Σελίδα 2 από 2

Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Μαρ 2015, 22:17
από xantiamanolis
proβλημα στην καλωδιωση εχεις...η για καποιο λογο κατι παει παραπανω από ρευμα προς την αντλια και λογικα και την αντλια....επειδή μπλέκονται πολλα πραγματα εγκέφαλοι κλπ κλπ δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο ....
σε πρωτη φαση αν είναι εφικτο μπριζωσετο με λεξια και περιμενε να σου το κανει και να δεις παραμέτρους,,,,δεν μου παει κατι άλλο στο μυαλο...και με αυτά που ξερω..

Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 06:46
από Tzartos Christos
Τελικα αν και δεν ασχοληθηκα στο μεταξυ με το προβλημα (καψιμο της ασφαλειας) μου περναει απο το μυαλο μια αλλη παραμετρος.
Η Μπαταρια ειναι ακομη μετα 5 χρονια ... κοντευει 6 αυτη που φορουσε το αυτοκινητο απο την αρχη. Διαπιστωνω μια υστερηση που θα με οδηγησει αναγκαστικα σε πολυ λιγο στην αντικατασταση της. σκεφτομαι λοιπον...... Μπας και η αδυναμια αυτη δημιουργει και αδυναμια να τροφοδοτησει με το αναλλογο ρευμα το μοτερ της αντλιας και εκει πανω στην διαπραγματευση Παρε μπρος.... οχι δεν παιρνω γιατι δεν μου δινεις την αναλλογη ταση δεν τα βρισκουν και την παταει η διαπραγματευτρια ασφαλεια ??
Οποτε πριν κανω κατι αλλο και εφοσον αυτη την στιγμη δουλευει κανονικα αλλα με μια πιο ενυσχημενη ασφαλεια ... θα αλλαξω πρωτα Μπαταρια..... και μετα θα αλλαχθει η ασφαλεια με κανονικη , και αν προκυψει προβλημα θα αρχισει η ερευνα..
Τελικα διαπιστωνω οτι πολλα μη ερμηνευσιμα προβληματα αρχιζουν και τελειωνουν με την αλλαγη Μπαταριας.

Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 15 Απρ 2015, 10:29
από The Ace
Αν σου καίει την ασφάλεια, τότε η μπαταρία δίνει τα amperes. Χώρια που με τον κινητήρα σε λειτουργία, τα amperes δεν έρχονται καν από την μπαταρία. Πάντως το ότι πολλά προβλήματα, ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, οφείλονται σε ημιθανή μπαταρία, ισχύει....

Re: Ανάρτηση πρόβλημα σε c5 του 2009. Καμμένη ασφάλεια αλλά ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Απρ 2015, 16:07
από Tzartos Christos
The Ace έγραψε:
Αν σου καίει την ασφάλεια, τότε η μπαταρία δίνει τα amperes. Χώρια που με τον κινητήρα σε λειτουργία, τα amperes δεν έρχονται καν από την μπαταρία. Πάντως το ότι πολλά προβλήματα, ειδικά σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, οφείλονται σε ημιθανή μπαταρία, ισχύει....
Τελικά τήν ασφάλεια τήν έκαιγε μόλις άνοιγα το αυτοκίνητο με το τηλεκοντρόλ.
Σ' αυτή τήν περίπτωση το C5 θέτει σε λειτουργία τήν αντλία γιά να φέρει το αυτοκίνητο στο σωστό ύψος πρίν ακόμη ανοίξεις τήν πόρτα. Οπότε και τίς τρείς φορές τήν έκαψε πρίν βάλω το αυτοκίνητο μπροστά.
Από τήν στιγμή που δούλευε η μηχανή κατά τήν διάρκεια διαδρομών δέν μού τήν έκαιγε τήν ασφάλεια παρά το ότι θεωρώ οτι δούλευε η αντλία αρκετά συχνά.
Τελικά πήρα ένα αμπερόμετρο και θα δοκιμάσω αν τραβάει περισσότερο ρεύμα από τα 40 αμπέρ που είναι και το όριό του γιά να κάψει τήν κανονική ασφάλεια (και όχι βέβαια αυτή που έβαλα τώρα και ποπυ δέν έχει καεί μέχρι τώρα). Αυτή που έβαλα είναι80 αμπέρ αλλά φάγωσα τό μέταλο που χρησιμοποιεί γιά τήν μεταφορά τού ρεύματος στό μισό (οπτικά).