Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Θάνος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56 Δημοσιεύσεις: 2772 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Tzakos έγραψε: Σε οποιαδήποτε περίπτωση που έχει πίεση,υπάρχει θέμα. Με εβαλες σε σκεψεις. Δεν το ξαναδοκιμασα να δω αν το κανει απο τοτε που αλλαξα ψυγειο, θερμοστατη, αντιψυκτικα κλπ... Αυριο εχει τεστ..
_________________
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Θάνος έγραψε: Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω? Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα? Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
Θάνος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:07 |
|
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56 Δημοσιεύσεις: 2772 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
johnis έγραψε: Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος. Με βαλατε σε σκεψεις..
_________________
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km
|
|
|
|
|
C4LA1.4 Manos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:21 |
|
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55 Δημοσιεύσεις: 249
|
όταν είναι ζεστό δεν συνιστάτε να το ανοίξουμε γιατί είναι υπό πίεση εκεί μέσα... μόλις κρυώσει ανετα θα είναι όλα τα νερά κάτω και προσθέτουμε στο παγούρι..
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 09:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
johnis έγραψε: Θάνος έγραψε: Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω? Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα? Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος. Έτσι ακριβώς, αφήνουμε να ελευθερωθεί η πίεση ξεβιδώνοντας 1 και μόνο βόλτα το καπάκι, και μόλις σταματήσει το σφύριγμα, δίνουμε άλλη μια βόλτα. Μόλις βεβαιωθούμε ότι έχει πλέον ατμοσφαιρική πίεση, βγάζουμε το καπάκι. Είχα γίνει expert στην εν λόγω διαδικασία στο RX7, είχε ραγίσει το ψυγείο και έχανε υγρά + έπαιρνε αέρα, οπότε έπρεπε να μάθω να το γεμίζω στο δρόμο, το έκανα με κλειστά μάτια
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:19 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
Φίλοι σήμερα το πρωί μετά από την ανηφόρα της καρδίας σταμάτησα και με σβησμένο τον κινητήρα προσπάθησα να ανοίξω το δοχείο διαστολής των υγρών του κυκλώματος. Αυτά άρχισαν να φουσκώνουν και το έσφιξα. Επικοινωνώ με το συνεργείο μου λέει άφησε να ανάψει και να σβήσει το βεντιλατερ και μετά ξανάνοιξε το και δεν θα ανεβαίνουν. Πράγματι έτσι έγινε . Επιπλέον μου είπε ότι η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι ανάμεσα σε 90-102C αυτό είναι το φυσιολογικό εύρος.
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:26 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 23:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
barracuda έγραψε: το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα... Αυτό το μοτέρ, δουλεύει χαμηλά. Όπως και το δικό μου, στους 89 βαθμούς. Στους 96 μπαίνει 2η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, στα πολλά ζόρια. Όταν έχει 102 βαθμούς, μπαίνει 3η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, όταν κόντεψα να μείνω από νερά.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 01:26 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
barracuda έγραψε: το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα... To δικό μου που νομίζει ότι είναι όπελ ανοίγει στους 108 Μετά ανοίγει περίπου στους 96. Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική έχει, άν έχει
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 08:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Μηπως υπαρχει κανένα ζουμί καθαριςμου Του κυκλώματος ψυγείου ,που να το βάζουμε πριν απο την αλλαγη του παραφλου ,οπως στα λαδια?
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:03 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Υπαρχει κ το Tunap 143 με παρομοια λογικη εφαρμογης, ειναι συγκεκριμενο προιον καθαρισμου. Μπορει να κανει δουλεια το ρολι αλλα προσωπικα θα το φοβομουν να το δοκιμασω. Ωραια το παρουσιασε ο chrisfix στο βιντεο του: https://youtu.be/s--5ft5YiHgΣτάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Orestis έγραψε: Αν οι Suzukάκηδες, ΔΕΝ νόμιζαν ότι έχουν τα σούπερ ντούπερ αμάξια, ότι ΔΕΝ χαλάνε ποτέ και αν ενημερωνόντουσαν σωστά (από πού θα μου πείτε τώρα) ή οι αντιπροσωπείες και τα συνοικιακά συνεργεία (με ελάχιστες εξαιρέσεις) έβαζαν σωστά προϊόντα, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Τα ψυγεία της Suzuki, δεν ξέρω το γιατί, θεωρούνται "ιδιαίτερα" και γενικά υπάρχει γκρίνια γύρω από το συγκεκριμένο θέμα καθώς χαλάνε εύκολα. Προσωπικά, όταν ανέλαβα τη συντήρηση του Suzuki μας, στα 156.000 χλμ., δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ παραφλού. Οπότε και ξεκίνησα με απλό παραφλού, συνθετικά λάδια, σωστές βαλβολίνες και κτλ. Όταν είδα ότι δεν με κάλυπταν, μπήκαν τα οργανικά της Yacco. Άλλη αίσθηση χειμώνα-καλοκαίρι. Στο Citroen τα παραφλού αλλάζονταν κάθε 60.000 χλμ. Μπήκαν οργανικά και θα συνεχίσω αυτό το πρόγραμμα παρά το μεγάλο διάστημα αλλαγής που προτείνει η Yacco και η Citroen. Σε κανένα από τα δύο, δεν βγήκαν τέρατα με τα παλιά παραφλού, σε κανένα δεν έχει αλλαχθεί κανένα στοιχείο του συστήματος ψύξης εκτός της αντλίας, που σε αμφότερα όταν αλλάχτηκε ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
tripas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 10:08 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57 Δημοσιεύσεις: 581 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
|
Φίλοι πιστεύω ότι το εύρος (89-90)-102 C που κινείται το αντιψυκτικό με τον καινούργιο μάλλον είναι φυσιολογικό καθώς ο θερμοστάτης έχει "switching temperature 91C". Μάλλον ο παλιός δεν έκλεινε τελείως γι αυτό έβλεπα 80-100C.
_________________ Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|