ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ C5 2002
Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2016, 17:57
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ,
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΙ ΕΧΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ/ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ C5 ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2015. Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ CITROEN (ΕΝΝΟΩ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ANTIPOLUTION FAIL. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (CITROEN) ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ/ΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ο/ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ/ΕΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (ΜΑΛΛΟΝ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ. ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΙΧΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140 ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ 170-180. ΚΑΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΚΑΙ "ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ" (ΓΕΜΙΖΩ-ΚΑΙΩ+ΓΕΜΙΖΩ=ΔΙΑΦΟΡΑ Χ ΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ "ΠΟΝΑΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 9,5-10,0. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΑΝΩ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΒΑΛΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΨΗ/ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Υ.Γ. C5 1800 16V 2002 117 HP 175000 ΧΛΜ (ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΛΑΔΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ 0,3-0,5 ΛΤ ΤΟΝ ΜΗΝΑ)
Υ.Γ.1 ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
Υ.Γ.2 ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΤ BRC ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΚΙ ΕΧΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ/ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ C5 ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2015. Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ CITROEN (ΕΝΝΟΩ ΜΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ Ή ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΝΑΨΕ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ANTIPOLUTION FAIL. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ (CITROEN) ΠΟΥ ΠΑΩ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΗΚΕ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ/ΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ Ο/ΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ/ΕΣ. ΕΓΙΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ (ΜΑΛΛΟΝ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΗΤΑΝ ΥΨΗΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ. ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ) ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΙΧΑ ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5 ΛΙΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 130-140 ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ 170-180. ΚΑΠΟΥ ΤΟΣΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑ ΚΑΙ "ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ" (ΓΕΜΙΖΩ-ΚΑΙΩ+ΓΕΜΙΖΩ=ΔΙΑΦΟΡΑ Χ ΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ "ΠΟΝΑΕΙ" ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 9,5-10,0. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΗΔΗ ΚΑΝΩ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΒΑΛΕ ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ. ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΕΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ Ή Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΨΗ/ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
Υ.Γ. C5 1800 16V 2002 117 HP 175000 ΧΛΜ (ΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΛΑΔΙ, ΠΕΡΙΠΟΥ 0,3-0,5 ΛΤ ΤΟΝ ΜΗΝΑ)
Υ.Γ.1 ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;
Υ.Γ.2 ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΙΤ BRC ΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;