Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 01:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην στάθμη λαδιών η!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Αύγ 2014, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιουν 2012, 21:00
Δημοσιεύσεις: 21
Καλημέρα, με τα χλμ αλλαγής λαδιών ξύσατε πληγές.
1978 αγορά μεταχειρισμένου με λίγα 60.000χλμ σκαραβαίου στη Γερμανία.
Το συνεργείο ζητά αλλαγή στα 2.500χλμ.
Ψάχνω τη βιβλιογραφία, τεστ ADAC λόγω σπουδών βρίσκομαι στη Γερμανία.
Πρόσφατο τεστ σε Golf. Κοινά λάδια για 50.000 χλμ και σε ειδικευμένο εργαστήριο έλεγχος λιπαντικής ικανότητας.
Το συμπέρασμα λιπαντική ικανότης κανονική, το χρώμα λίγο πιο σκούρο από το αναμενόμενο.
Σακαραβαίος λάδια ARAL 15-50 SAE κάθε 5.000 και το φίλτρο κάθε 2η αλλαγή.
1079 Honda civic ARAL 15-50 από 5.000 η σύσταση η αλλαγή στα 7500 και στη 2η αλλαγή το φίλτρο.
Καλοκαίρι 1980 αγορά καινούργιου 2CV 602cc λόγω επιστροφής στα πάτρια εδάφη και πάλι υπέρβαση κατα τον ίδιο τρόπο.
Οκτ 1988 αγορά BX 1100cc και αποχωρισμός του 2CV στα 140.000 απροβλημάτιστα χλμ. Στο χρόνο αλλαγή του κινητήρα με 1400cc, έλξη τροχόσπιτου και τα 1100 αναιμικά. Ο κατασκευαστής έλεγε κάθε 7500 που έγιναν 10000 πάλι ARAL 15-50 για όσο υπήρχαν. Άπειρα χλμ κάποια στιγμή ο χιλιομετρητής έπαψε να μετρά και χάσαμε το λογαριασμό σταμάτησα κοντά στα 450.000.
Καλοκαίρι 2009 αγορά C4 1,6 THP μπήκε στην αποθήκη λόγω αλλαγής (λόγω χώρου και άνεσης ταξιδιού) με τα πρώτα C5 1,6 THP το exclusive επειδή ήθελα τα φώτα Xenon από εργοστάσιο Ιαν 2010
Το βιβλίο κατασκευαστή δεν αναφέρει τίποτε για τον κινητήρα, τί κάνουμε λοιπόν; τηλέφωνο στην εταιρεία. . . ότι για τους λοιπούς κινητήρες.
Ετσι λοιπόν αλλαγή λαδιού στα 30.000, μπουζί στα 60.000 και φίλτρο λαδιού κάθε δεύτερη αλλαγή.
Εχουμε λοιπόν 112.000 χλμ ως τώρα και η κατανάλωση στα 7-7,4 από τα στοιχεία του μετρητή.
Η κατανάλωση όπως προανέφερα γύρο στα 2λτ για 30.000.
Ομολογώ δεν μπήκα στον πειρασμό να κάνω έλεγχο λιπαντικής ικανότητας των χρησιμοποιημένων λαδιών.
Καταλαβαίνετε βέβαια ότι όλα αυτά δεν είναι για το κόστος......
Νοιώθω όμως απροστάτευτος απέναντι στην αδιαφορία της αντιπροσώπου εταιρείας και στην συμβουλή του συνεργείου όσο καλή κιαν είναι η σχέση με τον ιδιοκτήτη του.
Εκτός κιαν κυκλοφόρησε βιβλίο συντήρησης για τον συγκεκριμένο κινητήρα και η εταιρεία το δίνει μόνο στους νέους αγοραστές.
Ελπίζοντας ότι δεν κούρασα και παρακαλώ να μην δείτε όλα αυτά για πρόκληση σε αντιπαράθεση.
Είναι κατάθεση προσωπικής μου εμπειρίας με το αντικείμενο.
Σας ευχαριστώ για την υπομονή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην στάθμη λαδιών η!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Αύγ 2014, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Στα όσα αναφέρεις παραπάνω φίλε c5THP_1, έχω τις εξής παρατηρήσεις:

1. Τα περί σκαραβαίου / golf /2CV / BX σωστά τα αναφέρεις μεν, αλλά δεν έχουν καμία σχέση με THP. Δεν είμαι μηχανολόγος μηχανικός, αλλά πιστεύω πως δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στους κινητήρες των παλιών με έναν THP που βγάζει κοντά 100 άλογα στο λίτρο και κουνάει κάτι που έχει το βάρος της C5.

2. Εγώ να δεχτώ πως μετά από 30,000χλμ ο THP σου έκαψε με την -όποια- χρήση του έκανες, "μόνο" 2λίτρα. Από τα 25.000χλμ μέχρι τα 30.000χλμ, κυκλοφορούσες με "μόνο" 1,5λίτρο λιγότερο λάδι στο μοτέρ. Έλα όμως που το μοτεράκι δεν παίρνει 100 λίτρα αλλά γύρω στα 5 => κυκλοφορούσες με πολύ λιγότερο λάδι από όσο "έπρεπε". Για να δέσει το γλυκό, το υπάρχον λαδάκι δεν ήταν ότι καλύτερο από πλευράς χαρακτηριστικών => IMHO ταλαιπωρείς το μοτεράκι στα καλά καθούμενα.

3. Το highscore που έχω σε διάστημα αλλαγής λαδιών στη δίλιτρη C5 του 2009 είναι 32700χλμ. Όταν αλλάχθηκαν ήταν ξανθά όπως ακριβώς μπήκαν, λόγω υγραερίου, ενώ έλειπαν 250ml περίπου. Μετά από αυτό ήμουν πολύ άνετος με τις αλλαγές λαδιών, τις έκανα στα 25000χλμ χωρίς φόβο και πάθος. Καίει υγραέριο, το 95% των χιλιομέτρων γίνονται στην Εγνατία οδό, τα περισσότερα από αυτά με 110χαω, δεν καίγονται τα λαδάκια, και όταν βγαίνουν εμφανησιακά είναι άψογα. Τί μπορεί να πάει στραβά;

Κάποια στιγμή ένας φίλος που είναι "ψείρας" με το αυτοκίνητό του και κάνει αντίστοιχη χρήση, έστειλε λαδάκια για ανάλυση μετά από 30.000χλμ. Το αποτέλεσμα της ανάλυσης ήταν ότι ενώ τα πάντα φαινόντουσαν φυσιολογικά, τα Total 9000 5-40 είχαν χάσει το μεγαλύτερο μέρος από τις λιπαντικές τους ιδιότητες => ταλαιπωρούνταν το μοτεράκι και το δικό του, και το δικό μου.

Εν τέλη κατέληξα στα 20.000χλμ, μετά μάλιστα από ένα σκηνικό που έγινε με συνεργάτη εξ' Ιταλίας. Τον παραλαμβάνω από το αεροδρόμιο, μπαίνουμε στη C5, μου λέει την πικραμένη του ιστορία για μια diesel C5 που είχε και την άλλαξε με Audi S6 και πλέον δεν μπορεί να ευχαριστηθεί ταξίδι, και κάποια στιγμή φτάνουμε στα της συντήρησης. Χτυπιόταν ότι το ενδεδειγμένο διάστημα αλλαγής λαδιών για το δίλιτρο βενζίνης ήταν 20.000χλμ, άσχετα αν το δικό μου μάνουαλ έλεγε λιγότερα (10.000 αν δεν κάνω λάθος). Πείστηκα μόνο όταν μου έστειλε με φαξ τη σελίδα από το Ιταλικό μάνουαλ που ανέφερε τα 20.000 χλμ.

Το άλλο που διέφερε ανάμεσα στο Ελληνικό κ το Ιταλικό μάνουαλ ήταν το διάστημα αλλαγής ιμάντα χρονισμού που εδώ ήταν 60.000χλμ ενώ εκεί 120.000χλμ, πάντα για το ΙΔΙΟ ακριβώς αυτοκίνητο!

Τέλος, όσον αφορά εγχειρίδιο αυτοκινήτου, μπορείς να το διαβάσεις στη σελίδα http://service.citroen.com

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε kobulis για την δημοσίευση του/της: c5THP_1
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα στην στάθμη λαδιών η!!!!!!!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Αύγ 2014, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Ιουν 2012, 21:00
Δημοσιεύσεις: 21
Αγαπητέ φίλε Kobulis,
ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διαθέσατε.
Στην παραπομπή που αναφέρετε παρουσιάζεται το εγχειρίδιο χρήσης.
Γνωρίζετε κάτι για το εγχειρίδιο συντήρησης του ΤΗΡ;
Και πάλι ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 33 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Επένδυση carbon στην κονσόλα για C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: dcat
Απαντήσεις: 8
πρόβλημα ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 16
Πρόβλημα air condition.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 22
προβλημα σε ηλεκτρικα μετατροπη c2vtr1.4 - c2vts1.6
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Πρόβλημα στο CD Player
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 91
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια