Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:23 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Αύγ 2016, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Ευχαριστω Νεκταριε, αλλά και εγώ φεύγω για Γιάννενα σε 3 μέρες και ο Πάνος κλείνει για διακοπές. Δεν πολύ κατάλαβα πάντως γιατί, αλλά ο Πάνος το απέκλεισε το μεταχειρισμένο. Ίσως μεγαλο το κοστος για δοκιμές η για το αν μπορείς να είσαι σίγουρος οτι δουλεύει.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Αύγ 2016, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
daskalos έγραψε:
Δεν διαφωνω οτι 'όλα' βγάζουν βλάβες, αλλά ειδικά αυτό το αυτοκίνητο μου έχει αφήσει την εντύπωση του πρόχειρο φτιαγμένου. Είναι δυνατόν σε ενα εξάρτημα που κανει συνέχεια περιστροφική κινηση και μάλιστα στο κλείσιμο του air condition να ζωρίζεται κιόλας, να βάζεις πλαστικό γρανάζι; και το εξάρτημα αυτό να μην είναι και προσβάσιμο; και να θες και 500 plus (χωρίς εργατικά και πρέπει να φύγει όλο το ταμπλό ) για αντικατασταση; Πιστεύω το σύνολο θα πλησιάζει το 1000 ρικο. Την αστοχία υλικού την δεχομαι, αλλά εδώ είναι κακός σχεδιασμός. άλλωστε σε νεώτερα μοντέλα το διόρθωσαν. νάναι καλά τα πειραματοζωα

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε ρώτησε τον Πάνο πόσες ώρες θέλουν μερικά για αλλαγή ιμάντα εκκεντροφόρου. Που είναι και αναλώσιμο και ξέρει ο κατασκευαστής οτι θα το αλλάξεις και μάλιστα πολλές φορές.

Όταν για κάτι τέτοιο θες μια μέρα δουλειά και 500Ε εργατικά καταλαβαίνεις οτι δεν γίνεται να είναι προσβάσιμα τα πάντα σε αυτοκίνητα με 1500 ηλεκτρικά/υδραυλικά/μηχανικά συστήματα που ταυτόχρονα έχουν άνετο και κυριλέ εσωτερικό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Αύγ 2016, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Σίγουρα υπαρχουν και χειρότεροι απο τη citroen. Αλλά να σε ρωτησω και κάτι, απο τη στιγμη που η συγκεκριμένη αστοχία ηταν ηδη γνωστή απο το mk1 γιατί απλα το μπαλωσαν στο mk2? Είναι σεβασμός στους πελάτες τους αυτός καθως και στην ιστορία της citroen? Το γνωριζαν οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το προβλημα να εμφανιστει γυρω στα 100000 χλμ αλλα την παπια...Τα ίδια ακριβως και στο 407. έχει γεμίσει το ebay με repair kit.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 08:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
daskalos έγραψε:
Σίγουρα υπαρχουν και χειρότεροι απο τη citroen. Αλλά να σε ρωτησω και κάτι, απο τη στιγμη που η συγκεκριμένη αστοχία ηταν ηδη γνωστή απο το mk1 γιατί απλα το μπαλωσαν στο mk2? Είναι σεβασμός στους πελάτες τους αυτός καθως και στην ιστορία της citroen? Το γνωριζαν οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το προβλημα να εμφανιστει γυρω στα 100000 χλμ αλλα την παπια...Τα ίδια ακριβως και στο 407. έχει γεμίσει το ebay με repair kit.

k


Εχεις δίκιο. Στην Mk2 προσπάθησαν αλλά δεν ξέρω εάν ήταν "μπάλωμα" ή απλώς αποτυχημένη προσπάθεια. To γεγονός ότι έβγαλαν τουλάχιστον κιτ επισκευής νομίζω είναι υπέρ τους....
Είναι μια βλάβη που την τρέμω και κάθε φορά που ακούω τα κρακ κρακ στα κλαπέ....τρομάζω :(

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
φιλε μου το κιτ επισκευής δεν είναι δικο τους. αυτό είναι το τραγικό. το κιτ είναι εκτός citroen. η citroen δίνει ΟΛΗ τη βαπορετα. αν εχει κάποιος πρόσβαση στα ανταλλακτικά θα το δει. η βαπορετα δεν "σπάει" σε αλλά parts
Αν ηταν μονο 300 για το ταμπλό και 80 για τα φλαπ θα το είχα κανει
Επίσης να πω οτι και μένα με κάτι Κρακ ξεκίνησε. μήπως να ρωτήσεις αν πρεπει να αλλαξεις τα μοτερακια, να βάλεις τα καινούργια με το πιο μακρύ γρανάζι, για να μη σου χαλάσει το flap αργοτερα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
οχι ειναι γνησιο
https://www.youtube.com/watch?v=fkbNjXxE_Ls
δες την πατεντα
κωδικός 6480E3
http://www.ebay.ie/itm/Dual-Zone-Air-Co ... SwnDxUowYb

Πρέπει να κάνει, το έχει κάνει φίλος σε 407 εικάζω είναι ίδιο....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
daskalos έγραψε:
Σίγουρα υπαρχουν και χειρότεροι απο τη citroen. Αλλά να σε ρωτησω και κάτι, απο τη στιγμη που η συγκεκριμένη αστοχία ηταν ηδη γνωστή απο το mk1 γιατί απλα το μπαλωσαν στο mk2? Είναι σεβασμός στους πελάτες τους αυτός καθως και στην ιστορία της citroen? Το γνωριζαν οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα το προβλημα να εμφανιστει γυρω στα 100000 χλμ αλλα την παπια...Τα ίδια ακριβως και στο 407. έχει γεμίσει το ebay με repair kit.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στο οτι το να μην διορθώνουν ενα γνωστό πρόβλημα είναι λάθος προφανως συμφωνώ. Αν και ίσως προσπάθησαν και δεν τους βγήκε.
Αυτό που έγραψα ήταν κατα βάση για την προσβασιμότητα που έλεγες. Τα αυτοκίνητα είναι πλέον τόσο πολύπλοκα που λίγα πράγματα είναι προσβάσιμα εύκολα. Προχτές στον Πάνο ήρθε ενας με C5 για φίλτρο καμπίνας. Δεν ξέρω και εγώ πόση ώρα πήρε... Στο C2 θέλει 30 sec.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ολο αυτό τι προκαλεί? Και . υπάρχει τρόπος να μπορείς να το προλαβεις ή βοηθήσεις για να μην φτάσεις σε αυτό το επίπεδο ζημιας?

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
grekoulis έγραψε:
οχι ειναι γνησιο
https://www.youtube.com/watch?v=fkbNjXxE_Ls
δες την πατεντα
κωδικός 6480E3
http://www.ebay.ie/itm/Dual-Zone-Air-Co ... SwnDxUowYb

Πρέπει να κάνει, το έχει κάνει φίλος σε 407 εικάζω είναι ίδιο....

στο peugeot αλλαζει, στο citroen όχι, πάει όλη η βαπορετα μαζί.

Την πατέντα στο βίντεο την έχω δει μονο σε 407. Δεν νομιζω να την κανει κανεις σε c5


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ολο αυτό τι προκαλεί? Και . υπάρχει τρόπος να μπορείς να το προλαβεις ή βοηθήσεις για να μην φτάσεις σε αυτό το επίπεδο ζημιας?

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Νεκταριε το πρόβλημα οφείλεται απο αυτά που έχω καταλάβει σε ενα μοτέρ που οδηγεί ενα πτερύγιο μίξης αέρα μέσα στη βαπορετα. το μοτέρ έχει ενα γρανάζι που κουμπωνει στη βάση του πτερυγίου. επειδή το γρανάζι είναι κοντό τρώει την βαση του πτερυγίου και δεν μπορεί να γυρίσει το πτερύγιο. το συστημα προσπαθει ξανά και ξανά με αποτέλεσμα μερικές φορες να διαλύσει το πτερύγιο.
δες και το παρακατω έγγραφο της citroen
Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning
1. ORIGIN
Possible cause.
The toothing driving the air distribution flap on the LH side of the air conditioning (1) is damaged.
The distribution flap is no longer being driven by the control reduction motor.

2. AFTER-SALES REPAIR
Replace the reduction motor (2) for driving the LH air distribution flap.
Fit a reduction motor with longer toothing that will drive the flap despite the partial damage of the flap�s toothing.
Obtain, from the Replacement Parts Department,A reduction motor, Part No. 6447 TK.

N.B. : Fitting the reduction motor with longer toothing necessitates the partial removal of the dashboard
Remove the original reduction motor.
Clean the flap drive housing.
Fit the new reduction motor.
νομιζω η λύση είναι να αλλαξεις το μοτέρ πριν σου χαλάσει το flap.


Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Αύγ 2016, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες, ελπίζω να μην το γνωρίσω και από κοντά το πρόβλημα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 31 Αύγ 2016, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
επειδή ίσως βρω στα μεταχειρισμένα τη βαπορετα (στα 150 ευρώ και όχι 950 που θέλει η citroen) μπορεί κάποιος να βοηθήσει αν ξέρει την μάρκα της βαπορετας (νομιζω heater box στα αγγλικά). είναι visteon; είναι ίδια για όλα τα διζωνικα;
ευχαριστω

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Σεπ 2016, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Τελικα η βαπορετα ειναι visteon. Δεν υπαρχει πουθενα.
Μετα απο νεωτερη ερευνα αποδειχτηκε οτι ο φιλος grekoulis εχει δικιο. Ειναι ακριβως η ιδια με το 407.
Η βαπορετα ανοιγει και μαλιστα σε ενα περιοδικο το car mechanics μαιος 2015 περιγραφει ακριβως τη διαδικασια για ενα citroen c5 facelift dual zone, απο πως βγαζουμε το ταμπλο μεχρι πως ανοιγουμε τη βαπορετα. 64 φωτο συνολικα.
Εχω παραγγειλει το 6480 e3 αλλα το προβλημα ειναι το εξης: ποιος βγαζει το ταμπλο και τη βαπορετα? Το επισημο συνεργειο θελει 340 αλλα δεν ανοιγει τη βαπορετα. Φυσικο ειναι αφου πουλαει την καινουργια 1000 ευρω. Σε αλλα συνεργεια citroen που ρωτησα ολοι μου ειπαν για ηλεκτρολογο.
Εσεις τι προτεινετε βρε παιδια, ξερετε κανεναν περιοχη γιαννενα να αναλαμβανει βγαλσιμο ταμπλο?
Αν βγει η βαπορετα πιστευω μπορω να την ανοιξω και να αντικαταστησω το flap. Η διαδικασια με την τρυπα στο πλαι της βαπορετας δεν μου αρεσει.

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Τελικα πριν βγαλω το ταμπλο ειπα να ελεγξω τι γινεται με το φρεον. Αποδειχθηκε οτι ηταν σχεδον αδειο!!. Αφου γεμισαμε το aircondition δουλεψε μια χαρα!! Τι να πω, ο χρονος θα δειξει...

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα πορτ παγκαζ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Σεπ 2016, 13:15 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πλάκα κάνεις!!Άλλαξε τις δύο βαλβίδες πληρωσεις συνήθως από κει χάνουν!!Μακάρι να ήταν αυτό.....

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 65 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Εργαλεια για επισκευή GS
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Giorgos
Απαντήσεις: 3
Επισκευή ταπετσαρίας ουρανού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: px2
Απαντήσεις: 44
Επισκευη αυτοματου σασμαν c4 grand picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: rambo80
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ