Σελίδα 4 από 6

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 19:15
από tripas
Το ζεστό αν το βάλω στο HI είναι φούρνος αλλά το έβαλα πιο πολύ για να δω τι κάνει αφού κρύο δεν κάνει ακόμη.Για να είμαι ειλικρινής με τον προηγούμενο θερμοστάτη δεν το είχα βάλει ποτέ στο Hi.
Από την Auto Alpha που το πάω για service με διαβεβαίωσαν ότι όλα είναι φυσιολογικά επομένως το θέμα είναι λήξαν.
Thanks πάντως.

Y.Γ Vil το "switching temperature 91C" είναι τσάμπα τα 6.5 Ευρω είναι για πιο σοβαρά πράγματα

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Νοέμ 2016, 19:24
από vil
Μάλιστα ....... με κατατόπισες!!!

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 01:08
από kostasc4
Καλησπέρα παιδιά και πάλι μετά από καιρό. έχω το c4 1.6 coupe 2005
Την Δευτέρα πήγα μια εκδρομή λίγο πιο έξω από την Χαλκίδα (μπας και πετάξουμε αετό αλλά δεν μας έκανε την χάρη) , στην Εθνική η ταχύτητα ήταν 130-140 χιλ. , μετά τη γέφυρα συνεχίσαμε για 2-3 χιλ. με 60-80 χιλ. και κάνοντας μια στάση για να ρυθμίσει ο φίλος με το άλλο αμάξι το Gps του ,σβήνω το δικό μου και στα 2 λεπτά μπαίνω να το βάλω μπροστά και είχε βγάλει την ένδειξη STOP η θερμοκρασία στο τέρμα να αναβοσβήνει (και οι 6 ή 7 μπάρες που έχει) και δεν έπαιρνε μπροστά .
Κοιτάω λάδια νερά ΟΚ
Αφού κρύωσε μέχρι να κάνουμε ένα τσιγάρο ξεκίνησα και κάναμε περίπου μια απόσταση 15-20χιλ , όσο κινείτο το αυτοκίνητο η θερμοκρασία ήταν ΟΚ στην 3η μπάρα όπως πάντα, όταν σταμάταγα για λίγο (με αναμμένη τη μηχανή) ανέβαινε μέχρι και μια μπάρα πριν το τέλος . (το περίεργο ήταν ότι μόλις ξεκινάγαμε στα διακόσια μέτρα η θερμοκρασία πήγαινε στην 3η μπάρα από την 5-6 χωρίς να κατέβει στην 5η ή στην 4η μπάρα και μετά στην 3η.
Το βεντιλατέρ δούλευε κανονικά (κανονικά= ότι το άκουγα κάποιες φορές στο δρόμο και όταν φτάσαμε στο προορισμό μας και σβήσαμε την μηχανή άναψε πάλι για λίγο).
Πάντως και στην κίνηση στη επιστροφή που κόλλαγε που και που δεν ανέβασε θερμοκρασία με εξαίρεση στα διόδια που είχα καμιά δεκαριά αυτοκίνητα μπροστά.
Σήμερα το πρωί από σπίτι δουλειά δεν ανέβασε θερμοκρασία αλλά είναι απόσταση 15 λεπτών μόνο χωρίς ιδιαίτερη κίνηση και στο γύρνα δεν ανέβηκε πάνω από την δεύτερη μπάρα.
Στην όλη υπόθεση το περίεργο για μένα είναι η απότομη πτώση από τις 5-6 μπάρες στην 3 που είναι η κανονική θερμοκρασία , τι μπορεί να συμβαίνει , έχει τύχει σε άλλον?
Ευχαριστώ

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 02:35
από Bill30f
Πιστεύω ότι κολλάει ο θερμοστάτης σου για λίγο μέχρι να σου κολλήσει τελείως ανοικτός ή κλειστός.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 06:36
από bakevang
Έτσι όπως φαίνεται κολλάει κλειστός και μάλιστα αυτό είναι το πολύ επικίνδυνο της υπόθεσης. Οι θερμοκρασίες με αμέσως επόμενη ζημιά, μία ωραία φλάντζα.

Άμεση αλλαγή, προτείνω.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 19:13
από kostasc4
ευχαριστώ παιδιά

Το άμεσα το έλεγα και γω πάντα, αλλά τώρα λέω μόλις πληρωθώ.

Σήμερα πήγα τη σύζυγο μέχρι τι δουλειά στη λ. Βουλιαγμένη στη γλυφάδα (κάπου 18 χιλ) και σταμάτησα να κάνω μια ανάληψη με ανοιχτή τη μηχανή και έφτασε πάλι στο τέρμα, και μόλις ξεκίνησα έπεσε στις 3 γραμμές.

Αυτό που δεν είπα είναι ότι όταν είχα σταματήσει τη 1Η φορά τη Κ. Δευτέρα , πήγα να τσεκάρω το νερό και επειδή δεν έβλεπα από το πλαστικό το ξεβίδωσα και (ευτυχώς λίγο) και έβγαλε νερό , είναι φυσιολογικό ? ή λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας το έκανε?

Και σήμερα από περιέργεια άνοιξα το καλοριφέρ με τη μηχανή σε κανονική θερμοκρασία (3 γραμμές) και έβγαζε ισα ισα χλιαρό αέρα , προφανώς από την μη σωστή λειτουργία του κύκλου του νερού?

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 20:00
από Θάνος
Φυσιολογικο που εβγαλε νερα απο το δοχειο διαστολης, γιατι το κυκλωμα ζεστο, δουλευει υπο πιεση, μην το ξανακανεις..εκτος και εχεις μεινει απο υγρα ψυξης.

Και να συμπληρωσω...για να καταλαβεις τι συμβαινει, πρεπει να κανεις λιγο θεωρια επανω στο αυτοκινητο σου. Οχι για να το επισκευασεις, αλλα τουλαχιστον στα βασικα να γνωριζεις μερικα πραγματα.

kostasc4 έγραψε:
Και σήμερα από περιέργεια άνοιξα το καλοριφέρ με τη μηχανή σε κανονική θερμοκρασία (3 γραμμές) και έβγαζε ισα ισα χλιαρό αέρα , προφανώς από την μη σωστή λειτουργία του κύκλου του νερού?

Σωστα!

Πολυ σωστα σου ανεφεραν για αμεση αντικατασταση θερμοστατη, αν δεν τα διαθετεις (περιπου 150 ευρω-θερμοστατης, αντιψυκτικα και εργασια), μην το κινεις, γιατι ευκολα φτανει η ζημια τα τριπλασια, ισως και παραπανω, αν καψεις φλαντζα.

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 20:04
από Θάνος
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Θάνος στις Τετ 01 Μαρ 2017, 20:06.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 21:20
από kostasc4
Ok ευχαριστώ τα παιδιά και εσένα Θάνο , θα το δω άμεσα και θα ενημερώσω

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 21:22
από nonos
Συνεχισε ετσι και πας για φλατζα και δε θα σε φτανουν ουτε αυτα που θα πληρωθεις... :(

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 21:53
από gregxsara
Θερμοστάτης+ παραφλου+ εργασία=150;

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Μαρ 2017, 22:14
από Θάνος
gregxsara έγραψε:
Θερμοστάτης+ παραφλου+ εργασία=150;

Συγχωρεστε με αν κανω λανθασμενο υπομογισμο. Εγω πληρωσα για Swag + αντιψυκτικα 60 ευρω, τιμες δικες μου, με εργασια δωρεαν (δικη μου).
Αν υποθεσουμε κερδος υλικων συν εργασια να πιασει τα 100+ ευρω.
Αν ειναι και ακριβοτερα τα ανταλλακτικα (αλλη μαρκα), θα φτασει τα 120+ ευρω ανετα.
Για ακριβη υπολογισμο σε συνεργειο και συγκεκριμενες μαρκες.

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μαρ 2017, 18:43
από Lohias^
Εμένα ρε παιδιά μου κάνει ένα πράγμα εντύπωση. Οι θερμοστατες δεν ειναι της φιλοσοφίας "fail-safe"; Δηλαδή θα έπρεπε με την αστοχια τους να μην επηρεάζουν την λειτουργία του κυκλώματος, δηλαδή να χαλανε σε ανοιχτή θέση (με ελατήριο που θα το φροντίζει αυτό). Μου κάνει για μεγάλο μηχανικό φαουλ αυτό. Όχι;

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μαρ 2017, 21:26
από Θάνος
Lohias^ έγραψε:
Εμένα ρε παιδιά μου κάνει ένα πράγμα εντύπωση. Οι θερμοστατες δεν ειναι της φιλοσοφίας "fail-safe"; Δηλαδή θα έπρεπε με την αστοχια τους να μην επηρεάζουν την λειτουργία του κυκλώματος, δηλαδή να χαλανε σε ανοιχτή θέση (με ελατήριο που θα το φροντίζει αυτό). Μου κάνει για μεγάλο μηχανικό φαουλ αυτό. Όχι;

Λογικη παρατηρηση.. :hmm

Re: Πρόβλημα με Θερμοκρασία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μαρ 2017, 21:52
από vil
Lohias^ έγραψε:
Εμένα ρε παιδιά μου κάνει ένα πράγμα εντύπωση. Οι θερμοστατες δεν ειναι της φιλοσοφίας "fail-safe"; Δηλαδή θα έπρεπε με την αστοχια τους να μην επηρεάζουν την λειτουργία του κυκλώματος, δηλαδή να χαλανε σε ανοιχτή θέση (με ελατήριο που θα το φροντίζει αυτό). Μου κάνει για μεγάλο μηχανικό φαουλ αυτό. Όχι;


δυστυχώς οχι δεν ειναι αυτης της λογικης, αν και θα επρεπε!!