Orestis έγραψε:
Αν οι Suzukάκηδες, ΔΕΝ νόμιζαν ότι έχουν τα σούπερ ντούπερ αμάξια, ότι ΔΕΝ χαλάνε ποτέ και αν ενημερωνόντουσαν σωστά (από πού θα μου πείτε τώρα) ή οι αντιπροσωπείες και τα συνοικιακά συνεργεία (με ελάχιστες εξαιρέσεις) έβαζαν σωστά προϊόντα, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Τα ψυγεία της Suzuki, δεν ξέρω το γιατί, θεωρούνται "ιδιαίτερα" και γενικά υπάρχει γκρίνια γύρω από το συγκεκριμένο θέμα καθώς χαλάνε εύκολα.
Προσωπικά, όταν ανέλαβα τη συντήρηση του Suzuki μας, στα 156.000 χλμ., δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ παραφλού. Οπότε και ξεκίνησα με απλό παραφλού, συνθετικά λάδια, σωστές βαλβολίνες και κτλ. Όταν είδα ότι δεν με κάλυπταν, μπήκαν τα οργανικά της Yacco. Άλλη αίσθηση χειμώνα-καλοκαίρι.
Στο Citroen τα παραφλού αλλάζονταν κάθε 60.000 χλμ. Μπήκαν οργανικά και θα συνεχίσω αυτό το πρόγραμμα παρά το μεγάλο διάστημα αλλαγής που προτείνει η Yacco και η Citroen.
Σε κανένα από τα δύο, δεν βγήκαν τέρατα με τα παλιά παραφλού, σε κανένα δεν έχει αλλαχθεί κανένα στοιχείο του συστήματος ψύξης εκτός της αντλίας, που σε αμφότερα όταν αλλάχτηκε ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.