Σελίδα 3 από 6

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:55
από Θάνος
Tzakos έγραψε:
Σε οποιαδήποτε περίπτωση που έχει πίεση,υπάρχει θέμα.

:hmm
Με εβαλες σε σκεψεις. Δεν το ξαναδοκιμασα να δω αν το κανει απο τοτε που αλλαξα ψυγειο, θερμοστατη, αντιψυκτικα κλπ... :hmm
Αυριο εχει τεστ.. :rop

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Νοέμ 2016, 23:59
από johnis
Θάνος έγραψε:
Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω?
Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα?


Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:07
από Θάνος
johnis έγραψε:
Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.

Με βαλατε σε σκεψεις.. :hmm

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 00:21
από C4LA1.4 Manos
όταν είναι ζεστό δεν συνιστάτε να το ανοίξουμε γιατί είναι υπό πίεση εκεί μέσα... μόλις κρυώσει ανετα θα είναι όλα τα νερά κάτω και προσθέτουμε στο παγούρι..

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 09:36
από The Ace
johnis έγραψε:
Θάνος έγραψε:
Δηλαδη ζεστο μοτερ, ανοιγεις το καπακι του δοχειου διαστολης και δεν τα ξερναει εξω?
Αν τα ξερναει υπαρχει προβλημα?


Εγώ μια φορά το έκανα επίτηδες. Αλλά επειδή ήμουν προετοιμασμένος γυρνούσα το καπάκι σιγά σιγά. Απλά όταν άνοιξε χαραμάδα ανάμεσα στις βόλτες έκανε για 2-3 δευτερα σα χύτρα, μετά σταμάτησε και τέλος.


Έτσι ακριβώς, αφήνουμε να ελευθερωθεί η πίεση ξεβιδώνοντας 1 και μόνο βόλτα το καπάκι, και μόλις σταματήσει το σφύριγμα, δίνουμε άλλη μια βόλτα. Μόλις βεβαιωθούμε ότι έχει πλέον ατμοσφαιρική πίεση, βγάζουμε το καπάκι.

Είχα γίνει expert στην εν λόγω διαδικασία στο RX7, είχε ραγίσει το ψυγείο και έχανε υγρά + έπαιρνε αέρα, οπότε έπρεπε να μάθω να το γεμίζω στο δρόμο, το έκανα με κλειστά μάτια :D

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 14:25
από aiolos
Εγώ απο την άλλη όταν έκανα αυτή τη διαδικασία στο alfa romeo δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Έχανε τόσο πολύ που όταν το άνοιγα δεν έφτανε το υγρό για να πεταχτεί. :laugh

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:19
από tripas
Φίλοι σήμερα το πρωί μετά από την ανηφόρα της καρδίας σταμάτησα και με σβησμένο τον κινητήρα προσπάθησα να ανοίξω το δοχείο διαστολής των υγρών του κυκλώματος. Αυτά άρχισαν να φουσκώνουν και το έσφιξα.

Επικοινωνώ με το συνεργείο μου λέει άφησε να ανάψει και να σβήσει το βεντιλατερ και μετά ξανάνοιξε το και δεν θα ανεβαίνουν. Πράγματι έτσι έγινε . Επιπλέον μου είπε ότι η θερμοκρασία θα πρέπει να είναι ανάμεσα σε 90-102C αυτό είναι το φυσιολογικό εύρος.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 22:26
από barracuda
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Νοέμ 2016, 23:18
από bakevang
barracuda έγραψε:
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...

:agree

Αυτό το μοτέρ, δουλεύει χαμηλά. Όπως και το δικό μου, στους 89 βαθμούς.

Στους 96 μπαίνει 2η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, στα πολλά ζόρια.

Όταν έχει 102 βαθμούς, μπαίνει 3η σκάλα βεντιλατέρ. Την έχω ακούσει, όταν κόντεψα να μείνω από νερά.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 01:26
από grekoulis
barracuda έγραψε:
το 100αρι μπορει να φερει και φλαντζουλα...


To δικό μου που νομίζει ότι είναι όπελ ανοίγει στους 108 :angr
Μετά ανοίγει περίπου στους 96. Ποτέ δεν κατάλαβα τι λογική έχει, άν έχει

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 08:26
από Orestis
Μηπως υπαρχει κανένα ζουμί καθαριςμου Του κυκλώματος ψυγείου ,που να το βάζουμε πριν απο την αλλαγη του παραφλου ,οπως στα λαδια?

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 08:39
από Orestis
Η μαμα μου η καλή καραριζει με ρολι...



http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=10&t=17242

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:03
από Πράκτορας
Υπαρχει κ το Tunap 143 με παρομοια λογικη εφαρμογης, ειναι συγκεκριμενο προιον καθαρισμου.

Μπορει να κανει δουλεια το ρολι αλλα προσωπικα θα το φοβομουν να το δοκιμασω.

Ωραια το παρουσιασε ο chrisfix στο βιντεο του:

https://youtu.be/s--5ft5YiHg


Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 09:09
από bakevang
Orestis έγραψε:
Η μαμα μου η καλή καραριζει με ρολι...
http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=10&t=17242


Αν οι Suzukάκηδες, ΔΕΝ νόμιζαν ότι έχουν τα σούπερ ντούπερ αμάξια, ότι ΔΕΝ χαλάνε ποτέ και αν ενημερωνόντουσαν σωστά (από πού θα μου πείτε τώρα) ή οι αντιπροσωπείες και τα συνοικιακά συνεργεία (με ελάχιστες εξαιρέσεις) έβαζαν σωστά προϊόντα, δεν θα υπήρχαν τέτοια προβλήματα. Τα ψυγεία της Suzuki, δεν ξέρω το γιατί, θεωρούνται "ιδιαίτερα" και γενικά υπάρχει γκρίνια γύρω από το συγκεκριμένο θέμα καθώς χαλάνε εύκολα.

Προσωπικά, όταν ανέλαβα τη συντήρηση του Suzuki μας, στα 156.000 χλμ., δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ παραφλού. Οπότε και ξεκίνησα με απλό παραφλού, συνθετικά λάδια, σωστές βαλβολίνες και κτλ. Όταν είδα ότι δεν με κάλυπταν, μπήκαν τα οργανικά της Yacco. Άλλη αίσθηση χειμώνα-καλοκαίρι.

Στο Citroen τα παραφλού αλλάζονταν κάθε 60.000 χλμ. Μπήκαν οργανικά και θα συνεχίσω αυτό το πρόγραμμα παρά το μεγάλο διάστημα αλλαγής που προτείνει η Yacco και η Citroen.

Σε κανένα από τα δύο, δεν βγήκαν τέρατα με τα παλιά παραφλού, σε κανένα δεν έχει αλλαχθεί κανένα στοιχείο του συστήματος ψύξης εκτός της αντλίας, που σε αμφότερα όταν αλλάχτηκε ήταν σε εξαιρετική κατάσταση.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 10:08
από tripas
Φίλοι πιστεύω ότι το εύρος (89-90)-102 C που κινείται το αντιψυκτικό με τον καινούργιο μάλλον είναι φυσιολογικό καθώς ο θερμοστάτης έχει "switching temperature 91C". Μάλλον ο παλιός δεν έκλεινε τελείως γι αυτό έβλεπα 80-100C.