χαχαχα........τι με θύμησες, .....κορδόνι για το λάστιχο.....άμα σε πω ότι στο GS τόσα χρόνια το οδηγούσα σχετικά συχνά
και δε πάτησα ούτε ένα καρφί....
και στο C5, και στα πρώτα τα λάστιχα, και στα τωρινά, έχω κάνει συνολικά 5 με 6 μπαλώματα με κορδόνια....
Θα μου πεις: περισσότερα χλμ..... ΟΚ αλλά τα πάτησα στην ίδια συχνότητα που οδηγούσα και το παλιό,
λες: είναι δυνατόν?????.... μας ματιάξανε.
Και όντως, καλά το μάντεψες, μετά το τρίτο τρύπημα, πήρα κορδόνια κι έχω στ'αμάξι, και τα χρησιμοποίησα κιόλας.
Μέχρι να πάω στο βουλκανιζατέρ, μια χαρά κρατάει.
Μη σου πω, πως σε ένα βουλκανιζατέρ που πήγα για δυο μπαλώματα, από μέσα "ποιοτικά" κι έτσι, δεν τα μπαλωσε καλά
και συνέχιζε να χάνει το λάστιχο, σαν να μην είχα βγάλει το καρφί.
Τρέχα γύρευε και τα βουλκανιζατέρ. Δεν ξαναπήγα σ'εκείνον.
Πάντως ναι, υπάρχει δίκαιο κι απ'τις δυο πλευρές παίδες, και η αγορά δεν είναι κάτι να το υποτιμάμε,
αλλά και η επισκευή "μέχρι να γίνει η αγορά", είναι επίσης θεμιτό ενδιάμεσο στάδιο.
Κι άμα το καλοσκεφτείς......με τι καθόμαστε κι ασχολούμαστε τώρα.....
Ωστόσο, επίκειται σύντομα ενημέρωση για το GS, όπου τέλειωσα επιτέλους (μετά από 2+ χρόνια)
τις μετατροπές στα σωληνάκια των επιστροφών. Και πήρα επίτηδες φωτογραφίες για να έχω να ανεβάσω.
Προσεχώς.