Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Μαρ 2015, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
proβλημα στην καλωδιωση εχεις...η για καποιο λογο κατι παει παραπανω από ρευμα προς την αντλια και λογικα και την αντλια....επειδή μπλέκονται πολλα πραγματα εγκέφαλοι κλπ κλπ δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο ....
σε πρωτη φαση αν είναι εφικτο μπριζωσετο με λεξια και περιμενε να σου το κανει και να δεις παραμέτρους,,,,δεν μου παει κατι άλλο στο μυαλο...και με αυτά που ξερω..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 06:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικα αν και δεν ασχοληθηκα στο μεταξυ με το προβλημα (καψιμο της ασφαλειας) μου περναει απο το μυαλο μια αλλη παραμετρος.
Η Μπαταρια ειναι ακομη μετα 5 χρονια ... κοντευει 6 αυτη που φορουσε το αυτοκινητο απο την αρχη. Διαπιστωνω μια υστερηση που θα με οδηγησει αναγκαστικα σε πολυ λιγο στην αντικατασταση της. σκεφτομαι λοιπον...... Μπας και η αδυναμια αυτη δημιουργει και αδυναμια να τροφοδοτησει με το αναλλογο ρευμα το μοτερ της αντλιας και εκει πανω στην διαπραγματευση Παρε μπρος.... οχι δεν παιρνω γιατι δεν μου δινεις την αναλλογη ταση δεν τα βρισκουν και την παταει η διαπραγματευτρια ασφαλεια ??
Οποτε πριν κανω κατι αλλο και εφοσον αυτη την στιγμη δουλευει κανονικα αλλα με μια πιο ενυσχημενη ασφαλεια ... θα αλλαξω πρωτα Μπαταρια..... και μετα θα αλλαχθει η ασφαλεια με κανονικη , και αν προκυψει προβλημα θα αρχισει η ερευνα..
Τελικα διαπιστωνω οτι πολλα μη ερμηνευσιμα προβληματα αρχιζουν και τελειωνουν με την αλλαγη Μπαταριας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αν σου καίει την ασφάλεια, τότε η μπαταρία δίνει τα amperes. Χώρια που με τον κινητήρα σε λειτουργία, τα amperes δεν έρχονται καν από την μπαταρία. Πάντως το ότι πολλά προβλήματα, ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, οφείλονται σε ημιθανή μπαταρία, ισχύει....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2015, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
The Ace έγραψε:
Αν σου καίει την ασφάλεια, τότε η μπαταρία δίνει τα amperes. Χώρια που με τον κινητήρα σε λειτουργία, τα amperes δεν έρχονται καν από την μπαταρία. Πάντως το ότι πολλά προβλήματα, ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, οφείλονται σε ημιθανή μπαταρία, ισχύει....
Τελικά τήν ασφάλεια τήν έκαιγε μόλις άνοιγα το αυτοκίνητο με το τηλεκοντρόλ.
Σ' αυτή τήν περίπτωση το C5 θέτει σε λειτουργία τήν αντλία γιά να φέρει το αυτοκίνητο στο σωστό ύψος πρίν ακόμη ανοίξεις τήν πόρτα. Οπότε και τίς τρείς φορές τήν έκαψε πρίν βάλω το αυτοκίνητο μπροστά.
Από τήν στιγμή που δούλευε η μηχανή κατά τήν διάρκεια διαδρομών δέν μού τήν έκαιγε τήν ασφάλεια παρά το ότι θεωρώ οτι δούλευε η αντλία αρκετά συχνά.
Τελικά πήρα ένα αμπερόμετρο και θα δοκιμάσω αν τραβάει περισσότερο ρεύμα από τα 40 αμπέρ που είναι και το όριό του γιά να κάψει τήν κανονική ασφάλεια (και όχι βέβαια αυτή που έβαλα τώρα και ποπυ δέν έχει καεί μέχρι τώρα). Αυτή που έβαλα είναι80 αμπέρ αλλά φάγωσα τό μέταλο που χρησιμοποιεί γιά τήν μεταφορά τού ρεύματος στό μισό (οπτικά).


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Προβλημα citroen c3 1.1 2005
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
xsara piccaso 1,8 01' 6FZ προβλημα οταν ειναι κρυο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα με Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Citroen Zx Πρόβλημα
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Βασίλης
Απαντήσεις: 7
Προβλημα με ρυθμιστή βεντιλατερ καμπινας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: vaggelis_3333
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ