξε δοκιμαστικά και εγκέφαλο αλλά συνεχίζει να ρετάρει όταν πατάω γκάζι.Τα ίδια κάνει και με βενζίνη και με αέριο, η βενζίνη είναι VPower 97 της shell. Έστειλε email στην Γαλλία και περιμένει απάντηση.Επίσης να σας πώ ότι αυτή την ένδειξη την είχε βγάλει μία φορά και πρίν το αέριο. Με το αέριο το κινώ σχεδόν 10 μήνες χωρίς πρόβλημα. Λέτε να είναι κάτι απλό που δεν το πιάνει το διαγνωστικό? Διάβασα στο Forum ότι σε παρόμοια περίπτωση ήταν η πεταλούδα γκαζιού. Καμιά ιδέα?