Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 03:27 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018, 21:13 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα στην παρέα .Είμαι καινούργιο μέλος και με πολλά θέματα με το δικό μου c4 :(. Το ποιο σοβαρό μου το έπαθα γυρνώντας από ταξίδι στην εθνική οπού και ανέβασε θερμοκρασία στο θεό.Και για να γίνω ποιο συγκεκριμένος,νερά που έβραζαν, καπνοί παντού,και μια μηχανή που χτύπαγε συνεχώς μέχρι που παρέδωσε και σταμάτησε.Το πόρισμα ένα τρύπιο πιστόνι!!!!! και μια φλάντζα μαύρο χάλι.Το αυτοκίνητο είχε σωστά όλα τα σέρβις ,άλλα ένα σοβαρό πρόβλημα μιας και πριν ένα περίπου χρόνο έχει κόψει εν κίνηση ιμάντα χρονισμού(ιμάντας ενός έτους).Το αμάξι επισκευάστηκε όπως έπρεπε(καινούριες βαλβίδες κτλ) ,άλλα δυστυχώς εγώ το ένιωθα σαν να μην είναι όπως παλιά.Το θέμα είναι ότι τώρα πάω για μοτέρ και δεν θέλω με τίποτα να ξαναβάλω 1.4 kfu.Συζήτησα σήμερα το θέμα με τον μηχανικό μου και είπαμε να πάμε σε 1.6 nfu .Έψαξα και βρήκα αρκετά μοτέρ σε καλές τιμές άλλα δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Άλλος μου λέει ότι δεν χρειάζεται πλεξούδα, άλλος ότι θέλει πλεξούδα και εγκέφαλο που είναι και το ποιο λογικό.Θα ήθελα και την γνώμη σας για το πρόβλημα μου κάθε άποψη δεκτή


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Νοέμ 2018, 21:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Τελείως διαφορετικά μοτέρ με άλλους εγκέφαλους και άλλες πλεξούδες. Και τροπέτο ολόκληρο να βρεις, πάλι θα παιδευτεί να γίνει η μετατροπή και να κάτσει καλά. Γιατί δεν το φτιάχνεις με 14ρι μοτέρ πάλι, να γλυτώσεις τα έξοδα, αλλαγές κυβισμού,0 την αβεβαιότητα του να μπει το 16ρι μοτέρ κλπ, και αφού το φτιάξεις, να το δώσεις και να πάρεις 16ρι από την μάνα του.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Νοέμ 2018, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Θα συμφωνήσω με τον Bill. Μόνο αν έχεις λεφτά για ξόδεμα και το δεις σαν ενδιαφέρον project αξίζει να ασχοληθείς. Αλλιώς βάλε το δικό σου.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε aiolos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Νοέμ 2018, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Το έχει κάνει ο μηχανικός που πάω, η αλήθεια είναι πως τον παιδεψε, αλλά τα κατάφερε τελικά. Θέλει γνώστη που να θέλει να ασχοληθεί.

Η σωστή συντήρηση είναι μεγάλη κουβέντα. Για να κόψει ιμάντας χρονισμού ενός χρόνου, σημαίνει είτε ότι ήταν μάπα ο ιμάντας είτε ότι υπήρχε θέμα σε κάποιο ρουλεμάν που κόλλησε και τα κούρεψε. Η skf πάντως δίνει εγγύηση ενός έτους και αν αποδειχθεί ότι φταίει ο ιμάντας για την ζημιά αναλαμβάνει το κόστος των περιφερειακών. Για αυτό προτιμούμε επώνυμα προϊόντα.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2018, 07:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φτιαχτο δωστο παρε ενα 16αρι και τελος....η το φτιαχνεις το δικο σου μοτερ απο την αρχη ολικη ανακατασκευη με προοπτικη να το κρατησεις.....αν κραταγα το αμαξι αυτο θα εκανα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Νοέμ 2018, 18:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 31 Οκτ 2018, 22:43
Δημοσιεύσεις: 8
Φίλε μου, καλησπέρα και από εμένα, θα σου πρότεινα να επισκευάσεις τον κινητήρα σου ή να βρεις ένα ίδιο 1.4 και να βάλεις ώστε να βρίσκεσαι στα εργοστασιακά πλαίσια.

Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με μετατροπή από 1.4 σε 1.6 ούτε έχω ακούσει από κάποιο γνωστό αλλά η λογική λέει ότι τα ηλεκτρολογικά του θα είναι ακόμα πιο δύσκολα από τα μηχανολογικά και επίσης δεν ξέρω αν αξίζει κιόλας μια τέτοια μετατροπή.

Αν κάτι δεν πάει καλά ίσως ξανά αντιμετωπίσεις προβλήματα πχ ηλεκτρονικά και να σε αφήσει στην χειρότερη στον δρόμο ή ακόμα και να μπερδευτεί ο μηχανικός σου για την βλάβη γιατί θα είναι μετατροπή και σαν το εργοστάσιο δεν έχει.

Επίσης νομίζω ότι δεν κερδίζεις τόσο πολλά με τα χρήματα που θα διαθέσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Νοέμ 2018, 16:10 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σας.Σας ευχαριστήσω για τις απάντησης που δώσατε στο πρόβλημα μου.Τελικά αποφάσισα να παραμείνω στο 1.4 αρκεί να βρεθεί ένα κάλο μοτερακι,και να μην κάνω πειράματα.Όταν φτιαχτή μάλλον θα δοθεί γιατί με χάλασε πολλή στα 134.000χλμ και με καλή συντήρηση να πάθει τέτοια ζημιά.Σας ευχαριστώ για άλλη μια φορά


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Νοέμ 2018, 13:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 07 Οκτ 2017, 07:05
Δημοσιεύσεις: 98
Εικόνες: 3
Τι μοντέλο είναι ; Πετρελαίου η Βενζίνη ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΤΡΥΠΙΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΣΕ C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 07 Νοέμ 2018, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ενα καλο μοτερ 1400 της αντιστοιχης χρονολογιας θες καπου στα 450ε θελει και κανα 200αρι ο μαστορας βαλε βγαλε πας στα 650-700....
2 δικοι μου ανθρωποι ενας με αβενσις εκανε γενικη στο μοτερ του πηγε 1200 και μτχο μοτερ εβρισκε με 900 και ενας φιλος με ξανθια εκανε ακριβως την ιδια δουλεια με κοστος καπου στα 800....και οι 2 εχουν νεο μοτερ με αλλαγμενα ΟΛΑ επανω τους...το μτχνο μοτερ που θα παρεις δεν ξερεις σε τι κατασταση ειναι.....αντε να δωσεις και ενα 1000 στο συνολο....

εκτος και αν το πουλησεις 1000 ευρω κατω απο την τιμη που πιανει να μην ανακατευτεις καθολου να παρεις οτι ειναι παρεις απο λ7 και να κανεις νεα αγορα αυτη που θα επιλεξεις...αν τελικα μονοδρομος ειναι το πουλημα δες και την τελευταια λυση

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

τρυπιο ψυγείο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xristos1987
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 19 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron