Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 19:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 03:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Την Τετάρτη θα πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του Νικόλα του Δρακωνάκη γιατί και εγώ έχω πρόβλημα με την ανάρτηση. Την νιώθω πολύ σφιχτή, απόσβεση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, πολλά γκάπ γκούπ από τον πίσω άξονα, ακούω και ένα κλοπ από την αριστερή ρόδα, και θα πάω κυρίως για να μου βγάλει τις σφαίρες και να μου μετρήσει τις πιέσεις. Αν οι σφαίρες είναι εντάξει θα αλλάξω μόνο τα LDS. Αλλιώς θα δούμε...
Επίσης λόγω ενός κολλημένου χειροφρένου που με τη σειρά του μου έφερε μεγάλο πρόβλημα και ασύμμετρη πέδηση, θα πειραματιστούμε στο αν μπορούμε να βάλουμε δαγκάνες δίσκους και τακάκια από δίλιτρο ή τρίλιτρο.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 11:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Αναμένουμε λεπτομερή αναφορά, προσφέρουμε και καφέ στο γνωστό σημείο

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
MeddlingMageGR έγραψε:
ακούω και ένα κλοπ από την αριστερή ρόδα


:spank :spank Λέγεται τροχός και όχι ρόδα

MeddlingMageGR έγραψε:
Επίσης λόγω ενός κολλημένου χειροφρένου που με τη σειρά του μου έφερε μεγάλο πρόβλημα και ασύμμετρη πέδηση, θα πειραματιστούμε στο αν μπορούμε να βάλουμε δαγκάνες δίσκους και τακάκια από δίλιτρο ή τρίλιτρο.


Νομίζεις ότι από το δίλιτρο δεν κολλάνε ;

Αν μπορέσω ίσως να περάσω να σας δω

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 14:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Όποιος θέλει βόλτα εδώ είμαι.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Nectarie εισαι θεσσαλονικη?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Όχι φίλε από κει που στο καλαμάκι βάζουμε κρέας. [emoji3] [emoji23]

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Όχι φίλε από κει που στο καλαμάκι βάζουμε κρέας. [emoji3] [emoji23]

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:laugh :laugh :laugh :laugh
MeddlingMageGR έγραψε:
Την Τετάρτη θα πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του Νικόλα του Δρακωνάκη γιατί και εγώ έχω πρόβλημα με την ανάρτηση. Την νιώθω πολύ σφιχτή, απόσβεση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, πολλά γκάπ γκούπ από τον πίσω άξονα, ακούω και ένα κλοπ από την αριστερή ρόδα, και θα πάω κυρίως για να μου βγάλει τις σφαίρες και να μου μετρήσει τις πιέσεις. Αν οι σφαίρες είναι εντάξει θα αλλάξω μόνο τα LDS. Αλλιώς θα δούμε...
Επίσης λόγω ενός κολλημένου χειροφρένου που με τη σειρά του μου έφερε μεγάλο πρόβλημα και ασύμμετρη πέδηση, θα πειραματιστούμε στο αν μπορούμε να βάλουμε δαγκάνες δίσκους και τακάκια από δίλιτρο ή τρίλιτρο.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


μπαινουν και απο 2λιτρο(283mm) και απο 3λιτρο(302mm) αρκει οι ζαντες σου να ειναι απο 16" και πανω για τα 302mm, και φυσικα οι δαγκανες να ειναι απο C5 λογω ιδιαιτεροτητας με το χειροφρενο!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 16:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
17άρες φοράει ο Δημητρης επομενως δεν έχει προβλημα χωρου.Άντε με το καλό φιλε!!

Στάλθηκε από το ME173X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Πάντως στο C5III που φοράει 302mm, μια χαρά χωράνε στις 16αρες ζάντες=> κανένα πρόβλημα σε 17αρες

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
vil έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Όχι φίλε από κει που στο καλαμάκι βάζουμε κρέας. [emoji3] [emoji23]

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:laugh :laugh :laugh :laugh
MeddlingMageGR έγραψε:
Την Τετάρτη θα πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του Νικόλα του Δρακωνάκη γιατί και εγώ έχω πρόβλημα με την ανάρτηση. Την νιώθω πολύ σφιχτή, απόσβεση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, πολλά γκάπ γκούπ από τον πίσω άξονα, ακούω και ένα κλοπ από την αριστερή ρόδα, και θα πάω κυρίως για να μου βγάλει τις σφαίρες και να μου μετρήσει τις πιέσεις. Αν οι σφαίρες είναι εντάξει θα αλλάξω μόνο τα LDS. Αλλιώς θα δούμε...
Επίσης λόγω ενός κολλημένου χειροφρένου που με τη σειρά του μου έφερε μεγάλο πρόβλημα και ασύμμετρη πέδηση, θα πειραματιστούμε στο αν μπορούμε να βάλουμε δαγκάνες δίσκους και τακάκια από δίλιτρο ή τρίλιτρο.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


μπαινουν και απο 2λιτρο(283mm) και απο 3λιτρο(302mm) αρκει οι ζαντες σου να ειναι απο 16" και πανω για τα 302mm, και φυσικα οι δαγκανες να ειναι απο C5 λογω ιδιαιτεροτητας με το χειροφρενο!!!!

Για τη C5 facelift, δηλαδή μοντέλο από 2004-2007 οι δίσκοι είναι 283*26 για δίλιτρο και 288*28 για το τρίλιτρο.
Οι δαγκάνες δεν έχουν διαφορά.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 11:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Μια χαρά χωράνε και σε 15" οι δίσκοι και οι δαγκάνες από το δίλιτρο.....

Τέτοια έχει "μαμά" το Βreak

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Όποιος ενδιαφέρεται για δοκιμή αναρτήσεων, έχω διαθέσιμη την c5 μου στα Γιάννενα
Σήμερα δοκίμασα και ένα reset στη BSI. Νομίζω ότι οι αναρτήσεις έγιναν πιο μαλακές και ότι μπροστά χαμήλωσε ελάχιστα. Ισως πάλι να είναι και η ιδεά μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Οκτ 2016, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
MeddlingMageGR έγραψε:
vil έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Όχι φίλε από κει που στο καλαμάκι βάζουμε κρέας. [emoji3] [emoji23]

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:laugh :laugh :laugh :laugh
MeddlingMageGR έγραψε:
Την Τετάρτη θα πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο του Νικόλα του Δρακωνάκη γιατί και εγώ έχω πρόβλημα με την ανάρτηση. Την νιώθω πολύ σφιχτή, απόσβεση σε πολύ χαμηλά επίπεδα, πολλά γκάπ γκούπ από τον πίσω άξονα, ακούω και ένα κλοπ από την αριστερή ρόδα, και θα πάω κυρίως για να μου βγάλει τις σφαίρες και να μου μετρήσει τις πιέσεις. Αν οι σφαίρες είναι εντάξει θα αλλάξω μόνο τα LDS. Αλλιώς θα δούμε...
Επίσης λόγω ενός κολλημένου χειροφρένου που με τη σειρά του μου έφερε μεγάλο πρόβλημα και ασύμμετρη πέδηση, θα πειραματιστούμε στο αν μπορούμε να βάλουμε δαγκάνες δίσκους και τακάκια από δίλιτρο ή τρίλιτρο.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


μπαινουν και απο 2λιτρο(283mm) και απο 3λιτρο(302mm) αρκει οι ζαντες σου να ειναι απο 16" και πανω για τα 302mm, και φυσικα οι δαγκανες να ειναι απο C5 λογω ιδιαιτεροτητας με το χειροφρενο!!!!

Για τη C5 facelift, δηλαδή μοντέλο από 2004-2007 οι δίσκοι είναι 283*26 για δίλιτρο και 288*28 για το τρίλιτρο.
Οι δαγκάνες δεν έχουν διαφορά.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum

:thumb

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Οκτ 2016, 19:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Ιαν 2012, 09:12
Δημοσιεύσεις: 74
daskalos έγραψε:
Όποιος ενδιαφέρεται για δοκιμή αναρτήσεων, έχω διαθέσιμη την c5 μου στα Γιάννενα
Σήμερα δοκίμασα και ένα reset στη BSI. Νομίζω ότι οι αναρτήσεις έγιναν πιο μαλακές και ότι μπροστά χαμήλωσε ελάχιστα. Ισως πάλι να είναι και η ιδεά μου.

ποια c5 εχεις daskale??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2016, 07:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 08:40
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Καλημέρα
Έχω το C5 facelift 2, 2005-2008
1800


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: υδροπνευματικη ... σαν να γινεται κουτσουρο...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2016, 20:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
daskalos έγραψε:
Όποιος ενδιαφέρεται για δοκιμή αναρτήσεων, έχω διαθέσιμη την c5 μου στα Γιάννενα
Σήμερα δοκίμασα και ένα reset στη BSI. Νομίζω ότι οι αναρτήσεις έγιναν πιο μαλακές και ότι μπροστά χαμήλωσε ελάχιστα. Ισως πάλι να είναι και η ιδεά μου.

δε νομιζω οτι με ρεσετ μπι εσ αι ενεργεις επανω στην αναρτηση.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 8 [ 117 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

110-->125 hp Γινεται???
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: karydis
Απαντήσεις: 13
Κουβεντα να γινεται..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Byron
Απαντήσεις: 4
Η Τraction Avant γίνεται 80 χρόνων
Δ. Συζήτηση: DS / Traction Avant
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 18
Μετατροπή Xsara 1.4 σε 1.6...γίνεται ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Bafralis
Απαντήσεις: 22
Υδροπνευματική Vs Συμβατική
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 304
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ