Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:40 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Tzakos έγραψε:
Σε οποιαδήποτε περίπτωση που έχει πίεση,υπάρχει θέμα.

:hmm
Με εβαλες σε σκεψεις. Δεν το ξαναδοκιμασα να δω αν το κανει απο τοτε που αλλαξα ψυγειο, θερμοστατη, αντιψυκτικα κλπ... :hmm
Αυριο εχει τεστ.. :rop

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Θάνος έγραψε:
Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω?
Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα?


Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2015, 22:56
Δημοσιεύσεις: 2772
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
johnis έγραψε:
Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.

Με βαλατε σε σκεψεις.. :hmm

_________________
Εικόνα
C4 Coupe 1.6 16V LPG *253000 km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιουν 2015, 10:55
Δημοσιεύσεις: 249
όταν είναι ζεστό δεν συνιστάτε να το ανοίξουμε γιατί είναι υπό πίεση εκεί μέσα... μόλις κρυώσει ανετα θα είναι όλα τα νερά κάτω και προσθέτουμε στο παγούρι..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
johnis έγραψε:
Θάνος έγραψε:
Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω?
Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα?


Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.


Έτσι ακριβώς, αφήνουμε να ελευθερωθεί η πίεση ξεβιδώνοντας 1 και μόνο βόλτα το καπάκι, και μόλις σταματήσει το σφύριγμα, δίνουμε άλλη μια βόλτα. Μόλις βεβαιωθούμε ότι έχει πλέον ατμοσφαιρική πίεση, βγάζουμε το καπάκι.

Είχα γίνει expert στην εν λόγω διαδικασία στο RX7, είχε ραγίσει το ψυγείο και έχανε υγρά + έπαιρνε αέρα, οπότε έπρεπε να μάθω να το γεμίζω στο δρόμο, το έκανα με κλειστά μάτια :D

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Εγώ απο την άλλη όταν έκανα αυτή τη διαδικασία στο alfa romeo δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Έχανε τόσο πολύ που όταν το άνοιγα δεν έφτανε το υγρό για να πεταχτεί. :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Φίλοι σήμερα το πρωί μετά από την ανηφόρα της καρδίας σταμάτησα και με σβησμένο τον κινητήρα προσπάθησα να ανοίξω το δοχείο διαστολής των υγρών του κυκλώματος. Αυτά άρχισαν να φουσκώνουν και το έσφιξα.

Επικοινωνώ με το συνεργείο μου λέει άφησε να ανάψει και να σβήσει το βεντιλατερ και μετά ξανάνοιξε το και δεν θα ανεβαίνουν. Πράγματι έτσι έγινε . Επιπλέον μου είπε ότι η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι ανάμεσα σε 90-102C αυτό είναι το φυσιολογικό εύρος.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 23:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barracuda έγραψε:
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...

:agree

Αυτό το μοτέρ, δουλεύει χαμηλά. Όπως και το δικό μου, στους 89 βαθμούς.

Στους 96 μπαίνει 2η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, στα πολλά ζόρια.

Όταν έχει 102 βαθμούς, μπαίνει 3η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, όταν κόντεψα να μείνω από νερά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 01:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
barracuda έγραψε:
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...


To δικό μου που νομίζει ότι είναι όπελ ανοίγει στους 108 :angr
Μετά ανοίγει περίπου στους 96. Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική έχει, άν έχει

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 08:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Μηπως υπαρχει κανένα ζουμί καθαριςμου Του κυκλώματος ψυγείου ,που να το βάζουμε πριν απο την αλλαγη του παραφλου ,οπως στα λαδια?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Η μαμα μου η καλή καραριζει με ρολι...



http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=10&t=17242


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Υπαρχει κ το Tunap 143 με παρομοια λογικη εφαρμογης, ειναι συγκεκριμενο προιον καθαρισμου.

Μπορει να κανει δουλεια το ρολι αλλα προσωπικα θα το φοβομουν να το δοκιμασω.

Ωραια το παρουσιασε ο chrisfix στο βιντεο του:

https://youtu.be/s--5ft5YiHg


Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Orestis έγραψε:
Η μαμα μου η καλή καραριζει με ρολι...
http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=10&t=17242


Αν οι Suzukάκηδες, ΔΕΝ νόμιζαν ότι έχουν τα σούπερ ντούπερ αμάξια, ότι ΔΕΝ χαλάνε ποτέ και αν ενημερωνόντουσαν σωστά (από πού θα μου πείτε τώρα) ή οι αντιπροσωπείες και τα συνοικιακά συνεργεία (με ελάχιστες εξαιρέσεις) έβαζαν σωστά προϊόντα, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Τα ψυγεία της Suzuki, δεν ξέρω το γιατί, θεωρούνται "ιδιαίτερα" και γενικά υπάρχει γκρίνια γύρω από το συγκεκριμένο θέμα καθώς χαλάνε εύκολα.

Προσωπικά, όταν ανέλαβα τη συντήρηση του Suzuki μας, στα 156.000 χλμ., δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ παραφλού. Οπότε και ξεκίνησα με απλό παραφλού, συνθετικά λάδια, σωστές βαλβολίνες και κτλ. Όταν είδα ότι δεν με κάλυπταν, μπήκαν τα οργανικά της Yacco. Άλλη αίσθηση χειμώνα-καλοκαίρι.

Στο Citroen τα παραφλού αλλάζονταν κάθε 60.000 χλμ. Μπήκαν οργανικά και θα συνεχίσω αυτό το πρόγραμμα παρά το μεγάλο διάστημα αλλαγής που προτείνει η Yacco και η Citroen.

Σε κανένα από τα δύο, δεν βγήκαν τέρατα με τα παλιά παραφλού, σε κανένα δεν έχει αλλαχθεί κανένα στοιχείο του συστήματος ψύξης εκτός της αντλίας, που σε αμφότερα όταν αλλάχτηκε ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Φίλοι πιστεύω ότι το εύρος (89-90)-102 C που κινείται το αντιψυκτικό με τον καινούργιο μάλλον είναι φυσιολογικό καθώς ο θερμοστάτης έχει "switching temperature 91C". Μάλλον ο παλιός δεν έκλεινε τελείως γι αυτό έβλεπα 80-100C.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 6 [ 81 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 14
Προβλημα με φλασιερα σε C4 coupe mk1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: ippokratiszar
Απαντήσεις: 1
προβλημα στο zx
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Πρόβλημα σε αυτόματο σασμαν
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Μιχαήλ
Απαντήσεις: 5
citroen ds3 156hp, turbo προβλημα με μηνυμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια