Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:27 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 17:57 
Άβαταρ μέλους
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΙ ΕΧΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ/ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ C5 ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2015. Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ CITROEN (ΕΝΝΟΩ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ANTIPOLUTION FAIL. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (CITROEN) ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ/ΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ο/ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ/ΕΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (ΜΑΛΛΟΝ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ. ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΙΧΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140 ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ 170-180. ΚΑΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΚΑΙ "ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ" (ΓΕΜΙΖΩ-ΚΑΙΩ+ΓΕΜΙΖΩ=ΔΙΑΦΟΡΑ Χ ΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ "ΠΟΝΑΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 9,5-10,0. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΑΝΩ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΒΑΛΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΨΗ/ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

Υ.Γ. C5 1800 16V 2002 117 HP 175000 ΧΛΜ (ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΛΑΔΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ 0,3-0,5 ΛΤ ΤΟΝ ΜΗΝΑ)
Υ.Γ.1 ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
Υ.Γ.2 ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΤ BRC ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
PERASTIKOS, καλησπέρα!

Καταρχήν, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους φόρουμ, δεν γράφουμε με κεφαλαίο γιατί στη "διαδικτυακή" γλώσσα, φαίνεται πως "φωνάζεις".

Πάμε τώρα στα καλά:
- Έχεις μοτεράκλα. Έχω παρόμοιο με 328.000 χλμ. ενώ γνωστός μου με ίδιο μοτέρ πλησιάζει τις 700.000 χλμ.
- Σε αυτό το μοτέρ, μπαίνει ΑΦΟΒΑ υγραέριο. Εντελώς άφοβα. Οπότε, κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.
- Έχουμε αξιόπιστο ηλεκτρολόγο για να δεις τι ζημιά που έχεις και να αποφύγεις τον επαναπρογραμματισμό.
- Έχουμε αξιόπιστο συνεργείο ώστε να τοποθετήσεις το κιτ του υγραερίου και να ρυθμιστεί όπως πραγματικά πρέπει.
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.
- Τέλος, την κατανάλωση λαδιού τη μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε μήνες-μέρες!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
bakevang έγραψε:

κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.


εσυ εχεις βαλει?

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:32 
Άβαταρ μέλους
bakevang έγραψε:
PERASTIKOS, καλησπέρα!

Καταρχήν, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους φόρουμ, δεν γράφουμε με κεφαλαίο γιατί στη "διαδικτυακή" γλώσσα, φαίνεται πως "φωνάζεις".

Πάμε τώρα στα καλά:
- Έχεις μοτεράκλα. Έχω παρόμοιο με 328.000 χλμ. ενώ γνωστός μου με ίδιο μοτέρ πλησιάζει τις 700.000 χλμ.
- Σε αυτό το μοτέρ, μπαίνει ΑΦΟΒΑ υγραέριο. Εντελώς άφοβα. Οπότε, κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.
- Έχουμε αξιόπιστο ηλεκτρολόγο για να δεις τι ζημιά που έχεις και να αποφύγεις τον επαναπρογραμματισμό.
- Έχουμε αξιόπιστο συνεργείο ώστε να τοποθετήσεις το κιτ του υγραερίου και να ρυθμιστεί όπως πραγματικά πρέπει.
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.
- Τέλος, την κατανάλωση λαδιού τη μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε μήνες-μέρες!



Ευχαριστώ για την επισήμανση όσον αφορά τα κεφαλαία. Παράλειψη μου. Από λάδι βάζω 10-40 και η κατανάλωση του μήνα που αναφέρω αφορά περίπου 1000-1100 χλμ. Αν μένεις ή είσαι από Θεσσαλονίκη, να ξέρεις πως μένω δυτικά, όσον αφορά τα συνεργεία. Αλλα αν πρόκειται να γίνει σωστή δουλειά μπορώ να πάω όπου είναι. Περιμένω ονόματα και τηλ συνεργείων μόλις σου είναι εύκολο. Και πάλι ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barracuda έγραψε:
bakevang έγραψε:

κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.


εσυ εχεις βαλει?


Όχι. Γιατί εγώ όταν ταξιδεύω, ταξιδεύω με 150+ χαω. Λες να μου κάνει το υγραέριο;
Αυτό κάνει στους ήρεμους οδηγούς ή αυτούς που γράφουν πάρα πολλά χιλιόμετρα.

PERASTIKOS, έχεις ΠΜ.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
bakevang έγραψε:
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.

Καθολου περιεργο. Αρκετα με το συγκεκριμενο το εχουν περουσιασει σε λογικα ομως πλαισια καθοτι δε βγαινει συμπερασμα με τη μετρηση που εχει αναφερει.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
nonos έγραψε:
bakevang έγραψε:
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.

Καθολου περιεργο. Αρκετα με το συγκεκριμενο το εχουν περουσιασει σε λογικα ομως πλαισια καθοτι δε βγαινει συμπερασμα με τη μετρηση που εχει αναφερει.


Χρήστο, το δικό μου, πίνει 1, άντε 1,5 λίτρο κάθε 20.000 χλμ. που τα αλλάζω. Και του βάζω και λεπτόρρευστο 5W40.
Ξέρουμε ότι το EW7J4, κατεβάζει λάδι από τα λεπτά ελατήρια και όχι από τα τσιμουχάκια. Δεν διορθώνεται κάπως.
Δεν είναι φυσιολογικό. Καίει πολύ και θεωρώ ότι κάτι συμβαίνει. Κάπου στα 1000-1200 χλμ. πίνει το 0,5 λίτρο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:21 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οκ, τωρα καταλαβα πως το εννοησες :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα σβησίματος C3 1.1 2002 - Help!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: alemao
Απαντήσεις: 13
Πρόβλημα με δείκτη στάθμης βενζίνης σε xsara Picasso 2002 1.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsara picasso
Απαντήσεις: 5
C3 1.4 exclusive 2002
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Ταμπλό αεραγωγών-καλοριφέρ c3 2002
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Υγραεριοκινηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: bolek99
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια