The Ace έγραψε:
Αν σου καίει την ασφάλεια, τότε η μπαταρία δίνει τα amperes. Χώρια που με τον κινητήρα σε λειτουργία, τα amperes δεν έρχονται καν από την μπαταρία. Πάντως το ότι πολλά προβλήματα, ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, οφείλονται σε ημιθανή μπαταρία, ισχύει....
Τελικά τήν ασφάλεια τήν έκαιγε μόλις άνοιγα το αυτοκίνητο με το τηλεκοντρόλ.
Σ' αυτή τήν περίπτωση το C5 θέτει σε λειτουργία τήν αντλία γιά να φέρει το αυτοκίνητο στο σωστό ύψος πρίν ακόμη ανοίξεις τήν πόρτα. Οπότε και τίς τρείς φορές τήν έκαψε πρίν βάλω το αυτοκίνητο μπροστά.
Από τήν στιγμή που δούλευε η μηχανή κατά τήν διάρκεια διαδρομών δέν μού τήν έκαιγε τήν ασφάλεια παρά το ότι θεωρώ οτι δούλευε η αντλία αρκετά συχνά.
Τελικά πήρα ένα αμπερόμετρο και θα δοκιμάσω αν τραβάει περισσότερο ρεύμα από τα 40 αμπέρ που είναι και το όριό του γιά να κάψει τήν κανονική ασφάλεια (και όχι βέβαια αυτή που έβαλα τώρα και ποπυ δέν έχει καεί μέχρι τώρα). Αυτή που έβαλα είναι80 αμπέρ αλλά φάγωσα τό μέταλο που χρησιμοποιεί γιά τήν μεταφορά τού ρεύματος στό μισό (οπτικά).