Σελίδα 1 από 1

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 17:57
από PERASTIKOS
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΙ ΕΧΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ/ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ C5 ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2015. Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ CITROEN (ΕΝΝΟΩ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ANTIPOLUTION FAIL. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (CITROEN) ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ/ΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ο/ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ/ΕΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (ΜΑΛΛΟΝ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ. ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΙΧΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140 ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ 170-180. ΚΑΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΚΑΙ "ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ" (ΓΕΜΙΖΩ-ΚΑΙΩ+ΓΕΜΙΖΩ=ΔΙΑΦΟΡΑ Χ ΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ "ΠΟΝΑΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 9,5-10,0. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΑΝΩ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΒΑΛΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΨΗ/ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

Υ.Γ. C5 1800 16V 2002 117 HP 175000 ΧΛΜ (ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΛΑΔΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ 0,3-0,5 ΛΤ ΤΟΝ ΜΗΝΑ)
Υ.Γ.1 ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
Υ.Γ.2 ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΤ BRC ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:08
από bakevang
PERASTIKOS, καλησπέρα!

Καταρχήν, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους φόρουμ, δεν γράφουμε με κεφαλαίο γιατί στη "διαδικτυακή" γλώσσα, φαίνεται πως "φωνάζεις".

Πάμε τώρα στα καλά:
- Έχεις μοτεράκλα. Έχω παρόμοιο με 328.000 χλμ. ενώ γνωστός μου με ίδιο μοτέρ πλησιάζει τις 700.000 χλμ.
- Σε αυτό το μοτέρ, μπαίνει ΑΦΟΒΑ υγραέριο. Εντελώς άφοβα. Οπότε, κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.
- Έχουμε αξιόπιστο ηλεκτρολόγο για να δεις τι ζημιά που έχεις και να αποφύγεις τον επαναπρογραμματισμό.
- Έχουμε αξιόπιστο συνεργείο ώστε να τοποθετήσεις το κιτ του υγραερίου και να ρυθμιστεί όπως πραγματικά πρέπει.
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.
- Τέλος, την κατανάλωση λαδιού τη μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε μήνες-μέρες!

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:14
από barracuda
bakevang έγραψε:

κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.


εσυ εχεις βαλει?

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 18:32
από PERASTIKOS
bakevang έγραψε:
PERASTIKOS, καλησπέρα!

Καταρχήν, σύμφωνα με τους κανονισμούς τους φόρουμ, δεν γράφουμε με κεφαλαίο γιατί στη "διαδικτυακή" γλώσσα, φαίνεται πως "φωνάζεις".

Πάμε τώρα στα καλά:
- Έχεις μοτεράκλα. Έχω παρόμοιο με 328.000 χλμ. ενώ γνωστός μου με ίδιο μοτέρ πλησιάζει τις 700.000 χλμ.
- Σε αυτό το μοτέρ, μπαίνει ΑΦΟΒΑ υγραέριο. Εντελώς άφοβα. Οπότε, κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.
- Έχουμε αξιόπιστο ηλεκτρολόγο για να δεις τι ζημιά που έχεις και να αποφύγεις τον επαναπρογραμματισμό.
- Έχουμε αξιόπιστο συνεργείο ώστε να τοποθετήσεις το κιτ του υγραερίου και να ρυθμιστεί όπως πραγματικά πρέπει.
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.
- Τέλος, την κατανάλωση λαδιού τη μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε μήνες-μέρες!



Ευχαριστώ για την επισήμανση όσον αφορά τα κεφαλαία. Παράλειψη μου. Από λάδι βάζω 10-40 και η κατανάλωση του μήνα που αναφέρω αφορά περίπου 1000-1100 χλμ. Αν μένεις ή είσαι από Θεσσαλονίκη, να ξέρεις πως μένω δυτικά, όσον αφορά τα συνεργεία. Αλλα αν πρόκειται να γίνει σωστή δουλειά μπορώ να πάω όπου είναι. Περιμένω ονόματα και τηλ συνεργείων μόλις σου είναι εύκολο. Και πάλι ευχαριστώ.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 19:01
από bakevang
barracuda έγραψε:
bakevang έγραψε:

κακώς δεν το έχεις βάλει τόσο καιρό.


εσυ εχεις βαλει?


Όχι. Γιατί εγώ όταν ταξιδεύω, ταξιδεύω με 150+ χαω. Λες να μου κάνει το υγραέριο;
Αυτό κάνει στους ήρεμους οδηγούς ή αυτούς που γράφουν πάρα πολλά χιλιόμετρα.

PERASTIKOS, έχεις ΠΜ.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:05
από nonos
bakevang έγραψε:
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.

Καθολου περιεργο. Αρκετα με το συγκεκριμενο το εχουν περουσιασει σε λογικα ομως πλαισια καθοτι δε βγαινει συμπερασμα με τη μετρηση που εχει αναφερει.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:19
από bakevang
nonos έγραψε:
bakevang έγραψε:
- Περίεργο που σε αυτά τα χιλιόμετρα καίει λάδι το μοτέρ σου. Τι λάδι βάζεις; Εγώ έχω λύσει το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού, με καλύτερο λάδι.

Καθολου περιεργο. Αρκετα με το συγκεκριμενο το εχουν περουσιασει σε λογικα ομως πλαισια καθοτι δε βγαινει συμπερασμα με τη μετρηση που εχει αναφερει.


Χρήστο, το δικό μου, πίνει 1, άντε 1,5 λίτρο κάθε 20.000 χλμ. που τα αλλάζω. Και του βάζω και λεπτόρρευστο 5W40.
Ξέρουμε ότι το EW7J4, κατεβάζει λάδι από τα λεπτά ελατήρια και όχι από τα τσιμουχάκια. Δεν διορθώνεται κάπως.
Δεν είναι φυσιολογικό. Καίει πολύ και θεωρώ ότι κάτι συμβαίνει. Κάπου στα 1000-1200 χλμ. πίνει το 0,5 λίτρο.

Re: ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 20:21
από nonos
Οκ, τωρα καταλαβα πως το εννοησες :thumb