Αφαίρεση-επανατοποθέτηση ανεμιστήρας καλοριφέρ
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Απρ 2015, 23:28
Στα 88,000 χλμ άρχισε να κάνει θόρυβο ο ανεμιστήρας του καλοριφέρ.
Προφανώς απο το αξονάκι του.
Αφού το αφαίρεσα, το καθάρισα και λάδωσα το αξονάκι με λίγο WD-40 και το επανατοποθέτησα.
Τέλος ο θόρυβος.
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι η προτεινόμενη από την σιτροέν, (με ελαφρές παρεκλίσεις)
και έχει ως ακολούθως
σελίδα 1
σελίδα 2
σελίδα 3
σελίδα 4
Οι παρεκλίσεις:
παρά τα όσα λέει η σιτροέν στις οδηγίες, δε χρειάζεται καθόλου
να βγεί ο αερόσακος γονάτων οδηγού, ούτε η κολώνα του τιμονιού.
Ούτε χρειάζεται να αποσυνδεθεί η μπαταρία.
Καμία σχέση.
Μόνο το γκάζι χρειάζεται ναξεβιδωθεί και να πάει στο πλάι.
Ούτε η φίσα του γκαζιού δε χρειάζεται να βγει.
Προσοχή όμως στις 3 βίδες του. Οι δυο κάτω είναι εύκολο να "υποχωρήσουν"
και να βγούν απ'τη βάση τους, με αποτέλεσμα δυσκολία στην επανατοποθέτηση του παξιμαδιού.
Όχι οτι δε ξαναμπαίνει στη θέση της η βίδα, απλά είναι δύσκολο να βάλεις δάχτυλο
απο πίσω της και να τη σπρώξεις μέσα στην εξάγωνη θέση της.
Ίσως χρειαστεί να αφαιρεθεί ο διακόπτης του φρένου για να "ανοίξει" λίγο ο χώρος
και να περάσει το συγκρότημα μοτέρ-φτερωτή.
Εγώ δεν τον έβγαλα. Λίγο παραπάνω "ακροβατικά" έκανα και το'βγαλα το μοτέρ.
Επίσης, πρώτα περιστρέφουμε το μοτέρ απ'τη θέση του,
το κατεβάζουμε λιγάκι για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο φισάκι του,
και μετά αφαιρούμε το φισάκι της τροφοδοσίας του
σε αντίθεση με τις οδηγίες που λένε πως πρώτα βγάζεις το φισάκι
και μετά στρέφεις το μοτέρ για να το αφαιρέσεις.
οποιεσδήποτε απορίες ευχαρίστως να διαφωτήσω
Προφανώς απο το αξονάκι του.
Αφού το αφαίρεσα, το καθάρισα και λάδωσα το αξονάκι με λίγο WD-40 και το επανατοποθέτησα.
Τέλος ο θόρυβος.
Η διαδικασία που ακολουθήθηκε είναι η προτεινόμενη από την σιτροέν, (με ελαφρές παρεκλίσεις)
και έχει ως ακολούθως
σελίδα 1
σελίδα 2
σελίδα 3
σελίδα 4
Οι παρεκλίσεις:
παρά τα όσα λέει η σιτροέν στις οδηγίες, δε χρειάζεται καθόλου
να βγεί ο αερόσακος γονάτων οδηγού, ούτε η κολώνα του τιμονιού.
Ούτε χρειάζεται να αποσυνδεθεί η μπαταρία.
Καμία σχέση.
Μόνο το γκάζι χρειάζεται ναξεβιδωθεί και να πάει στο πλάι.
Ούτε η φίσα του γκαζιού δε χρειάζεται να βγει.
Προσοχή όμως στις 3 βίδες του. Οι δυο κάτω είναι εύκολο να "υποχωρήσουν"
και να βγούν απ'τη βάση τους, με αποτέλεσμα δυσκολία στην επανατοποθέτηση του παξιμαδιού.
Όχι οτι δε ξαναμπαίνει στη θέση της η βίδα, απλά είναι δύσκολο να βάλεις δάχτυλο
απο πίσω της και να τη σπρώξεις μέσα στην εξάγωνη θέση της.
Ίσως χρειαστεί να αφαιρεθεί ο διακόπτης του φρένου για να "ανοίξει" λίγο ο χώρος
και να περάσει το συγκρότημα μοτέρ-φτερωτή.
Εγώ δεν τον έβγαλα. Λίγο παραπάνω "ακροβατικά" έκανα και το'βγαλα το μοτέρ.
Επίσης, πρώτα περιστρέφουμε το μοτέρ απ'τη θέση του,
το κατεβάζουμε λιγάκι για να αποκτήσουμε πρόσβαση στο φισάκι του,
και μετά αφαιρούμε το φισάκι της τροφοδοσίας του
σε αντίθεση με τις οδηγίες που λένε πως πρώτα βγάζεις το φισάκι
και μετά στρέφεις το μοτέρ για να το αφαιρέσεις.
οποιεσδήποτε απορίες ευχαρίστως να διαφωτήσω